Şimdi Ara

Uncharted 4: a Thief's End'de Her Karakter için Birden Fazla Model Kullanılıyormuş

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •      Bu yılın E3 festivalinde en dikkat çeken yapımlardan biri de şüphesiz Uncharted 4: a Thief's End'di. Yayınlanan videonun bu kadar gerçek görünmesi oyun dünyasını adeta yerinden oynattı. Disco Pixel'in kurucusu   Trevor Stricker, oyunun bu kadar gerçekçi görünmesi hakkında ilginç bir açıklama yaptı.
     
         Stricker, oyundaki her bir karakter için farklı birden fazla model kullanıldığını ve oyundaki karakterin mesafesine göre bu detay oranının değiştiğini belirtti. Yani karakterimiz Drake'i yakından görürken oyun detaylı olan modelli gösteriyor, Drake ön planda değilken de az detaylı olan model kullanılıyor.
     
         Bilgiler Naughy Dog çalışanları tarafından verilmediği için böyle bir yöntemin kesin olarak kullanıldığını söyleyemeyiz fakat Stricker'ın Dreamcast döneminden beri oyun tasarımcılığı yaptığını göz önüne alırsak böyle bir yöntemin kullanılması oldukça muhtemel.
     








  • Ne güzel iste.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Aslında ne olduğu bu videoda çok güzel anlatılmış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gesso -- 22 Haziran 2014; 2:03:36 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • adam ne naugdy dog dan biri ne de oyunun yapımında görev alıyor ve daha oyun yapılmadı bile ama birşey sallıyor bizim ömür arkadaşta bunu haber diye yayınlıyor böyle saçma haberleri yapan nedense hep bu arkadaş

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostrock

    adam ne naugdy dog dan biri ne de oyunun yapımında görev alıyor ve daha oyun yapılmadı bile ama birşey sallıyor bizim ömür arkadaşta bunu haber diye yayınlıyor böyle saçma haberleri yapan nedense hep bu arkadaş


    Arkadaşım milletin senin gönlüne göre haber yapacak hali yok. Haber haberdir, ister beğenirsin ister beğenmezsin. Bir haberin haber olması için illa bir yerlerin onayını alması gerekmiyor. Bu işlerde deneyimli adamın biri E3'deki Uncharted videosu ile ilgili teknik bir tahminde bulunmuş, haber yapılmasın mı? Gayet güzel bir haber olmuş.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Normalde de öyle değil mi? TPSler için kesin bir bilgim yok ama araba yarışlarında filan zaten bu yöntem kullanılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi addidas_85 -- 22 Haziran 2014; 3:36:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten günlük hayattada öyle değilmi, 1 metre mesafeden adamın atıyorum sivilcesini, yüzündeki yaraları falan görürsün, 5-10 metreden tam olarak göremezsin.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ee zaten her oyunda böyle oluyor. Kusura bakmayın da şimdiye kadar BSC'de gördüğün en saçma haber bu olmuş.. Zaten arkadaşın koyduğu video durumu açıklıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aygun61 -- 22 Haziran 2014; 6:36:30 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • bazi indieler haric tüm oyunlarda bu boyle zaten.
  • şaka maka The Last of Us'tan sonra Naughy Dog'a bakış açım çok değişti. adamlar çıtayı o kadar yükseltti ki abartısız gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan birini bekliyorum.
  • O yöntemi diğer oyunlarda da görmek isteriz.
  • Naughty Dog hertürlü en iyi grafiği, atmosferi yapar. Yapımcının deneyimi ve oyunun tarzına güveniyorum.
  • Evet bu hemen hemen her oyunda kullanılıyor zaten.Level Of Detail(LOD)'dir terimin adı.
  • Kaç senelik şeyi yeni diye tanıtıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca adamın bir şeyden anlamadığı da belli oluyor. Cgi trailer'i oyun içi Video diye nitelendiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Angelz

    Arkadaşa bakmayın bazı problemleri var

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bu olay zaten eskiden de vardı. Karaktere yakın görüş mesafesinde yüz ifadeleri felan çok gerçekçi duruyor fakat oynama zamanına geldiğinde adam hiç tepki vermez. :D
    Oyunlarda her zaman ince detaylar önemlidir aslında. Grafikten çok doğallık, zenginlik, çevre ile etkileşim, hikaye sunumu önemlidir bunu da Last uf us'ta yapmışlardı.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. Hawking


    Ayrıca adamın bir şeyden anlamadığı da belli oluyor. Cgi trailer'i oyun içi Video diye nitelendiriyor.

    Hıı tabi CGI
    Uncharted 4: a Thief's End'de Her Karakter için Birden Fazla Model Kullanılıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. Hawking

    Ayrıca adamın bir şeyden anlamadığı da belli oluyor. Cgi trailer'i oyun içi Video diye nitelendiriyor.

    Düşecek olan çenenin toplanması için kazma kürek ayır. Oyun çıktığında ağzın yüzün düşecek çünkü.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Açık dünya oyunlarda da bu yöntem kullanılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.