Şimdi Ara

No Man's Sky'ın E3 Videosu Yayınlandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Geçtiğimiz senenin sonlarına doğru VGX etkinliğinde duyurusu gerçekleştirilen No Man's Sky, oldukça küçük bir yapımcı tarafından geliştiriliyor. Hello Games'in yapımcılığını yaptığı No Man's Sky, Sony'nin E3 konferansında kendini yeniden gösterdi. Bununla birlikte oyunun konsol cephesinde PS4'e de çıkacağı kesinleşmiş oldu. Diğer platformlar henüz tam olarak belli değil.
     
        İlk duyurudan sonra sel baskını gibi zor günler geçiren Hello Games'in yeni yayınladığı videoda normal oynanışı da, gemi oynanışını da görüyoruz. Oyunun tanıtımı için sahne alan yetkilinin belirttiklerine göre No Man's Sky'da bütün oyuncular farklı gezegenlerde başlayacak. Bütün gezegenler ise tamamen eşsiz olacak. Yaptığı açıklamada oyunun geliştiricisi, "O gezegenlerde tam olarak nelerin bulunduğunu biz bile bilmiyoruz." cümlesini söylüyor. Gerçekten heyecan verici...
     








  • Her oyuncu için ayrı gezegen? Bu kadar geniş bir evreni açık dünya olarak vermesi inanılmaz değil mi?
  • asıl soru şu her şey tamam. amma ve lakin nasıl tekrarlamadan devam edicek?

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Her oyuncu için ayrı gezegen? Bu kadar geniş bir evreni açık dünya olarak vermesi inanılmaz değil mi?


    Minecraft'ın dünyasını sonsuz yapabildiklerine göre bence böyle bir şey bu teknolojiyle imkansız değil

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Her oyuncu için ayrı gezegen? Bu kadar geniş bir evreni açık dünya olarak vermesi inanılmaz değil mi?


    Procedural planet/terrain generating tekniği kullanılarak gezegenler RNG yani rastgele sayı üretimi ile real-time olarak oluşturulacak. Bu yüzden eşsiz olacaklar. Gezegen bir kere oluşturulduktan sonra sunucuda sayısal veri olarak, serialize edilerek tutulacak. Daha sonra başka varsa eğer RNG yerine bu kayıtı veri kullanılarak bölge/gezegen/yeryüzü oluşturulacak. Böylece sürekli olarak genişleyen bir evrene sahip olacağız. Oyuna her girmemizde salında oyun yüklenmeyecek, kendini tekrar oluşturacak. Aslında çok eskiden beri uzay bilimleri ve tıpta kullanılan bir teknik ama işlemcilerin gücünün artması ile daha yeni yeni evlerimize giriyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • çok başarılı duruyo, oyunu amacı ne onu bilmiyorum, keşif ve hatta kalma mı?

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • farklı bir oyun yeni şeyler var gibi yine de tekrar yapabilir artık bir yerden sonra
  • bence bu oyun kesinlikle Ocolus Rift veya PS4de Project Morpheusla oynanmalı..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • oyunun renk paleti beni benden aldı şu an. çok heyecanlandım oyun için
  • Bu oyun çokluoyuncumu yoksa tek kişilikmi
  • İki kelime, vay be ...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bi oyun daha geliyo.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • açık dünyadan açık evrene geçiyoruz ufak ufak :) fikir güzel olmuş ...
  • Bu oyunu ilk Bağımsız'da görmüştüm sanırsam.O zamandan beri beklediğim oyunlardan biri.Konsept çok güzel, bakalım bekleneni verebilecekler mi?
  • çığır açaçak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.