go-kart yapalım
11493 Cevap2186278 Görüntüleme95 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     170 [172] 174 175 176 177 178 179      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
47 Mesaj
12 Mayıs 2013; 0:45:53 

motor olarak ne kullanmalıyım arka tekerleklerde 18 9.50 8,dişii zincir aksamı nasıl olmalı motor olarak 9 hp 270 cc yeterli olabilirmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
47 Mesaj
12 Mayıs 2013; 0:49:49 

yüksel abi sen loncın,honda,katana otomatik şanzımanlılar sorunlu oluyor demiştin ne gibi bi sorun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



312 Mesaj
12 Mayıs 2013; 14:58:24 

@serhatbursa1,
Otomatik şanzımanlılar sorunlu oluyor dediğimi hatırlamıyorum. Hatta "yeni başlayanlar için otomatik şanzımanlıları tavsiye ediyorum." demiştim. Ancak aracın kullanılacağı yer çok engebeli ve araç yüklü kullanılacaksa otomatikten ziyade vitesli olmasında fayda var. Senin yaptığın boyda bir araç için 6-9 Hp arası bir motor fevkalade iş görür.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 12 Mayıs 2013; 16:00:27 >

Bu mesajda bahsedilenler: @serhatbursa1 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



150 Mesaj
12 Mayıs 2013; 19:33:58 

Herkese Merhaba Arkadaşlar Yüksel Abi ,Mustafa abi serhatbursa1 nickli arkadaşım Hepinize Başarılar Çok Güzel Olmuş Çalışmalar Tekrardan Sizinle olmak Güzel..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheZartZurt61 -- 12 Mayıs 2013; 22:14:57 >


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya

©ÖmerÇ


150 Mesaj
12 Mayıs 2013; 20:12:21 

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

ön salıncakların montajına da başladık..




http://imageshack.us/ph...ages/705/cimg0402r.jpg/

http://img705.imageshac...g705/7935/cimg0402r.jpg

ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheZartZurt61 -- 12 Mayıs 2013; 22:13:14 >


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya

©ÖmerÇ


385 Mesaj
12 Mayıs 2013; 20:14:31 

quote:

Orijinalden alıntı: TheZartZurt61

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

ön salıncakların montajına da başladık..




http://imageshack.us/ph...ages/705/cimg0402r.jpg/

http://img705.imageshac...g705/7935/cimg0402r.jpg

ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi

bir önceki sayfaya bak :)


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


150 Mesaj
12 Mayıs 2013; 20:17:34 

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: TheZartZurt61

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

ön salıncakların montajına da başladık..




http://imageshack.us/ph...ages/705/cimg0402r.jpg/

http://img705.imageshac...g705/7935/cimg0402r.jpg

ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi

bir önceki sayfaya bak :)


''bugün arka taraf salıncakları diskleri kaliperleri poryaları amortisörleri ve fren merkezini bağladık , resimde çektik ama makinayı garajda unuttuk ''
Şimdi Buldum Tamam :)


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya

©ÖmerÇ


 
47 Mesaj
12 Mayıs 2013; 20:33:47 


quote:

Orijinalden alıntı: yüksel varlı

@serhatbursa1,
Otomatik şanzımanlılar sorunlu oluyor dediğimi hatırlamıyorum. Hatta "yeni başlayanlar için otomatik şanzımanlıları tavsiye ediyorum." demiştim. Ancak aracın kullanılacağı yer çok engebeli ve araç yüklü kullanılacaksa otomatikten ziyade vitesli olmasında fayda var. Senin yaptığın boyda bir araç için 6-9 Hp arası bir motor fevkalade iş görür.

pekiyi abi ben yanlış okumuş olmalıyım bi sorum daha olucak ama cevaplarsan sevinirim 18 9.50 8 ebatındaki arka tekerlekleri takacağım için dişli sayısını nasıl ayarlayabilirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



312 Mesaj
13 Mayıs 2013; 0:13:39 

Tekerleğin ebatıyla dişli sayısı o kadar da birbiriyle bağlantılı değil bence... Ancak motordan çıkan mil ile tekerleklerin bağlı olduğu mildeki dişli sayıları önemli. Ben 1/3 oranını kullandım. Yani motorun döndürdüğü mildeki dişli sayısı 15, tekerlekleri döndüren mile bağladığım dişli sayısı 45. Bu, şu anlama geliyor: Tekerlekler motordan 1/3 oranında daha yavaş dönecek. Motorun saatteki hızı 90 Km. ise benim aracın hızı saatte 30Km. olacak.

