Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
18
Favori
25.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevengeR

    yani emsal karar olarak arkadaşın paylaştığı belgeyi kullandım. artık o da işe yaramazsa da yuh yani. ama siz de çözüme ulaşmışsınız sayılır. paranızi da alırsan tamamdır gibi görünüyor. Orada çalışan belki telefonu bilirkişi falan isteyebilir dedi ama ben yine bu konuda da emsal kararın yeterli olacağına inanıyorum. Benim için en kötüsü telefonsuz kalmak oldu yaa. Hele bi de 6 ay falan durumu hepten derde soktu beni.

    6 ay boyunca telefon zaten sende kalacak. Çünkü telefonu bilirkişiye götüreceksin. O arada da normalde çalışır halde ise kullanabilirsin ama telefonun başına bir şey gelmemesi gerekiyor. Ben telefon aldığım için z yi kutusuna koydum koydum dolaba. Umarım sende sevinirsin. Benim para kesin ödeniyor imzaları attım cuma toplantı yapılıp hakem heyeti ile ilgili problemi olan cihazların ödemelerini yapıyorlarmış sadece onu bekliyorum.




  • Hocam sizinki de büyük ihtimal olumlu sonuçlanır. Ama bu sürenin bu kadar uzun olması gerçekten iyi olmamış. Umarım o kadar beklemeden size sıra gelir ve sonuçlanır. Şu bankaların aldığı ücretler için ayrı bir birim açsalar çok rahatlayacaklar da :) Benim gördüğüm en çok başvurular onlardan ulaşıyor. Sizin de mutlu haberinizi bekliyoruz :) Tek isteğim şu başvuruların artması.
  • burdan öncelikle ilham veren bu konuyu açan SuCh arkadaşımıza teşekkür etmek istiyorum. bende 2014 ekim ayında başvurmuştum sony x peria z telefonum su geçirmişti. dün itibariyle hakem heyetinden lehime ödediğim tutar kadar 1,790 tl tarafıma yatırılması çıktı.
    15 günlük bir sürem var. eğer itiraz ederse hala firma dava açacağım. yüzde yüz haklı olduğum halde firma hala işi yokuşa sürme telaşında.
    bilirkişinin raporunu yazayım size kısaca;
    telefonda çizik, darbe ve yetkisiz müdahale yoktur. Cep telefonun kulaklık girişi, hafıza kartı girişi ve şarj yuvası girişinden sıvı almamış olup; kulaklık sesinin geldiği yerden sıvı aldığı görülmüştür. Kullanıcın aşırı sıvıya maruz bırakmadığı anlaşılmaktadır. Kapakların altında bulunan sıvıya duyarlı bantların rengi beyazdır. Sıvı ile temas etmediği kulak sesini geldiği yerden sıvı yalıtımı sebebiyle sıvı aldığı sonucuna vardım. Ürün arızalıdır, üretici kusuru vardır.
    Bilirkişi gerçekten de olduğu gibi herşeyini görmüş telefonun. Bana satıcının ve sözde servisinin hatta çağrı merkezinin söyleyip durduğu şey şuydu. Telefonunuzun kapakları açık iken su geçirdiyse birşey yapamayız. Telefonumun heryeri kapalı olduğunu hepsine tekrarladım ama hiçbiri bunu dinlemedi. Ama bilirkişi bunu ordaki bantları kontrol ederek çözdü. Şimdi heyecanla 15 günümün geçmesini artık paramın iade edilmesini bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozoz15

