- x
Fiat Marea-Bravo-Brava Yakıt tüketimi
48 Cevap37425 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 21:06:50 

Bu araçları kullananlardan ricam yakıt tüketimlerini yazabilirler mi? 40-45 kuruş kadar yaktığını söyledi bir yakınım. Hatta şehr içinde 300-350km zor gidiyormuş...Kullanan birisinin anası ağlamış yakıttan...

Ama lütfen mişle mışla değil gerçekten kullananlar yorum yaparsa sevinirim kesin bilgi lazım, bir arabayı alıyorum Bravo anlaştım gibi, yol yakınken döneyim...


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 21:10:39 

bizim tanıdıkta 1,6 marea var yarına bi sorayım

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 21:22:17 

Çok ii olur ,ama objektif versin mesela kaç ytlik benzinle kaç lira gidiyor , arkadaş alacak dersin, filan önemli yani...

Arabanın sahibi aradı filan ben sallıyorum aracı alıcam doğru bilgi verirseniz sevinirim...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 21:32:18 

valla hocam yakalarsam adamı sorarım babam bu arabayla mnersine gidiyor diyorduki otobanda ayagım resmem sonuna kadar dayıyorum ibre 160 tan milim yukarı oynamıyor bide araba yüksek hızlarda gidip geliyor dedi cok eleştirmişti


 
3042 Mesaj
15 Eylül 2006; 21:59:25 

Sana yardımcı olabilirim sanırım,çünkü maream var
Bende 2004 1.6 marea var.

30 ytl ile 100 km gidilebiliyor ş.içi...
yani 30 ykr(300 bin)yakıyor.
ş.dışı 200 e düşer.Çok aşırı değil merak etme,çok yakar diyenler mareadan tokat yemiştir alma diyorlardır

Bu normal kullanım değerleri,yani 2000-3000 devir arası vites değiştirme ile mümkündür.
Ben 11 litre ile 60 km zor gidiyorum


_____________________________



 
3042 Mesaj
15 Eylül 2006; 22:02:18 


quote:

Orjinalden alıntı: dgo2133

valla hocam yakalarsam adamı sorarım babam bu arabayla mnersine gidiyor diyorduki otobanda ayagım resmem sonuna kadar dayıyorum ibre 160 tan milim yukarı oynamıyor bide araba yüksek hızlarda gidip geliyor dedi cok eleştirmişti

Hocam o arabayı bitirmişlerdir...Benim 2004 maream 205 gördü...Düz yolda.
Yol viraja döndü,daha gidecek makine.
ben 190 a kadar sarsıntı,yoldan sapma,şerit değiştirme yaşamadım.
200 e gelince normal olarak sapıtıyor tabiki


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 22:06:37 

hocam valla bende anlamadım ama araba 2003 model tek sahibi nasıl biter anlamam

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 22:24:48 

Ben 2000 model bi Bravo buldum da... Adam Bravoyu yerden yere vurdu yani akraba..Adam Fiatta filan satışla ilgili çalışıyordu şimdi başka bir firmaya geçti...

Az çok pazardan anlıyor... Araştırayım dedi, bana döndüğünde, bunlar kupaon araba alırsın 8 ay satamazsın, 40 kuruş yakar dedi... Bir de çok seri arabadır zaptedmesi zor dikkatli kullanmak lazım dedi... İtalyan aygırı bunların lakabı dedi :)

Kafamı karıştırdı :)

7-8 ay satmak nedir ya ...Ama doğru Türkiyede 2 kapı arabalr kupon arablar haklı aslında...


 
3042 Mesaj
15 Eylül 2006; 22:25:55 


quote:

Orjinalden alıntı: dgo2133

hocam valla bende anlamadım ama araba 2003 model tek sahibi nasıl biter anlamam


Bakımsız olabilir,devirsiz kullanılmış,kurum yapmış olabilir...
Şaşıramın sebebi 160 larda kalacak araba değil.3 viteste 140 kadar çıkıyorum...
4. viteste 180 dayıyor alet.