Bu mesajda bahsedilenler: @serhatbursa1 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



312 Mesaj
14 Mayıs 2013; 0:56:11 



_____________________________



 
112 Mesaj
14 Mayıs 2013; 17:43:25 

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




_____________________________



385 Mesaj
14 Mayıs 2013; 19:43:03 



_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


 
14 Mesaj
14 Mayıs 2013; 19:43:13 

KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR... UZUN SÜREDİR FORUMA GİREMİYORUM.. ARACIMI SATIYORUM.. YENİSİNİ YAPACAĞIM..YAZ TATİLİNE KADAR SATILMASINI İSTEDİĞİM İÇİN FİYATI DÜŞÜK TUTTUM..MALİYETİ BİLE KURTARMIYOR..


http://www.sahibinden.c...iyafet-ekipman-go-kart-karting-araclari-gokart-bugy-tam-bir-arazi-araci-108977002/detay


ARACIN ÜST ŞEKLİ İSTENİLEN ŞEKİLDE YAPILIR RESİMLERİDE KOYUP GÖSTERECEĞİM..



_____________________________



385 Mesaj
14 Mayıs 2013; 19:46:06 



_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


385 Mesaj
14 Mayıs 2013; 19:55:00 

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




muravey 1:3 oranında redüksiyonludur.

sadece ileri ve geri işlevi görür. Yani 2 ileri 1 geri değil. 1 ileri 1 geri.
emin olmamakla birlikte geri vites oranı 1:3 ten daha güçlü olabilir 1:4 gibi. ama ileri viteste 1:3

ve evet aynı zamanda defransiyeldir.

bendekini iyi bi incleyip geri vites oranını tam söylerdim ama hemen çıkarabileceğim bir yerde değil şuan.


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


385 Mesaj
14 Mayıs 2013; 19:57:27 

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


 
47 Mesaj
14 Mayıs 2013; 22:43:30 


quote:

Orijinalden alıntı: yüksel varlı

Tekerleğin ebatıyla dişli sayısı o kadar da birbiriyle bağlantılı değil bence... Ancak motordan çıkan mil ile tekerleklerin bağlı olduğu mildeki dişli sayıları önemli. Ben 1/3 oranını kullandım. Yani motorun döndürdüğü mildeki dişli sayısı 15, tekerlekleri döndüren mile bağladığım dişli sayısı 45. Bu, şu anlama geliyor: Tekerlekler motordan 1/3 oranında daha yavaş dönecek. Motorun saatteki hızı 90 Km. ise benim aracın hızı saatte 30Km. olacak.


abi bugün bu işlerle uğraşan bi abinin yanına gittim scootır motorları 12 hp 300 cc imiş motorun direk çıkışına kavrama takmak istiyorum nerede bulabilirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



312 Mesaj
14 Mayıs 2013; 23:15:01 

Scooter motor 12 beygir 300 cc olur diye bir kural yok. Bendeki motor 150 cc. - 9-10 beygir gücünde. Ve eğer otomatik vites ise kavrama takmana gerek yok. Zaten kavraması üzerinde olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 14 Mayıs 2013; 23:33:59 >

Bu mesajda bahsedilenler: @serhatbursa1 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



312 Mesaj
14 Mayıs 2013; 23:37:43 

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet



http://r1305.hizliresim.com/19/g/n2532.jpg

Beyaz Güvercin uçmaya hazır


_____________________________



 
112 Mesaj
15 Mayıs 2013; 0:23:27 

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



_____________________________



385 Mesaj
15 Mayıs 2013; 9:02:40 

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?



Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



http://www.sahibinden.c...muravey-120019168/detay

http://www.sahibinden.c...nzuman-120015170/detay/

http://www.sahibinden.c...nsiyel-116951736/detay/


ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

selamlar.


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


 
112 Mesaj
15 Mayıs 2013; 10:10:51 

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?



Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



http://www.sahibinden.c...muravey-120019168/detay

http://www.sahibinden.c...nzuman-120015170/detay/

http://www.sahibinden.c...nsiyel-116951736/detay/


ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

selamlar.


teşekkürler,

Zencir uzunluğu 80-90 cm sorun yaratmaz gibi geliyor ama deneyimim yok bu konuda. Zincirin sallanmamaı için için ortaya küçük boş donen bir dişli koysak nasıl olur acaba ?
olmadı söylediğiniz gibi 4x2 ye döneriz. Araştırmaya devam..


_____________________________



 
14 Mesaj
15 Mayıs 2013; 15:57:17 

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet


Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



http://www.sahibinden.c...muravey-120019168/detay

http://www.sahibinden.c...nzuman-120015170/detay/

http://www.sahibinden.c...nsiyel-116951736/detay/


ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

selamlar.


teşekkürler,

Zencir uzunluğu 80-90 cm sorun yaratmaz gibi geliyor ama deneyimim yok bu konuda. Zincirin sallanmamaı için için ortaya küçük boş donen bir dişli koysak nasıl olur acaba ?
olmadı söylediğiniz gibi 4x2 ye döneriz. Araştırmaya devam..

ÇOK Bİ SIKINTI OLMAZ BENCEDE 90 CM KADARSA ZİNCİR AMA ÖN DÜZENİ YAPMAK UĞRAŞTIRIR.. AMA İLLAKİ 4*4 YAPACAKSAN ZİNCİR YERİNE BİREDİKSİYON KULLANARAK ÖNE AKTARMAYI MİL (ŞAFT) İLE YAPARSAN DAHA İYİ OLUR.


_____________________________



 
47 Mesaj
15 Mayıs 2013; 20:11:52 


quote:

Orijinalden alıntı: yüksel varlı

Scooter motor 12 beygir 300 cc olur diye bir kural yok. Bendeki motor 150 cc. - 9-10 beygir gücünde. Ve eğer otomatik vites ise kavrama takmana gerek yok. Zaten kavraması üzerinde olur.


abi scootır motorlarımı daha iyi 150 lik yoksa loncın 9 hp 270 cc şanzımanlı motormu daha iyi bilgilendirirsen sevinirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
6 Mesaj
15 Mayıs 2013; 21:42:05 

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



aracımın bir gün alıntılara çıkacagını tahmin etmezdim forumu ara ara takip ediyorum ve bir açtım benim aracın resmi:) ben umutcan11 yeşil diferansiyelli aracın sahibiyim :D


_____________________________




Lenovo IdeaPad Y570
CPU: Intel Core i7-2670QM || RAM: 8GB DDR3-1333MHz || HDD: 750GB HDD + 64GB SSD || GPU: 2GB nVidia GeForce GT 555M GDDR5
Display: 15,6" HD LED Backlight || Speaker: 2.0 JBL with SRS Premium Sound || ODD: DVD Super Multi || OS: Windows 7 Home Premium SP1 64-bit


 
112 Mesaj
16 Mayıs 2013; 14:44:20 

quote:

Orijinalden alıntı: zumurcem

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: hknhc

Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?




Dip not :


olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
Gelelim yeni sorulara :)
Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



aracımın bir gün alıntılara çıkacagını tahmin etmezdim forumu ara ara takip ediyorum ve bir açtım benim aracın resmi:) ben umutcan11 yeşil diferansiyelli aracın sahibiyim :D


:)

bulmuşken hemen soralım. ( epey resim ve proje arşivi oldu)

Ne difransiyeli kullandınız? Ağır oldu mu? Motora direk mi bağladınız? Performansı nasıl özellikle rampada?


_____________________________



 
6 Mesaj
16 Mayıs 2013; 14:58:03 

aracın hızını bayagı bir düşürdüm 1 e 3 gibi bir oran var ancak arka tekerlerin scooter tekerleklerine oranlayınca yaklaşık 5 e 2 gibi bir oran oluyor. yaylada kullanmak için yapmıştım arabaların tıkandıgı yokuştan 3 kişi beraber çıkmışlığım var. toplam agırlık 250 kg. diferansiyel opel kadet diferansiyeli sistemi tavsiye ederim uygulanması çok kolay ancak fazladan ağırlık yapıyor


_____________________________




Lenovo IdeaPad Y570
CPU: Intel Core i7-2670QM || RAM: 8GB DDR3-1333MHz || HDD: 750GB HDD + 64GB SSD || GPU: 2GB nVidia GeForce GT 555M GDDR5
Display: 15,6" HD LED Backlight || Speaker: 2.0 JBL with SRS Premium Sound || ODD: DVD Super Multi || OS: Windows 7 Home Premium SP1 64-bit


312 Mesaj
16 Mayıs 2013; 19:09:08 

Bence Scooter daha iyi. Şanzuman ve kavrama ile uğraşmazsın. Ekonomik olarak da iyidir. İyi bir kavrama neredeyse Longın motorla aynı fiyattır.

