Şimdi Ara

go-kart yapalım (601. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14.131
Cevap
134
Favori
3.331.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onurtomba O kullanıcısına yanıt
    tornacıya yaptıra bilirsin yada ostimde adem seyhan beyle goruse bilirsin sana temin eder. başken frezeeeee hatta elinde var resimlerde gorursun
  • el freni bağlanmakonusunda bilgisi olan varmı kampanaya:D
  • garipkatip kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam
  • 10 KW Brushless elektrik motoru nerden bula bilirim bana bu konuda kim yardım cı olabilir
  • elektirik motoru hakkında bana yardımcı olabilecek birileri varmdıır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.ozaydin

    tornacıya yaptıra bilirsin yada ostimde adem seyhan beyle goruse bilirsin sana temin eder. başken frezeeeee hatta elinde var resimlerde gorursun


    Hocam biliyorum başkent freze satıyor bunları. Resimde zaten web sitelerinden alinma. Yaptığım tasarima gore boyu kisa geliyor. Onun icin daha uzunu lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • onurtomba O kullanıcısına yanıt
    teknik resmin varsa yapılır tornacı freze cilere yaptırırsın benim şaftım kısa gelmşti uzattırdum yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevkettan

    Merhaba arkadaşlar, bizde bir go kart projesine başlıyoruz fakat bazı sorularım var.
    1-Fotoğraftaki motor 200 cc 6,5hp 3600 dv iyi bir verim alabilir miyim?
    2-Motorumda vites yok otomatik kavrama var bu bana ne gibi sorunlar yaratır?
    3-Bu motorla bu şekilde rampada sorun yaşar mıyım?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Yok mu bir fikri olan?




  • sevkettan S kullanıcısına yanıt
    bu motorlr hakkında bilgim olmadığından yardımcı olamayacağım ama 100 cc yada 150 cc mobileyt motoru kullanan arkadaşlar var rampa çıkıyor ama şase hafif olmalı
  • Hocam cevap için teşekkürler. Sorduğum soruya cevap gelmeyince bende forumdaki eski abilerimizden M. İsmet' e aynı soruyu özel mesaj atıp sormuştum. O farklı bir öneride bulundu. Onun vermiş olduğu öneriyi de burada paylaşmak isterim, belki başka arkadaşlarada yardımcı olur. Bağımsız süspansiyonlarda şanzımandan gelen gücü tekerleklere iletmek için Direksiyon Mafsalı' da kullanılabilirmiş. Özellikle Mercedes ve Man çok uygunmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurtomba -- 27 Kasım 2014; 9:45:01 >
  • o.ozaydin O kullanıcısına yanıt
    Eyvallah Hocam Allah Razı olsun. Artık fernleri de yaptım zaten arka tekerlere disk taktım atv gibi hemde mz diski taktım büyük şimdilik bir sorun yok bastıkmı duruyor. 3 kişi rampa aşağı denedim frenler sağlam. Bakalım birde 350 kg yük atacağız o zaman nasıl olacak inşallah yine taşır bizi
  • sevkettan S kullanıcısına yanıt
    Bende 7 hp lik honda var. Verim alırsın. Ama keşke vitezli yapsan. Çünkü rampa çıkmak istiyorsan dişliyi ona göre yapacaksın düzde motor boş yere bağıracak. Motoru seri yapsan bu kez de rampa çıkamazsın. Eğer şasiyi hafif yaparsan 25 km hızla bir çok rampayı çıkarsın yine de ama, İmkanın varsa vitesli yap. Çünkü arazi işlerinde düşük vites önemli
  • garipkatip kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler.
  • Bu arka tahrik dişlisine bisiklet vitesi gibi bir sistem yapabilirmiyiz?
  • sevkettan S kullanıcısına yanıt
    Verim alamazsın. Çünkü bisiklet pedalına bastığındaki güçle motorun verdiği güz arasındaki farkı bir düşün. Onda bile rampada çıkarken vitez değişitrsen çat çat sesler geliyor.
    Bunu motora bğalasan daha ilk vites değiştirmende dişliyi yerinden söker :) Dişleri eğer ya da zinciri kırar
  • onurtomba O kullanıcısına yanıt
    Sanayide kardan mili diye sorarsanız alailirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaşlı Coni

    Sanayide kardan mili diye sorarsanız alailirsiniz

    TEŞEKKÜR EDERİM..
  • garipkatip kullanıcısına yanıt
    Anladım ama geçişleri elle yaparsak bir sorun çıkmaz gibime geliyor.Bir de zincir seçimini nasıl yapmalıyım?Motorun çıkışında 1\2 13 diş dişli var.
  • sevkettan S kullanıcısına yanıt
    işte onu bilmiyorum. Ama dediğim gibi çeker zincir seçimi lastiklerin büyüklüğüne bağlı. şöyle satte 25 km hızla gidebilen bir araç yaparsan ve şase hafif olursa bir çok rampayı çıkarsın. Çünkü motorun gücü yeterli. Zaten kendi yaptığın araçla hızlı gitmek sakat iş. Elle vites işine gelince aslında mantıklı bir gerdirme ile zinciri gerdirip dişli ayarını yapabilirsin. Ama bunu direk tekerlerin bulunduğu dişliler yerine motordan çıktıktan sonra bir düzenek daha hazırla işi orda çöz. tekerdeki dişli sabit kalsın. 4 ve ya 3 farklı dişli yapsan Rampaya çıkmadan önce en küçüğüne takarsın ki küçük olan baya bir küçük olsun ki arazide rahat et. Çok mantıklı geldi iyi fikir
  • uzunymw U kullanıcısına yanıt
    Merhaba muravy şanzuman için kullandığın şaft ve taşıyıcı poryaları nereden emin ettiniz acaba aklımda bu tür bir arka şanzıman oluşturma varı disk frenleri nereye koyacağımı düşünüyodum nasıl temin edebilirm parçaları
  • 
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.