Şimdi Ara

DSG Şanzımanla ilgili kafamız karışık. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
3
Favori
2.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    Alt tarafı bir arabanın şanzımanı için bu kadar kendiniz sıkıp üzmeyin...
    Baba malı edası ile bu kadar savunucu olmayın.

    Kim ne okursa okusun, ,istediği yorumu/anlamı çıkartsın. Herkesin okuması yazması muhakeme yeteneği var.


    Daha öncede yazmıştım; Ne kadar üzerine düşerseniz, sizin o kadar kötü görünmenize yol açıyor.


    Koskoca forum, bir sürü konu var. Bırakın millet ne düşünürse düşünsün ne yazarsa yazsın.
    Milletin yorumlarına kota koymayı bırakın artık.....


    Kolay gelsin.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    HAklısın, farkımız yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    HAklısın, farkımız yok.

    Malesef! Durum tamamen sizin gõrmek istediginiz gibi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Birde şu mantığı çözemedim. Pİyasada ceed, i30, astra, civic v.b gibi tam otomatikler alternatifler var. Alın geçin. vw tam otomatiği 8 sene önce bıraktı. Çok da iyi yaptı.
    aynı gün içinde 1.4t 140 lık astra active select ve golf7 1.4 140 lık dsg sürün. Kendiniz farkı görün. Astranın 2 den 3 e geçişi nasıl görün.

    140 lık golf nere astra nere :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    Aynen, bekara karı boşamak kolay derler ya, aynen o mantık. Sıfır garantili araç alıp, garanti süresince şanzıman ücretsiz değiştirilince babam da güzel şanzıman der. Garanti bitince ne olacak? Alan diğer sahibine patlayacak. Bu kadar rezil bir durum olamaz. Nasıl fanatiklik anlamak mümkün değil, adam iki kere şanzıman değişti ama çok seviyorum diyor hala. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakmak..Şu an otomatikte tek seçenek zf.

    Aynen öyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    İstediğiniz zamanda satarsınız da, genel olarak 7-DSG'yi tercih edenlerin söylediklerini dile getirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    İstediğiniz zamanda satarsınız da, genel olarak 7-DSG'yi tercih edenlerin söylediklerini dile getirdim.

    Yok hocam beni satma sebebim km den dolayı yılda 40 45 bin yapıyorum 2 yılda 80 3 yılda 120 bin km yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    İstediğiniz zamanda satarsınız da, genel olarak 7-DSG'yi tercih edenlerin söylediklerini dile getirdim.

    Yok hocam beni satma sebebim km den dolayı yılda 40 45 bin yapıyorum 2 yılda 80 3 yılda 120 bin km yapar

    O da doğru, bugün Sahibinden.Com'a bir baktım, 2-3 yaşındaki otomobiller bile 60.000 kilometreyi devirmeden satılık ilânına gitmiş. Devir değişti, eskisi gibi senelerce otomobil kullanılmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    İstediğiniz zamanda satarsınız da, genel olarak 7-DSG'yi tercih edenlerin söylediklerini dile getirdim.

    Yok hocam beni satma sebebim km den dolayı yılda 40 45 bin yapıyorum 2 yılda 80 3 yılda 120 bin km yapar

    O da doğru, bugün Sahibinden.Com'a bir baktım, 2-3 yaşındaki otomobiller bile 60.000 kilometreyi devirmeden satılık ilânına gitmiş. Devir değişti, eskisi gibi senelerce otomobil kullanılmıyor.

    Belli bir km den sonra cok deger kaybediyor. Misal 50 60 bin bandından sonra bir düşüş oluyor birde 120 130 binden sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG için şu an gözüken en az kafa ağrıtma potansiyeli olan kombinasyon 6 ileri DSG+2.0 TDI

    En azından piyasada 200.000-300.000 bandını aşmış örneği en fazla olan kombinasyon bu.

