- x
90 Model Şahin bu fiyata değer mi... Ve...
46 Cevap39502 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
171 Mesaj
12 Eylül 2006; 16:27:58 

Arkadaşlar… Uzun uğraşlar sonucu ilk arabamı almak üzere harekete geçtim ve yakın bir tanıdıktan 90 Model bir şahini (krem renginde) almak için 7.000 milyara anlaştık. Ancak araba normal bir şahin değil. Öncelikle satan adam arabanın 2. sahibi ve motor ustası. Arabaya gelince… (teknik terimlerle aram iyi olmadığı için normal şekilde yazıyorum). Arabanın altı yere yakın (büyük ihtimal savrulma ihtimalini azaltmak ve hız için yapılmış.) Motor 131.000 km’de… Bakır kazan radyatör ve yazın farklı kullanılan 2 ayrı hava filtresi var. (Yazlık kullanılan hava filtresi italyadan getirilmiş.) Tüplü (ruhsata işli). Arabanın sahibi arabayı devirli kullanmasına rağmen şehir içi 143.000 TL gaz yakıyor. Arabada hiç çürük yok. Çok temiz. Bunun yanında arabada mp3 çalar, 4 hopörler ve amfi var. Ön göğüs değiştirilmiş ve devir saatli bir göğüs yerleştirilmiş. Göğüsten 4 vitesli. Ön koltuklar doğan slx koltukla değiştirilmiş. Arka stop lambaları üst model doğan slx’ler gibi. Ön farlar da üst mo
del doğan slx tarzında. Alarmlı (kapılar ve bagaj kilidi otomatik). Arka camlarda perde var. Çelik jantlı ve Bridgstone yaz – kış hız lastiği var. Araba ile 2 defa deneme sürüşü yaptım. Hemen hemen arabadan hiç ses gelmiyor. Araba zorlanmadan 2. viteste 5 bin devirde 70-80 km. arası hızı kolaylıkla yapabiliyor.

Şimdi gelelim sorulara. Öncelikle bu fiyat normal mi…

Normal ise ben de (titiz birisi olarak) arabaya düzenli olarak bakarsam 2 yıl içinde aynı fiyata satabilir miyim? (Bana satarsın dediler)…

Ayrıca arabadan memnun kalırsam ve değiştirmeyi düşünmez ise bu arabaya daha neler yapılabilir… (Benim için öncelikli motorun çekişinin düzenli olması ve yakıt ekonomisi)…

Şimdiden cevapları için herkese teşekkürler…


_____________________________

Bilgisayarım hala AMD ATHLON 4200 MHZ 64 BIT SOCKET 939, MSI 7185-010 KBN SLI NF4 SES+LAN, 1 GB DDR 400 MHZ KINGSTON, AOPEN H600B-B28 400W, LEADTEK 128 MB 6600 GT EXTREME TDH PCI EXPRES, SEAGETE 200 GB 7200 RPM 8MB SATA, NEC 16X DUAL DWD-WR, LG 16X DVD, SAMSUNG 19' 997 MB, CREATIVE 2500 2+1, KEYSMART 850 WATT UPS, CANON SCANNER 3200F...


 
25 Mesaj
12 Eylül 2006; 17:06:00 

ben de benzer bir bütçeyle araba arıyorum ama şahsen 90 model şahine bu parayı vermezdim ne özelliği olursa olsun bu paraya tempra tipo alınabiliyor


_____________________________

(o)\Y/(o)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Eylül 2006; 17:43:47 

5 bile etmez.

7-8 e iyi durumda tipo bulabilirsin.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akincl -- 12 Eylül 2006; 17:44:00 >


 
3131 Mesaj
12 Eylül 2006; 18:38:19 

bende bu kadar süslenmiş bir arabayı tercih etmem,bahsettiğin özelliklerin detayı da belli değil,örneğin 150 ytl yede mp3 çalar var 1500ytl yede,amfi haporlör ne marka gibi,ayrıca alçaltılmış alınan ilk araç için bence uygun olmadığı gibi orijinal parça kullanmayıp yay kesimi falan yapıldıysa tercih edilmez (Piyasadakiler genellikle böyle) ayrıca şanzımanın 4 ileri olması kullanışlı ve esteteik değil,ben olsam almam,sen bilirsin.


_____________________________



1038 Mesaj
12 Eylül 2006; 18:45:57 

7 milyar çok para o araç için.Bence alma parana yazık


_____________________________

İnsanın çöküşünün durdurulduğu an, Sınırsız Kudrete ihtiyacını itiraf edip O'nun takdirine teslim olduğu andır.
Gerçek değerinizi dünya malından biriktirdiklerinizde değil, eylem defterinizde yazdırdıklarınızda arayın.
İstediğinizin ne kadarını alabileceğinizi, ona ne kadar derin bir içtenlik sunduğunuz belirler.
Zaman, kimi acıları zevke, kimi zevkleride acıya dönüştürecektir.
Geleceğimiz, dileyişlerimizin büyüklüğü kadar yükselecek.


