Şimdi Ara

...::Solenza Klübü::... (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.635
Cevap
34
Favori
276.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan kizil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odyseuss

    Arkadaşlar Merhaba,

    Dün kısa bir şehirler arası(Sivas-Kayseri) yol yaptık. 200 km civarında dönüşte hararet ibresinin ara ara sıfıra düştüğünü gördüm. Daha önce dikkatimi çekmemişti. Durdurup tekrar çalıştırdım; olması gereken yere geldi sonra ara ara yine sıfıra düştüğü oldu. Araba hiç hararet yapmadı sadece ibre ara ara sıfıra düştü o kadar. Herhalde ibre arızalandı diye direk yetkili servisine(Gülpar-Kayseri) gittim. İki saate yakın kontrol ettiler arabanızda hata yok dediler. İçimde bir şüphe kaldı sizce bu normal mi?

    Saygılar.

    fikir vermesi açısından benim araçtaki durumu söyleyeyim: hararet göstergesi dört kademedir. 5. vites otoyolda giderken 1. kademede, şehir içi ya da yokuş yukarı (hafif bozuk köy yolu) 2. vites giderken de en fazla ikinci kademeye yükselir. ikinci kademeden yukarı çıktığını hiç hatırlamıyorum. fakat sıfıra düştüğünü de hatırlamıyorum. belki termostatla ilgili bir problem vardır.

    aracımda surekli 5. Vıtesle gıdersem 60 derece felan sanırım 2. Kademe dedıgın yerde oluyor.arabanın cekısı felan daha guzel oluyo yuksek hararete gore.ama sehır ıcı kısa mesafelerde 90 derecede olur yarım saat kullansam felan cıkar 90 a.antıfırız yok suan aracımda.
    Bırde sınır oldugum bı durum var.arabayı kullandıktan sonra halıyle koyuyorum garaja kapıları kıtlıyorum o sure ıcınde fan calısıyo, durmus motor nıye calısıyosun arkadas.ben renodan baska araclarda gormedım bu olayı .cok ılgınc gelmıstı ılk zamanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digicemba


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan kizil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odyseuss

    Arkadaşlar Merhaba,

    Dün kısa bir şehirler arası(Sivas-Kayseri) yol yaptık. 200 km civarında dönüşte hararet ibresinin ara ara sıfıra düştüğünü gördüm. Daha önce dikkatimi çekmemişti. Durdurup tekrar çalıştırdım; olması gereken yere geldi sonra ara ara yine sıfıra düştüğü oldu. Araba hiç hararet yapmadı sadece ibre ara ara sıfıra düştü o kadar. Herhalde ibre arızalandı diye direk yetkili servisine(Gülpar-Kayseri) gittim. İki saate yakın kontrol ettiler arabanızda hata yok dediler. İçimde bir şüphe kaldı sizce bu normal mi?

    Saygılar.

    fikir vermesi açısından benim araçtaki durumu söyleyeyim: hararet göstergesi dört kademedir. 5. vites otoyolda giderken 1. kademede, şehir içi ya da yokuş yukarı (hafif bozuk köy yolu) 2. vites giderken de en fazla ikinci kademeye yükselir. ikinci kademeden yukarı çıktığını hiç hatırlamıyorum. fakat sıfıra düştüğünü de hatırlamıyorum. belki termostatla ilgili bir problem vardır.

    aracımda surekli 5. Vıtesle gıdersem 60 derece felan sanırım 2. Kademe dedıgın yerde oluyor.arabanın cekısı felan daha guzel oluyo yuksek hararete gore.ama sehır ıcı kısa mesafelerde 90 derecede olur yarım saat kullansam felan cıkar 90 a.antıfırız yok suan aracımda.
    Bırde sınır oldugum bı durum var.arabayı kullandıktan sonra halıyle koyuyorum garaja kapıları kıtlıyorum o sure ıcınde fan calısıyo, durmus motor nıye calısıyosun arkadas.ben renodan baska araclarda gormedım bu olayı .cok ılgınc gelmıstı ılk zamanlar

    birçok araçta vardır bu olay.motor durduğu zaman devirdaim yapmıyor ve su sıcaklığı artıyor bu yüzden fan devreye giriyor mantıklı olanıda bu zaten
  • motor calısıyoken patlama yapmıyomu ,daha cok ısınması gerekmıyomu,soguyacagı yerde ısınıyomula bu stop edince :) aman renoya laf ettirme.toyotada fan calısıyoken stop et fanda duruyordu :) japonlar cok mantıksızmışyala :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digicemba

    motor calısıyoken patlama yapmıyomu ,daha cok ısınması gerekmıyomu,soguyacagı yerde ısınıyomula bu stop edince :) aman renoya laf ettirme.toyotada fan calısıyoken stop et fanda duruyordu :) japonlar cok mantıksızmışyala :)

    la bebe bunları sen mi yazıyorsun yoksa senin hesabı biri mi çalmış araç çalışırken devirdaim yaparak soğutuyor senin gibi birine bunlarıda mı öğretecem ya toyota her şeyin iyisini mi yapıyor şu anda bu olay 2012 passatta da var buna ne diyeceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: digicemba

