Şimdi Ara

Dolu yağışında en büyük zararı fransız ve uzakdoğu araçları almıştı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
6.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şu ikibinin altında ki 95 ve öncesi özellikle , mercedesler var mı , ya resmen tank gibiler 90 model mercedes 200 e ler görüyorum yollarda yandan özellikle bakıyorun en ufak dalganma yok kaportada , arkadaş taşta mı çarmadı o kadar yılda diyorum ,arabalar banamısın demiyor . bence araba dediğin öyle olmalı, şimdi sıfır alınan araçların üzerinde iki yıl geçiyor kaporta dalgalanmaya başlıyor , kapıyı kapatayım diye itikliyorsun bastırdığın yer içeri göçüyor. anladık hafflik yakıt tasarrufu vs vs ama yani bu işinde bir standartı olmalı. örneğin 89-93 yılları arasında üretilen doğanlarında kaportası diğer yıllarda üretilenlere göre çok kalındır zaten arabaya bakınca bile kaportasının farklı olduğunu anlıyorsunuz.
  • entersanmis ankarada saglam dolu yagdiginda aracimda tavanda ve kaputda 4-5 gocuk vardi bide plastik izgara. kirilmis araca su girdi.astra 2007 hb



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infest06 -- 5 Mayıs 2014; 8:33:56 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Derin Mavi kullanıcısına yanıt
    yaya güveniği için yumuşak olsun diye abartıyorlar... pamuk gibi araba yapıyorlar... yaya zarar görmesin diye(!)...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    yaya güveniği için yumuşak olsun diye abartıyorlar... pamuk gibi araba yapıyorlar... yaya zarar görmesin diye(!)...

    Evet, sonuçta bir iki mm daha ince olunca yayaya zarar vermiyor. Önemli tabi her gün yayalara çarpıyoruz, nasıl olsa hepimizin kapalı garajı da var. Birde arkasına ''Don't touch, only watch!'' yazdırdık mı tam oluyor.

    İşte bunlar hep kapitalizm, sakla bir şeylerin altına; şakşakçı çok nasıl olsa. Ortada yıl olmuş 2014, çok menem bir şeymiş gibi Vitek, vitek vitek! diye dolanan, zihin yoksunları oldukça kazanacak tabi bu adamlar. Daha farklı bir teknoloji geliştirmek yerine, maliyetten kaçıp birde yaya güvenliği diye lanse etmek adamların kolayına geliyor tabi. Yaya güvenliği deyince aklıma Volvo gelir, siz hiç herhangi bir Volvo'nun kaportasına yüklenince gluk gluk diye içe dışa bombe yaptığını gördünüz mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 5 Mayıs 2014; 16:22:19 >




  • Derin Mavi kullanıcısına yanıt
    şikayet edene cevap olarak yaya güvenliği
    için masalını anlatıyorlar VOLVO'da niye o sorun yok deyince trene bakan öküz moduna giriyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    şikayet edene cevap olarak yaya güvenliği
    için masalını anlatıyorlar VOLVO'da niye o sorun yok deyince trene bakan öküz moduna giriyorlar...

    VW fanları gibi yav he he deyip geçmek lazım yapacak bir şey yok
  • Arkadaşlar ankara da cuma cumartesi dolu riski varmış dikkatli olalım araçları haşat ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşey ortada resimler olsun paylaşılanlar olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer sayfadaki resimlere bakınca görülüyorki doluya karsı plastik sactan daha dayanıklı. Dikkatlice bakın meganın kaputunda yamulmalar olduğu halde çamurluklarda çizik bile yok. Neden çünkü çamurluklar plastik olduğundan doludan zarar görmemiş. Bir alttaki resimde (galiba ford ranger) kaput ve çamurlukta baya hasar almış. Çünkü çamurluğu sac olduğu için. Sizin mantıktan gidersek ve araçları doludan hasar almasına göre değerlendireceksek her yeri plastikten yapılmış araç almalıyız. O dolu yağışında
    sactan değil çelikten olsa yine hasar alır hasar almamak için tanka binmelisiniz. Ayrıca doludan alınan hasarın fazla veya az görülmesi aracın rengine göre de değişir. Bir renk fazla gösterirken bazı renkler aynı hasarı daha azmış gibi gösterebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker90

    fransız araçları kadar az yakan araç olmadıktan sonra isterse kaporta delisin bi macuna boyaya bakar hikaye benim için alman araçlarını biz iyi biliriz uyduruk şanzımanlarını yaktığı yakıtı vs

    3.5 yıldır c4 binioz 1 tane bile problem çıkarmadı 10 sene sonra yine konu açın yine çıkmıcandan eminim kaporta kalınlığı eğer güvenlikte bir yarar sağlıyorsa 1960 model araçla başka bir aracın kafa kafaya çarpışmasını izleyinde hangisi bisküvi gibi dağılıyor görün



    6 yıldır c4 e biniyorum çok şükür hiç bir arıza çıkmadı. c4 le carpışan saçı kalın araçları da gördüm.

    bence saç kalınlığından ziyade güvenlik konuşulmalı. şasi abs esp yol tutuş motor şanzıman uyumu yakıt tüketimi nedense hiç dile gelmiyor bu fransız tukaka diyenlerde.




  • Bir Citroen kullanıcısı olarak katılıyorum. Japon-Fransız arabalarının sac ve boya kalınlığı Alman araçlarına göre daha incedir. Tabi bu Japon ve Fransız araçlarının saclarının kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor ama boya konusunda kalitesiz oldukları kesin.

    Almanların boyası daha zor çizilirken, Fransız, Japon ve İtalyan araçlarının daha kolay çiziliyor yumuşak boya kullandıkları için.

    Boya sertlik sıralaması
     Dolu yağışında en büyük zararı fransız ve uzakdoğu araçları almıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon -- 8 Mayıs 2014; 23:03:15 >




  • Boşuna alman kalitesi demiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer

    99 Boram kaç dolu gördü kim bilir. Hala taş gibi orijinal boyası

    Ne güzel
  • 2-3 ay önce bir tane auris bakmıştım dolu hasarlı. Çok kötüydü hali.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.