Şimdi Ara

mazda 3 balon mu? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
6
Favori
10.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1,5 dizeli gelsin siz ozaman görün mazda3 ü esas...
  • Şu aracın 2 eksisi var. Otomatik vitesten kaynaklanan hantallık (ki bence aşırı bir hantallık değil), bir de 6 ayda bir olan bakımlar. Ayrıca diğer karşılaştırılan araçların üzerinde 16" jant var, test ettiğiniz mazda da 18". Manuel aracın corolladan veya civicden çok da bir performans farkı yok. Ama 1.5 120hp yerine 1.6 130-135hp olsa çok daha güzel olurdu. Ben yol sesinden çok 110dan itibaren hafif hafif başlayan rüzgar sesini daha çok duyuyorum.
    İhtiyaçlar kişiden kişiye değişir. Genele bakarsak 40-50 yaşındaki insanlar o egzoz sesini sevmeyecektir. Aynı şekilde direksiyonu 1 mm çevirdiğinde arabanın yön değiştirmesini de sevmeyebilir. Bu araç çoğu kriterde ortalama ve üstü not alır. O yüzden satın alınır mı alınmaz mı gözüyle değil de başarılı bir araba mı ona bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: grandfather_H

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Balon meselesi o kadar abartılacak bir durum değil artık kendisini ispat eden marklalar dğer kaybetmiyor ve satışı inanılmaz kolay oluyor bkz:Hyundai-Kia
    Örnek misal ASX'in piyasası inanılmaz hızlı en fazla 7 gün içinde satılıyor 2. elde.
    Ha keza Lancer ve Colt'ta da ikinci elde temiz araç elde durmuyor.

    Çok abartılaçak bişey, 2 güzel örnek
    Bu araba 1 yıldır müşteri bekliyorrr. güzelim cx5 sınıfının en az yakanı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mazda-2012-model-mazda-cx5-jeep-hatasiz-158181137/detay
    2. güzel örnekte ds5
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-adim-park-tan-2012-ds-5-1%2C6-thp-156-hp-d-sport-134067583/detay
    2 araçta bekliyor balon olayına dikkat etmek lazım patlarrr:)

    Ben diyorum Ankara sen diyorsun Leyla....
    Ben Cx-5ten ya da DS-5ten söz ettim mi ?

    CX-5 tamamen vergi mağduru bir araç. Yoksa çoğu rakibine kök söktürür tövbe ettirir diz çöktürür...

    DS5 tasarım özürlü bir araç ancak Citroen zaten piyasaya girdiğinden beri gayet iyi iş çıkarıyor. Cımbızla örnek seçmekle balon yapmak olmaz kardeşim....

    Trollülk yapma

    +ayrıca 1 yıl demişsin ama 1 aylık ilan ne iş?

    ds5 e tasarım özürlü diyen bence forumdan uzaklaştırılmalıdır.




  • Benim anlamadığım şey şu konuda mazdaya atıp tutanlar maşallah mazda mühendislerinden akıllı ki onların düşünemediğini düşünmüşler, yav arkadaş o kadar bilginiz var harcanmayın gelin şu milli markamızı kuralım aracımızı üretelim sizin gibiler sayesinde başarırız bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı almayı çok isteyip almanin mantıklı olmadığını düşünüp vazgeçen biri olarak söyleyeyim. Araç bence çok güzel ve donanımlı. Ama eksi yönleri insanın kafasını çok karıştırıyor.
    *Motoru çok verimli olabilir ama keşke standart bir atmosferik olsa ve lpg uygunabilse.
    * sedanin bagajı daha büyük olsa
    *ülkemize iyi bir distribütör ile çok sayıda gelse.
    *çok sayıda geldigi için ikinci eli daha iyi, servisi ve yedek parçası daha fazla olsa.
    *bayileri biraz daha fiyatı uygun tutsa (abi zaten araç yok ne indirimi 1 lira bile inmem demese)
    *böyle sorunsuz bir aracın bakım aralığı 6 ay değilde örneğin 1 yıl 15 binkm olsa..
    Olsalar bitmez ama mazda türkiye biraz uğraşsa bu araçta ülkemizdeki degerli yerini bulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: grandfather_H

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Balon meselesi o kadar abartılacak bir durum değil artık kendisini ispat eden marklalar dğer kaybetmiyor ve satışı inanılmaz kolay oluyor bkz:Hyundai-Kia
    Örnek misal ASX'in piyasası inanılmaz hızlı en fazla 7 gün içinde satılıyor 2. elde.
    Ha keza Lancer ve Colt'ta da ikinci elde temiz araç elde durmuyor.

