Şimdi Ara

Fren balatası,amortisör,ön, takım dreksiyon kutusu vs. değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.Bir araçla ilgileniyorum.Satan kişi fren balataları 4 amortisor komple ön takım direksiyon kutusu falan hepsini yeni değiştirmiş.Bunu iyi anlamda mı anlamam gerekiyor ? Yoksa bu kişi arabayı hor kullanmış ve her yerinden ses geldiği için mi bunları değiştirme gereği duymuş ? Aracın ön farları falan da solmuş bu arada.Bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.



  • amortisör iyi ama ön takımla direksiyon kutusu olayı sıkıntı ön takım derken neyi kast ediyor ? eğer akslar felan sa sıkıntı var demektır.
  • Aracın yılına ve kilometresine göre değişir. 15 sene üzeri ve 100bin km üzeri araçlarda ön takımda yenilemeler, direksiyon kutusunda yenileme anormal bir durum değildir. Bir de aracın sınıfına ve kişinin refahına bakar. Kimi 60 liralık balatayı 2 sene değiştirmemek için emekli memur gibi kullanıp, bir nevi sinekten yağ çıkararak sürerken, lpg ile kafayı kırıp 30 kuruşların altında yakıt sarfiyatı arayıp hala araç sürerken, kimi de bir tane patlak amortisör yüzünden basar parayı dördünü de değiştirir. Yetmez tatmin olmaz eskimişse ön takımları da yenilettirir. Bazen de sorunun kaynağı tam bulunamaz. Parça parça bulunana kadar değişir vs. Kimi zaman düzelir kimi zaman da sorun hala bulunamayınca sahibi deli olur satışa çıkarır.

    Bu yukarıdaki maddelerden biri olabilir. Araca ve sahibine göre bir fikir edinirsiniz. Ama bu kadar yenilemeye girmiş bir araç sağlam expertiz yapılmadan alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 10 Haziran 2014; 21:55:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Aracın yılına ve kilometresine göre değişir. 15 sene üzeri ve 100bin km üzeri araçlarda ön takımda yenilemeler, direksiyon kutusunda yenileme anormal bir durum değildir. Bir de aracın sınıfına ve kişinin refahına bakar. Kimi 60 liralık balatayı 2 sene değiştirmemek için emekli memur gibi kullanıp, bir nevi sinekten yağ çıkararak sürerken, lpg ile kafayı kırıp 30 kuruşların altında yakıt sarfiyatı arayıp hala araç sürerken, kimi de bir tane patlak amortisör yüzünden basar parayı dördünü de değiştirir. Yetmez tatmin olmaz eskimişse ön takımları da yenilettirir. Bazen de sorunun kaynağı tam bulunamaz. Parça parça bulunana kadar değişir vs. Kimi zaman düzelir kimi zaman da sorun hala bulunamayınca sahibi deli olur satışa çıkarır.

    Bu yukarıdaki maddelerden biri olabilir. Araca ve sahibine göre bir fikir edinirsiniz. Ama bu kadar yenilemeye girmiş bir araç sağlam expertiz yapılmadan alınmaz.

    araç 2004 model hocam




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.