Şimdi Ara

26' mtb ye yol lastiği önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 261.95 dış lastiğin takılı olduğu anta en ince hangi yol lastiği takılır iç lastik değişmeksizin ek masraf çıkarmaksızın



  • lastiginizi indirip sokun ic lastikte yazar mesela 1.75-1.95 arasi diye bakip ona gore lastik alirsiniz almisken kaliteli lastik alin ucuz alip sonra patlak derdi ile ugrasmayin..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya ben de yapacam bu işlemi ama her seferinde lastik değiştirmek büyük meşakkat direnk jant ile birlikte alıp küçük bir işlem ile sadece tekerlerleri değiştirmek çok daha kolay olur ama jant fiyatlarından da haberim yok, kesin pahalıdır anasını satıyim
  • anti puncture yani patlamaya karşı dirençli olanlar var cst felan yada rubena
  • ben de xc250nin orijinal lastikleri yerine asfalt lastiği arıyorum. Bütçeye en uygun olanlar maxxis overdrive, rubena stop thorn ve rubena aps flash... boyut olarak 26*1.75. Kullananlar xc250nin orijinal iç lastiği ile uyum sağladığını söylüyor... Bu markaları şu an için en uygun fiyatla nerede bulabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrjudge -- 11 Nisan 2014; 23:45:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tavsiyem 1.75 michelin country rock
  • Maxxis xenith, uygun fiyatlı olarak vittoria randonneur ama bulunmuyormuş galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01001101

    ya ben de yapacam bu işlemi ama her seferinde lastik değiştirmek büyük meşakkat direnk jant ile birlikte alıp küçük bir işlem ile sadece tekerlerleri değiştirmek çok daha kolay olur ama jant fiyatlarından da haberim yok, kesin pahalıdır anasını satıyim

    Disk fren ise sürekli sök tak kaliper ayarı yapmayı gerektirebilir yada daha kötüsü vidaları yalama yapabilir.
  • 01001101 kullanıcısına yanıt
    Biz boşyere tubeless jant seti almıyoruz. 400 eurocuk bayılmanın karşısında 50 şer ml stan sıvısı ile 1 sene lastik patlaması diye bir sorun yaşamıyoruz. Sonrasında yeni sıvı takviyesi ve yola devam. Haa olmadı cepte tamir seti taşıyıp sürekli patlak yama yaparak usta bile olabilirsiniz :)))
  • 400 eurom olsa lastiklere vermem yamar geçerim
  • İc lastikleri degistirirsen cst traveller 1.15 bile takarsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • schwalbe smart sam iyidir
  • Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün

    Dayanıklığı az derken neyden bahsediyorsunuz hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün

    Dayanıklığı az derken neyden bahsediyorsunuz hocam

    Lastiğin dış yüzeyi çok çabuk aşınmaya başlıyor, kastım o.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün

    Dayanıklığı az derken neyden bahsediyorsunuz hocam

    Lastiğin dış yüzeyi çok çabuk aşınmaya başlıyor, kastım o.

    Offroad lastikleri biraz sert dişli olur hocam , o yüzden çabuk aşınırda bende şuan bir aşınma yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün

    Dayanıklığı az derken neyden bahsediyorsunuz hocam

    Lastiğin dış yüzeyi çok çabuk aşınmaya başlıyor, kastım o.

    Offroad lastikleri biraz sert dişli olur hocam , o yüzden çabuk aşınırda bende şuan bir aşınma yok

    Ama sorsan yağ gibi akar giderler kendileri. 16 kiloluk bisikletimle 30 kilometreyi bir saatte aldırdılar sağolsun. [Evka 5-Üçkuyular İskele.]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    Continental RaceKing 2.0 tek geçerim. Ucuzdur, arazide de sağlam gider, kendim kullanıyorum.

    Bende ayni modelin 2.2 versiyonu var , fena birsey ya

    Tek kötü yanı dayanıklılığı az. Korumalı olan versiyonları da var ama onu da alan düşünsün

    Dayanıklığı az derken neyden bahsediyorsunuz hocam

    Lastiğin dış yüzeyi çok çabuk aşınmaya başlıyor, kastım o.

    Offroad lastikleri biraz sert dişli olur hocam , o yüzden çabuk aşınırda bende şuan bir aşınma yok

    Ama sorsan yağ gibi akar giderler kendileri. 16 kiloluk bisikletimle 30 kilometreyi bir saatte aldırdılar sağolsun. [Evka 5-Üçkuyular İskele.]

    Aynen hocam bende diyorum acaba para verdiğim içinmi bana güzel geliyor diye ama lastiklerde tık yok yağ gibi akıp gidiyor yolda.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.