Şimdi Ara

YENİ C SERİSİ İZLENİMLERİM (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
5
Favori
8.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Arkadaş emeğine sağlık öncelikle.

    İnsana da şunu derler;Akıl var,izan var.Bu aracı gördükten sonra F30 3 serisi alacak adam,Passat alsa da olur demek bence cehaletin daniskası ve bunca zaman foruma verdiğin değerli bulduğum aktarımlarını çöpe atmaya çalışman demektir.

    Birazcık insaf lütfen.Ferdinand Porsche bile mezarından doğrulup kalksa herhalde ilk önce,arkadaş biraz yavaş ol der bu duruma.

    Bir daha altını çizeyim,Paylaşımların faydalı ama şu güzelim Passat'ı Premium araç olarak lanse etme bari.
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Passata premiun demek ne haddime. Ben sadece durumu izah etmeye calistim. O tasarimi gorup 3 serinde karar kilmak cok zor is. Onu yapacak adam premiun araba almasin passat alsa da olur demek istedim. Premium arabanin hakkini C daha fazla veriyor. Tasarima gore konusuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müthiş olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh


    herkes tuturmuş bir 170.000 TL devam ediyor.

    burada paylaşılan amg aracın liste fiyatı 170.000 TL olduğundan herkes eli yüzü düzgün amg fiyatını bu zannedecek. amg standart olarakta baya donanımlı bir araç.

    ben size fiyat belirleyeyim.

    1) çoğu kişi BMW de olduğu gibi gidip opak beyazı alacaktır. çıkar metalik renk fiyatını.

    2) amg zaten dolu bir araç at gereksiz eklenen donanımları.

    - Gerçek deriye gerek yok zaten amg de artico suni deri standart. çıkar deri döşeme fiyatını.

    - Ön Cama Sanal Gösterge, savaş uçağı pilotumusun gözünü yoldan ayıramıyorsun, camda özet verilen bilgilerin daha ayrıntıları zaten burnunun dibide ekranlarda ve göstergelerde veriliyor. çıkar head-up fiyatını.

    - 230 v çıkış kaynağını kaç kişi kullanıyor. ille lazım diyorsan piyasada bolca kaliteli uygun fiyatlı ürün var. alır sonradan takarsın. çıkar 230 v fiyatını.

    Akıllı ışık sistemi hem görsel olarak farları değiştiriyor hemde faydalı bir sistem. ekle standart amg nin üzerine. işte sana donanımlı bir AMG fiyatı 155.000 TL.

    tartışmalar, kıyaslamalar 155.000 TL üzerinden yapılırsa daha doğru olacak gibi geliyor.





    mükemmel yorum




  • arkadaşlar fiyatlandırmanın hatalı olduğunu bizzat bayide gördüm ve kendilerine söyledim. herhangi bir cevap veremediler.

    araç özelliklerinde camdaki kağıtta touchpad, CD çalar, anahtarsız çalıştırma falan gözüküyor. ancak bu donanımlar araçta yok. fiyatta 170.000 TL denmiş. ilk başta görebildiklerim bunlar. tek tek donanımları kontrol etmedim. bu bana garip geldi. her bayiye dağıttığı amg veya exclusive araca herhalde sabit 170.000 TL diyor mercedes. 2 farklı bayide de araçlar o fiyatlardaydı. birde CD olmadan çok kötü gözüküyor konsolun o kısmı. sadece dörtlü flaşörün olduğu bir düğme var simsiyah plastiğin üzerinde.

    bu arada amg de gördüğüm gerçek deri işciliği kesinlikle mercedes e yakışmıyordu. bunuda belirtmeden geçemeyeceğim. benim gördüğüm araca mı has birşeydi bilmiyorum, ancak arka koltuğun orta kısmı emniyet kemerleri tarafında 4 tane sıra sıra 10 cm civarında bir uzunlukta kabarık kabarık duruyordu. gerçek deri iyi güzel oluyorda daha üzerinde kimse oturmadan böyleyse yarın ne olur dedim satış temsilcisine. cevap yok. bence kesinlikle suni artico deri seçilmeli. suni gerçeğe göre daha sert oluyor fakat uzun dönemde kendisini daha iyi tutuyor. artico olan diğer araçta böyle birşey yoktu. birde kapı ceplerinin içinin tamamen kumaş kaplı olması beklerdim. golf 7 nin bütün cepleri tamamen kumaş kaplıyken bu C de bence olmamış. sadece tabanında yumuşak plastik var. kenarlar sert plastik. sert bir cisim koyduğunuzda yandan sert plastiğe çarptığında ses yapacaktır.

    parmak izi çok yoktu ancak açılan kolçağın düğmesinin önünde denk gelen piyano siyah malzeme şimdiden 2 yerden çizilmişti. piano alacakların dikkatine.

