Şimdi Ara

Turkcell Superonline Fiber Internet Kopma Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
12.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık son 1 haftadır superonline fiber internet ile online oyun oynayamaz oldum. Sürekli kopma ve tekrar login olma durumu var. Müşteri hizmetlerini aradığımda internetinizde problem görünmüyor wireless sinyal iyileştirme yapmak ister misiniz diyip duruyor. Kabloyla bağlanmama rağmen siz yine de deneyin diyor adam. Yani bir şey bilmeyen bir müşteri hizmetleri var sağolsunlar. Denemediğim şey kalmadı sorun benim çözebileceğim bir şeymiş gibi görünmüyor. O kadar ki o kadar laf ettiğim ttnet i arar oldum artık. Bu sorunla karşılaşan yok mu acaba son günlerde?



  • Bende de aynı sorun var . 2 haftadır bölye bu durum . Ay sonunu bekliyorum böyle devam ederse müşteri temsilcilerini arıyacam. Wow veya lol oynanmıyor hatta şu anda server lara bile bağlanamıyorum :S
  • merth M kullanıcısına yanıt
    Evet sanırım aynı problem. Nerde oturuyorsun hocam, modeminin markası ne? Aramakla da hiç bir şeyi düzeltmiyorlar ki ezberletilmiş şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Sanki tek problem modemin ip alıp alamaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soloist -- 27 Mayıs 2014; 22:57:34 >
  • Esenyurt/İstanbul
    Sorun belli ip lere ping atamamdan kaynaklanıyor. Wow un bazı serverlarına ping gidiyor bazılarına gitmiyor.
    Bu ping atamama sorunu pc den kaynaklı değil.Tel ve tabletten de bazı 80 ile başlayan iplere ping gitmiyor.
    Eski üstünde quicknet yazan mavi pirelli ARG A226g modem var bende. Şu anda modem deki tüm ip yönlerdirmeleri resetliyorum , bir deneyeyim düzelirse haber veririm.
  • Bende de Huawei HG253 modem var. Modem üzerinden yapabileceğim neredeyse her şeyi denedim fakat sanırım olay modemle de alakalı değil. Az önce tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve kopma problemi için görüştüğüm saygısız bir abla online oyunlar ve skype için bir çözümümüz yok dedikten sonra, iptal ettiriyorum o zaman dememle beni başka bir bilinçli abiye aktardı. Ona durumu tekrar anlattım, ilgilendi ve özellikle sizin gibi bilinçli müşterilerimizi kaybetmek istemeyiz bu bizim altyapımız ve tabi ki çözebiliriz falan dedi. 24 saat içinde teknik ekip yönlendirecekmiş. Bakalım neler olucak.
  • Umarim duzelir sorunun. Bende modeme reset attim fakat kaplosuz Quiknet baglanti sifresini bulamadigim icin wireles ayarlarini yapamiyorum. Yarin sabah arayip duzelticem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blizarrd la ve superonline ile görüşmeler sonucunda ;

    Ping lerin traceroute yapıldığın da 8nci hop da kaldığını fark ettim.
    Blizzarda haklı olarak bana ulaşamadığın için sorun bende değil diyor.
    Superonline da 8nci hop da olduğu ve italya da biyerde takıldığı için benimle alakası yok diyor.
    Kısaca xe-10-0-3.istanbul1.ist.seabone.net (93.186.132.166) adresinden öteye ulaşamıyorum.
    Hattın bağlı olduğu SEABONE-NET TELECOM ITALIA SPARKLE ın herhangi bir müşteri destek hattı olmadığı için onlara ulaşamadım.
    Umarım kısa sürede düzelir.
  • Sorun çözüldü ve sağolsunlar gerçekten ilgilendiler ama ne yazık ki internetimi iptal ettirip ttnet adsl'e falan geçmeyi bile düşündürecek seviyeye getirdikten sonra. Blizzard'la uğraşmanıza gerek yok direk beni daha yetkili birine bağlayın veya teknik ekiple görüşmek istiyorum diyebilirsin. Çünkü sürekli biz burdan görüyoruz zaten kopma yok, siz bizim sistemimizi nasıl bilebilirsiniz ki gibi konuşan saçma sapan sorun giderici bir müşteri hizmetleri var. Yani ilk aradığınızda karşınıza çıkan tipler olaydan hiç ayıkan tipler değil. Ancak internetinizi iptal ettirmek istediğinizi söylediğinizde onlar sizi başka bir birime yönlendiriyor ve olaydan gerçekten anlayan kibar ve ilgili biriyle muhattap olabiliyorsunuz.