541 Mesaj
12 Eylül 2006; 19:57:01 

Yukarıdaki arkadaşların sözünü dinle...Alma....7 milyara kendine bir tipo bak...


_____________________________



 
4234 Mesaj
12 Eylül 2006; 20:23:21 

yazık günah 7 milyara...


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
1185 Mesaj
12 Eylül 2006; 20:25:48 

Kardeş benim vardı 92 şahinim merkezi kilit uzaktan kumandalı brc tüplü çelik jant ve orjinalleride vardı stepnesi daha hiç takılmamıştı ve orjinal km si 80 binde idi ben ikinci sahibi idim sıfırını bi akrabam almıştı gram boya yoktu garajda bekliyodu renkli cam flan vardı ama kaportada en ufak çürük ve oynama yoktu slx aynası ve silecekleri üzerinde takılı idi orjinalleride yanında verdim sıfır babamın adına ötv siz bi araç aldık indirimli ve kaça gitti biliyomusun zorla 6400 ytl sayıldı başka bayiler 5500 civarı verdiler UNUTTUM MP3 CALARIDA VARDI GARANTİSİ BİTMEMİŞTİ AYRICA AKÜYÜ RADYATÖRÜ FEREN BALATALARINI YENİ TOFAŞ SERVİSİNDE DEĞİŞTİRMİŞTİM ÖN KAPILARDAN HAFİF Bİ TIKIRTI GELMEYE BAŞLAMIŞTI MENTEŞELERE MİL ÇEKTİRMİŞTİM RADYATÖR VE KAPI AYARLARI 200 YTL ARACI SATTIKTAN SONRA ÖDEDİM

TEK KELİME AKLINI BAŞINA DEVŞÜR TANIDIK KAZIĞI YEME



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crepis -- 12 Eylül 2006; 20:32:37 >


_____________________________



LOGAN 1.5 AMBİANCE PACK CA KİRAZ KIRMIZI


11 Mesaj
12 Eylül 2006; 21:33:18 

kardes ne olursa olsun sahın ısın pıs tarafı 4 ilerı bu arabanın trafıge cıkısı yada söle söliim uretım tarıhı 1989 a 6 dedıgımız altıncı aydan once cıkan bır model 90 model ama uretım 89 altıncı ay gıbı bence ne olursa olsun yaslı en azından bu saatten sonra alacagın arabada hıdrolık dıreksıyon elektrıklı cam gıbı ufak tefek bısıler olmalı ne dersın paran daha coksa klımada ıyı olur bu ılana bak ıyı gorunuyor cunku her ınsanın kendı kargası sahın gorunur gozune uzun vade bıneceksen daha yaslı bır araba bakma dısı ıyı tamam sase ne alemde 16 yıllık sonra ama ıse yaramaz paranda cop 0lur ama yınede sen bılırsın alırsanda hayırlı olsun derıs selamlar
http://www.sahibinden.c...etail.DoIt?AdId=2567366



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imajalyans -- 12 Eylül 2006; 21:45:47 >


_____________________________

sürü ile uçup karga olacağına yalnız uç kartal ol!!!!


 
1185 Mesaj
13 Eylül 2006; 10:58:47 

1.4 s 97 model çok pahalı s ler şahin gibi tutulmuyo


_____________________________



LOGAN 1.5 AMBİANCE PACK CA KİRAZ KIRMIZI


 
171 Mesaj
13 Eylül 2006; 11:50:58 

İyi hoş söylüyorsunuzda arkadaşlar yaklaşık 2 aydır piyasayı araştırıyorum. 7 milyara alınabilecek çok araba var evet doğru... Mesela 94-95 model Doğan SLX'ler var... Ama servise bi götürüyoruz adamlar denge çubuğundan ağızlarını bi açıyorlar karşıma nereden baksanız 1-1,5 milyar masraf geliyor. Renault Manager ve Concordlar var ama temizi malesef yok... Bir tane concorde buldum servisine götürüyorum 4 adet amortisör 150 YTL'den 600 diyor başlıyor ağzını açmaya oda 1,5-2 milyar masraf söylüyor. Renault 11 Flash lar var ama yedek parçaları pahalı ve ne yaparsan yap 3-5 ay içinde 1 milyara yakın para da o yiyecek... Evet Tipo da çok piyasada 7 milyara... Ama tipo demeye bin şahit ister. Benim 7 milyara gördüğüm tipoları tipo yapmak için nereden baksan 2 milyara yakın masraf görecek... 7 milyara bulduğum tiponun aynı modeli fakat masrafsız olanı ise 9 milyar lira. Ama bu şahinde hiç masraf yok... Bujilerinden tutunda aklınıza gelebileck her yer deyim yerindeyse el yapımı (arabanın sahibi motor ustası olduğu için acele etmeden yavaş yavaş arabayı yenibaştan dizayn etmiş diyebilirim)... O yüzden bu arabaya abayı yaktım gibi. (Arabaya vereceğim 7 milyar'ı kredi ile karşıladığım için nereden baksanız bi 1-2 yıl masraf yapmak istemiyorum.) Bu yüzden sizden fikirlerinizi öğrenmek istemiştim... Derdimi anlatabilmişimdir...