    burdan öncelikle ilham veren bu konuyu açan SuCh arkadaşımıza teşekkür etmek istiyorum. bende 2014 ekim ayında başvurmuştum sony x peria z telefonum su geçirmişti. dün itibariyle hakem heyetinden lehime ödediğim tutar kadar 1,790 tl tarafıma yatırılması çıktı.
    15 günlük bir sürem var. eğer itiraz ederse hala firma dava açacağım. yüzde yüz haklı olduğum halde firma hala işi yokuşa sürme telaşında.
    bilirkişinin raporunu yazayım size kısaca;
    telefonda çizik, darbe ve yetkisiz müdahale yoktur. Cep telefonun kulaklık girişi, hafıza kartı girişi ve şarj yuvası girişinden sıvı almamış olup; kulaklık sesinin geldiği yerden sıvı aldığı görülmüştür. Kullanıcın aşırı sıvıya maruz bırakmadığı anlaşılmaktadır. Kapakların altında bulunan sıvıya duyarlı bantların rengi beyazdır. Sıvı ile temas etmediği kulak sesini geldiği yerden sıvı yalıtımı sebebiyle sıvı aldığı sonucuna vardım. Ürün arızalıdır, üretici kusuru vardır.
    Bilirkişi gerçekten de olduğu gibi herşeyini görmüş telefonun. Bana satıcının ve sözde servisinin hatta çağrı merkezinin söyleyip durduğu şey şuydu. Telefonunuzun kapakları açık iken su geçirdiyse birşey yapamayız. Telefonumun heryeri kapalı olduğunu hepsine tekrarladım ama hiçbiri bunu dinlemedi. Ama bilirkişi bunu ordaki bantları kontrol ederek çözdü. Şimdi heyecanla 15 günümün geçmesini artık paramın iade edilmesini bekliyorum.


    Hocam karsi taraf illaki itiraz hakkini kullanacaktir. Ben bimex den almistim davayi kazanali bir ayi gecti param hala yatmadi. En son dun aradilar yatiracagiz diye ama hala bklmedeyim umarim sizinkide biran once yatar saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • parayı yatırmamaları durumunda icra falan gibi bişey olmuyor mu peki?
    sonuçta adamların keyfini de bekleyecek değiliz heralde
  • benimkide bimeks ithalatcı ürün garantiliydi telpa da ithalatçı firmaydı. sizin 1 ayı geçtiyse benimde geçicek o zaman. tüketici hakem heyetinin kararı varken neden hala 1 ay sürecek ki bu iş. itiraz etse bilebilirkişi raporu sanırım mahkeme süreci yaşanırsa haklılığımızın kanıtı olacak diye düşünüyorum teşekkürler
  • ben turk cell den xperia z2aldım 1 hafta sonra kullanama dan ufak bir oluğun içine düşürdüm ve su geçirdi kvk ya gönderdim kullanıcı hatası dedi ve thh ye verdim bir ay oldu gittim sordum karşı taraftan savunma beklediklerini söylediler ama benim telefonumun içinden kapakların altından falan su çıkıyor du su anda çıkmıyor sizce bilir kişi kimi haklı bulur bana bu konuda fikir verebilir misiniz lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarikaya18

    ben turk cell den xperia z2aldım 1 hafta sonra kullanama dan ufak bir oluğun içine düşürdüm ve su geçirdi kvk ya gönderdim kullanıcı hatası dedi ve thh ye verdim bir ay oldu gittim sordum karşı taraftan savunma beklediklerini söylediler ama benim telefonumun içinden kapakların altından falan su çıkıyor du su anda çıkmıyor sizce bilir kişi kimi haklı bulur bana bu konuda fikir verebilir misiniz lütfen

    Bir kaba su doldur telefonu kapaklar kapali icine koy biraz beklesin sonra telefonu cikar kurula ve kapaklari acip salla icinden su cikarsa telefonun su aliyor demektir bunu da bilirkisiye ispat edebilirsin anlamina geliyor. Ama bilirkisinin insiyatifine kalmis bir durum sen ispat edemezsen inanmayada bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikaya18

    ben turk cell den xperia z2aldım 1 hafta sonra kullanama dan ufak bir oluğun içine düşürdüm ve su geçirdi kvk ya gönderdim kullanıcı hatası dedi ve thh ye verdim bir ay oldu gittim sordum karşı taraftan savunma beklediklerini söylediler ama benim telefonumun içinden kapakların altından falan su çıkıyor du su anda çıkmıyor sizce bilir kişi kimi haklı bulur bana bu konuda fikir verebilir misiniz lütfen

    Bir kaba su doldur telefonu kapaklar kapali icine koy biraz beklesin sonra telefonu cikar kurula ve kapaklari acip salla icinden su cikarsa telefonun su aliyor demektir bunu da bilirkisiye ispat edebilirsin anlamina geliyor. Ama bilirkisinin insiyatifine kalmis bir durum sen ispat edemezsen inanmayada bilir.

