Şimdi Ara

The Crew'in Haritası Oyun Dünyasında Çığır Açacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •     Ubisoft'un MMO-Yarış türünde geliştirdiği The Crew, oyunculara sunacağı çeşitlilik ile merakla beklenmekte. ABD'nin haritasından gerçek mekanları, bire bir ve oldukça geniş bir şekilde oyunculara aktaracak olan The Crew'in haritası, oyun dünyasında bir ilke imza atacak. 
     
        Gelen açıklamalara göre The Crew'in haritası, tamı tamına 5.000 kilometre kare genişliğinde olacak. Belirtilenlere göre oyunun haritası, Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption, Forza Horizon, Need for Speed: Rivals, The Elder Scrolls V: Skyrim ve Far Cry 3 gibi zaten yeterince geniş olan oyunların haritalarının toplamından daha büyük olacak.
     
        Konuyla ilgili yaptığı açıklamalarda oyunun yönetmeni Julian Gerighty, "Oyunda göreceğiniz New York, GTA IV'te gördüğünüz Liberty City ile bire bir aynı genişlikte. Ancak New York'un haricinde The Crew'de Chicago, Detroit, St Louis, Miami, Dallas, Las Vegas, Seattle, San Francisco ve diğer bazı bölgeleri de göreceksiniz." sözlerini söylüyor.
     








  • Hepsi dahil edilince muazzam bir büyüklük ortaya çıkıyor. Farklı şehirlere geçince oyun ara yükleme yapacaktır.
  • Toplamından bile büyük derken ?

    The Crew'in Haritası Oyun Dünyasında Çığır Açacak
  • "tamı tamında" değil, "tamı tamına" olacak. Lütfen düzeltin.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Önemli olan dolu ve canlı bir şehir yaratabilmek. Ben de basarım binayı al sana büyük, geniş dünya.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Kocaman harita yaparsın ici boş olur

    Kocaman harita yaparsın dopdolu olur. İnşallah dopdoludur

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scutaro

    Hepsi dahil edilince muazzam bir büyüklük ortaya çıkıyor. Farklı şehirlere geçince oyun ara yükleme yapacaktır.

    o kadar geniş bir harita koymuş.bi zahmet bu da olsun.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • TES 2:Daggerfall 161,600 km2 imiş.Şimdi onlar düşünsün

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Optimizasyonun nasıl olacağını merak ediyorum. Böyle bir oyunda optimizasyonu düzgün yapamazlarsa oynanmaz ki düzgün olsa bile yine de çok yükleme yapacaktır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Büyük ama içi boş olucaktır.Hem o kadar büyüklük hemde içini doldurmak zor bir iş olur.Yarış oyunu olduğu içinde canlı bir şehirde olacağını düşünmüyorum onun için önemli bişey değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-56D7221EF -- 10 Nisan 2014; 18:47:17 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Gel gelelim orasından burasından ücret fışkıracağını söylüyorlar. Şu oyunu keşke normal bir oyun yapsalardı, ne gerek F2P oyuna. Zaten öyle olunca bir süre sonra sönüp gidecek.

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harbiden şaşırttı fakat arkadaşlar haklı canlı bir atmosfer olursa çok iyi olur

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • oyun sizi sıkıyorsa isterse 10 bin km olsun gene oynamazsınız.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • gta da bile arabayla haritayı boydan boya geçmek 20 dk alıyodu bu kadar böyük olursa arkadaşımla buluşamadan ya patlarım ya da polis falan yakalar heralde

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • oyuncu 1 : '' hadi chicago da buluşalım ''

    oyuncu 2 : '' tamam 1 saat sonra ordayım ''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riwalp -- 10 Nisan 2014; 20:18:54 >
  • Şehrin canlılığını geliştiriciler değil oyuncular oluşturacak , o kadar şehri doldurmak için 500 bin - 1milyon kişinin aynı anda online olması lazım eğer bu kadar büyük bir oyuncu kitlesi yakalanırsa oyun tadından yenmez.

    Yani oraya ne kadar insan koyarsan koy bu bir araba yarışı fark yaratmaz eğer oyunu oynıyan kitle çok olursa işte o zaman o haritanın değeri olur.

    Bana kalırsa çok iyi düşünülmüş ama dediğim gibi en az 500 bin kişinin aynı anda online olması lazım.Yoksa iş çok zor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Nası la, oyle bı harıta yapmak kac yıl surer ıcı bostur mekanların.
    Euro truck sımulatordekı gıbı her sehır arası aynı goruntudur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Gel gelelim orasından burasından ücret fışkıracağını söylüyorlar. Şu oyunu keşke normal bir oyun yapsalardı, ne gerek F2P oyuna. Zaten öyle olunca bir süre sonra sönüp gidecek.


    Oyun Free To Play değil yalnız.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Hmm... Şimdi tam olarak kaç GB olacak bu oyun :|

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.