    Çok abartılaçak bişey, 2 güzel örnek
    Bu araba 1 yıldır müşteri bekliyorrr. güzelim cx5 sınıfının en az yakanı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mazda-2012-model-mazda-cx5-jeep-hatasiz-158181137/detay
    2. güzel örnekte ds5
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-adim-park-tan-2012-ds-5-1%2C6-thp-156-hp-d-sport-134067583/detay
    2 araçta bekliyor balon olayına dikkat etmek lazım patlarrr:)

    Ben diyorum Ankara sen diyorsun Leyla....
    Ben Cx-5ten ya da DS-5ten söz ettim mi ?

    CX-5 tamamen vergi mağduru bir araç. Yoksa çoğu rakibine kök söktürür tövbe ettirir diz çöktürür...

    DS5 tasarım özürlü bir araç ancak Citroen zaten piyasaya girdiğinden beri gayet iyi iş çıkarıyor. Cımbızla örnek seçmekle balon yapmak olmaz kardeşim....

    Trollülk yapma

    +ayrıca 1 yıl demişsin ama 1 aylık ilan ne iş?

    ds5 e tasarım özürlü diyen bence forumdan uzaklaştırılmalıdır.

    Tüm ds serileri tasarım özürlü hala iddia ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Mazda 3 ü inceledim.içi dışı 10 numara araç. konsol A3,V40 karışımı gibi, gayet kaliteli ve hoş. Abuk subuk çıkıntılı kasayı da bırakmışlar.
    bi de güçlü bi turbo benzinli motoru olsa tam süper olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de fabrikası olan japonlar hariç (toyota-honda) Mazda-Mitsubishi-Nissan-Subaru-Suziki-Daihatsu-Datsun-Isuzu gibi markaların Tr'ye satış yapma yapmama pazarda er tutma tutmama kaygısı yoktur, bu markalar için Türkiye çok da fifidir! Zaten bu markaların bir kısmı Tr'de faaliyet bile göstermiyor.
    Aynı şekilde Tr'de üretim yapan Hyundai hariç Ssan yong-kia gibi koreli markaların da Tr'de pek satış kaygısı yoktur.

    Taa koreden, japonyadan roro gemiler ile yapılan bnlerce millik deniz seyahati lojsitk maliyetler vb yüzünden bir Tr gibi aşırı vergi (ötv-kdv) yükü olan bir ülkeye Tr'de fabrikası olmayan markaların genel yaklaşımı sene de 500-1000 adet satsam yeterdir. Bu da çok büyük olasılıkla lojistik planlamadan kaynaklı bir yaklaşımdır.
    Zaten bu markalar Tr'de senede 5-10 bin- 20 bin vb satmayı ne planlamakta ne de hedeflemektedir.
    Dolayısyla çok daha güzel bir çok modeli uzakdoğuda,arap körfezinde vb cirit atarken Tr'ye görece daha eski,klasik,ekonomik modelleri sürmeleride bundan kaynaklanır. Yani Tr'ye daha harcı alem modelleri verirler piyasaya.
    O yüzden Mazda'nın Mistsubishi'nin Nissan'ın vb bayisi olmak hep sanıcılıdır bu bayilikler sıklıkla el değiştirmeye açıktır. 5 senede 3 kez el değiştiren mitsubishi bayisi bilirim.
    Dolayısyıla istediğiniz kadar yırtının dövünün fabrikası olmayan japon markalarının Tr politksası başından beir budur ve değişme olasılığı görünmemektedir.