_____________________________

Bilgisayarım hala AMD ATHLON 4200 MHZ 64 BIT SOCKET 939, MSI 7185-010 KBN SLI NF4 SES+LAN, 1 GB DDR 400 MHZ KINGSTON, AOPEN H600B-B28 400W, LEADTEK 128 MB 6600 GT EXTREME TDH PCI EXPRES, SEAGETE 200 GB 7200 RPM 8MB SATA, NEC 16X DUAL DWD-WR, LG 16X DVD, SAMSUNG 19' 997 MB, CREATIVE 2500 2+1, KEYSMART 850 WATT UPS, CANON SCANNER 3200F...


 
3 Mesaj
13 Eylül 2006; 12:40:24 

abi ben sana 8.250 ye opel vectra 94 verirdim şahin nedir abi yaw 7 milyara piysası zaten 4 5 6 yüksek modeller seb bide 90 modelden bahsediosun bilmyorm ama yazık edersin


_____________________________

!mZ@m Yok ParMAk BaSSaM oLuRmU???


541 Mesaj
13 Eylül 2006; 15:48:12 


quote:

Orjinalden alıntı: sipagetti_tr

İyi hoş söylüyorsunuzda arkadaşlar yaklaşık 2 aydır piyasayı araştırıyorum. 7 milyara alınabilecek çok araba var evet doğru... Mesela 94-95 model Doğan SLX'ler var... Ama servise bi götürüyoruz adamlar denge çubuğundan ağızlarını bi açıyorlar karşıma nereden baksanız 1-1,5 milyar masraf geliyor. Renault Manager ve Concordlar var ama temizi malesef yok... Bir tane concorde buldum servisine götürüyorum 4 adet amortisör 150 YTL'den 600 diyor başlıyor ağzını açmaya oda 1,5-2 milyar masraf söylüyor. Renault 11 Flash lar var ama yedek parçaları pahalı ve ne yaparsan yap 3-5 ay içinde 1 milyara yakın para da o yiyecek... Evet Tipo da çok piyasada 7 milyara... Ama tipo demeye bin şahit ister. Benim 7 milyara gördüğüm tipoları tipo yapmak için nereden baksan 2 milyara yakın masraf görecek... 7 milyara bulduğum tiponun aynı modeli fakat masrafsız olanı ise 9 milyar lira. Ama bu şahinde hiç masraf yok... Bujilerinden tutunda aklınıza gelebileck her yer deyim yerindeyse el yapımı (arabanın sahibi motor ustası olduğu için acele etmeden yavaş yavaş arabayı yenibaştan dizayn etmiş diyebilirim)... O yüzden bu arabaya abayı yaktım gibi. (Arabaya vereceğim 7 milyar'ı kredi ile karşıladığım için nereden baksanız bi 1-2 yıl masraf yapmak istemiyorum.) Bu yüzden sizden fikirlerinizi öğrenmek istemiştim... Derdimi anlatabilmişimdir...



Arkadaşım sen arabayı almaya çoktan karar vermişsin...Sadece içini rahatlatmak için bunca arkadaşın onaylaması için başlık açmışsın..Ama o onayı kimse vermiyor....Para senin ...Hayırlı olsun.....


_____________________________



 
171 Mesaj
13 Eylül 2006; 16:17:11 

Arkadaşlar ben asla içimi rahatlatmak amacıyla sizlerin onayını almak için başlık açmadım... Tamam 7 milyar çok onu bende biliyorum... Ama herkes 7 milyara Tipo al, Tempra al vs. gibi laflar söylüyorlar... Yukarıda da belirttiğim gibi 7 milyar benim üst limitim ve bu limiti aşamam... Ve bu aşamada da 2 aydır araştırma yapıyorum. araba.com, arabam.com siteleri en çok girdiğim sitelerdir. Ve bu sitelere (özelellikle araba.com) girdiğimde 90 model şahin yazdığımda çıkan şahinlerin çoğu 6-7 milyar arası (hatta 8.5 milyarlık 90 model şahin bile var - isteyen girip bakabilir). Ben sadece piyasası böyle oynak olan bir araba hakkında sizlerin fikirlerini almak istedim o kadar... Yoksa sizin dediğiniz gibi 94 model Tipo'yu 6.800 alıp veya 93 model Tempra SX-A'yı 7 milyara alıp üzerine de 2,5 milyar masraf yapıp binmeyi bende biliyorum. Yukarıda bir arkadaşın belirttiği adreste (sahibinden.com) bile 7 milyara tipo, tempra bulamadım...
Ama şimdilik olmuyor. Belirttiğim para limitini aşamadığım için sizleri rahatsız ettim. Sadece sizlerin düşünceleri öğrenmek istedim.
Herkese teşekkürler..