160 da kalsa benim marea dakkasında satarım,yakarım valla


_____________________________



 
3042 Mesaj
15 Eylül 2006; 22:29:44 


quote:

Orjinalden alıntı: antiochos

Ben 2000 model bi Bravo buldum da... Adam Bravoyu yerden yere vurdu yani akraba..Adam Fiatta filan satışla ilgili çalışıyordu şimdi başka bir firmaya geçti...

Az çok pazardan anlıyor... Araştırayım dedi, bana döndüğünde, bunlar kupaon araba alırsın 8 ay satamazsın, 40 kuruş yakar dedi... Bir de çok seri arabadır zaptedmesi zor dikkatli kullanmak lazım dedi... İtalyan aygırı bunların lakabı dedi :)

Kafamı karıştırdı :)

7-8 ay satmak nedir ya ...Ama doğru Türkiyede 2 kapı arabalr kupon arablar haklı aslında...


Hgt mi bulduğun bravo,şu 155 hp liklerden olanlardanmı*
detay versene dostum,kaç model kaç km vs.?


_____________________________



 
2956 Mesaj
15 Eylül 2006; 22:30:08 

otomatik 40 kuruş civarı
edit marea



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzye36 -- 15 Eylül 2006; 22:35:06 >


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
Guest
15 Eylül 2006; 22:32:22 

antik; valla elinde patlar harbiden marea bravo brava falan...

1.6 fire motor zaten abartı tüketiyor..

bizde bi ara .16 palio hl vardı; ortalama 10ltnin altına inmiyordu karışık kullanımda

escorta geçtik 1 ay sonra ve tüketim 1.5 lt azaldı - kullanım şekli falan herşey aynıydı..

2.0HGT diyorsan zaten 10 lt bile iyi bir rakam olacak...

dizel olsun az yaksın diye aylarca yırtındın abi ya...


sana bi önerim de 206 hdi van ya da fiesta tdci van alıp (2004-2005 15000ytl civarı) arkaya da koltuk taktırıp kullanman..

hem yakıt harika..hem de vergi...ticari sonuçta...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 22:38:21 

Ben 40binytl lik araç alırım istersem...

Ama ben istiyorum ki kendi paramla alayım...

Cidden sıfır araba çekmektense altıma 1-2 sene bi araç alayım sonra kendi paramla güzel bir araç alayım...

Baba parasıyla altına BMW çek anlamı yok...

Şimdi ayağımı yerde kessin, bunu bile yani bilseniz zor yani kalkıp bu yaştan sonra aileden de bişi iste...

Onlar dedi sana 10bin ytl lik bi araba alalaım sonra kendine alırsın ben de ok dedim... :)


Hayırlısı olsun...

Baba parasıyla 200bin li karaca da binersin. İş değil hani derler ya eşeğin .... gerdek vs.

Önemli olan kendin çalışacaksın helal parayla alnının akıyla kazanacaksın sonra bişiler yapacaksın olay bu...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiochos -- 15 Eylül 2006; 22:39:39 >
Guest
15 Eylül 2006; 22:48:16 

al:10500ytl

zamanında babam anlaşmıştı bu araç için; ama össden sonra pek almak istemediler bunu bana; bari ben alamıyorum sen al:

http://arabam.e-kolay.n.../detail.aspx?sid=689579

1.8ZETEC-S motor

135bg

Radyo/kaset
Alaşım jant
Merkezi kilit
Elektrikli camlar

Hava yastığı sürücü
Sis farı
Alarm
ABS

Hidrolik direksiyon
Elektrikli yan aynalar


otobanda 220 çok rahat görüyor..

çok fazla masraf çıkarmayan bi araç..

üstü açık olması da cazibesi..

sen al; 1yıl sonra ben senden geri alırım aynı fiyata

3.viteste 180 görüyor..

