Şimdi Ara

Her 15 dakikada 1 Linea ( İkiye bölünmeyeni iade alıyorlar! )

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yakın zamanda olan bir kazayla ilgili ne zamandır oturum konu açamadım. Aşağıda sizler haber linklerini paylaşıyorum. Daha çok satacağız diye arabaları kağıt gibi yapmak zorundamısınız?
    Nedir bu durum?...


    http://habervaristanbul.com/araba-ikiye-bolundu-2-kisi-hayatini-kaybetti/9502/
    http://www.zaman.com.tr/gundem_feci-kazada-otomobil-ikiye-bolundu-2-olu_2221522.html







  • Tamamda araç kaç km hizla gidiyormuş nasıl carpmiş Biliyormusunuz çarptığı direğe dikkatli bak istersen linea punto platformu üzerine yapılmış bir araç ve punto da euroncaptan 5 yildiz almis bir araç yargisiz infaz yapmayin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    yanılmıyorsam 70-80 km hızla gidiyordu.arkadaşlar euroncap testlerini discoveryde detaylı izledim karşıdan ve yandan çarpmalar test ediliyor çoğunlukla ve yeterli değil.şunuda diyim kazadaki fotoğrafla bakarsanız araç bildiğiniz kesilmiş hadi aliminyum kaporta kesilir anladımda bildiğiniz şasi yırtılmış ikiye ayrılmış yani eğer seçim yapmak zorunda kalırsam(ki kalmam) gider 5000 lira daha borç alıp fiat dışında markaya yönelirim uzak durulması gereken alt seviye modelleri var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgun2347

    yanılmıyorsam 70-80 km hızla gidiyordu.arkadaşlar euroncap testlerini discoveryde detaylı izledim karşıdan ve yandan çarpmalar test ediliyor çoğunlukla ve yeterli değil.şunuda diyim kazadaki fotoğrafla bakarsanız araç bildiğiniz kesilmiş hadi aliminyum kaporta kesilir anladımda bildiğiniz şasi yırtılmış ikiye ayrılmış yani eğer seçim yapmak zorunda kalırsam(ki kalmam) gider 5000 lira daha borç alıp fiat dışında markaya yönelirim uzak durulması gereken alt seviye modelleri var

    yandan çarpma durumlarında üst sınıf arabalar olsa dahi durum çok değişmiyor emin olun biraz inceleme yaparsanız görürsünüz linea nin passat la kafa kafaya çarpışmış görüntüleri var ikiside benzer hasar almış ha durum şu sekilde değişebilir yol tutuşu farkından dolayı kaza yapmazdi vs.o ayrı mesele ama esp vs de bir yere kadar aracın limitlerini iyi bilmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: akgun2347

    yanılmıyorsam 70-80 km hızla gidiyordu.arkadaşlar euroncap testlerini discoveryde detaylı izledim karşıdan ve yandan çarpmalar test ediliyor çoğunlukla ve yeterli değil.şunuda diyim kazadaki fotoğrafla bakarsanız araç bildiğiniz kesilmiş hadi aliminyum kaporta kesilir anladımda bildiğiniz şasi yırtılmış ikiye ayrılmış yani eğer seçim yapmak zorunda kalırsam(ki kalmam) gider 5000 lira daha borç alıp fiat dışında markaya yönelirim uzak durulması gereken alt seviye modelleri var

    yandan çarpma durumlarında üst sınıf arabalar olsa dahi durum çok değişmiyor emin olun biraz inceleme yaparsanız görürsünüz linea nin passat la kafa kafaya çarpışmış görüntüleri var ikiside benzer hasar almış ha durum şu sekilde değişebilir yol tutuşu farkından dolayı kaza yapmazdi vs.o ayrı mesele ama esp vs de bir yere kadar aracın limitlerini iyi bilmek lazım.