_____________________________

Bilgisayarım hala AMD ATHLON 4200 MHZ 64 BIT SOCKET 939, MSI 7185-010 KBN SLI NF4 SES+LAN, 1 GB DDR 400 MHZ KINGSTON, AOPEN H600B-B28 400W, LEADTEK 128 MB 6600 GT EXTREME TDH PCI EXPRES, SEAGETE 200 GB 7200 RPM 8MB SATA, NEC 16X DUAL DWD-WR, LG 16X DVD, SAMSUNG 19' 997 MB, CREATIVE 2500 2+1, KEYSMART 850 WATT UPS, CANON SCANNER 3200F...


1310 Mesaj
13 Eylül 2006; 23:54:01 

arkadaşım bence de pahalı 4 vitesli yeni kasa şahinler hiç tutulmuyor (çakma vites deniyor). Saydığın özellikler fazla fiyat arttıracak özellikler değil. Oarabayı yarın satayım desen 5e bile satamazsın.Artı öyle süslü araçlar genelde sorunlu olur.Eğer o hale getirmek istiyorsan orjinal alıp kendin yap.Tabi karar senin:)


_____________________________



 
663 Mesaj
14 Eylül 2006; 10:13:48 

hocam istanbulda sana 7250ye temiz bir tipo var.hemde 1996 S

78.000 kmde

yürürü iyi .Masraflari varsada ufak tefektir alır biner sonra yavas yavas yaparsın.



--------------------------------------------------------------------------------

Satılık Tipo yer İSTANBUL

1996 TIPO S 78.000 KM ORJINAL
3. Sahibinden.
2 Sene önce satmayı düsünmedigimden astar kabarmaları sebebiyle komple boyandı.
On camurluk disinda 7 senedir bende degisen parcasi olmadi.
- ler :
LPG yok
İHdrolik direksioynu yok.

+ lar :
eski bir pionerr teybi var.
on iki lastik ve aküsü yeni
immobilezer var.


FİYAT 7250 YTL Peşin pazarlıksız.
7500 deyip 7250 son demek istemiyorum.Fiyatı yuksek bulanlar lutfen aramasınlar.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackwalsh -- 14 Eylül 2006; 10:14:48 >


_____________________________

intel 805D 2.66GHz Dual Core // AOPEN H600B-B28 ATX KASA 400W// ASUSTEK P5LD2 I945P DDR2 SES+GLAN+SATA2 16X// 1 GB DDR2 533 MHz (TWINMOS)// 256 MB LEADTEK PX6800GS TD SLİ // 120 SAMSUNG 7200 SATA2 8MB IDE// ASUSTEK 1608P2 40X32X40CDRW 16X8X16 DVDRW// AVERMEDIA 303 // Creative AUDIGY 2ZS // 17 SAMSUNG 713N TFT LCD SİYAH// LOGITECH 70W X530 5+1


748 Mesaj
14 Eylül 2006; 10:41:25 

quote:

Orjinalden alıntı: sipagetti_tr

Arkadaşlar ben asla içimi rahatlatmak amacıyla sizlerin onayını almak için başlık açmadım... Tamam 7 milyar çok onu bende biliyorum... Ama herkes 7 milyara Tipo al, Tempra al vs. gibi laflar söylüyorlar... Yukarıda da belirttiğim gibi 7 milyar benim üst limitim ve bu limiti aşamam... Ve bu aşamada da 2 aydır araştırma yapıyorum. araba.com, arabam.com siteleri en çok girdiğim sitelerdir. Ve bu sitelere (özelellikle araba.com) girdiğimde 90 model şahin yazdığımda çıkan şahinlerin çoğu 6-7 milyar arası (hatta 8.5 milyarlık 90 model şahin bile var - isteyen girip bakabilir). Ben sadece piyasası böyle oynak olan bir araba hakkında sizlerin fikirlerini almak istedim o kadar... Yoksa sizin dediğiniz gibi 94 model Tipo'yu 6.800 alıp veya 93 model Tempra SX-A'yı 7 milyara alıp üzerine de 2,5 milyar masraf yapıp binmeyi bende biliyorum. Yukarıda bir arkadaşın belirttiği adreste (sahibinden.com) bile 7 milyara tipo, tempra bulamadım...
Ama şimdilik olmuyor. Belirttiğim para limitini aşamadığım için sizleri rahatsız ettim. Sadece sizlerin düşünceleri öğrenmek istedim.
Herkese teşekkürler..


