Şimdi Ara

Analiz : Mobil reklamcılık en hızlı büyüyen pazarlama kategorisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj




  • Analiz : Mobil reklamcılık en hızlı büyüyen pazarlama kategorisi





    Sayı bakımından artık milyarların telaffuz edildiği mobil telefon sektörü, farklı bir pazarın daha parlamasına neden oldu. O da mobil reklamcılık.




    Hali hazırda tablet, akıllı telefon ve internete bağlanabilen cep telefonlarında farklı reklam gösterimleri karşımıza çıkıyor. Bunlar uygulama içerisinde ve arama sonuçlarında yer alabiliyor.




    Yapılan yeni bir analize göre mobil reklamcılık en fazla büyüyen pazarlama kategorisi oldu. Mobil reklamlar masaüstü reklamlara göre altı kat daha fazla büyürken, pazarlamaya harcanan para olarak da mobil reklamcılık ilk sırada. 




    Toplam reklamcılık ağı içerisinde mobil reklamcılığın 2016 yılında yüzde 50 paya sahip olacağı tahmin ediliyor. Mobil reklamcılık içerisinde ise en fazla para uygulama içi gösterimlere harcanıyor. Geçen yıl mobil reklamcılığıa harcanan paranın 3.5 milyar doları bu kısma gitti. Rakamın 2018 yılında 17 milyar dolara kadar çıkabileceği tahmin ediliyor. 




    Bu büyüme elbette reklam verenlere, yayıncılara, uygulamasında reklam ağlarına izin veren geliştiricilere gelir olarak geri dönüyor. Ancak son kullanıcı tarafında ise giderek artan reklam gösterimleri rahatsızlık uyandırıyor.  

     

     


    Kaynak:http://www.phonearena.com/news/Mobile-advertising-is-now-the-fastest-marketing-category_id54954







  • Mobogenie varken sırtları yere gelmez

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.