4.viteste 215...

yol tutuş dersen harika..

vergi de az ; 97 model sonuçta..

benzin dersen: ortalama 9 lt yakarsın..

0


0


0


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 22:48:25 

son yazdıkların gercekten cok mantıklı cok hoş ancak brava konusunda hemfikir degiliz bu konuda sana katılmıyorum yol yakınken dön su sevdadan 8 ay satamamaktan bahsediliyor ne demek bu??

vega seni sarmazmı??

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 22:53:59 


Bravo , bu arada MCK ben Escort ları sevmiyorum itici geliyor nedendir bilinmez


 
250 Mesaj
15 Eylül 2006; 23:04:06 

Hocam 2001 marea sahibiyim. Herseyini bana sor arabanın. Haziran basında istanbuldan alıp getirdim 180 milyonluk benzin aldım istanbuldan 1043 kilometre yaptı once niğde sonra mersine getirdim. Gitsen daha da giderdi. Full klima acık geldim sollamalar ve yokus asagıları dısında 90'ı gecmedim. Benimki elx italyan 1,6. Şimdiki exclusiv ile satılana denk. Arabamda direksiyondan kontrollu 6'lı cd calar bile var. 4 cam otomatik ayanalar otomatik. Arkaya ufluyen klima kanalı var. koltuk altlarında da klima kanalı var. Cok güzel sogutuyor. Bir resmini koyayım ben özel arayıp buldum arabamı hastasıyım mareaların. Boyle agresif bakıslı araba yok.


local://upfiles/145201/0D5D6B9F3EC74B6EA04313FC7679352A.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cezmi33 -- 15 Eylül 2006; 23:04:44 >


_____________________________



 
2956 Mesaj
15 Eylül 2006; 23:37:51 

quote:

Orjinalden alıntı: cezmi33

Hocam 2001 marea sahibiyim. Herseyini bana sor arabanın. Haziran basında istanbuldan alıp getirdim 180 milyonluk benzin aldım istanbuldan 1043 kilometre yaptı once niğde sonra mersine getirdim. Gitsen daha da giderdi. Full klima acık geldim sollamalar ve yokus asagıları dısında 90'ı gecmedim. Benimki elx italyan 1,6. Şimdiki exclusiv ile satılana denk. Arabamda direksiyondan kontrollu 6'lı cd calar bile var. 4 cam otomatik ayanalar otomatik. Arkaya ufluyen klima kanalı var. koltuk altlarında da klima kanalı var. Cok güzel sogutuyor. Bir resmini koyayım ben özel arayıp buldum arabamı hastasıyım mareaların. Boyle agresif bakıslı araba yok.


local://upfiles/145201/0D5D6B9F3EC74B6EA04313FC7679352A.jpg

sadece otomatikler italyan diye biliyorum

jant kapakları farklı zaten gösterge bu şeklildemi
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzye36 -- 15 Eylül 2006; 23:40:05 >


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Eylül 2006; 23:44:27 

yok marealar 2001 de yerli oldu diye biliyoru mben...

Bu arada marea sahibi hocam aracın 17 kuruş civarı yakmıi inanılmaz bir değer...

nerede 40 nerede 17 ...



 
2956 Mesaj
15 Eylül 2006; 23:47:11 


quote:

Orjinalden alıntı: antiochos

yok marealar 2001 de yerli oldu diye biliyoru mben...

Bu arada marea sahibi hocam aracın 17 kuruş civarı yakmıi inanılmaz bir değer...

nerede 40 nerede 17 ...



40 otomatik ve abanarak sürünce oluyo
dayım kullanınca 35 e filan düşüyo banada araba böyle kullanılır diyo


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!