Sitede 7 milyar istenen arabaları cebinde en fazla 5,5 milyar ile gidersen çatır çatır alırsın. Sitelerde herkes en az 1milyar fiyat ekler pazarlık payı olarak. Sen sitedeki arabaları almayı düşünüyorsan ve cebinde 7 milyarın varsa 8,5 - 9 milyarlık arabaları araştıracaksın ki zaten sen gidip direkt olarak "7 veririm" dediğinde alabilesin. 7 milyar istenen arabaya direkt 7 milyar mı vereceksin?


_____________________________



415 Mesaj
15 Eylül 2006; 10:10:48 

bu özellikler benim kartalda mevcut 90 model 5 vites devir saati sis farı merkezi kilit ön camlar otomatik yani annıcaan fabrikasyon tofaşın orjinal en full ü bunlrın yere alçak olması ei deil yüksek olarak her bi yolda gitsin ben sana 5 milyara vereyim istersen hem de stx araban olacak spor bi araba istiosan zaten tofaş ta öle bi seçenek yok en dandik alacağın tempra o da yürüyen mezar sürekli masraf ve kağıt gibi sen az daha bekle 10 milyara astra yada civic alırsın şööle bi kışın ortası gelsin yada istersen sana şindi satayım 97 model ford escort clx 1.6 16 v enjeksiyonlu o şahini 3. viteste geçersin


_____________________________



415 Mesaj
15 Eylül 2006; 10:15:30 

yavv adam şahini alacak 90 model bi de masrafsız die olm ben kartalı sanayide full opar parça taktırıom geçen 500 millona arabanın bütün eksiklerini yaptırdım tofaş trktör gişbi bişi 3 ay demedi bi o kadar da ha masraf çıktı arabaya ben bakmasam çoktan dağılır ama her bi şeyini yaptırıom bend e arabayı sanayiden bi ustadan aldım götürüom kendi sattıı arabayı yapıo o şahin 1 sene içinde 500 millon masraf yer herşeyş normalse


_____________________________



1310 Mesaj
16 Eylül 2006; 0:46:26 

Kibitzer doru diyorsun internette araba fiyatları piyasanın üstünde.Belki denk getiririm diye fiyatı şişiriyorlar.


_____________________________



431 Mesaj
18 Eylül 2006; 13:51:27 

İNTERNETTEKİ SATICILARI ARADIĞINDA ZATEN UFAKTA OLSA FİYAT İNDİRİYOLAR,AMA BENİMDE TAVSİYENM SAHİN ALMAKTANSA TİPO ALMAK DAHA İYİDİR


_____________________________



2009 Toyota Corolla Comfort D-4D / Füme



 
3131 Mesaj
19 Eylül 2006; 17:25:57 

benede tipo


_____________________________



 
4 Mesaj
21 Eylül 2006; 11:25:05 

Alma arkadaşım o arabayı alma


_____________________________

Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz.


1392 Mesaj
21 Eylül 2006; 18:57:32 

uno al arkadaşım boşver 90 model şahini
http://www.sahibinden.c...etail.DoIt?AdId=3015109


_____________________________



1714 Mesaj
21 Eylül 2006; 20:33:38 

90 model şahine o para verilmez yazık ama illa şahin fln istiyosan o paraya daha yeni arabalar var(93 model gibi). Ama bencede Tipo bak.


_____________________________

2012 Kia Pro_Cee'd ConceptSR


 
1775 Mesaj
24 Eylül 2006; 18:43:30 

bence 90 şahine fazla bu para 93-94doğan bulabilirsin bu fiyata hem daha donanımlı olur tipo larda güzeldir ama doğandaki geniş mekanı tipoda bulamazsın ama enjeksiyonlu immobiliser fln var tabi aracı ne için aldığın önemli kalabalık bi aile için mi yoksa 1-2kişi binmek içinmi arabada aradığın kriterleri söylersen daha rahat yardım edebilirizz


_____________________________


DH HYUNDAİ ERA TAKIMI
2008 HYUNDAI ERA 1.4 SELECT KUM BEJİ


3347 Mesaj
13 Ekim 2006; 17:26:22 

aşırı pahalı...