Bu mesajda bahsedilenler: @serhatbursa1 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



4 Mesaj
18 Mayıs 2013; 14:52:10 

beyler bu yeni hesabım bundan sonra donanımhabere bu hesaptan gireceğim önceki nikim: thezartzurt61 değiştirme sebebim:diğer kullanıcılar tarafından ağır eleştiriler aldığım için tekrar merhaba mustafa abi yüksel abi bu arada çalışmalarınız gitgide güzelleşiyor devam devam..:D


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya ;
facebook.com/omercagriy
twitter.com/omercagriy


385 Mesaj
18 Mayıs 2013; 21:01:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

beyler bu yeni hesabım bundan sonra donanımhabere bu hesaptan gireceğim önceki nikim: thezartzurt61 değiştirme sebebim:diğer kullanıcılar tarafından ağır eleştiriler aldığım için tekrar merhaba mustafa abi yüksel abi bu arada çalışmalarınız gitgide güzelleşiyor devam devam..:D

Çok şükür :)


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


4 Mesaj
19 Mayıs 2013; 12:27:30 

Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya ;
facebook.com/omercagriy
twitter.com/omercagriy


 
47 Mesaj
19 Mayıs 2013; 23:35:44 


quote:

Orijinalden alıntı: yüksel varlı

Bence Scooter daha iyi. Şanzuman ve kavrama ile uğraşmazsın. Ekonomik olarak da iyidir. İyi bir kavrama neredeyse Longın motorla aynı fiyattır.

loncınların şanzımanlılarıda var ama sen bi internet e bakarsan daha iyi anlaşılıyor saolasın cevapların için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



58 Mesaj
20 Mayıs 2013; 12:32:39 

ben tek kişilik 55-60 km hızı olan bir go kart yapmak istiyorum. Bu motor yeterli olur mu?
http://www.tophanmakina...zinli-Motor,PR-262.html


_____________________________




286 Mesaj
20 Mayıs 2013; 16:11:07 

forumu baştan sona oku. tüm cevaplar var.


_____________________________

www.hatimindir.net yayında yakında--> worldofgun.com


58 Mesaj
20 Mayıs 2013; 20:08:57 

okudum zaten


_____________________________




286 Mesaj
20 Mayıs 2013; 22:34:03 

o zaman anlayana kadar devam etmelisin.


_____________________________

www.hatimindir.net yayında yakında--> worldofgun.com


385 Mesaj
21 Mayıs 2013; 21:11:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn

ömer sağolasın ama boynerle anlaşmayı bozduk , bende söktüm reklamlarını


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


 
10 Mesaj
22 Mayıs 2013; 9:34:19 

Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?

Bu mesajda bahsedilenler: @m.ismet Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



385 Mesaj
22 Mayıs 2013; 13:36:02 

quote:

Orijinalden alıntı: jedemir

Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?

Teşekkür ederim ilgine .
Aracın kaporta olayı bitti sayılır. daha güzel olabilirdi ama kaporta için kullandığım reklamcıların Dekota dedikleri malzemeyi temin etmekte ciddi sıkıntı çektim. Çok pahalı. eş dost sağolsun bulup buluşturdular da anca bu kadarına yetti malzeme.

Benzin deposu ile ilgili bir sorun var. onu hallettğimde yürüyecek araç. Test edeceğim uygun bir arazide. Derdim sürat değil kesinlikle. Aktarmada kayış kasnak kullandım , kayış kasnak sisteminde sıkıntı olacakmı onu görmek istiyorum. sıkıntı olursa kısa bi,r mola verip dişli-zencir sistemine geçeceğim.
o zaman resimlerini de videosunuda paylaşırım.

selamlar.