    Bugün sorunun çözülmüş olması gerektiğine dair aradıklarında merak ettiğim için ne sorunun neden kaynaklandığını da öğrenmek istedim, verilen cevaptan pek bir şey anlamasam da belki işine yarayan veya anlayan arkadaşlar olur diye aynen aktarıyorum. IP havuzları diye bir kavram varmış ve IP'ler bu havuzlarda gruplanıyormuş, benim IP'm kötü bir IP havuzuna denk geldiği için kopmalar oluyormuş. İşte bu havuzu değiştirmişler. Ben çözülüp çözülmediğini o anda anlayamayacağımı söyleyince de siz kontrol ettikten sonra yarın sizi tekrar ararız o zaman dediler. Yani gerçekten ilgileniyorlar bir noktadan sonra. Size de aynı yolu izlemenizi öneririm.




  • Ben arıza kaydı bıraktıktan sonra teknik destek elemanı aradı ve konustuk. Anladığım kadarıyla oda az-cok network den anlıyorduki kacıncı bacakta kopma olduğunu sordu falan. Benimde ip bloğumu değiştirdi güya ama sorun hala devam ediyor. 3 gün daha bekleyip kotanın sıfırlanmasını beklicem düzelmesse tekrar ararım da adamın da dediği gibi sorun italya daki dandik şirketten kaynaklanıyor büyük ihtimal.
    Senin adına sevindim umarım sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soloist

    Sorun çözüldü ve sağolsunlar gerçekten ilgilendiler ama ne yazık ki internetimi iptal ettirip ttnet adsl'e falan geçmeyi bile düşündürecek seviyeye getirdikten sonra. Blizzard'la uğraşmanıza gerek yok direk beni daha yetkili birine bağlayın veya teknik ekiple görüşmek istiyorum diyebilirsin. Çünkü sürekli biz burdan görüyoruz zaten kopma yok, siz bizim sistemimizi nasıl bilebilirsiniz ki gibi konuşan saçma sapan sorun giderici bir müşteri hizmetleri var. Yani ilk aradığınızda karşınıza çıkan tipler olaydan hiç ayıkan tipler değil. Ancak internetinizi iptal ettirmek istediğinizi söylediğinizde onlar sizi başka bir birime yönlendiriyor ve olaydan gerçekten anlayan kibar ve ilgili biriyle muhattap olabiliyorsunuz.

    Bugün sorunun çözülmüş olması gerektiğine dair aradıklarında merak ettiğim için ne sorunun neden kaynaklandığını da öğrenmek istedim, verilen cevaptan pek bir şey anlamasam da belki işine yarayan veya anlayan arkadaşlar olur diye aynen aktarıyorum. IP havuzları diye bir kavram varmış ve IP'ler bu havuzlarda gruplanıyormuş, benim IP'm kötü bir IP havuzuna denk geldiği için kopmalar oluyormuş. İşte bu havuzu değiştirmişler. Ben çözülüp çözülmediğini o anda anlayamayacağımı söyleyince de siz kontrol ettikten sonra yarın sizi tekrar ararız o zaman dediler. Yani gerçekten ilgileniyorlar bir noktadan sonra. Size de aynı yolu izlemenizi öneririm.


    217, 176, 169, 92 ile ile başlayan iplerin hepsinde sorun var. 82'li ip'de sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merth

    Ben arıza kaydı bıraktıktan sonra teknik destek elemanı aradı ve konustuk. Anladığım kadarıyla oda az-cok network den anlıyorduki kacıncı bacakta kopma olduğunu sordu falan. Benimde ip bloğumu değiştirdi güya ama sorun hala devam ediyor. 3 gün daha bekleyip kotanın sıfırlanmasını beklicem düzelmesse tekrar ararım da adamın da dediği gibi sorun italya daki dandik şirketten kaynaklanıyor büyük ihtimal.
    Senin adına sevindim umarım sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edersin.