 
1164 Mesaj
16 Eylül 2006; 0:14:19 

Marea HLX yazın şehir içi aşağı yukarı 10 LT



 
250 Mesaj
16 Eylül 2006; 0:15:30 

[font="Arial"]Hocam bu marealar gaza cok duyarlı basarsan ucar gider ama yakar. Aslında her araba basarsan yakar Mareaya ozgu birseymis gibi soyluyorlar o garibime gidiyor. Ama marea kullanıcıları genelde hızlı kullanıyorlar bu arabaların ust devirlerde sesi cam acıkken dinleyin dehsettir. Tuketim kisiden kisiye degisir. ben o kilometreyi full klima acık ve bolu dagını kalabalıkken gece dur kalk içinde yaptım. Arabam ithal elimde butun evrakları var sahibi verdi. İtalyadan geliş evrakları var. bir de benimkisi abs'li 2001 civarı modellerde nadir oluyor. Arabanın en müthiş yanı arka koltuklar cok araba degiştirdim ama bunun arka koltukları yayla gibi ve rahat. Arabayı aldık bir ay içinde 5000'ye yakın yol yaptık hiç yormadı bizi. Arabanın gosterge resmini de koyuyorum



Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
289 Mesaj
16 Eylül 2006; 0:16:27 

Clio 3'den önce 2000 model barok kırmızısı bir Brava SX'im vardı. 48bin km'de aldım, 68bin km'de satıldı. Ben bir depoyla 500km gidebiliyordum. En tasarruflu kullanışımda 100km'de 9lt yakıyordu, normal kullanımda ise 100km'de 10lt yakıyordu.


_____________________________

Clio3 1.5dCi65hp Expression Siyah


666 Mesaj
16 Eylül 2006; 0:23:01 

quote:

Orjinalden alıntı: cezmi33

[font="Arial"]Hocam bu marealar gaza cok duyarlı basarsan ucar gider ama yakar. Aslında her araba basarsan yakar Mareaya ozgu birseymis gibi soyluyorlar o garibime gidiyor. Ama marea kullanıcıları genelde hızlı kullanıyorlar bu arabaların ust devirlerde sesi cam acıkken dinleyin dehsettir. Tuketim kisiden kisiye degisir. ben o kilometreyi full klima acık ve bolu dagını kalabalıkken gece dur kalk içinde yaptım. Arabam ithal elimde butun evrakları var sahibi verdi. İtalyadan geliş evrakları var. bir de benimkisi abs'li 2001 civarı modellerde nadir oluyor. Arabanın en müthiş yanı arka koltuklar cok araba degiştirdim ama bunun arka koltukları yayla gibi ve rahat. Arabayı aldık bir ay içinde 5000'ye yakın yol yaptık hiç yormadı bizi. Arabanın gosterge resmini de koyuyorum



hocam arabanın içi gerçekten çok tatlıymış.ben bunları tam bilmiyordum çok hoşuma gitti doğrusu...


_____________________________



 
289 Mesaj
16 Eylül 2006; 1:38:48 

bizde 2001 brava var 48000 binde ortalamada 250-280 bin civarı bişey yakıyo tabi kullanıma göre değişir


_____________________________



 
1592 Mesaj
16 Eylül 2006; 9:20:42 

bende 2000 brava var.kmde 180.000 bin yani 18 ykrş yakıyor.şehir içindeyse 240.000 yakıyor.bu kadar çok yaktığı yok.kullanmasından kaynaklanıyor.ama benim araçta ekoyakın yakıt tasarruf aparatı da takılı ondan da kaynaklanıyor olabilir.


_____________________________



 
51 Mesaj
16 Eylül 2006; 10:15:37 

yaklaşık bir ay önce 2006 marea aldım bayiyede lpg taktırdım
şehir içinde sakin kullanımla km de 120 kuruş yakıyo
benzinle kullansam herhalde km de 200-220 arası yakar...


