Şimdi Ara

John Smedley: 'H1Z1'de, Şu Ana Kadar Yapılmış En Derin Crafting Sistemi Bulunacak'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  
         Geçtiğimiz günlerde duyurulan ve büyük bir kitle tarafından beğeniyle karşılanan H1Z1'in yapımcı şirketi Sony Online Entertainment'ın başı John Smedley, bir röportajla oyun hakkında bazı bilgiler verdi.
     
         Smedley: "Başka oyunlarda yapamayıp H1Z1'de yapabileceğiniz bir özellik de, etrafınızda gördüğünüz her şeyi ateşe verebilmek olacak. Ağaçlara kadar her şeyi yakabileceksiniz ve bu çok eğlenceli olacak." diyerek ateşin oynanışta büyük bir etken olacağını belirtti.
     
         H1Z1, ayrıca oyuncunun durumuna göre değişiklik gösteren bir zombi yapay zekası bulunduracak. Smedley bu özelliği " Zombilerin kendine has yapay zekası olacak. Öyle önceden programlanmış olmayacaklar, kendilerini de düşünecekler." Diyerek açıkladı.
     
         Oyunda şu ana kadar tüm oyunlarda görülmüş en derin crafting sisteminin de bulunacağını söyleyen Smedley, " Eğer bir araba bulursanız aküsünü de, bujisini de bulmak zorundasınız. Dalga geçmiyoruz, bu oldukça zor bir oyun olacak eğer zor oyunları sevmiyorsanız bu oyunu oynamayın." diyor.
     
         Oyun alanının PlanetSide 2'den çok daha büyük olacağı söylenilen H1Z1'in 4 veya 6 hafta içinde erken erişime sunulması bekleniyor.
     








  • Adamlar veriyor gazi :) heyecan yapmamak elde degil..

    soyle dayz, warz, minecraft karisimi bisey olacak gibi..

    umarim altindan kalkarlarda cok keyifli bir oyun olur..

    the divisiondan sonra bu oyunuda heyecanla beklemeye basladim..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Adamın söylediklerinin yarısı bile gerçekleştirilse efsane bir survival oyun olur. Umarım bunlar oyuncuları coşturmak için değildir.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Sonrada mağazada akü satmazlar inşallah.

    Açıkçası f2p olduğu için pek ümitli değilim

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Herkeste bir önyargı var ama izlediğim bir röportajında John Smeedley özellikle pay2win olmayacağını söylüyordu. Tabi bu ne kadar doğrudur bilmiyorum amam ben ümitliyim. Umarım sadece görselleri etkileyen şeyler satarlar. Zor oyun yapıyoruz deyip suyu parayla vermezler herhalde.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • tam hayatta kalma oyunu yapıyorlar kafaya koymuşlar çok sevindim hem böyle olmasına hemde ps4 e gelmesine
    Bence başarılı bir oyun olucak
    ps4 de free to play warframe blacklight felan var çok güzel başarılı oyunlar tabi bunlar galiba pc dede var
    buda gelsin tam olsun :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • şuan avuçlarını okşayan sinek gibiyim...yazları hiç oyun çıkmaz... yazları iyi gidecek bir oyun.. deneme sürümü bu yaza yetişirse alıcam gibi duruyor

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Tamam güzel herşeyi yakcaz herşeyi craft edicez fakat open world mmo olacak serverlar kaç kişi olacak gtada o kadar büyük bi map olmadığı halde 16 kişi ile sınırlı.sen şimdi buraya 50 kişi atsan farklı yerlerde büyük yangınlar olsa büyük baseler olsa server kasmaz mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Tamam güzel herşeyi yakcaz herşeyi craft edicez fakat open world mmo olacak serverlar kaç kişi olacak gtada o kadar büyük bi map olmadığı halde 16 kişi ile sınırlı.sen şimdi buraya 50 kişi atsan farklı yerlerde büyük yangınlar olsa büyük baseler olsa server kasmaz mı?


    Ne 50 kişisi dostum oyunun yapıldığı oyun motoru tek serverda 2000 kişiye destek verebiliyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Sonrada mağazada akü satmazlar inşallah.<br><br>Açıkçası f2p olduğu için pek ümitli değilim


    şüphen olmasın oyun f2p olduğu için oyunun ödeme mantığının nasıl işleyeceğini görmek istersen eğer planetside 2 kurup biraz oyna ne kadar kaliteli ve gerçekten pay2win mantığının çok uzak olduğunu kendin görebilirsin
  • f2p olmasa güzel olurdu direk her şeyiyle kendimiz bulsak eşit şekilde mağaza kavramı olmasa

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • F2P olmasına rağmen bu oyuna büyük bir ilgi duydum. DayZ den daha iyi olacak gibi duruyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • güzel haberler bunlar :D yanma olayı diğer oyunlarda çok saçma. alev alıyo 10 saniye sonra eser yok

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Planetside 2 den büyük harita var tamam da Planetside 2 gibi 2 sene optimizasyon beklemeyelim sonra. Herkeste titan ve benzeri kart yok...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxone

    Planetside 2 den büyük harita var tamam da Planetside 2 gibi 2 sene optimizasyon beklemeyelim sonra. Herkeste titan ve benzeri kart yok...