    Alıntıları Göster

    Bir kaba su doldur telefonu kapaklar kapali icine koy biraz beklesin sonra telefonu cikar kurula ve kapaklari acip salla icinden su cikarsa telefonun su aliyor demektir bunu da bilirkisiye ispat edebilirsin anlamina geliyor. Ama bilirkisinin insiyatifine kalmis bir durum sen ispat edemezsen inanmayada bilir.

    o zaman bilir kişiyle birebir gröümek gerekiyor galiba amaşu an da içinde su yok y a tekrar su alır ve kabul e tmezse bilir kişi




  • dostum şöyle söyliyeyim bilirkişi zaten telefonun kapakları kapalıysa o şekilde su almışsa bunu görebiliyor. yani yetkili servis daha bakmadan kullanıcı hatası dese bıle bunun bılırkısının takdırınde oldugunu bılmenı ısterım. kapaklarım kapalıyken su gecırdı benımkı orda bantlar varmıs benımkını ordan teshıs ettı mesela.
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Başvuru için istenen belgeler nedir? Başvuru nasıl yapılıyor? Bu süreç içinde mahkeme ve benzeri yerlere ücret ödeniyor mu? Ödeniyorsa be kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulunduğun şehirdeki thh ye git onlar sana dilekçe verecekler onu doldur ver herhangi bir ücret ödemiyorsun dilekçenin yanında ek olarak sitesindeki reklamların falan da çıktısını al kullanma kılavuzu Vb. ne kadar belge varsa ekle
  • sarikaya18 S kullanıcısına yanıt
    İşlemlerin devamı için hep verdiğim şehir ile mi muhattap olacam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet nereye verirsen orda devam edersin
  • Arkadaşlar benimde THH kararı çıkmış, ben evde yokken gelmiş.. PTT'de geri Hakem Heyetine göndermiş zarfı.. Bugün aradım zarfınız burda gelip alabilirsiniz dediler.. Peki nasıl sonuçlanmış dedim, onun bilgisini göremiyorum zarfınız mühürlü açamam dedi ve aynı zamanda sistemde de göremiyorum sadece işleme alındığına dair bi bilgi var.. Karar çıkmış da neye göre çıkmış, sizlerin cihazına Bilirkişi bakmış. Benim cihaza bakılmadı bu durumda ne olur.. Bi bilgisi olan yardım etsin, bi yorum yapsın bari bi zahmet :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tahminim leyhinize sonuç çıkmıştır. Çünkü benim telefona da bilir kişi incelemesi yapılmadı. Gittim sordum bilir kişiye neden yapılmadı diye su geçirmeyen telefon su geçirmiş benim incelemem gereken bir durum yok. servis raporları yeterli. Servis su geçirdiğini kabul etmiş ama tamir etmemiş. Bu yüzden ücret iadesine karar verilir demişti. Aynen dediği şekilde de oldu.
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Hocam benim olay biraz karışık.. Ben su denemesini yaptıktan 2 hafta sonra ekran tamamen kapandı.. Bende suyla ilgili herhangi bişey demedim servise gönderdim.. Onlarda iç ekran mekanik hasarlı diye rapor oluşturmuşlar.. Bende servisin çekmiş olduğu resimi THH'ye sunduğum dilekçeyle birlikte içine ekledim ve ekrandan dolayı olmadığını resimde görüldüğü gibi su almasından dolayı olduğunu belirttim.. Sizce bu resme göre su aldığını anlayabilir mi ordaki bilirkişi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • owermars kullanıcısına yanıt
    Ne zaman tüketici heyetine gittin. Ne kadar sürdü sonuçlanması?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    2 ekimde başvurumuştum 8 şubatta sonuçlanmış hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owermars

    2 ekimde başvurumuştum 8 şubatta sonuçlanmış hocam

    Yuh ya 4 ay olmuş

    Peki süreç bitene kadar garantinin devam etmesi gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.