_____________________________



 
965 Mesaj
16 Eylül 2006; 11:07:36 

BEN FİAT'IN BENZİNLİ MOTORLARININ ÇOK YAKTIĞINI BİLİYORUM..ARKADAŞIMA ALDIK..YAKITTAN MEMNUN DEĞİL...AYRICA TUTULMADIĞI DA BİR GERÇEK..0'INI 26'YA FALAN BAYİLER SATAMIYOR..HATTA FİAT BAYİLERİ BİLE ALIP SHOWROOMLARINDA TUTMAK İSTEMİYOR..BİLGİN OLSUN..


_____________________________

İnadına 95 Oktan...


 
2956 Mesaj
16 Eylül 2006; 11:10:01 


quote:

Orjinalden alıntı: cezmi33

[font="Arial"]Hocam bu marealar gaza cok duyarlı basarsan ucar gider ama yakar. Aslında her araba basarsan yakar Mareaya ozgu birseymis gibi soyluyorlar o garibime gidiyor. Ama marea kullanıcıları genelde hızlı kullanıyorlar bu arabaların ust devirlerde sesi cam acıkken dinleyin dehsettir. Tuketim kisiden kisiye degisir. ben o kilometreyi full klima acık ve bolu dagını kalabalıkken gece dur kalk içinde yaptım. Arabam ithal elimde butun evrakları var sahibi verdi. İtalyadan geliş evrakları var. bir de benimkisi abs'li 2001 civarı modellerde nadir oluyor. Arabanın en müthiş yanı arka koltuklar cok araba degiştirdim ama bunun arka koltukları yayla gibi ve rahat. Arabayı aldık bir ay içinde 5000'ye yakın yol yaptık hiç yormadı bizi. Arabanın gosterge resmini de koyuyorum



göstergeyi göremedim ama neyse öyle diyosan öyledir
bize alırken otomatikler italyadan geliyo demişlerdi

hatta aynı arabanın hlx 2.0 motor deri döşeme vs olanınıda aynı fiyata vermişlerdi almamıştık ahhh ahhh


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!


 
407 Mesaj
16 Eylül 2006; 13:01:32 

marea lar ithaldir.


_____________________________

http://www.tiffany.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Eylül 2006; 13:05:30 

PEKİ ARKADAŞLAR CAN ALICI BİR SORU:


ARACIN KM Sİ İLE OYNANIP OYNANMADIĞI NASIL ANLAŞILIR??? Galeride araç fiat bayiisine gösterirsem anlar mı?


 
3 Mesaj
29 Eylül 2006; 13:32:29 

ben brava kullanıyorum. motor 1.6 olduğu için elbette 1.2 ve 1.4 motorlardan fazla yakıyor. Bravadan önce 1.4 clio vardı. ama bravadan aldığım performans clioda yok. Bir depo benzinle 600 km yol (kilometrede yaklaşık 23-25 kuruş yakıyor)gidiyorum. Eğer 120-130 a çıkarsam tabi bu kilometre düşüyor. Ama performans ve sportiflik diyorsan tavsiye ederim


_____________________________



11050 Mesaj
29 Eylül 2006; 13:48:18 

quote:

Orjinalden alıntı: etit

marea lar ithaldir.

bilmeden salladığın çok belli doğrusu
marea'ların hepsi ithal değildir
2000 senesinden itibaren yerli üretime geçilmiştir ki zaten 1 sene sonra yani 2001 yılında avrupa'da marea-bravo-brava yerini stilo modeline bırakmıştır,ama tr'de ise hala üretilmektedir

ayrıca bizde de vardı o kadar abarttıkları gibi çok yakmıyordu
bir depoyla rahat 580-600 km gidiyordu

hlx ve hgt modellerinin ise çok yakması normaldir
sonuçta 2.0 litre 5 silindir 20 valfli motor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 29 Eylül 2006; 13:49:16 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2506 Mesaj
29 Eylül 2006; 14:03:18 

Ben de brava kullanmış birisi olarak tavsiye ederim
karma ve performanslı kullanımda 10 litreyi kolaylıkla bulabilir ama konforlu arabadır yol sesi falan duyulmaz


_____________________________

Türkiyem...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2006; 15:18:49 

quote:

Orjinalden alıntı: antiochos

Çok ii olur ,ama objektif versin mesela kaç ytlik benzinle kaç lira gidiyor , arkadaş alacak dersin, filan önemli yani...