_____________________________

o tuttuğun gaz kolu , kola kapağı değil ..

1971 BSA Spitfire Chopper
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/


 
15 Mesaj
23 Mayıs 2013; 15:09:42 

Usta çok güzel oluyor hangi tekerler mile sabitlenir yazarmisin bende yapiyorum ama hangi tekerler olur bilemedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4 Mesaj
23 Mayıs 2013; 20:50:51 


quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn

ömer sağolasın ama boynerle anlaşmayı bozduk , bende söktüm reklamlarını

Ehehe hadi hayırlısı abi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya ;
facebook.com/omercagriy
twitter.com/omercagriy


4 Mesaj
23 Mayıs 2013; 20:54:52 


quote:

Orijinalden alıntı: m.ismet

quote:

Orijinalden alıntı: jedemir

Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?

Teşekkür ederim ilgine .
Aracın kaporta olayı bitti sayılır. daha güzel olabilirdi ama kaporta için kullandığım reklamcıların Dekota dedikleri malzemeyi temin etmekte ciddi sıkıntı çektim. Çok pahalı. eş dost sağolsun bulup buluşturdular da anca bu kadarına yetti malzeme.

Benzin deposu ile ilgili bir sorun var. onu hallettğimde yürüyecek araç. Test edeceğim uygun bir arazide. Derdim sürat değil kesinlikle. Aktarmada kayış kasnak kullandım , kayış kasnak sisteminde sıkıntı olacakmı onu görmek istiyorum. sıkıntı olursa kısa bi,r mola verip dişli-zencir sistemine geçeceğim.
o zaman resimlerini de videosunuda paylaşırım.

selamlar.

Abi simdi kayıs sisteminde aktarma yavas olabiliyor mesela seri hizlanma olmuyor zincir disli sisteminde ise aktarmada zincir kopmalari olabiliyor abi saygilarimla...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ömer Çağrı Yalçınkaya ;
facebook.com/omercagriy
twitter.com/omercagriy


 
4 Mesaj
23 Mayıs 2013; 21:31:29 

Öncelikle herkese selamun aleykum diyeyim foruma yeni kayıt oldum . benim bir projem var ve burda sizin tecrubelerinize guvenerek paylasmak istedim yardımcı olmanızı rica edecegim . bir araba yapmak istiyorum ama ne normal araba kadar buyukk nede go kart kadar kucuk . motor olarak katana diye bir motor var dizel onu kullanmayı dusunuyorum 40 beygir iki kişilik olmasını istiyorum . şase için alimunyum düşünüyorum . lastik olarak cıkma lastik kullanmayı dusunuyorum cunku onerilen lastiklerin capları dusundugum arac için kucuk olacaktır sanırım . bide izlemem gereken yolları rica edecektim mesela şase tasarımını benmi yapmalıyım yoksa direk bulabilirmiyim . aşamalı sekilde ne yapmam gerektigini soylerseniz iyi olur . şimdiden tesekkurler...


_____________________________



 
15 Mesaj
24 Mayıs 2013; 10:00:21 

Teker nerden bulabiliriz bi fikri olan varmı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
14 Mesaj
24 Mayıs 2013; 18:01:23 

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetmenguc

Öncelikle herkese selamun aleykum diyeyim foruma yeni kayıt oldum . benim bir projem var ve burda sizin tecrubelerinize guvenerek paylasmak istedim yardımcı olmanızı rica edecegim . bir araba yapmak istiyorum ama ne normal araba kadar buyukk nede go kart kadar kucuk . motor olarak katana diye bir motor var dizel onu kullanmayı dusunuyorum 40 beygir iki kişilik olmasını istiyorum . şase için alimunyum düşünüyorum . lastik olarak cıkma lastik kullanmayı dusunuyorum cunku onerilen lastiklerin capları dusundugum arac için kucuk olacaktır sanırım . bide izlemem gereken yolları rica edecektim mesela şase tasarımını benmi yapmalıyım yoksa direk bulabilirmiyim . aşamalı sekilde ne yapmam gerektigini soylerseniz iyi olur . şimdiden tesekkurler...

öncelikle şu önemli ne kadar bütcen var 40 50 beygirlik bi araç çok ucuza patlayacağını sanmıyorum ??