    motor calısıyoken patlama yapmıyomu ,daha cok ısınması gerekmıyomu,soguyacagı yerde ısınıyomula bu stop edince :) aman renoya laf ettirme.toyotada fan calısıyoken stop et fanda duruyordu :) japonlar cok mantıksızmışyala :)

    la bebe bunları sen mi yazıyorsun yoksa senin hesabı biri mi çalmış araç çalışırken devirdaim yaparak soğutuyor senin gibi birine bunlarıda mı öğretecem ya toyota her şeyin iyisini mi yapıyor şu anda bu olay 2012 passatta da var buna ne diyeceksin

    onlar hiç şahine doğana binmemiş işte ,akü bitermi bidaha bindiğimizde marş basmazmı diye düşünmemişler ozman :D
  • altı üstü fan 2 dakika çalışır sonrada motor istenilen sogukluga gelince yani radyatör muşurundaki ölçekle belirlendikten sonra durur
  • arkadaşlar benim 2004 model 67000 km orginal (yeni tüp taktırdım ) klimalı bir solenza ropsodi var gümüş gri araç çok temiz satmak istersem ne kadar eder acaba 2 parçada boya birde avuç içi kadar bir yerde sepme var boya filan çok temiz döşemeler orginal
  • arkadaşlar bizim araca uyan cam rüzgarlığı var mı?
    varsa nerede bulabilirim
    bu arada İzmir ' de yaşıyorum
  • arkadaşlar kış geldi artık solenzalara nasıl bir hazırlık yapmalıyız yapan varsa paylaşabilir mi?
  • öncelıkle merhabalar arkadaşlar ben yenı solenza scala 1,4 aldım tup taktırmayı dusunuyorum cok yakıyor gıbı ortalama tupsuz ne kadar yakar sehır ıcı tup taktırırsamda atıker dusunuyorum sızınde fıkırlerınızı bılmek ısterim.
  • aracın fiyatı vs detaylarıda yazarmısın tüp taktırısan %70 fak eder fakat tüp fiyatlarıda yüksek ben atikerden sıkıntı çekmiyorum ama performans fark ediyor benimde aracın ön tarafında araç yüke bindiği zaman çıtırtı geliyor net bulamamkla beraber manifolttan yapıyor dendi böyle bir sıkıntı çekmiş olan varmı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ldelen

    öncelıkle merhabalar arkadaşlar ben yenı solenza scala 1,4 aldım tup taktırmayı dusunuyorum cok yakıyor gıbı ortalama tupsuz ne kadar yakar sehır ıcı tup taktırırsamda atıker dusunuyorum sızınde fıkırlerınızı bılmek ısterim.

    merabalar, ben de solenzamı ilk aldığımda tüpsüz kullandım 1 yıl kadar, ancak benzin fiyatları artınca son 1,5 yıldır tüple kullanıyorum. Yakıt açısından çok fark ediyor. Ben şehir içi 32 lt lik tüp depomla 300 km. şehirler arası 400 km gidiyorum. atiker taktırdım hiç bir problemim de yok maşallahı var diyebilrim, ayrıca çekişinde de bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömer durmaz

    benimde aracın ön tarafında araç yüke bindiği zaman çıtırtı geliyor net bulamamkla beraber manifolttan yapıyor dendi böyle bir sıkıntı çekmiş olan varmı acaba


    merhaba,

    araçlarımızda motor altında karter koruma demiri vardır. aracın altı vurulduğunda bu koruma demiri içe yani motor tarafına doğru esner/yamulur. egzos manifoldu ile karter koruma demiri arasındaki mesafe çok kısalır ya da tamamen birbirlerine değerler. böyle bir yamulma olmuşsa özellikle 1. ve 2. vitesle yüksek devirde yokuş çıkarken - araç yüke binmiş olur - motor/egzos titreşimi artar ve egzos manifoldu karter koruma demirine çarparak zarrr zurrr diye kaba bir ses çıkarır. bunu kontrol edebilirsiniz.