    90 larda stokta olmayan Mazda 3.23 yedek parçasının gelmesi en az 3 ay sürerdi, öyle uçak kargo falan hak getire ancak konteynerle gelirdi hatta yolda gelen bir gemi battığı için 6 ay kadar mazda yedek parçası beklemişti bir arkadaşım taklalı aracı için. Böyle müzdarip olan mazdacılar vardı, çıkma çakma parçalarla araçlarını yürütmeye çalışanlar, başka bir mazda ağır kaza yapsında yedek parça bulsak diye bekleyen.
    Dolayısıyla 90 larda yıldızı parlayan Mazda bu yaşananlardan sonra 2000 lerde çok ivme kaydetti 3.23-6.26 efsanesi yerini sokalarda tek tük görülen Lantis'e o dönemin yeni kasa 6.26 sına bırakarak gittikçe piyasadan çekilir hale geldi. Ondan sonra 3-6 serisi de istediği kadar güzel araçlar olsun bir türlü tutunamadı.
    BU süreçte Tr'de fabrika kuran Japonlar ipi göğüsledi ama onlarda hala 15 yıllık şanzıman,klasik atmosferik motor donanımlarını sürekli kasa yenileyip makyajlayarak ayakta tutmaya çalışıyor.
    BU arada siyasilerin yalvarıp yakarmalarına rağmen Tr'de fabrika kurmayan VW taa meksikada ki fabrikasında, almanyadan vb ithal arçaları ile geldi Tr otomobil piyasasını ezdi geçti lider oldu. Asıl enteresan ve düşündürücü olan da bu zaten tamamen ithal olan bir markanın, berbat ve sevilmeyen distribütörüne, müşteriye "3 ay bekleyin lan,sıraya girin ulen" poltikasına rağmen pazar lideri olması...




  • Arkadaş aracı alıp binenin yorum yapmasını anlarımda internetten gördüğü kadarını yoğurup başka bi forumda abuk sabuk şey yazmasını anlayamam...Mazda 3 hatchback aldım 2 ay öncesi almadan binmediğim araç kalmadı opel yeni astradan insignaya v40 tan golfe jettaya passata leona ... Sonuç olarak hiç bi araç mükemmel değil hepsinin bi eksisi muhakkak var ne de olsa premium değil orta sınıf araçlar '''ki premiumlarda bana göre 150 binden sonra başlıyor'''...

    Mazdanında eksileri var nedir onlar atak kullanımlar için müsait değil 18' jantla çok sert bi sürüş sergiliyor hoplaya zıplaya gidiyorsun nerdeyse.. Bunun haricinde güzel bi araç diyebilirim malzeme kalitesi olarakta bi çok markdan önde öyle vasat bi işçiliğide yok üstelik.. Bunların yanında mütiş bir sportif havası var hatchback olmasına rağmen öndeki sürücü yatarak araç kullandığı halde bile, benim gibi- arkadaki vatandaş rahatsız olmuyor .'' yatarak dediysek tamamen değil anldanız :) '' Evet turbo yok ama o çok övülen bazı gruplardaki araçlar gibide % 40 bozulma oranıda yok biliyorsunuz ki mazda sorunsuzlukta birinci sırada... Benzinli olmasına rağmen acım daha yeni ortala tüketimde 7 litre bunun daha da düşeceğini düşünüyorum ... Sonuç olarak gidin abiler bayilere alın binin sonra gelin burada yazışalım öyle havanda su dövmeyelim.. Sormak istediğiniz birşey olursa mazda ile ilgili tarafsızca yazarım kafanıza takılan herhangibi birşey ne de olsa şirket benim değil ben kazanmıyorum ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Ben Mazda 3 ü inceledim.içi dışı 10 numara araç. konsol A3,V40 karışımı gibi, gayet kaliteli ve hoş. Abuk subuk çıkıntılı kasayı da bırakmışlar.
    bi de güçlü bi turbo benzinli motoru olsa tam süper olurdu.

    Turbo olaydıda iki litre vazla yakaydı üstad
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Bu aracı almayı çok isteyip almanin mantıklı olmadığını düşünüp vazgeçen biri olarak söyleyeyim. Araç bence çok güzel ve donanımlı. Ama eksi yönleri insanın kafasını çok karıştırıyor.
    *Motoru çok verimli olabilir ama keşke standart bir atmosferik olsa ve lpg uygunabilse.
    * sedanin bagajı daha büyük olsa
    *ülkemize iyi bir distribütör ile çok sayıda gelse.
    *çok sayıda geldigi için ikinci eli daha iyi, servisi ve yedek parçası daha fazla olsa.
    *bayileri biraz daha fiyatı uygun tutsa (abi zaten araç yok ne indirimi 1 lira bile inmem demese)
    *böyle sorunsuz bir aracın bakım aralığı 6 ay değilde örneğin 1 yıl 15 binkm olsa..
    Olsalar bitmez ama mazda türkiye biraz uğraşsa bu araçta ülkemizdeki degerli yerini bulur

    Üsad lpg uygulabiliyor hiç bir sıkıntı yaratmıyor- turbo olmadığı için...