Arabanın sahibi aradı filan ben sallıyorum aracı alıcam doğru bilgi verirseniz sevinirim...


@antiochos

biraz geç oldu yanlız sordum

marea 30 ytl ile 100 km gidiyor

km de yakarı 30-35 ykr ki d.bakır trafigi için bu gerçekten fazla bizim vectra bile 25 ykr civarı yakıyor

ayrıca sahibi araçtan memnun değil


434 Mesaj
29 Eylül 2006; 17:53:29 

Merhabalar herkez Marea- Benzin yazmış bende Marea - LPG yazayım

Resimdeki Marea /resimdeki bende değilim / yı 2004 - 2005 yıllarında 14 ay tam 120.000 km Kullandım

Marea lar 3500 - 4000 deviri geçmez uzun yolda ortalama 90 - 110 arası giderseniz

karma benzin ile 9 - 10 l , LPG ile 9,5 - 10,5 l arası yakar

ama ben uzun yolda 90 ı geçmem arkadaş dersen o zaman 7,5 - 8 l arası yakar LPG ile

Tabii şunu unutmamak lazım 1.6 benzinli motoru olan arabaların (kimse kabul etmese de) ortalaması
zaten bu oranlardadır...

yani sözün özü . Marea 1.6 motoru olan diğer arabalardan daha fazla yakmaz (1999 - 2001 yılları arası)







0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

Cont & Comp Eng.

Donanımı Güvenle Kaldırabilirsiniz :)
.


1714 Mesaj
29 Eylül 2006; 18:31:57 

Arkadaşta Bravo var çok yüklenmezsen şehiriçi 8-9 yakıyor ama tabii hepsi aynı değildir.


_____________________________

2012 Kia Pro_Cee'd ConceptSR


 
63 Mesaj
1 Ekim 2006; 20:30:37 

Arkadaşlar bende otomatik brava var 2001 model. İtalyan montajı. Aracım ş.içinde 10 lt'yi geçmiyor. Ş.arası ise 6.7 - 7 lt. civarında tüketiyor. verdiğim tüketimler ankarada ve soğuk hava şartlarındaki tüketimler. Aracın yol tutuşu ve performansı aşikar. muadili motorlarda focus, megane ve diğer varyantlar içersinde kullandığım performans ve motor kükremesi olarak en zevkli araç. bahsettiğiniz yakıt tüketimleri afaki biraz. ülkede benzinin lt fiyatıda belli zaten. az yaksın diyorsanız ya lpg-doğalgaza döneceksiniz yada araca binmeyeceksiniz. dizellerinde pek bi espirisi kalmadı zaten.


_____________________________

2003 Focus Ghia 1.6 AT


6005 Mesaj
1 Ekim 2006; 21:58:45 

2002 den öncesi çok 2002 den sonrası az yakar mareaların
teyzemde 2000 modeli var çok yakıyor kuzende 2004 modeli var az yakıyor.

şu yazıda beni doğruluyor zaten ;

TOFAŞ/FIAT Marea 1.6 16V Exclusive (2002/07)

Test süresince saptadığımız 8.2 litrelik tüketim, Marea'nın yeni motor ve şanzımanıyla asıl kazancı yakıt tüketiminden elde ettiğini açıkça ortaya koyuyor. 27 Temmuz 1999 tarihli Auto SHOW'da yayınladığımız testinde eski motoruyla Marea'nın yakıt tüketimim 100 km' de 9.5 litre olarak saptamıştık. Tüketimdeki bu düşüş, 63 litrelik depo hacminin 58 litreye çekilmesine karşın, Marea'ya 707 km'yle selefinden (663 km) daha fazla menzil sağlıyor.



_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!


