Şimdi Ara

LG HB1100MK Vınlama sorunu(Video geldi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 aydır kullandığım HB1100MK yı servise göndermek zorunda kaldım.

    Aldığım günden beri center hoparlörden gelen vir VINNNNNNNN sesi vardı.

    Bu vınlama sadece ses tamamen kısık iken, yada mute açık iken, bağlı cihazlardan ses sinyali gelmezken(mesela ps4 de oyunun menüsünde hiç ses yoksa), hatta tüm cihazların bağlantısını kestiğimde(kablolar takılı değilken) gelen bir gürültüydü.

    Ses 1 bile olsa gelmiyordu. Subwoofer kablosunu çıkarınca da gelmiyordu, subwoofer yerine ne takarsam takayım, başka subwoofer, hoparlör vs. yine ses geliyordu.

    BEn de artık durumu LG ye ilettim, cumartesi günü servis geldi, test ettiler. Onlar da sesi yakaladı.

    Bu ses her zaman gelen bir ses değil, cihaz açıldıktan 10 dakika kadar sonra başlayan, eğer sesin gelmesine izin verirsem(yani mute halindeyken mesela) yavaş yavaş azalan bir ses.

    Yine ses geliyorken cihazı kapatıp açarsam kesilen fakat saatler sonra yeniden gelen bir ses.

    Ben de videoya çektim sesi. Ancak vimeo ısrarla yayınlamadığı için şimdilik paylaşamıyorum, sorunu çözünce paylaşacağım.



    Servis en az 1 hafta 10 gün kendilerinde kalması gerektiğini söylüyor sistemin, digiturk, ps4 vs 1100mk üzerinden tv ye gitti ve tv ünitem yüzünden kablolara erişmenin çok çok zor olması sebebi ile tv siz kamış durumdayım.

    Rezillik diz boyu. Anlamadığım, servis görevlileri sesi duyduğu, bunu videoya aldığım ve dinlettiğim neden 10 gün bekletiyor test için.

    Ses gelmiyor deyip iade etseler, sesi duymamış mı olacaklar? E daha önce LG HT902TB vardı, tam 7 yıl kullandım en ufak bir sorun yoktu.

    Vallahi çok canım sıkıldı bu işe. Ne yapsam bilmiyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Video geldi.


  • Biraz önce kontrol amacıyla kendi cihazımı test ettim.
    Fan sesinden farklı bir ses duyamadım.

    Servis 10 gün ne yapabilir cihazla gerçekten garip.Umarım kısa zamanda sorununuz çözülür.
  • Cevap icin tesekkur ederim

    Burun planlarim altust oldu, gelip duyduklari ses icin 10 ne test edecekler, nasil tamir edecekler belli degil. Lg nin son teknoloji fabrikasinda yapilamayan sey burada tamir edeceklermis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir saat kadar önce müşteri hizmetleri ile görüştüm.

    Meramımı anlatarak mağduriyetimin giderilmesini talep ettim, tamir değil değişim istediğimi, eğer tamir edilecekse içinin açılmadan iadesini istedim.

    Müşteri temsilcisi bana tamir edeceklerini söyledi, bunun üzerine ben de "Son teknoloji fabrikasını yapamadığı bir cihazı servisin nasıl tamir edeceğini" sordum.

    Neticede bir araba değil bu, şanzımanı, motoru, filitresi değiştirilsin, elbette değişebilecek parçalar da var içerisinde fakat öyle bir sorun ki, nasıl bulacaklarını bile bilmiyorlar, kendileri söyledi ilk defa başımıza böyle bir şey geliyor diye.

    Ben öyle deyince telefondaki bayan, sanırım LG de hisse sahibi, inanılmaz bir tonda adeta beni fırçalayarak "siz hangi fabrikaya verdiniz de tamir edemediler "dedi.

    Kulaklarıma inanamadım, dünya kadar rakibi olan bir firmanın müşteri ilişkileri , dünyakadar muadili olan bir ürün sebebi ile madur olan müşterisini "merak etmeyin servislerimiz son derece ehildir, sorunu giderir" diyerek gönül alacağına, işportacı ağzıyla fırça atmaya kalktı.

    KEndisine avukat olduğumu, tüketici kanunundan doğan haklarımı bildiğimi, bu yapılanın ve konuşma şeklinin son derec yakışıksız olduğunu, kendisini şikayet edeceğimi belirttim. TAbi o noktada bayan kibarlaşarak durumu toparlamaya çalıştı ama nafile.

    Hayatımda böyle bir tarz, böyle bir müşteri hizmetleri hiç görmedim.

    Bugüne kadar LG den 3 televizyon(2x 42PC51 1x42LC51) 2 ev sineması seti(HT902TB ve HB1100MK) almıştım.

    Gerçekten son derece pişmanım sadık bir LG kullanıcısı olduğum için.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Sorun ses kartındaymış. Değiştireceklermiş ses kartını.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • John Shepard kullanıcısına yanıt
    LG servisi size insaflı davranmış, 10 gün demiş...benim kombi mikrodalga fırınım 2 ay bekledikten sonra serviste, yapılamıyor diyip rapor düzenlediler. en başta LG Türkiye'nin ürünü değiştireceklerini söyleyip, sonrasında ürünü aldığım yerden değiştirmem gerektiğini iletip saç baş yoldurttular. zorlu bir maceradan sonra aldığım yer dürüst esnafmış da, paramı iade etti. evde kullandığım LCD, lg marka ve hoparlörü sorunlu ilk günden beri. en başta gelen tv, değiştti çünkü onun hoparlörü patlaktı. kapalı kutu gelen tv de sorunlu bana göre ama kardeşim böyle şeyleri takmadığı için kabul etmiş...ben de yurtdışına çıkınca uğraşan olmadı değişimiyle...şimdi ise LGden asla bir şey almam...

    geçmiş olsun bu arada.

    lg ve samsung sonye göre düşük fiyattan satıyorlar ama hatalı ürün oranları bana göre daha çok. ve her iki markanın da servisleri kötü. samsung bir derece daha iyi sanırsam.
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Valla bir daha tövbe LG den hiç bir şey almam, çevreme de kesinlikle aldırmam -ki çevremdeki insanlar bu tip tavsiyelerimi dinlerler- . Forum içerisindeki tavsiyelere de yazacağım bundan sonra.

    Geçen hafta cumartesi teslim aldılar halen ses yok. Tüm ses ve görüntü sisteminin o cihazdan geçtiğini, kablolarımın gizli olduğunu yeni kablo döşememin çok çok zor olduğunu özellikle belirtmeme rağmen bunu yaptılar


    Müşteri memnuniyeti açısından, görece ucuz bir cihaz için bunu yapmamaları gerekirdi.

    Bir de dalga geçer gibi 2 günde çözeriz işi demişlerdi götürürken ama dediğim gibi adam dan diye elin attı cihaza kablolara asıldı falan, o anda anlamalıydım sıkıntı olacağını, hadi o anda anlamadım cihazın kablosunu cihaza sarıp koltuk altına koyduğunda anlamam lazımdı.

    Ne bielyim bir kutu, bir baloncuklu poşet bir şey olur dimi? O cihazın bir ekranı var, ön yüzü glossy plastik, çiziliyor neticede. Profesyonellikten bu kadar uzak bir şirket hiç görmedim.

    Samsung ile sorun yaşadım, 2 TV değiştirdiler, 3. bozuk çıkınca paramı iade ettiler. İkisi de aynı menşeyli fakat müşteri ilişkileri bakımından arada dağlar var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.