    hep aracı kötülemiş gibi olmayım. biraz iyi taraflarından da bahsediyim. amg dışarıdan dehşet olmuş. aracın önden görünüşü krom detaylarla hem şık hemde vahşi. yanlız amg de hangi süspansiyon olduğunu oradakilerde bilmiyorlar. aracın önü yere çok yakındı. farklı amortisör tercihleriyle yükselir mi bilmiyorum. eğer o yükseklikte olursa tamponun alt kısmındaki o canım krom Türkiye şartlarında çizilir. benden söylemesi. exclusive bariz şekilde ön tarafı daha yüksek. aracın ön koltukarı çok rahat ve ferah. aynı şeyi arka taraf için söyleyemeyeceğim. bir miktar ferahlık için zaten cam tavan mutlaka olmalı diyerek sözlerime devam ediyorum. arka tarafta diz mesafesi artmış ancak uzun boyluysanız dik oturunca aracın arka tarafındaki tasarımdan dolayı ya tavana değersiniz veya tavana çok yakın olursunuz. ön koltuk çok arkaya gelmezse dikte oturmazsanız biraz daha rahatlar. iç mekanda kalite var mı? evet var. fakat öyle dıştan benziyor diye F segmentinde S kalitesi falan beklemeyin. hayal kırıklığı olur.

    herkesin zevki kendine. ancak amg nin renkleri şimdiden belli diyorum. birileri yok artık bıktık o renkten diyecekler ama beyaz ve koyu gri. arabayı dehşet gösteriyorlar. çok enteresan siyah renk, aracı bana diğerlerinden daha küçük gösteriyor gibi geldi.

    mayıs ayında bayilere her donanım paketinden 4-5 er tane hazır araç gelecekmiş. opsiyon ekleme çıkarma şansınız yok. bu araçlar hatırlı müşterilere gidecek herhalde. siparişler açıldığında geçilecek siparişlerin 2-3 aydan önce gelme durumu şuan için yokmuş. siparişlerin ne zaman açılacağı ile ilgili bir bilgi henüz gelmemiş. geldiyse de paylaşmıyorlar.

    Edit: C 180 in kapıları tok kapanma hissi veriyor ona hiç bir lafım yok. ancak ciddi oranda kapılar hafiflemiş. kapıyı hareket ettirirken kapanırken ki o tokluk yok. kapılar alüminyum ağırlıklı olabilir. şimdi onla bunla kıyaslanır mı demeyinde golf 7, w204 ve bmw 3 serisinin kapılarını hareket ettirirken daha tok ağır hissi veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TK-66 -- 17 Nisan 2014; 16:45:36 >




  • 3.28i şu an 178bin TL fiyatıyla resmen BEDAVA bunun yanında!
  • Bu fiyatlarla zor satarlar, 120.000 tl vereceğim ve araçta cam tavanı bırakın, sunroof bile yok !
    kumaş koltuk olması, tam elektirikli koltukların ‘olmaması’ ve dahası…. Bu aracın Türkiye’ye giriş fiyatı maksimum 90.000 tl olmalıydı.
    Marka kötülemek veya övmek gibi bir huyum yok; lakin tıpkı golf gibi ''aslında olması gereken'' kaliteyi, aşırı fiyatlandırmaları çok yanlış.
    Elbette bu araba satılmazsa mersedes kaybetmez; ama normalden çok daha az satacağı aşikar.
  • fatih_clk F kullanıcısına yanıt
    Hocam 90k da çok az olur çünkü önceki kasa 100k dan başlıyordu. Yeni kasa daha sportif ve oturaklı olmuş tabi bu kişiden kişiye değişir. Ama yeni gelen her zaman ya aynı fiyattan yada biraz fazla olarak gelir. 3.16i bundan 2 ay önce 125k dan başlıyordu.

    Bugün bir yerden bir yere gitmek için ekonomik bir araba alsanız en az 45k (i20 dizel), Biraz üstüne verip orta kalite alsanız 70k (golf otomatik benzinli), Golf yetmez biraz daha kalite dersen 105k (passat otomatik benzinli)

    Bunların hiçbirinde elektrikli açılır tavan yok, mercedesin konforu yok, prestiji yok vs bu böyle gider.

    1.4 tsi highline otomatik benzinli passat 105k iken mukayese olmayacak yeni c serisi için 90k'dan başlaması gerek demek doğru değil.