_____________________________

hmm


35 Mesaj
22 Ekim 2006; 22:27:42 

ÇOOK YAZIK edersin kendine sakın ha o para hayatta etmez o araba ben 3 ay önce 1999 model 1600 şahin s sattım 8000 ytl araç full orjinal celik cant p600 hız lastiği hidrolik direksiyon alarm, lpg vardı araçta ve bakımlıdı araç. yani senin alcan etse etse 5000 ytl benim gözümde o bile etmez. yayları kesilmiş bi araba karoseri ve yürüyen aksamı için iyi değil araçı yıpratır. bu tip yay kestirmeler düzgün yol şartlarında iyi ve o alçak haliyle bozuk yolda bi gez bakalım nası sarsıyor o zaman anlarsın. çünkü ben de de daha önceden yayları kesik 97 şahin s vardı ondan biliyom. daha sonra orjinal yaylarını taktırdım. PARA SENİN YİNEDE SEN BİLİRSİN


_____________________________



 
412 Mesaj
2 Kasım 2006; 13:58:15 

7 milyar çok o araç için


_____________________________

KulüPRenaulT

Alışveriş yaptıklarım : VIP06,amdlinux,basaran86,TimeSLoRD


3492 Mesaj
2 Kasım 2006; 21:27:10 

ya hocam mayıs ayında 93 model R9 spring aldım. 4300 YTL ye. araba kazasız. 113binde aldım. çok temiz. biraz piyasayı araştır. arkadaştan araba alma. hele 7 milyara 90 model şahin hiç alma. içinde ne olursa olsun...


3492 Mesaj
2 Kasım 2006; 21:38:33 



_____________________________



 
5 Mesaj
9 Kasım 2006; 1:05:04 

[font="Arial"]ARKADAŞIM TEK KELİME O ARABADAN KESENİ SEVİYOSAN UZAK DUR ÇÜNKÜ BEN UŞAKTA OTURUYORUM BURDA ŞAHİNLERİN 97- 98 MODELERİ O FİYATA GELİYO BENCE O MOTORDA İYİ AÇILMAMIŞ ADAM NE KADAR DEVİRLİ KULLANSADA MOTORU YANLIŞ AÇMAK KESEYE ZARAR. ARAÇ 0KM ALIRSAN SEN SEN OL 10BİN 20BİN 50BİN 100BİN KM BAKIMLARINDAN SONRA VEYA 200 BİN KM BAKIMINDAN SONRA AÇ
BEN HEM DOĞAN HEMDE ŞAHİN KULLANDIM UŞAKTA 95 DOĞAN BULUNUR. TEK KELİMEM 2 ARACI KARŞILATIRMANDIR





SANA KOLAY GELSİN



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sokakların kralı -- 9 Kasım 2006; 1:06:44 >


_____________________________

lord_off_the_street


2183 Mesaj
12 Kasım 2006; 14:23:17 

96 model doğan s sattım geçenlerde 6.500 ytl ye. araç orojinal boyasında idi. kaza ve vuruk yoktu. hatta üzerinde rutuş boyası bile yoktu. bence 90 model şahine para verilmez. hurdaya gider.


_____________________________

2007 ACCENT ERA STILE 1.5 CRDI VGT 16V 110 HP - Titanium Gry


 
171 Mesaj
23 Kasım 2006; 15:02:28 

Arkadaşlar... Uzun bir süre sonra nihayet siteye girdim ve açtığım konunun hala devam ettiğini gördüm... Merak edenlere şöyle bir bilgi sunayım...

Evet... 90 model şahine 7.000 YTL verdim... Aynı anda beraber kredi çektiğimiz bir arkadaşada 95 model doğan slx aldık istanbuldan... 6.250 TL'ye...

Gelelim sonuca... Yukarıda belirttiğim gibi arabamın eski sahibi (yani şahinin) motor ustası olduğu için şehir içi yakıt 142.000 YTL (gaz)... Ve şu ana kadar hiç bir sorun çıkmadı... Arabama binen (sizin gibi hatta sizden daha ağır ithamda bulunan arkadaşlarım) şaşkınlıktan küçük dillerini yutacaklardı... Arabamda motor sesi hariç hemen hemen hiç bir ses yok ve ses gelen yerleri bile hemen eski sahibi motor ustası olan kişiye götürüyorum 5 YTL'ye hemen hemen her şeyi hallediyorum... (Mesela 2 gün önce arka sağ stop lambasını garip bir şekilde kırdım... Orjinal parçasına + işçilik = 10 milyon TL) En son bastığım hız 170 km ve daha da giderdi... Direksiyonda titreme bile yok... Yaklaşık 1.700 km'lik uzun bir yolculuk yaptık arkadaşlarla... İster inanın ister inanmayın (ki benim ile beraber gelen arkadaşlarda inanamadılar hatta bana onlar uyurken gaz deposunu doldurmakla suçladılar) 109.000 TL yaktı ve hızım ortalama 120 km idi. Haa bu arada arabama istanbulda satın aldığım fiyatın aynısı teklif edildi dönüpte bakmadım bile...

gelelim sizin gibi düşünüp 95 model doğan slx arabayı (ki araba hasarsız ve orjinal) alan arkadaş yaklaşık 3 ay içinde nereden baksanız 1,5 milyara yakın masraf yaptı... (En büyük masrafı arabanın denge çubuğunun değiştirilmesi tuttu)... Yaklaşık 1,5 milyarlık bir masraf sonucunda araba kendine geldi denebilir... Ustanın belirttiğine göre bundan başka masraf açmazmış araba...