_____________________________



 
4 Mesaj
24 Mayıs 2013; 20:44:12 

quote:

Orijinalden alıntı: selcuk07

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetmenguc

Öncelikle herkese selamun aleykum diyeyim foruma yeni kayıt oldum . benim bir projem var ve burda sizin tecrubelerinize guvenerek paylasmak istedim yardımcı olmanızı rica edecegim . bir araba yapmak istiyorum ama ne normal araba kadar buyukk nede go kart kadar kucuk . motor olarak katana diye bir motor var dizel onu kullanmayı dusunuyorum 40 beygir iki kişilik olmasını istiyorum . şase için alimunyum düşünüyorum . lastik olarak cıkma lastik kullanmayı dusunuyorum cunku onerilen lastiklerin capları dusundugum arac için kucuk olacaktır sanırım . bide izlemem gereken yolları rica edecektim mesela şase tasarımını benmi yapmalıyım yoksa direk bulabilirmiyim . aşamalı sekilde ne yapmam gerektigini soylerseniz iyi olur . şimdiden tesekkurler...

öncelikle şu önemli ne kadar bütcen var 40 50 beygirlik bi araç çok ucuza patlayacağını sanmıyorum ??

Hocam 40 beygir biraz fazla olmus suan anladim 15 20 gibi . Butcem 2 bin3 bin civari izleycegim yollari aktarirsanz yada en uygun motor seceneklerini sunarsaniz iyi olur . Dedigim gibi izleyecegim yollari aktarirsaniz isimi kolaylastirmis olursunuz simdiden tesekkurler.


_____________________________



 
4 Mesaj
24 Mayıs 2013; 23:35:23 

ya aslına bakılırsa benim istediğim 70 80 km hız ve guclu bir çekiş uygun motoru onerin daha iyi olur cunku bu motorun sistemleri biraz farklı sanırım .


_____________________________



 
3 Mesaj
25 Mayıs 2013; 1:58:37 

Merhaba arkadaşlar 2 3 gün önce bir arkadaşım ile go kartta gittikten sonra neden sürekli gelip buraya para veriyoruz gel yapalım dedikten sonra araştırmalara başladım 2 gecedir gözüme uyku girmedim ve bugün birden bi tasarım geldi aklıma önü chopper motorlardan olcak arkada oturmalık kısım olcak sadece ve birde 6.5 hp motor ve şanzıman lise 1 deyim şuan babam demirci amcam ile dükkanları var sanayiede tanıdık çok bu yüzden şase vs sorun çıkmıycak ama sadece motor var gerekli olanlar listemde gerisini siz eklermisiniz vitesli olmuycak pedallı olucak ve basınca direk arka tekerler dönse yeter direk gaza basıp gideceğiz birde biz genelde caddede kullancaz aslında eskiden motor sürüyordum şimdi sattım 1 kere polis çevirdi kendi caddemizde dolaşırken dönercide çalışıyoruz burdan dışarı çıkmıyoruz dedik kurtardık buna birşey derler mi sizce ?


_____________________________



2313 Mesaj
25 Mayıs 2013; 2:06:47 

İyi geceler herkese arkadaşlar.

2 arkadaş bu işe girmek istiyoruz en basit bir şekilde.

Motor olarak şunu düşünüyoruz; http://www.bahcedunyasi...5--6-5hp--benzinli.html

Şasiyi kendimiz yapacağız.

Konuyu baştan biraz okudum ama soruma cevap bulamadım. İlla motordan gücü alabilmek için tork konvektörü mü kullanmak gerekiyor? Motor ile tork konvektörünü zincirle mi bağlayacağız? Basit bir şeması var mı acaba?

Tork konvektörü ortalama ne kadardır?

Bir de fren olarak komple motor fren seti kullanmayı düşündüm. Pahalıya mı patlar? Sizin bulduğunuz çözüm nedir?

Son olarak direksiyon sistemini nasıl oluşturabiliriz en basit şekilde?

Teşekkürler şimdiden.

Ekleme: Amacımız ilk önce aşağıdaki gibi araç yapmak.