    Teşekkürler. Sorunun devam ettiğini bence hemen söylersen seninkini de düzeltirler diye düşünüyorum.

  • Orijinalden alıntı: evergl

    Orijinalden alıntı: soloist

    Sorun çözüldü ve sağolsunlar gerçekten ilgilendiler ama ne yazık ki internetimi iptal ettirip ttnet adsl'e falan geçmeyi bile düşündürecek seviyeye getirdikten sonra. Blizzard'la uğraşmanıza gerek yok direk beni daha yetkili birine bağlayın veya teknik ekiple görüşmek istiyorum diyebilirsin. Çünkü sürekli biz burdan görüyoruz zaten kopma yok, siz bizim sistemimizi nasıl bilebilirsiniz ki gibi konuşan saçma sapan sorun giderici bir müşteri hizmetleri var. Yani ilk aradığınızda karşınıza çıkan tipler olaydan hiç ayıkan tipler değil. Ancak internetinizi iptal ettirmek istediğinizi söylediğinizde onlar sizi başka bir birime yönlendiriyor ve olaydan gerçekten anlayan kibar ve ilgili biriyle muhattap olabiliyorsunuz.

    Bugün sorunun çözülmüş olması gerektiğine dair aradıklarında merak ettiğim için ne sorunun neden kaynaklandığını da öğrenmek istedim, verilen cevaptan pek bir şey anlamasam da belki işine yarayan veya anlayan arkadaşlar olur diye aynen aktarıyorum. IP havuzları diye bir kavram varmış ve IP'ler bu havuzlarda gruplanıyormuş, benim IP'm kötü bir IP havuzuna denk geldiği için kopmalar oluyormuş. İşte bu havuzu değiştirmişler. Ben çözülüp çözülmediğini o anda anlayamayacağımı söyleyince de siz kontrol ettikten sonra yarın sizi tekrar ararız o zaman dediler. Yani gerçekten ilgileniyorlar bir noktadan sonra. Size de aynı yolu izlemenizi öneririm.


    217, 176, 169, 92 ile ile başlayan iplerin hepsinde sorun var. 82'li ip'de sorun yok.


    Geçenkine bakmamıştım ama şu anki ip numaram 217'yle başlıyor ve sorunsuz gibi şimdilik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soloist -- 30 Mayıs 2014; 1:41:25 >




  • Huawei HG253 aynı sorunu bende yaklaşık 3 haftadır yaşıyorum. Çıldırmamak elde değil 9. görüşme sonunda çözüm bulamadılar. Bu başlığı da yeni gördüm. Teknik servis istedim. Gelsin modemi değiştirsin. Yoksa ttnet e geçeceğim.
  • Bende aynı sorunu yaşıyorum ara ara. Çoğu görüşmemden sonuç alamasam da bazen teknisyen denk geliyor onlar IP ile ilgili bir takım işlemler yapıyor düzeliyor sorun. 2-3 gün sorunsuz sonra gene başa dönüyorum.
    Hayır işten anlamayan biri denk gelince telefonda modem de hiç bir sorun yok burdan görebiliyorum hiçbir kopma olmamış sorun sizin bilgisayarlarınızda, LAN kablonuzda yada ethernet kartınızda vs. diyorlar. Ne olacak bakalım en son bende iptal ettirme noktasına geldim. Sözleşmem olmasa şimdiye iptal ettirmiştim.

    İnatla da teknik servis göndermiyorlar modemde bir sorun gözükmediği için. Ne yapsam ne etsem bir yol gösterebilecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lega

    Bende aynı sorunu yaşıyorum ara ara. Çoğu görüşmemden sonuç alamasam da bazen teknisyen denk geliyor onlar IP ile ilgili bir takım işlemler yapıyor düzeliyor sorun. 2-3 gün sorunsuz sonra gene başa dönüyorum.
    Hayır işten anlamayan biri denk gelince telefonda modem de hiç bir sorun yok burdan görebiliyorum hiçbir kopma olmamış sorun sizin bilgisayarlarınızda, LAN kablonuzda yada ethernet kartınızda vs. diyorlar. Ne olacak bakalım en son bende iptal ettirme noktasına geldim. Sözleşmem olmasa şimdiye iptal ettirmiştim.