    sıfır araç alıyorsunuz 5 yıl garanti yedek parça ihtiyacı neden??? birde artık eskisi gibi değil yedek parça bulma sıkıntısı yaşandığını düşünmüyorum.. ha yan sanayi takacam dersen sıfır araca onu bilemem
    - fiyat pahalı katılıyorum benzinli bi araca göre ben ötv indirimli aldım vicdansızlar indirim yapmadı üstelik bayilerin fiyat uygulaması farklı internetteki hesaplamadan 2 bin yukarı söylüyolar. Ben olsam 75 bine gider bmw 3.20 gibi araçlar alırdım. Tabi power paketi düşünmesem baz paket tabiki yine mazda alırdım sıfır :)

    - Km olayına katılıyorum .Bu dizel mi de kardeşim 10 binde bir ya da 6 ayda bir bakım diyosunz diye ... Avrupada 20 bin veya 1 yıl mış... sebep : Mazda türkiyenin yakıtına güvenmiyormuş ondan böyle tutmuşlar rakamları. Doğru olma payı çok yüksek diye düşünüyorum.. Dizel araç vardı yakıt filtersi suyla doluyordu hep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi navim -- 19 Nisan 2015; 23:29:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    Motor çok cansız. Yalıtım beklentisi olmayan birisi mazdayı çok rahat alabilir güzel araba. Ama koltuk gibi yalıtım gibi detayları gözönünde tutan bir kullanıcı kesinlikle almaz. Örneğin bagaj halısı linea ile aynı kıvamda bu detay bile almanlardan farkını ortaya koyuyor. Arka kapının ön kapı ile temas ettiği yerdeki fitili takmamışlar ama yeri hazır bu bile tr ye gönderilen serilerdeki özensizliği gösteriyor.

    Motor çok canlı değil doğru ama çok cansızda olduğu söylenemez... Bağaj halısı ile alman teknolojisi arasında nasıl bi ilişki kurdunuz onu anlayamadım açıklarsanız en azından bilgi sahibi oluruz üstadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navim

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Bu aracı almayı çok isteyip almanin mantıklı olmadığını düşünüp vazgeçen biri olarak söyleyeyim. Araç bence çok güzel ve donanımlı. Ama eksi yönleri insanın kafasını çok karıştırıyor.
    *Motoru çok verimli olabilir ama keşke standart bir atmosferik olsa ve lpg uygunabilse.
    * sedanin bagajı daha büyük olsa
    *ülkemize iyi bir distribütör ile çok sayıda gelse.
    *çok sayıda geldigi için ikinci eli daha iyi, servisi ve yedek parçası daha fazla olsa.
    *bayileri biraz daha fiyatı uygun tutsa (abi zaten araç yok ne indirimi 1 lira bile inmem demese)
    *böyle sorunsuz bir aracın bakım aralığı 6 ay değilde örneğin 1 yıl 15 binkm olsa..
    Olsalar bitmez ama mazda türkiye biraz uğraşsa bu araçta ülkemizdeki degerli yerini bulur

    Üsad lpg uygulabiliyor hiç bir sıkıntı yaratmıyor- turbo olmadığı için...

    sıfır araç alıyorsunuz 5 yıl garanti yedek parça ihtiyacı neden??? birde artık eskisi gibi değil yedek parça bulma sıkıntısı yaşandığını düşünmüyorum.. ha yan sanayi takacam dersen sıfır araca onu bilemem
    - fiyat pahalı katılıyorum benzinli bi araca göre ben ötv indirimli aldım vicdansızlar indirim yapmadı üstelik bayilerin fiyat uygulaması farklı internetteki hesaplamadan 2 bin yukarı söylüyolar. Ben olsam 75 bine gider bmw 3.20 gibi araçlar alırdım. Tabi power paketi düşünmesem baz paket tabiki yine mazda alırdım sıfır :)

    - Km olayına katılıyorum .Bu dizel mi de kardeşim 10 binde bir ya da 6 ayda bir bakım diyosunz diye ... Avrupada 20 bin veya 1 yıl mış... sebep : Mazda türkiyenin yakıtına güvenmiyormuş ondan böyle tutmuşlar rakamları. Doğru olma payı çok yüksek diye düşünüyorum.. Dizel araç vardı yakıt filtersi suyla doluyordu hep

