Şimdi Ara

Türkiye Apple Store Uluslararası Garanti ? USA Cihazları Mağdurları! (Destek!) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
4
Favori
13.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ekranı yaptırmanın en mantıklı yolu nedir? genpa 460 mı ne istiyormuş. çok pahalı. ama orjinal olmayınca da sorun çıkaracak sürekli. gönderebilirsem yurtdışına göndereceğim heralde baika çaresi yok.
  • Konu aşağılarda kalmasın.. Apple haklı diyenler gereksiz konuşuyor..

    Almanya Apple Amerika cihazını değiştirirken , Türkiye Apple'mı haklı ?

    Bıraksınlar bu işleri , dünyada nasıl hizmet veriyorlarsa Türkiye'de de bu şekilde hizmet vermeliler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Konu aşağılarda kalmasın.. Apple haklı diyenler gereksiz konuşuyor..

    Almanya Apple Amerika cihazını değiştirirken , Türkiye Apple'mı haklı ?

    Bıraksınlar bu işleri , dünyada nasıl hizmet veriyorlarsa Türkiye'de de bu şekilde hizmet vermeliler.


    +1

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün babam gitti gerisin geriye geldi. Az önce ayrıntıları konuştuk. Çocuk kandırır gibi bahaneler üretmişler.

    Aslında onlar için problem yokmuş Türkiye Kanunlarından dolayı değişim yapamıyorlarmış. Vergi v.s. den bahsetmişler.

    Ben cihazı yurtdışından aldım pasaport kaydı yaptırdım (vergisini ödedim) Amerikada cihazı değişsem bana bir belge veriyorlar cihaz değişmiştir eski imei ve yeni imeinin yazdığı bununla BTK ya müracat edip yeni telefonumu ücret ödemeden kayıt yaptırabiliyorum. (tekrar ücret-vergi ödemeden)

    Ha tamam kanundan ise onarım yap o zaman bir destek ver yeterki. Yeni telefon alın indirim yapalım demişler

    Bu mağaza apple a yakışmadı. Açmasalar bana göre daha iyiydi. Ya standart hizmet ver yada hiç verme. Avrupada amerikada başka Türkiye ye gelince siz durun diyorlar.




  • Arkadaşlar birde şuradan tweet atın rica ediyorum. Türkiyeye çiftte standart uyguluyorsunuz diye. Yada aklınıza ne gelirse bu konuyla ilgili.

    @AppleStoreTUR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Bende bir tek mail adresi bulamadım. Yarın Apple Destek hattını arayıp mağduriyetimi anlatıcam. Çözüm isteyeceğim.. Gerekirse daha ilk günden Tüketici Hakem heyetinde ilgili davayı başlatırız , emsal olur..

    vaktini boşuna harcama. türkiye'den almadığın bir ürün için türkiye'de sana garanti dahili servis verip vermemek apple'ın tercihine kalmış birşey. hatta isterse apple tarafından ithal edilmemiş apple ürünlerine de servis vermez. sadece ithalatçının sorumluluğu var.

