Şimdi Ara

Temple Run şimdiye kadar 1 milyar kez indirildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj




  • Temple Run şimdiye kadar 1 milyar kez indirildi



     

    Imangi Studios, Temple Run'a ait bir infografi yayımlayarak sonsuz koşu türüyle bir anılan oyunun başarısını bir kez daha gözler önüne serdi.




    Söz konusu infografiğe göre, Temple Run'ın indirilme sayısı 1 milyara ulaşmış. Bu sayının yüzde 60'ında kadınlar, yüzde 40'ında ise erkekler söz sahibi olmuş. Temple Run'ın başında 216,018 yıl geçiren oyuncular bu süreç boyunca 50 trilyon metre koşmuş, 32 milyar kez ölmüş ve 148 trilyon tane altın toplamış. 2011 yılında karşımıza çıkan oyunun en çok indirildiği ilk beş ülke ve yüzdeleri ise, şu şekilde; %36 Çin, %21 ABD, %4 Hindistan, %4 İngiltere ve %3 Almanya.




    Temple Run'ın yanı sıra, mobil oyun sektörünün de ne kadar önemli bir noktaya geldiğini gösteren infografiğe aşağıdaki galeri üzerinden göz gezdirebilirsiniz. 

     

     

    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması







  • Adamlar ufak bir yazılım ile milyarlar kazanıyor biz o milyarları milyarlık yatırımlar ile kazanıyoruz.Bu yönde gelismeliyiz

  • İyi bir yazılım fikri demek günümüzde çok şey demek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ve ben hala temple run oz oynayamadım ( 512 mb ram WP )
  • Demode oldu artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-2 sene önce çok popülerdi ama artık eskidi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de artık oynamıyorum ama demode oldu gibi sözler abez. Adamlar milyon dolarları götürmeye devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android telefonları bu oyunlar sattırdı

  • valla iyi yazılım yapmak yetmiyor gençler iyi bir pazarlama bile yapsanız yerinizde saymak olası.Şahsen oyun yaptım baya kastım güzel de bir oyundur kopya falan değil çinlilerle geliştirdik ,amerikalılarla pazarladık gel görki maliyetinin onda birini bile çıkaramadı.yüzbinlerce rakibin arasında sıyrılmak çok zor, nice çöp oyun sağlam bir pazarlama ile çok iyi noktalara gelebiliyor ama bize nasip olmadı
    (oyun için https://itunes.apple.com/tr/app/onkula/id706806044?l=tr&mt=8)




  • zevkli oyun benim de 3 ay oynamışlığım var
  • maximum 2 hafta sonra sıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teramit

    valla iyi yazılım yapmak yetmiyor gençler iyi bir pazarlama bile yapsanız yerinizde saymak olası.Şahsen oyun yaptım baya kastım güzel de bir oyundur kopya falan değil çinlilerle geliştirdik ,amerikalılarla pazarladık gel görki maliyetinin onda birini bile çıkaramadı.yüzbinlerce rakibin arasında sıyrılmak çok zor, nice çöp oyun sağlam bir pazarlama ile çok iyi noktalara gelebiliyor ama bize nasip olmadı
    (oyun için https://itunes.apple.com/tr/app/onkula/id706806044?l=tr&mt=8)

    güzel oyun
    ancak bu tip bir oyunun hedef kitlesi dar olur, ve bu tipte oyunlar çok olur. yani arz çok talep yok.

    eğer amacınız liste başlarına çıkmaksa neden oyun planlarken bunu yapmazsınız




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.