İşte bu nedenle bu arabaya bu fiyatı verdim... benim arabaya verdiğim 7.000 YTL'den bir kuruş fazla cebimde verecek para yoktu... Ki buna tamir masrafları da dahil... Ben hem borcumun biteceği şu 2 yıl içinde bana fazla masraf açmayacak açsa dahi 5-10 milyona halledebileceğim bir araba istedim. Ve yaradanım bana nasip etti şükürler olsun...

İster inanın, ister inanmayın...


_____________________________

Bilgisayarım hala AMD ATHLON 4200 MHZ 64 BIT SOCKET 939, MSI 7185-010 KBN SLI NF4 SES+LAN, 1 GB DDR 400 MHZ KINGSTON, AOPEN H600B-B28 400W, LEADTEK 128 MB 6600 GT EXTREME TDH PCI EXPRES, SEAGETE 200 GB 7200 RPM 8MB SATA, NEC 16X DUAL DWD-WR, LG 16X DVD, SAMSUNG 19' 997 MB, CREATIVE 2500 2+1, KEYSMART 850 WATT UPS, CANON SCANNER 3200F...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Kasım 2006; 15:38:22 

BİZİM ÜST KOMSUDA 97 DOGAN SLX VAR ARABA 50000 KM'DE KM ORJİNAL ARAB ZATEN MÜZELİK HİÇ KULLANMIO VE HER PAZAR YIKIYO ARABAYI BEYAZ RENKLİ KOLTUKLARINDA FALAN LEKE DAHİ YOK 12 BİN YTL İSTİYO AMA KİMSE BU PARAYI VERMİYO SENİN ARABADA NE KADAR ÇAÇA OLURSA OLSUN O PARAYI ETMEZ


 
170 Mesaj
23 Kasım 2006; 16:56:05 

ben olsaysım aslaa vermezdim o parayı yukarda da dediği gibi arkadaşların araç bi kere 4 vites bir iki üç dört diyecen topluklayınca aha! 5 yok.. bence eski kasa doğan ondan iyi.. temizliğine gelince.. bende 89 doğan var araçta değişen tek parca yok yürürü vs gayet iyi isteyen olursa resmini de koyabilirim.. arabanın duruşu yeter.. şimdi satıyorum 4.5 a vercem.. hiç değişeni olmayan bi arabaya ayrıca 5 vites al 1 milyar masraf et en az bi 5 sene dediğin gibi 5 10 milyonluk masraflarla bin.. aracı merak edenler için istek olursa bilgi veririm renk metalik kırmızı..

local://upfiles/293866/1CAF14B7B6FB4B6BB3AC952E1F5E0E4E.jpg

local://upfiles/293866/642051A3BD2748A7B364E70F6D03EBA4.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReSuLL -- 24 Kasım 2006; 1:57:41 >


_____________________________

ReSuL --- İngilizce Çeviri & Dış Ticaret----


2183 Mesaj
23 Kasım 2006; 19:51:56 


quote:

Orjinalden alıntı: cevizkabugu

96 model doğan s sattım geçenlerde 6.500 ytl ye. araç orojinal boyasında idi. kaza ve vuruk yoktu. hatta üzerinde rutuş boyası bile yoktu. bence 90 model şahine para verilmez. hurdaya gider.


benim sattığım araç fabrikadan nasıl çıktıysa öyleydi herhangi bir yerinden ses gelmediği halde, kimse 7.000 ytl vermemişti. tek bir vida bile değişmemişti araçta. ben de 170 basıyodum hiç titreme filan olmuyordu, zaten olmaması gerekiyor bu bir özellik değildir.

bu araçların artık miladi doldu baba en temizi olsa nolur. şimdi bu aracın sıfırını yapıp satmaya kalksalar kaç para verirsiniz ki..??


_____________________________

2007 ACCENT ERA STILE 1.5 CRDI VGT 16V 110 HP - Titanium Gry


 
1 Mesaj
7 Aralık 2006; 1:54:35 

ya arkadaşım valla bedede bir 89 model kartal var araba düz kartal yaa hiç hoşuma gitmiyor bende slx e gevirmeye çalışıyorum rengini değiltirdim sintallerini değiltiğrdim boynuz taktım şu anda cebimden 2000 ytl para çıktı arabanın dış görüntüsü mükemmel oldu ama içi için aynı şeyi söyleyemem içine sindiyse al arabayı normal bir şahini o hale çevirmeye kalksan sna daha pahalıya patlar