    Hadi tamam Amerikadan Kendi getirip Kayitli kullananlari kabul etmedi , benim birebir turkiye den bir firmadan normal fiyata aldigim 5S i neden kabul etmiyor Amerika diye , bence cok sacma bir uygulama .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Knocknight kullanıcısına yanıt
    Çünkü paralel ithalat cihazlarıda Amerikan model olabiliyor. Cihazınızın modeli A1457 değilse ülkemizde destek alamıyorsunuz. Ayrıca Apple, Türkiye'ye özel bir uygulama yapmıyorki. Brezilya ve Çin'deki Apple Store'lardada kendi sattıkları model numarasının dışındaki ürünlere bakmıyorlar. Bizde durum yine iyi, mesela Apple, Hong Kong'taki Apple Store'dan alınan bir iPhone 5S'e, Çin'deki Apple Store'da bakmıyor çünkü birbirine çok yakın bulunan bu iki yerde satılan cihazların model farkının bulunması, Çin'in belirlediği yasalar ve Apple'ın ülkeler için belirlediği değişim kuralları buna izin vermiyor maalesef. Bu arada Çin'deki insanların niye Çin'den değil de, Hong Kong'tan telefonlarını almasının nedenlerine gelirsek HK'de verginin bulunmamasından kaynaklanan ürünlerin neredeyse Amerika fiyatlarında olması ve FaceTime Audio özelliğinin kısıtlanmamış olması. Biz bu özelliğin çok önemli olmadığını düşünsekte Çin'de ki konuşma paketlerinin çok yüksek fiyatta olması, onlar için bu özelliği paha biçilemez bir konuma getiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Çünkü paralel ithalat cihazlarıda Amerikan model olabiliyor. Cihazınızın modeli A1457 değilse ülkemizde destek alamıyorsunuz. Ayrıca Apple, Türkiye'ye özel bir uygulama yapmıyorki. Brezilya ve Çin'deki Apple Store'lardada kendi sattıkları model numarasının dışındaki ürünlere bakmıyorlar. Bizde durum yine iyi, mesela Apple, Hong Kong'taki Apple Store'dan alınan bir iPhone 5S'e, Çin'deki Apple Store'da bakmıyor çünkü birbirine çok yakın bulunan bu iki yerde satılan cihazların model farkının bulunması, Çin'in belirlediği yasalar ve Apple'ın ülkeler için belirlediği değişim kuralları buna izin vermiyor maalesef. Bu arada Çin'deki insanların niye Çin'den değil de, Hong Kong'tan telefonlarını almasının nedenlerine gelirsek HK'de verginin bulunmamasından kaynaklanan ürünlerin neredeyse Amerika fiyatlarında olması ve FaceTime Audio özelliğinin kısıtlanmamış olması. Biz bu özelliğin çok önemli olmadığını düşünsekte Çin'de ki konuşma paketlerinin çok yüksek fiyatta olması, onlar için bu özelliği paha biçilemez bir konuma getiriyor.

    Hocam güzel açıklamışsın ama müşteride burada mağdur oluyor. Ben amerikadan cihazı aldım. Tr ye kesin dönüş yaptım. Bir daha gitme imkanım yok diyelim. Tama cihazı değiştirme ekran bulundur ekranı değiştir. Teknik destek ver. Topla belli periyotlarda amerikaya gönder. Önemli olan çözüm üretmek. Bahsettiğimiz firma apple.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Çünkü paralel ithalat cihazlarıda Amerikan model olabiliyor. Cihazınızın modeli A1457 değilse ülkemizde destek alamıyorsunuz. Ayrıca Apple, Türkiye'ye özel bir uygulama yapmıyorki. Brezilya ve Çin'deki Apple Store'lardada kendi sattıkları model numarasının dışındaki ürünlere bakmıyorlar. Bizde durum yine iyi, mesela Apple, Hong Kong'taki Apple Store'dan alınan bir iPhone 5S'e, Çin'deki Apple Store'da bakmıyor çünkü birbirine çok yakın bulunan bu iki yerde satılan cihazların model farkının bulunması, Çin'in belirlediği yasalar ve Apple'ın ülkeler için belirlediği değişim kuralları buna izin vermiyor maalesef. Bu arada Çin'deki insanların niye Çin'den değil de, Hong Kong'tan telefonlarını almasının nedenlerine gelirsek HK'de verginin bulunmamasından kaynaklanan ürünlerin neredeyse Amerika fiyatlarında olması ve FaceTime Audio özelliğinin kısıtlanmamış olması. Biz bu özelliğin çok önemli olmadığını düşünsekte Çin'de ki konuşma paketlerinin çok yüksek fiyatta olması, onlar için bu özelliği paha biçilemez bir konuma getiriyor.

    Hocam güzel açıklamışsın ama müşteride burada mağdur oluyor. Ben amerikadan cihazı aldım. Tr ye kesin dönüş yaptım. Bir daha gitme imkanım yok diyelim. Tama cihazı değiştirme ekran bulundur ekranı değiştir. Teknik destek ver. Topla belli periyotlarda amerikaya gönder. Önemli olan çözüm üretmek. Bahsettiğimiz firma apple.