    Turbo yok ama yüksek sıkıştırma sebebiyle bu motorda lpg risklidir. Ben takani görmedim ama takılıyorsada sorunlu olacaktır.
    Mazdanin birçok ilde bayisi ve servisi yoktur. Yedek parçanında garantisiyle ilgisi yoktur. Aracınızda bir arıza olur ve ellerinde olmadığı için bekleyebilirsiniz. Zaten orjinal yoksa yan sanayi hiç yoktur. Zaten piyasada birkaç bin adet olan aracin yan sanayi parcasini kim getirir ve kime satabilir.
    Ulkemizdeki benzin kesinlikle kalitesiz değildir. 6 ayda bir bakım tamamen boş olan servislerin biraz daha fazla para kazanmasıdır. Önceki kasa mazda varken benzinimiz kaliteliydi şimdimi kalitesiz.
    Zaten ülkemize gelen mazda sayısı belli ve satışlarıda ortada. Mart ayında toplam 49 tane satimis ve bu rakam porscheden bile az.
    Sonuca gelirsek mazdalar çok güzel araçlardır ve mazda3 de c sınıfı içinde çok iyidir. Ama bu distribütör mazdayi resmen katletmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navim

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Ben Mazda 3 ü inceledim.içi dışı 10 numara araç. konsol A3,V40 karışımı gibi, gayet kaliteli ve hoş. Abuk subuk çıkıntılı kasayı da bırakmışlar.
    bi de güçlü bi turbo benzinli motoru olsa tam süper olurdu.

    Turbo olaydıda iki litre vazla yakaydı üstad

    Ah keşke hocam. bir de kendine kendine fren sistemi varmış Mazda 3'te. Tam alınası araç. turbo benzinliyi geçtim de, niye dizel motoru koymuyorlar artık onu anlamış değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: navim

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Ben Mazda 3 ü inceledim.içi dışı 10 numara araç. konsol A3,V40 karışımı gibi, gayet kaliteli ve hoş. Abuk subuk çıkıntılı kasayı da bırakmışlar.
    bi de güçlü bi turbo benzinli motoru olsa tam süper olurdu.

    Turbo olaydıda iki litre vazla yakaydı üstad

    Ah keşke hocam. bir de kendine kendine fren sistemi varmış Mazda 3'te. Tam alınası araç. turbo benzinliyi geçtim de, niye dizel motoru koymuyorlar artık onu anlamış değilim.

    Fren sistemi 30 km/h ye kadar ben çok kullanışlı bulmadim madem yapmissin be arkadaş ne diye 30 km ile sinirlandiriyorsun... Sense diye paket var 4800 bayilirsan ancak istediğin hızda istediğin mesafeyi ayarla ya biliyorsun...dizeler 2016 da gelecek hocam. Bu arada benzinin tadı bi başka ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: navim

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Bu aracı almayı çok isteyip almanin mantıklı olmadığını düşünüp vazgeçen biri olarak söyleyeyim. Araç bence çok güzel ve donanımlı. Ama eksi yönleri insanın kafasını çok karıştırıyor.
    *Motoru çok verimli olabilir ama keşke standart bir atmosferik olsa ve lpg uygunabilse.
    * sedanin bagajı daha büyük olsa
    *ülkemize iyi bir distribütör ile çok sayıda gelse.
    *çok sayıda geldigi için ikinci eli daha iyi, servisi ve yedek parçası daha fazla olsa.
    *bayileri biraz daha fiyatı uygun tutsa (abi zaten araç yok ne indirimi 1 lira bile inmem demese)
    *böyle sorunsuz bir aracın bakım aralığı 6 ay değilde örneğin 1 yıl 15 binkm olsa..
    Olsalar bitmez ama mazda türkiye biraz uğraşsa bu araçta ülkemizdeki degerli yerini bulur

    Üsad lpg uygulabiliyor hiç bir sıkıntı yaratmıyor- turbo olmadığı için...

    sıfır araç alıyorsunuz 5 yıl garanti yedek parça ihtiyacı neden??? birde artık eskisi gibi değil yedek parça bulma sıkıntısı yaşandığını düşünmüyorum.. ha yan sanayi takacam dersen sıfır araca onu bilemem
    - fiyat pahalı katılıyorum benzinli bi araca göre ben ötv indirimli aldım vicdansızlar indirim yapmadı üstelik bayilerin fiyat uygulaması farklı internetteki hesaplamadan 2 bin yukarı söylüyolar. Ben olsam 75 bine gider bmw 3.20 gibi araçlar alırdım. Tabi power paketi düşünmesem baz paket tabiki yine mazda alırdım sıfır :)

    - Km olayına katılıyorum .Bu dizel mi de kardeşim 10 binde bir ya da 6 ayda bir bakım diyosunz diye ... Avrupada 20 bin veya 1 yıl mış... sebep : Mazda türkiyenin yakıtına güvenmiyormuş ondan böyle tutmuşlar rakamları. Doğru olma payı çok yüksek diye düşünüyorum.. Dizel araç vardı yakıt filtersi suyla doluyordu hep