     DSG Şanzımanla ilgili kafamız karışık.
     DSG Şanzımanla ilgili kafamız karışık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikayaoglu -- 18 Nisan 2014; 23:49:19 >




  • DQ200 Max tork dayanımı 250 nm. 1.4 140 bg ve 1.6 dizel motorlarında torku 250 nm olduğu için sınırda olarak riskli görüyorum. 1.2 veya 1.4 122 bg yeni güncellemelerle sorunsuz olarak nitelendirilebilir.
  • Dsg de arıza olursa garantiden yaptırırsın, sıfır alacaksan korkma, garantiyi uzattırırsın, iyi niyetten indirimli olur diyen arkadaşlar gecenin yarısında dağın başında çoluk çocuğuyla yolda kalıp 6 saat boyunca hiç çekici beklememişler anlaşılan. Arabayı doğuşoto servisine veripte evden 400km uzaklıktaki bir şehirde (arızalandığı yere en yakındaki servise çekiliyor istediğiniz yere arabayı götürmüyorlar) 2 hafta yatan ancak garantiden bedavaya komple şanzımanı değişen arabaya bütün tatiliniz berbat olduktan sonra keyifle biner misiniz? Biz yaşadık, Allah kimsenin başına vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Dsg de arıza olursa garantiden yaptırırsın, sıfır alacaksan korkma, garantiyi uzattırırsın, iyi niyetten indirimli olur diyen arkadaşlar gecenin yarısında dağın başında çoluk çocuğuyla yolda kalıp 6 saat boyunca hiç çekici beklememişler anlaşılan. Arabayı doğuşoto servisine veripte evden 400km uzaklıktaki bir şehirde (arızalandığı yere en yakındaki servise çekiliyor istediğiniz yere arabayı götürmüyorlar) 2 hafta yatan ancak garantiden bedavaya komple şanzımanı değişen arabaya bütün tatiliniz berbat olduktan sonra keyifle biner misiniz? Biz yaşadık, Allah kimsenin başına vermesin.

    Yolda kalmak çok üzücü. GEçmiş olsun...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TitaniumDioxide

    Hocam, olur mu öyle şey

    Hala düşünüyoruz, araç seçmek ona para yetiştirmekten daha zor olsagerek. Bu kadar kafa yoran bir iş görmedim be abi. Biri çıkıyor 5 yıldır polo kullanıyorum servis yüzü görmedim diyor, biri geliyor 5bindeyken doğuşla papaz olduk diyor. Yukardaki resimler gayet manidar aslında, bu iş kumardan farksız.

    Hocam işin özü; piyasada DSG gibi konforlu, seri, ekonomik, keyifli şanzıman yok (premium hariç). Ben 2 yıldan sonraki arızalanma riskini göze aldım. Bunun sinyalini ilk 1.5 yılda alırsam +2 yıl daha garanti alırım. Zaten 4 yıldan fazla binmem sanırım.

    Bu vites kutusunu satın alanların düşünce yapısı da bu şekilde işliyor: "Ortalama 4-5 sene sonra satarım".

    4 ayda 15 bin km yapıyorum ne zaman satim usta 500 bin km de mı

    İstediğiniz zamanda satarsınız da, genel olarak 7-DSG'yi tercih edenlerin söylediklerini dile getirdim.

    Yok hocam beni satma sebebim km den dolayı yılda 40 45 bin yapıyorum 2 yılda 80 3 yılda 120 bin km yapar

    O da doğru, bugün Sahibinden.Com'a bir baktım, 2-3 yaşındaki otomobiller bile 60.000 kilometreyi devirmeden satılık ilânına gitmiş. Devir değişti, eskisi gibi senelerce otomobil kullanılmıyor.

    Böyle 2-3 sene de bir araba değişirse satıcılar da tepemizden inmezler elbet.
    Eski teknoloji muratlar toroslar, şahinler bile 20 -25 sene gidiyorsa merak etmeyin dsgliler de en az o kadar gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Dsg de arıza olursa garantiden yaptırırsın, sıfır alacaksan korkma, garantiyi uzattırırsın, iyi niyetten indirimli olur diyen arkadaşlar gecenin yarısında dağın başında çoluk çocuğuyla yolda kalıp 6 saat boyunca hiç çekici beklememişler anlaşılan. Arabayı doğuşoto servisine veripte evden 400km uzaklıktaki bir şehirde (arızalandığı yere en yakındaki servise çekiliyor istediğiniz yere arabayı götürmüyorlar) 2 hafta yatan ancak garantiden bedavaya komple şanzımanı değişen arabaya bütün tatiliniz berbat olduktan sonra keyifle biner misiniz? Biz yaşadık, Allah kimsenin başına vermesin.

    Abi geçmiş olsun..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.