Bunun için de tork konvektörü gerekiyor mu? Gördüğüm kadarıyla direk zincirden alıyor gücü tekerlekler.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shift41 -- 25 Mayıs 2013; 2:35:07 >


_____________________________

Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Canon PowerShot SX230 HS
SanDisk Sansa Clip+ 12GB
iPhone5 16GB [Beyaz]
iPad 3 32GB [Siyah]
Logitech Z2300x3


164 Mesaj
25 Mayıs 2013; 11:29:41 

mecnun abi tekrar tekrar baktım f1-z turbo lazım olucak perfonmans arttırsın die link vereblirmisin abi


_____________________________



2313 Mesaj
25 Mayıs 2013; 22:04:30 

Arkadaslar 6,5 beygirlik palmera motor icin asagidaki kavramalar isimi gorur mu? Ona gore siparis verecegim. Baska tavsiyeniz var mi?

http://www.ebay.com/itm...n_0&hash=item4d00c15986

http://www.ebay.com/itm...n_0&hash=item4d00c15381



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Canon PowerShot SX230 HS
SanDisk Sansa Clip+ 12GB
iPhone5 16GB [Beyaz]
iPad 3 32GB [Siyah]
Logitech Z2300x3


2313 Mesaj
26 Mayıs 2013; 0:21:36 

Arkadaşlar fikrimiz tamamen değişti. Çıkma 125 lik veya 150 lik motosiklet motoru almaya karar verdik, tabii bulabilirsek. Eğer motoru bulursak kavrama sorununu da çözmüş oluyoruz sanırım. Motor için ayrıca akü gerekiyor mu çalıştırmak için? Gerekmiyorsa nasıl çalıştıracağız?


_____________________________

Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Canon PowerShot SX230 HS
SanDisk Sansa Clip+ 12GB
iPhone5 16GB [Beyaz]
iPad 3 32GB [Siyah]
Logitech Z2300x3


286 Mesaj
26 Mayıs 2013; 12:55:45 

quote:

Orijinalden alıntı: tatminkar

mecnun abi tekrar tekrar baktım f1-z turbo lazım olucak perfonmans arttırsın die link vereblirmisin abi

http://www.aliexpress.c...rsal-Fit/557656879.html


_____________________________

www.hatimindir.net yayında yakında--> worldofgun.com


 
14 Mesaj
26 Mayıs 2013; 21:59:34 

quote:

Orijinalden alıntı: serdarctk

merhaba arkadaslar sıze hızla ılerleyen projemızden ılk resımlerı sunuyorum :)

bazı teknık ozellıkler: 25 hp 800 cc 4 ılerı + gerı vıtese sahıp olan modelımızın adı etta ayrıca paylaştığım lınkte aracın son halını gorebılırsınız sade bır guzellığe sahıp olan aracımız dıs yuzeyıde kaplandıktan sonra toplamda boş 300 kg ağılığa ulaşacaktır projeye ev sahıplığı yapan ustamızın adı celal kavasdır :) ve sacdan adam yapacak kıvamda bılgılı ve pratık bır ustadır kendısı emeklıye ayrılmıs olup suan ıcın keyfe keder arac yapmaktadır.

lınkı ızleyebılırsınız son paylaştığım resımdekı araca benzetmeye calısıyoruz ve ay sonu aracımız hazır olacaktır
sevgıler herkese sorusu olanlar serdar.catak@hotmail.com adresınden ulaşabılırler

https://www.facebook.co...80896544&type=2&theater

aracın bugunku halı

https://www.facebook.co...64503753&type=2&theater





https://www.facebook.co...64503753&type=2&theater


projede hızla sona yaklasıyoruz son vıdeoyu sızınle paylaşmaktan mutluluk duyarım .

motor grubu harıc tum kasa ve yurur aksam el yapımıdır arkadaşlar

muhtemel onumuzdekı hafta sonuna arac boyaya gırecek
renk olarak aklımda parlament mavı var onerısı olan varsa ve paylaşırsa sevınırım

sevgıler herkese


_____________________________



164 Mesaj
27 Mayıs 2013; 12:41:39 

quote:

Orijinalden alıntı: mecnunbalci

quote:

Orijinalden alıntı: tatminkar

mecnun abi tekrar tekrar baktım f1-z turbo lazım olucak perfonmans arttırsın die link vereblirmisin abi

http://www.aliexpress.c...rsal-Fit/557656879.html

mecnun abi bundan sürüyle var arada bir fark varmı (aynı sayfada yani)