    2 sene bekledin ve optimizasyon geldiyse sonunda demekki h1z1 de beklemene gerek kalmayacak çünkü dediğine göre gelmiş. ayrıca ben planetside 2 yi ilk çıktığında gtx560ti ile çok rahat yüksek ayarlarda oynadığımı hatırlıyorum. ki bu daha az sistem gereksinimi duyuyo.
  • [__Zahid__] kullanıcısına yanıt
    Oyundaki sorun ekran kartı ile ilgili değildi zaten. İşlemci kullanımı ve ram kullanımıyla alakalıydı. Dev gibi bir harita yapılmıştı ama dev gibi render alınıyordu. 3-4 gb ram oyuna hiçbir şekilde yetmiyordu. Çift çekirdekli işlemcilerin çoğu oyuna yetmiyordu. Şuan oynanabilir seviyede artık ama oyun motorundan olsa gerek yüksek ayarda oynamak için hala çok iyi sistem istiyor.
    Benzer olay şuan DayZ'de de bulunmakta bir tümsekten şehire doğru baktığında fps rahatsız edecek şekilde düşüyor. İster gtx 770 koy ister 750ti.

    En baba sistemi dahi olan (bugünün 3000TL civarındaki) 35-45 fps arası oynuyordu. Dediğin gibi bu da gayet akıcı bir değer. * Bilmeyenler için oyun 2012 yılında çıktı.

    Planetside 2 olayından ders aldıklarını umuyorum. Dev gibi bir harita yapmak kolay , zor olan kısmı Her kullanıcının ulaşabileceği sistemlere yedirmek. Oyunun f2p olduğunu düşünürsek olması gereken de bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxone

    En baba sistemi dahi olan (bugünün 3000TL civarındaki) 35-45 fps arası oynuyordu. Dediğin gibi bu da gayet akıcı bir değer. * Bilmeyenler için oyun 2012 yılında çıktı.


    bu cümlede planetside 2 den bahsediyosun galiba. umarım yanlış anlamadım. yukarıda da dediğim gibi planetside 2 ilk çıktığında, çoğu ayar yüksek iken 45in altına hiç düşmüyodu fps 2000tl lik sistem ile. dayz gibi bi vaka olsa hatırlardım mutlaka. yanlış hatırlıyo olmam zor oyüzden çünkü ilk defa dayzde lowda oynamak zorunda kalmıştım bi oyunu. neyseki dayz gibi fpsnin yerlerde olmayacağı garanti bu oyunda.

    bu biyana dursun;
    aslında hernekadar sony yapıyoda olsa sonuçta yine bazı şeyler eksik olacak gibime geliyo benim. çünkü yapımcılar motorun hazır özelliklerinin dışına çıkmaz istemezler, çıkarlarsa motoru modifiye etmeleri gerekir buda uzun bi sürece girer dayzde olduğu gibi, ve tam sonuç alınamaz sırıtır sonradan eklenen şeyler. mesela bu oyunda her katına girilebilen gökdelenler, gerçeğe bağlı kalınarak tasarlanmış bina içleri görmeyi pek beklemiyorum. çünkü nekadar detay okadar kötü performans demek. mesela ben evimde odama bakıyorum 100lerce farklı şey var odamda ama oyuna gelince masa,sandalye,yatak hop oda hazır bitti. singleplayer oyunlarda yine içmekanları döşeyebiliyolar gerçeğe uygun bişekilde. bunu nezaman bi mmoda yaparlarsa ozaman aslında bu kıyamet hissini tam olarak yaşatır. tabi beklentimi okadar büyük tutmadığım için hayal kırıklığına uğrayacağımı sanmıyorum h1z1 de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxone

    En baba sistemi dahi olan (bugünün 3000TL civarındaki) 35-45 fps arası oynuyordu. Dediğin gibi bu da gayet akıcı bir değer. * Bilmeyenler için oyun 2012 yılında çıktı.


    bu cümlede planetside 2 den bahsediyosun galiba. umarım yanlış anlamadım. yukarıda da dediğim gibi planetside 2 ilk çıktığında, çoğu ayar yüksek iken 45in altına hiç düşmüyodu fps 2000tl lik sistem ile. dayz gibi bi vaka olsa hatırlardım mutlaka. yanlış hatırlıyo olmam zor oyüzden çünkü ilk defa dayzde lowda oynamak zorunda kalmıştım bi oyunu. neyseki dayz gibi fpsnin yerlerde olmayacağı garanti bu oyunda.

    bu biyana dursun;
    aslında hernekadar sony yapıyoda olsa sonuçta yine bazı şeyler eksik olacak gibime geliyo benim. çünkü yapımcılar motorun hazır özelliklerinin dışına çıkmaz istemezler, çıkarlarsa motoru modifiye etmeleri gerekir buda uzun bi sürece girer dayzde olduğu gibi, ve tam sonuç alınamaz sırıtır sonradan eklenen şeyler. mesela bu oyunda her katına girilebilen gökdelenler, gerçeğe bağlı kalınarak tasarlanmış bina içleri görmeyi pek beklemiyorum. çünkü nekadar detay okadar kötü performans demek. mesela ben evimde odama bakıyorum 100lerce farklı şey var odamda ama oyuna gelince masa,sandalye,yatak hop oda hazır bitti. singleplayer oyunlarda yine içmekanları döşeyebiliyolar gerçeğe uygun bişekilde. bunu nezaman bi mmoda yaparlarsa ozaman aslında bu kıyamet hissini tam olarak yaşatır. tabi beklentimi okadar büyük tutmadığım için hayal kırıklığına uğrayacağımı sanmıyorum h1z1 de.

    Bende beklentimi düşük tutuyorum. Mesela her şeyi ateşe verebileceksiniz kısmı bana abartı geldi. Hadi ağacı yaktım , ev, yaktım , arabayı yaktım , zombiyi yaktım ... Peki rakip oyuncuyu yakmak istersem ya da elimdeki çapayı , kazmayı ? Bu tür şişirmeler bana abartı geliyor . Beklentileri yükseltiyorlar sonra oyun çok iyi olsa bile beklentilerin altında kalıyor.




  • Bunu o kadar çok oyun söledi ama minecraftı geçen olmadı

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • haydaa daha yeni dayz ye alışmış iken ::DD
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.