    Turbo yok ama yüksek sıkıştırma sebebiyle bu motorda lpg risklidir. Ben takani görmedim ama takılıyorsada sorunlu olacaktır.
    Mazdanin birçok ilde bayisi ve servisi yoktur. Yedek parçanında garantisiyle ilgisi yoktur. Aracınızda bir arıza olur ve ellerinde olmadığı için bekleyebilirsiniz. Zaten orjinal yoksa yan sanayi hiç yoktur. Zaten piyasada birkaç bin adet olan aracin yan sanayi parcasini kim getirir ve kime satabilir.
    Ulkemizdeki benzin kesinlikle kalitesiz değildir. 6 ayda bir bakım tamamen boş olan servislerin biraz daha fazla para kazanmasıdır. Önceki kasa mazda varken benzinimiz kaliteliydi şimdimi kalitesiz.
    Zaten ülkemize gelen mazda sayısı belli ve satışlarıda ortada. Mart ayında toplam 49 tane satimis ve bu rakam porscheden bile az.
    Sonuca gelirsek mazdalar çok güzel araçlardır ve mazda3 de c sınıfı içinde çok iyidir. Ama bu distribütör mazdayi resmen katletmektedir.

    Taktiran var hocam ben araç alırken vatandaşın biri bayiden çıkardığı gibi brc ye götürmüş garantide vermişler. Gerek var mi tartışılır... Aracın mekaniği 5 yıl 150 bin garantili amortisör klima gazi gibi parçalar hariç ha tabiki bayiler müşteriye yıkmaya çalışıyor bazı şeyleri ama bilinçli olmak lazım diye düşünüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navim


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: navim

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Ben Mazda 3 ü inceledim.içi dışı 10 numara araç. konsol A3,V40 karışımı gibi, gayet kaliteli ve hoş. Abuk subuk çıkıntılı kasayı da bırakmışlar.
    bi de güçlü bi turbo benzinli motoru olsa tam süper olurdu.

    Turbo olaydıda iki litre vazla yakaydı üstad

    Ah keşke hocam. bir de kendine kendine fren sistemi varmış Mazda 3'te. Tam alınası araç. turbo benzinliyi geçtim de, niye dizel motoru koymuyorlar artık onu anlamış değilim.

    Fren sistemi 30 km/h ye kadar ben çok kullanışlı bulmadim madem yapmissin be arkadaş ne diye 30 km ile sinirlandiriyorsun... Sense diye paket var 4800 bayilirsan ancak istediğin hızda istediğin mesafeyi ayarla ya biliyorsun...dizeler 2016 da gelecek hocam. Bu arada benzinin tadı bi başka ya

    keşke turbo benzin olsa, ben leon 1.4 tsi kullanıyorum, yakıt performans çok iyi.
    ama turbo benzin yapmıyorlarsa en azından turbo dizel motor koysunlar diye dedim.
    neyse 2016 ya bişey kalmadı zaten:)

    güvenlik paketi V40'ta 10.000, focusta da yaklaşık 5.000 TL yanlış hatırlamıyorsam.
    Mazda'da ne kadar bilmiyorum. Ama güvenlik paketinin üstüne sırf hızı ayarlamak için 4.800 istiyorlarsa ayıp olur:)

    Bir de yalıtım nasıl olacak acaba, focus dizeller son kasa da bile içeri gürültü alıyor deniyor.




  • Yok hocam sadece hız değil bir kaç şey varda bu özellik dışında gereksiz diye düşünüyorum . arkadaki araç takip sis. Şeritten ayrılma uyari si karsi tarafın gözünü almasın diye otomatik far ayarı :) böyleydi... Hocam focus la test sürüsü yaptım motor sesi içeride . . yeni astra açık ara önde diye düşünüyorum hem ses hem yakıt olarak. İkisine de bindim ikisinin de hıncını çıkardım test sürüsü nde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3'ün ESP si kapatılabiliyor. Bence çok önemli bir tercih kriteri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eksi yağmuruna tutulacağımı bile bile yazıyorum.kullanma fırsatım olmadı ama içine binip baya detaylı kurcaladım focus,astra,golf üçlüsünün kesinlikle ilerisinde bir araba değil,sürüşününde bu üçlü kadar iyi olacağını düşünmüyorum,yakında test etme fırsatı bulacağımı umuyorum
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.