 
289 Mesaj
3 Ekim 2006; 2:14:23 

slm

2001 marea hlx 2.0 var, ben arabayı mayıs başında aldım. Merak ettiğim için 3-5 defa depo yu fulleyip tüketimini kendimce test ettim. Şehir içi ve şehir dışı kullanım oranları ve devirli kullanma tüketimi çok etkiliyor. Ortalama 3500 - 4000 devirde vites değiştirirsen ve çok basmazsan 100 km de 9.8 e kadar düşebiliyor. Ben 9.8 in altını hiç görmedim ve genelde de 10.4 ile 10.6 arasında degerler cıktı. Bence benim beklediğimden daha düşük. çünkü arabayı alırken çogu arkadaşım yakıt tüketimini vurgulamıştı.

Tabii bu tip arabalar performanslı arabalar ve yolda boşsa insan gaza basmadan duramıyor ancak ben 10.6 lt ile 100 km yaptıgımda arada birkaç kere böyle 205-210 a kadar kısa süreli de olsa cıkmıştım. :) İyiki de kısa süreli çıkmışım birkaç defa daha bassam herhalde 11 lt nin üzerine çıkardı.

Sonuçta eger araba kullanmayı keyif olarak görüyorsan ve ögrenci değilsen marea lar hele hlx 2.0 olanlar fiyatına göre mükemmel arabalar. Ancak amaç tasarruflu bir araba alıp ulaşımda az yakıtla çok km yapmak ise bence daha farklı bir araba senin için daha uygun olabilir.



 
1 Mesaj
18 Şubat 2010; 9:34:50 

sana yardımıcı olayım arkadaşım. bende yeni 2005 marea liberty modelini aldım 1,6 motor. banada alamdan önce herkes çok yakar aman aman uzak dur parçası pahalı şöyleydi böyleydi diyehn çok oldu. ama soruyodum yaw kardeşim ne kadar süre kullandınız bu arabayı adamlar koltuguna dahi oturmamış olanlardı bunları söyleyenler. binen kulllanan insanlar çok memnun.,

bende bütün bu tepkilere rağmen aldım.

benzinin pompa fiyatına bakmadım(2010 şubat ayı) 50 ltl lik benzinle 180 km yol yaptım şehir içinde yani 270-280 civarı falan yaktı eminim uzun yolda çok daha aşağılara iner. arada agrasif kullandığımda oldu motoru.

parçası pahalı diyenlere. parça fiyatlarını 90 model şahinini yan sanayi fiyatınla karşılaştırmasınlar. parça fiyatlarıda gayet uygun. ve servis ağı geniş.

birde bu fiyata alanabilecek en donannımlı araba. almanı tavsiye ederim yol tutuşuda güzel. öyle yok hızlandıkça sarsma çekme. tabii rot ayarıydı ön takımda sorun yoksa.

2005 Marea liberty

abs
klima
çift airbag
camlar otomatik
aynalar elektrikli
Direksiyondan kumanda orjinal radyo/kasetçalar
ön-arka kolçak
far ayarı

ara bakalım 17-18 den aşağı bu fiyata ara bulacakmısın bulursunda 90-94 modeller çıkar karşına 94 nerde 2005 nerde

konforuda gayet rahat araba içi ferah ve geniş daraltmıyor insanı şahsen kendim için konuyorum iri yapılı bi adam olduğum için. bana göre rahat. bu arabanın bizim türkler neden kıymetini bilmiyorlar anlamıyorum

bilgilendirebildysem seni ne mutlu bana.