    Eğer i20 20 binden, golf 40 binden, passat 50 binden satılsa idi, c serisi 80 90 bine satılmalıydı. Ama artık 2009-2013 arası gibi bolluk yok(ötv indirimi, kredilerin düşük faizi vs) sıfır araba almak ülkemizin yarısı için çok zor oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sChAdOw -- 18 Nisan 2014; 11:58:22 >




  • berbat bir tasarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler. Dış görünüm gerçekten sınıf lideri olmuş, lakin;

    1.6 litre olan bu araca (AMG) 170 bin TL inanılmaz bir rakam. Devlet-vergi-distribütör geyiklerine girmeyeceğim. sadece fiyat uçuk diorum, alınmaz. Ha ama alan çıkar, burası Türkiye, gayri meşru cenneti
  • bahsettiğin i 20 bile baz versiyonu 'dolu' geliyor ,herkesin kendi fikri tabi saygı duyarım;
    lakin 121000 para verip, manuel vites, mercek farı biryana bırakın, led dahi yok, koltuklar kısmi elektrikli, hava yastığı eksik, otomatik kararan dikiz aynası bile yok. katalokta yazacak bişey buladamıkları için ''mercedes'in saf hali'' gibi komik bir yazıyla statü kazandıracaklarını düşünmeleri yeterince içler acısı zaten.
    Neyse alana da satana da hayırlı olsun, inşallah 1 sene sonra '8 vites çıkarıyoruz' deyip
    vatandaşlarımızın aldıkları bu arabaları satmak zorunda bırakılmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet F. Zengin

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    arkadaşa 2008 c180 amg aldık geçen hafta 70bine cillop gibi araba
    aynı araç yeni kasa 170bin tl. fiyat uçurumu inanılmaz!


    6 Yaşında arabayla sıfır arabanın fiyatını karşılaştırmak neyin kafası ?

    Sıfır arabayı emsalleri ile karşılaştırın. A3 Sedanın 125bin CC'nin 130 bin olduğu piyasada 150 bin bence normal.

    Bana göre de 6 yaşında arabaya 70 bin lira vermek enayiliktir.

    a3 sedanın 125bin CCnin 130bin olmasıda normal değil. anladın mı şimdi kafayı?

    Hangi cc 130.000 lira ben anlamadım.1.4 tsi dsg cc nin fiyatı 106.000 liradan başlıyor ki araç en baz haliyle bile çok dolu,ona deri alcantara,cam tavan,18 interlagos jant,elektrikli perde,koltuk ısıtma ekledimi olacağı 120.000 lira dır.Bu fiyatlarda az buz değil ama yinede dolu bir araç alınacaksa içlerinde en makulü cc gibi duruyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç hemen hemen her şeyiyle çok iyi olmuş fakat iki sorun var: Birincisi fiyatı. Ben de 20 bin lira eksik olması gerektiğini düşünüyorum ikincisi ise o tablet ekran. Zaten sevdiğim bir şey değil ama çerçevelerin de kalın olması gerçekten kötü olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışı çok güzel, içi çok çirkin. Bir önceki C kasanın direksiyonu muhteşemdi, bunun konsolu süslü citan gibi, direksiyonu bile bir garip
  • BF033 kullanıcısına yanıt
    Yav he he.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gercekci bakiyorum s klassenin ufagi olmasi falan cok matah bisey degil yillafca bmwye salladilar 7 serisiyle 3 aynı diye. Fanlik yapmaya gerek yok o ekran rezalet olmus az buz bi sey degil bu. Genel manada alinasi bi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok guzel paylasim tesekkurler.
    Ama bu fiyatlar nedir ya ? Ben bu fiyatlarla eski c serisi kadar satilacagini dusunmuyorum.
    Ayrica aracin ayni 1.6 benzinli 156 hp motor ile gelmesi hayal kirikligi.
  • Cok guzel paylasim tesekkurler.
    Ama bu fiyatlar nedir ya ? Ben bu fiyatlarla eski c serisi kadar satilacagini dusunmuyorum.
    Ayrica aracin ayni 1.6 benzinli 156 hp motor ile gelmesi hayal kirikligi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    aracın iç mekanı ile ilgili genel kanaat belli. çoğunluk beğeniyor zaten. C yi gördükten sonra modernlik anlamında E serisinin kokpiti bile gözüme eski gözükmeye başladı artık.

    ben beğenmedim bana hitap etmiyor demek ayrı birşey çok kötüymüş demek ayrı birşey.böyle garip yorumları hiç dikkate almayın. bu yorum için 2 şey söylenebilir. arkadaş ya S serisi mercedes e veya Jaguar XF e yada BMW 7 serisine biniyordur da aynı kaliteyi görememiştir ya da kedi-ciğer durumu vardır.

    paylaşımlarınız için teşekkürler. elinize sağlık.
  • Araba iyi hoşta o paraya ev alınıyor diye bağırasım geldi.

    Tamam ar-ge var.Tamam garanti hizmetleri var.Müşteri destek hattı var.Karı var zartı zurtu var da yeter diye bağırası geliyor insanın.

    Gümrükten kaçırıcan bir tane sahte plaka takacaksın zaten bu ülkede hırsız olunca hellal olsun adam yapmış der tebrik ederler üstüne.

    Kaçak benzinde bulurum
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.