    ayrıca ben aracımı alalı 1 sene oldu, benden önce atiker safe fast marka tüp takılmış. hiç sorun yaşamadım. 100 km de 6,5 - 7 litre lpg yakıyor, şehir dışı ağırlıklı...
  • merhaba arkadaşlar bende dacia solenza almayı düşünüyorum fikirlerinizi almak istedim nasıl bir aractır sehir içi beni üzermi lpgde sorun yaratırmı?
    klimasız ilk sahibinden bir araç 8.000 e bırakıcağını söylüyor sadece sag arka kapı sacı değişmiş başka boyası dahi yokmuş ne dersiniz?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-sahibinden-acil-satilik-orjinal-2004-model-dacia-solenza-105283404/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyin1831 -- 17 Kasım 2012; 17:47:53 >
  • Selamlar,aranıza Rapsodie 2004 ile Ford kulübünden transfer oldum.Aracı alalı 1 hafta oldu.1.4 benzinli ve lpg kesinlikle düşünmüyorum.Ş.dışı 5.5 lt (25 krş) yakıyor.Önceki aracımda lpg den çok çektim,hem performansı düşürür hem derdi tasası bitmez,kim ne derse desin bu bir gerçek.Bu araçlar benzin ile çalışsın diye yapılmış.Tabii ki herkesin hesabı başka mecburen lpg kullanılıyoruz.Araç oldukca seri,sessiz tam şehir içi kullanımına uygun.Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ona da alışacağız artık.Herkesin yazdığı gibi bu fiyata bu özellikte başka oto yok.Klima,merkezi kilit,hidrolik direksiyon daha ne olsunTriger setini işcilik dahil 150 TL ye değiştirdim.Birde km okuyucu arızalıydı 75 tl de ona gitti(giderken km birden sıfıra düşüyor sonra yeniden gösteriyor kendi kendine).Bagaja aydınlatma ve arabadan inerken farların açık olduğunu ikaz eden bir uyarı taktırmayı düşünüyorumFfarları veya parkları hep açık unutuyorum bir gün evin önünde kalıcaz.Aracı 58.000 Km.de 9500 TL ye aldım.Aklıma gelenler şimdilik bunlar,herkese kazasız ve arızasız günler diliyorum.
  • Dün itibarile memleketten (çankırı) istanbula geldim solenzam ile 410 km 260 kuruş yaktı benzinli bu araba bir harika full +full yük bagaj arka koltuk dolu ve 3 kişi 160 km ye çıktım ve hala gideri vardı...rampa larda bile 100/120 km hızla gidiyorum hızlanması parasına göre süper...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan kizil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömer durmaz

    benimde aracın ön tarafında araç yüke bindiği zaman çıtırtı geliyor net bulamamkla beraber manifolttan yapıyor dendi böyle bir sıkıntı çekmiş olan varmı acaba


    merhaba,

    araçlarımızda motor altında karter koruma demiri vardır. aracın altı vurulduğunda bu koruma demiri içe yani motor tarafına doğru esner/yamulur. egzos manifoldu ile karter koruma demiri arasındaki mesafe çok kısalır ya da tamamen birbirlerine değerler. böyle bir yamulma olmuşsa özellikle 1. ve 2. vitesle yüksek devirde yokuş çıkarken - araç yüke binmiş olur - motor/egzos titreşimi artar ve egzos manifoldu karter koruma demirine çarparak zarrr zurrr diye kaba bir ses çıkarır. bunu kontrol edebilirsiniz.

    ayrıca ben aracımı alalı 1 sene oldu, benden önce atiker safe fast marka tüp takılmış. hiç sorun yaşamadım. 100 km de 6,5 - 7 litre lpg yakıyor, şehir dışı ağırlıklı...

    teşekkür ederim bunu kontrol ettireceğim inşallah öyle bişey çıkar sonucu yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebat

    Selamlar,aranıza Rapsodie 2004 ile Ford kulübünden transfer oldum.Aracı alalı 1 hafta oldu.1.4 benzinli ve lpg kesinlikle düşünmüyorum.Ş.dışı 5.5 lt (25 krş) yakıyor.Önceki aracımda lpg den çok çektim,hem performansı düşürür hem derdi tasası bitmez,kim ne derse desin bu bir gerçek.Bu araçlar benzin ile çalışsın diye yapılmış.Tabii ki herkesin hesabı başka mecburen lpg kullanılıyoruz.Araç oldukca seri,sessiz tam şehir içi kullanımına uygun.Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ona da alışacağız artık.Herkesin yazdığı gibi bu fiyata bu özellikte başka oto yok.Klima,merkezi kilit,hidrolik direksiyon daha ne olsunTriger setini işcilik dahil 150 TL ye değiştirdim.Birde km okuyucu arızalıydı 75 tl de ona gitti(giderken km birden sıfıra düşüyor sonra yeniden gösteriyor kendi kendine).Bagaja aydınlatma ve arabadan inerken farların açık olduğunu ikaz eden bir uyarı taktırmayı düşünüyorumFfarları veya parkları hep açık unutuyorum bir gün evin önünde kalıcaz.Aracı 58.000 Km.de 9500 TL ye aldım.Aklıma gelenler şimdilik bunlar,herkese kazasız ve arızasız günler diliyorum.

    ford ile dacia arasında agırlık farkı çok fazla çok gezmiyorsan taktırma ama ayda 100 tl üstünde yakıt alıyorsan kesinlikle taktır %70 fark ediyor şehir içi özellikle uzun yolda çok farketmiyor
  • Arkadaşlar rezistans anahtarım da sorun var. Bazen çalışıyor bazen çalışmıyor oynamak gerekiyor. Nette R19 için olanını 7-8 TL ye gördüm. Dacia Yetkili servisi aradım 75 TL diyor. İnternette ucuz yollu bulabileceğim bir yer var mı.
  • Merhaba, arabanın gaz pedalı titreme yapıyor ve motordan hafif bir ses geliyor.Sanki hızlanmak istiyor da bir şey engel oluyormuş gibi izlenim bıraktı bende.
    Sorun ne olabilir sizce arkadaşlar.
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.