_____________________________

:D:D


2004 Mesaj
7 Aralık 2006; 12:57:19 

7 milyar cok para o araç için.!
Geçenlerde arkadaşımın 96 model Şahinini 7.300 e sattık
Arada neredeyse 7 yıl yaş fark var
Gerisi sana kalmış


_____________________________



 
16 Mesaj
5 Şubat 2007; 4:09:40 

dostum 90 model mi bosver onu sen gel bana sana 88 model beyaz tutulan renkte bir sahin vereyim celik cant 4 ileri vs vs telerler yeni gel sana pesin pazarliksiz tek fiyat 5000 ytl ye vereyim hic deyilse satarken etsen etsen 500 ytl zarar edersin ama senin alacagin sahine gelince aldiktan sonra satmayi dusunursen SATACAGIN DIYAT tas catlasin 5 YADI DIYELIM etmezde 5.5 milyar.neden etmez diceksin kardesim bu devirde arkadasin birisi demis direksiyon hidrolik al diye hakli devir kolaylik devri artik hidrolik olmayan direksiyona vatandas oturmak istemiyor ikincisi yaaa asfalta cikacaksin 100 e varfdimis suratin araba altinda yalvaracak sana ne olur daha basma diye bagirisini sen isiteceksin bence arkadaslarin hepsi isabetli yazmislar yazik etme vallahi bir hafta oldu 92 model tempra gazli isli camlar kapilar otomatik yemin ediyorum 6200 e verdim sonra alan arkadasdi baktim masraf ediyor 100 daha kirdim 6100 e tempra tipo gibi araba varken sahin bes para etmez yazik etme emeklerine birikimine karak senin


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Şubat 2007; 3:42:25 

Değmez 93 model 1700 cc 75.000 kmde renault 11 7250 ytl iken niye şahin alasın ki?


3172 Mesaj
6 Şubat 2007; 11:00:32 

7 milyara 92,93 renault 21 manager veya concorde bence en iyi seçim olur arkadaşım.(5 yıl concorde kullandım çok memnun kaldım halen yolada gördüğüm concorde lara bakarım)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RomuLUSThEBiG -- 6 Şubat 2007; 11:00:54 >


_____________________________



 
1806 Mesaj
6 Şubat 2007; 11:47:33 

Peki o concorde yi aldın 3-5 sene soora elinden çıkarmak isticen nası yapcan soora parçası manyak pahalı tavsiye etmem


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Haziran 2008; 12:38:34 

reno 11 flash sen nerde bulcan o arabanın kazasız olanını araba takla atmak için can atıo 88 şahin alırım yada lada samara alırım flash almam can güvenliği denen hiç bişe yok özelliklede şahin yada doğan kullanan bi kişi ondna sonra bu arabayı almaması lazım yukardaki arabarlın hepsini kullandım en son flash aldım malesef araba şu an hurdada bende yaklaşık 8 senedir şöförüm kolay kolay taklalık hatalar yapmam ama bu arabada herşey olabilir bence alınmaz hiç düşünmeyin
quote:

Orjinalden alıntı: danny99___

Değmez 93 model 1700 cc 75.000 kmde renault 11 7250 ytl iken niye şahin alasın ki?



_____________________________

sd

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Haziran 2008; 12:48:25 


quote:

Orjinalden alıntı: dansy

reno 11 flash sen nerde bulcan o arabanın kazasız olanını araba takla atmak için can atıo 88 şahin alırım yada lada samara alırım flash almam can güvenliği denen hiç bişe yok özelliklede şahin yada doğan kullanan bi kişi ondna sonra bu arabayı almaması lazım yukardaki arabarlın hepsini kullandım en son flash aldım malesef araba şu an hurdada bende yaklaşık 8 senedir şöförüm kolay kolay taklalık hatalar yapmam ama bu arabada herşey olabilir bence alınmaz hiç düşünmeyin




Dansy aradan 1,5 yıl geçmiş..Kimbilir adam kaç araba daha değiştirmiştir üstüne :)


116 Mesaj
1 Temmuz 2008; 8:46:49 

arkadaşım 7000 ytl o arabaya faiş fiyat sakın alama ne arabalar var o paralalara şahini yere yaklaştırmakta ne var kestir helezonları yaklaşsın sanki spor yay takımı var arabada can güvenliğin kalmaz daha kötü anlattığın kadarıyla zaten arabanın her yeri oynanmış farlar filan orjinalliği bunlarla da kaçar bir arabanın uzak dur derim belliki satanlar çok çakal iyi bağlamışlar seni


_____________________________

2007 kia rio 1.5 crdi hb advance ve 2010 hyundai 1.1 i10 select landrenzo lpg'li


 
53 Mesaj
1 Temmuz 2008; 10:00:22 

biz yazıyoruz ama vatandaş konuyu unutmuştur

neredeyse 2 yıl oluyor

helal olsun bize...



_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Fiat » 90 Model Şahin bu fiyata değer mi... Ve...
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297