    Aynı ekran var zaten ellerinde hocam, bırak garantiyi parasını vereyim diyorsun yine değiştirmiyorlar. Mantık aramaya da gerek yok kendileri de mantıksız olduğunu itiraf ediyor zaten.




  • bu yaptıkları doğru falan değil sen amerikaya gidip onların storeundan ürün alıyosun direk onlara veriyosun parayı ama adamlar sana orjinal garanti sunmuyor her zaman amerikaya gidecek değilsin ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butcher1907

    bu yaptıkları doğru falan değil sen amerikaya gidip onların storeundan ürün alıyosun direk onlara veriyosun parayı ama adamlar sana orjinal garanti sunmuyor her zaman amerikaya gidecek değilsin ya

    +1
  • Sonuç alan var mı ?
  • varmı gelişme arkadaşlar usa cihazların durumu nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlığında silinsin yazan konuda görüldüğü üzere forumdan başlık silmesi karşılığında bir arkadaşın abd cihazını depğiştirmişler. daha burda bana bu firmayı savunmayın arkadaş.
  • hkcanan H kullanıcısına yanıt
    link atarmısın suan apple ile görüşüyorum.
  • Şu konunun son mesajlarında alıntılanmış. ilk mesajda silmiş ama sonra tekrar ifade ediyor. sonucu yaz buraya da lütfen http://forum.donanimhaber.com/m_90375064/tm.htm
  • Amerika cihazı alan arkadaşlara kısmen hak veriyorum.Ama şuda var siz o cihazı alırken tr de appstore yoktu ve destek alamıcağınızı biliyordunuz.Ayrıca teknik destek konusunda bence kusursuz çalışıyor adamlar.Hangi firma cihaz değişimi yapıyorki.Apple ın kabul ettiği kusurları çoğu firma kabul etmiyor.Kabul etsede işçilikleri çok kötü.S2 ilk çıktığında almıştım belli bir süre sonra amoled ekranların zayıf yönü ekran yanması oldu servise verdim ilk başta sorun yok dediler kabul etmedim üst birime şikayet ettim zorlada olsa ekranı değiştiler.Ama ben işçilikten memnun kalmamıştım.
  • hkcanan H kullanıcısına yanıt
    Oha.......
    Bu resmen fiyasko, gerçek olamayacak kadar saçma ama görünen o ki bu gerçek.....
    Bu konuyu kimse küçümsemesin, bu konu Apple ı yerle bir eder, etmeli de
    Daha 1 ay olmadı mağaza açılalı şimdiden çakallığa mı başladılar, bu kesinlikle kabul edilemez, o mağazanın müdürü ya da yetkilisi her kimse böyle bir yola başvurduysa, yani arkadaşı arayıp ''Konuyu silin, cihazı değiştirelim'' dediyse demek ki aslında değiştirmeleri gerekiyordu da bir sebepten değiştirmediler ve Apple ın kulağına gitmesin diye böyle yaptılar diye düşünmeye itiyor insanı.
    Ben bu konunun takipçisi olacağım, yurtdışından alınmış bir cihazım falan yok konu benimle ilgili değil aslında ama Apple bunu hiç kimseye yapmamalı, derhal Apple a ulaşıp konuyu dile getireceğim, şikayet edeceğim mağazayı hele bir de ciahzzını değşitiren arkadaş yardımcı olursa bana nereye başvurmam gerekirse ulaşacağım




  • Konuyu silin , cihazınızı değiştirelim mi ??

    Yakışmıyor bu hareketler Apple'a.. Eğer okuyan varsa gerçekten okusun bu yazılanları , böyle ucuz şeyler peşinde koşacaklarına müşterilerinin mağduriyetlerini gidersinler!
  • Polemik çıkarmak için yazmıyorum ama neyin mağduriyetini yaşıyorsunuz. Forum da bir sürü konu var amerika cihazlarının avrupa da değiştirilmediğine dair. Ben sırf bu yüzden amerikadan getirtme şansım varken tr den 2 yıl garantili aldım. Adamların yıllardır uyguladıkları bölge ayrımı var. Sanki yeni koymuşlar gibi bu uygulamayı... Ne zaman vazgeçecez mağduru oynamaktan acaba türk insanı olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.