    İnatla da teknik servis göndermiyorlar modemde bir sorun gözükmediği için. Ne yapsam ne etsem bir yol gösterebilecek var mı?


    Evet adamlar resmen dalga geçer gibi sorun yok ben burdan görüyorum kablonuzu kontrol edin falan demekten başka bir şey bilmiyor. Ayrıca saygısız ve bilgisizler. İptal ettirmeye niyetlendiğinizde o birimdeki elemanlar ancak yardımcı oluyorlar. Sorun çözüldükten sonra 2 gün önce yine iki kere kopma oldu hemen tekrar aradım anlattığım tüm senaryoyu baştan yaşadım. Çözüm elde etmek istiyorsanız direkt olarak abonelik iptal birimini aramalısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soloist -- 1 Haziran 2014; 20:08:00 >




  • Yeni superonline'a geçtim, aynı sorunu ben de yaşıyorum, PS3 te 2-3 dakikada bir bağlantı kopuyor, modem hg253.

    2 gün daha düzeltmeye uğraşıcam olmazsa yol yakınken dönmek en güzeli. Uydunet 1 mbps lik bağlantıyla daha stabil, port mort derdi de yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crash_bandicoot -- 4 Haziran 2014; 3:30:44 >
  • Bizim. Buraya 2 3 haftaya Superonline gelecek ama tereddüt e düştüm almasammi ? Ama TTNET çok kotu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sürekli çözdük dedikleri bu sorun 3-5 gün sonra sürekli tekrar ediyor. Artık ben yoruldum bu adamlara laf anlatmaktan. Şu saatten sonra belli ki bu işin çözümü yok, göz boyamak için 2 gün düzeltiyorlar sonra tekrar aynı hamam. Sözleşme bittiğinde direkt iptal ettiriyorum, 3g bile bundan 20 kat daha stabil. Sözleşmesi olan arkadaşlar direnebildiği yere kadar dirensin, bağlatmayı düşünenler de hiç düşünmesin.
  • Bir kaç deneme ve testten sonra sorunun Turkcell Superonline ile alakası olmadığını anladım. Ttnet veya Ulaknet fark etmiyor, bazı iplere bağlanırken sorun yaşıyoruz.
    Bağlantı sağlandı gibi gözüksede giden pakertlerin 3/4 ü yerine ulaşmıyor. Bazen Türkiye den cıkıp İtalya veya Fransa da takılan bağlantı ,bazende ttnet üzerinden ülke dışına bile cıkmıyor.
    Olayı hükümete veya siyasete bağlamak istemiyorum ama 1 ay öncesine kadar youtube un kapalı oluğu bir ülkede dışarıya bağlantının bu kadar kötü olması artık sinirlendirmiyor beni ,alıştım sanırım.
  • Aynı sorun suanda adanada yeniden başlamış durumda oyunlarda kopma yada pinglerin 400 cıkması veya torrentte 2mb/sn cıkıyor sonra hemen 100kb/sn düşüyor nedenini bilmiyorum çok aradım uğraştım sorun giderilmişti şimdi gene musallat oldu?Çözümü ya bilerek yapmıyorlar yada kendilerinin bile haberi yok.Bu arada müşteri hizmetleri çok dandik 20mbitlik hızım var speedtestte anca 10mbit gördüğümü anlattım ve sürekli 3-4 sn kopmalardan bahsettim.Adam modeminizi resetleyelim dedi ve resetledi fabrika ayalarına döndük sonuç wifi den baglanamadım niye mi adamlar sifreyide sıfırlamıslar bide sifre almak için tekrar aradım.Neyse müşteri hiz. çok cahil.Bu arada eski kullanıcılardanım sözleşmem yok akk olmadan kullanıyorum acaba bilerek mi musallat oluyorlar diye düşünmeden edemiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.