    Karşı karşıya çarpmalar ve yandan çarpmalar bunlar kaza sırasında hız 100 km üzerinde ise ölümcül olabilir ama kazalarda asıl olan Araçların kamyon otobüs büyük çelik kütlelere çarpması ve takla atması sonucu Oluşan kazalar bunlara Önem verilmesi lazım tabi Avrupa'da bu kazalar ülkemize oranla daha az tabi devlet şu an vergileri bu kadar yükseltmese kimsede Fiat almaz Fiat hayranı olan bir halk değiliz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgun2347


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: akgun2347

    yanılmıyorsam 70-80 km hızla gidiyordu.arkadaşlar euroncap testlerini discoveryde detaylı izledim karşıdan ve yandan çarpmalar test ediliyor çoğunlukla ve yeterli değil.şunuda diyim kazadaki fotoğrafla bakarsanız araç bildiğiniz kesilmiş hadi aliminyum kaporta kesilir anladımda bildiğiniz şasi yırtılmış ikiye ayrılmış yani eğer seçim yapmak zorunda kalırsam(ki kalmam) gider 5000 lira daha borç alıp fiat dışında markaya yönelirim uzak durulması gereken alt seviye modelleri var

    yandan çarpma durumlarında üst sınıf arabalar olsa dahi durum çok değişmiyor emin olun biraz inceleme yaparsanız görürsünüz linea nin passat la kafa kafaya çarpışmış görüntüleri var ikiside benzer hasar almış ha durum şu sekilde değişebilir yol tutuşu farkından dolayı kaza yapmazdi vs.o ayrı mesele ama esp vs de bir yere kadar aracın limitlerini iyi bilmek lazım.

    Karşı karşıya çarpmalar ve yandan çarpmalar bunlar kaza sırasında hız 100 km üzerinde ise ölümcül olabilir ama kazalarda asıl olan Araçların kamyon otobüs büyük çelik kütlelere çarpması ve takla atması sonucu Oluşan kazalar bunlara Önem verilmesi lazım tabi Avrupa'da bu kazalar ülkemize oranla daha az tabi devlet şu an vergileri bu kadar yükseltmese kimsede Fiat almaz Fiat hayranı olan bir halk değiliz

    bahsettiğiniz olaylar bütün markalar için geçerlidir fiat veya linea ya özgü şeyler değil euro ncap ta önden yandan ve direğe çarpma testleri vardır önden çarpma testi 64 km hızla yapılır yandan carpmalar daha düşük hızlarda yapılır yakın zamanda yeni bir test daha çıktı önden % 15 lik kısımdandi yanılmıyorsam çoğu araç geçemiyor yani işin özü bu tür kazalarda hangi marka olursa olsun manzara çok farklı olmaz ha sen linea da çok görüyorsun dur buda Türkiye nin en çok satan arabası olmasından dolayı çoğuda şirket aracı tabi hal böyle olunca yüksek hız ve kazalar buna oranla fazla görünür. ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    64 km hızla ülkemizde olan kazalarda hafif yaralanmalar tek olur emniyet kemeri bağlı ise ayrıeten euroncap genelde çarpışmlarda aliminyum bloklar kullanır bu bloklar darbe emme özelliğide bulunan bloklardır ben güvenli değil demiyorum tabiki her şeyi test edecek halleri yok ama euroncap 5 yıldızın artık gelişmesi lazım 1 trilyonluk araçta 5 yıldız alıyor 25 milyarlık araçta farklı standartla geçmeleri gerekiyor en az 7 sınıf olması lazım ki halk daha iyi bilsin.90km ve üzeri için 6.yıdız 120km ve üzeri yada düşme takla atma gibi testler için 7.yıldızı versin daha efektif olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgun2347

    64 km hızla ülkemizde olan kazalarda hafif yaralanmalar tek olur emniyet kemeri bağlı ise ayrıeten euroncap genelde çarpışmlarda aliminyum bloklar kullanır bu bloklar darbe emme özelliğide bulunan bloklardır ben güvenli değil demiyorum tabiki her şeyi test edecek halleri yok ama euroncap 5 yıldızın artık gelişmesi lazım 1 trilyonluk araçta 5 yıldız alıyor 25 milyarlık araçta farklı standartla geçmeleri gerekiyor en az 7 sınıf olması lazım ki halk daha iyi bilsin.90km ve üzeri için 6.yıdız 120km ve üzeri yada düşme takla atma gibi testler için 7.yıldızı versin daha efektif olur


    Size katılıyorum. Farklı hızlarla farklı testlerin yapılıp araçlara yıldızlar verilen bir sistem geliştirmeleri lazım. Yoksa dediğiniz gibi yeni üretilen her aracın 5 yıldız alabilme ihtimali var.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.