_____________________________



 
16 Mesaj
9 Mart 2010; 23:03:56 

arkadaşlar bügün marea 1998 elx model araç baktım almak için araç sag sol cızik dişinda pek masrafı yok -lpg yok 9.000 tl istiyor satan kişi
araça bindim konforlu klima vesayre her şey var
ancak yakıt konusun da terettütlüyüm
ricam marea sı olan arkadaşlar 100km ye nekadar benzin yakıyor _______marea kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim


_____________________________

2001 marea elx


3754 Mesaj
9 Mart 2010; 23:17:41 


quote:

Orijinalden alıntı: murat.milat

arkadaşlar bügün marea 1998 elx model araç baktım almak için araç sag sol cızik dişinda pek masrafı yok -lpg yok 9.000 tl istiyor satan kişi
araça bindim konforlu klima vesayre her şey var
ancak yakıt konusun da terettütlüyüm
ricam marea sı olan arkadaşlar 100km ye nekadar benzin yakıyor _______marea kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim


güzel fiyat...lpg değerlerimi vereyim...izmir şehir içi 11 litre şehir dışı 8 litre lpg yakıyor benzinde daha düşük olur 9,5 e 7 litre gibi...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
284 Mesaj
9 Mart 2010; 23:26:04 

marea güzel arabadır okdar derim


_____________________________


DH FIAT PALIO KULÜBÜ


 
16 Mesaj
10 Mart 2010; 0:44:45 

arkadaşlar 1998 elx marea araça ilginç bir test yapıp nekadar benzin yaktıgını heaplayacagız 1 litrelik pet şişeye benzin koyup motura serum yapacagız(yani depodan gelen yakıtı kesip motorun pet şişeden benzini almasını saglayacagız ve 90 km\hız ile yola devam bakacagız ne kadar yaktıgına bence kesin sonucu bu şekilde ögrenebiliriz ? fikirlere acigiz ) yarın deneyecegiz _______ve bitsin bu marea nekadar yakıyor sorunu____________
kesin sonucu yarın görelim




_____________________________

2001 marea elx


 
603 Mesaj
10 Mart 2010; 10:18:07 

Almayın şu arabaları yazık günah. Yakıt tüketimi yüksek ve parçaları pahalı. Fiat servislerinden birini arayıp birkaç parça fiyatı sorun.


_____________________________



3754 Mesaj
10 Mart 2010; 12:45:48 


quote:

Orijinalden alıntı: raja52

Almayın şu arabaları yazık günah. Yakıt tüketimi yüksek ve parçaları pahalı. Fiat servislerinden birini arayıp birkaç parça fiyatı sorun.

evet kuş serisine göre pahalı şahine binmiyosun...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3288 Mesaj
10 Mart 2010; 14:56:57 


quote:

Orijinalden alıntı: raja52

Almayın şu arabaları yazık günah. Yakıt tüketimi yüksek ve parçaları pahalı. Fiat servislerinden birini arayıp birkaç parça fiyatı sorun.


Sen neden aldın peki ?

Ayrıca parçalarının pahalı olmadığını sende çok iyi biliyorsun.. Kullandığın günleri ne çabuk unuttun


_____________________________

BU İMZA MAHKEME KARARI İLE ENGELLENMİŞTİR

Karar No: 2001/155 20v


3288 Mesaj
10 Mart 2010; 15:00:56 


quote:

Orijinalden alıntı: murat.milat

arkadaşlar 1998 elx marea araça ilginç bir test yapıp nekadar benzin yaktıgını heaplayacagız 1 litrelik pet şişeye benzin koyup motura serum yapacagız(yani depodan gelen yakıtı kesip motorun pet şişeden benzini almasını saglayacagız ve 90 km\hız ile yola devam bakacagız ne kadar yaktıgına bence kesin sonucu bu şekilde ögrenebiliriz ? fikirlere acigiz ) yarın deneyecegiz _______ve bitsin bu marea nekadar yakıyor sorunu____________
kesin sonucu yarın görelim





Pet şişe ile 3 barlık basıncı nasıl sağlayacaksınız peki ? Yakıt besleme sisteminde 3 bar basınç olmazsa araba çalışmaz


_____________________________

BU İMZA MAHKEME KARARI İLE ENGELLENMİŞTİR

Karar No: 2001/155 20v
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.422