Şimdi Ara

AveA Hat Resetleme ve 3G Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
2
Favori
12.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar avea hattım açık olduğu halde arayanlar bana bazen ulaşamıyordu Avea müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım hattınızı resetleyelim o zaman düzelir dedi müşteri hizmetleri hattı resetledim telefonu kapatın 15-20 dk sonra açın dedi tamam dedim kapattım telefonu 20 dk sonra açtım neyse internete gireyim dedim hız çok yavaştı speedtest yaptım 0.98 kbps hız çıktı daha hat resetlemeden önce hız 15-16 mbit çıkıyordu müşteri hizmetlerini aradım tekrar hız güncellendi telefon ayarları güncellendi telefonu bile yeniden kurdum yine hız 0.98 kbps çıkıyor resmen sınırlama var müşteri hizmetlerini aradım hattınız üzerinde bir sınırlama yok dedi ama var neyse diğer avea hatta internet paketi alıp aynı telefonda test yaptım 15 mbit hız çıktı ama mevcut hattım 0,98 kbps çıkıyor resetleme öncesi bu hatta 15 mbit hız çıkıyordu müşteri hizmetlerine şikayet kaydı oluşturdum 2 gün sonra adadılar inceleme yaptık sorun yok yerinde inceleme yapılacak denildi şikayetvar ve btk ya şikayette bulundum acaba bu durum neden böyle oldu hattı yeni aldım telefon iphone 5s ve hattı diğer cihazlardada denedim onlardada 0.98 kbps hız çıkıyor ne altı ne üstü hız çıkıyor







  • Dostum o belirttiğin hız kesinlikle hız sınırlamalı.Şikayette bulun umarım sonuç olumlu çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende de hız çok düşük çıkıyor neden olabilir acaba? Bende şikayet ettim avea ya bildirdim yerinde inceleme için ekiplerinin geleceklerini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar reset atsınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bölgeden değil hattından kaynaklanıyor. Ayarlamaları tam yapamamışlar. Hattını kontrol etsinler, güncelleme yapsınlar. Olmazsa yeniden rest.
  • Avea artık kamu hatlarına hız kısıtlaması uyguluyor. Ne yapsanız yapın artık hız saniyede 100KB geçmiyor. Bu yaptıkları abonelik sözleşmelerine aykırı. BTK tarafından bundan 2 ay önce falan bir karar çıkartıldı, minumum hız saniyede 96KB zorunluluğu getirilecek. Avea şimdiden uyanıklık yapıp, minimum hızı maximum hız olarak veriyor. Yapacağanız şey çok basit. Bol bol BTK'ya şikayet edeceksiniz.

    Konu burda açılmış:

    http://forum.donanimhaber.com/m_88590184/tm.htm
  • Perşembe gününden beridir bıkmadan usanmadan 37 defa avea yı aradım tüm gerekli işlemleri yaptık dediler ama sorun düzelmedi Kullandığım tarife avea mega kamu paketi ve 3.5 gb kotam vardı Dün gece 14 tl ye 43.2 mbps lik 250 mb paket aldım Ve beklenen durum benim hız 18 mbite çıktı neyse 250 mb ın kotası bitti venim hız yine 0.98 e düştü yani avea benim hızı 1 mbite sabitlemiş Aradım tekrar avea yı durumu anlattım demezler mi hattınızda bir problem yok diye yeminle cinnet geçirecektim Daha önceden btk ya şikayette bulunmuştum bugün aradılar genel müdürlükten dedim benim hızı 1 mbite sabitlemişsiniz dün paket alınca tekrar 18 mbite çıktı hız paketin kotası dolunca tekrar 1 mbite düştü dedim tamam ben sizi tekrar arayacağım dedi 15 dk sonra tekrar aradı hattı aç kapa yine arayacağım dedi dediğini yaptım ve sonuç benim hız yine 17-18 mbite çıktı genel müdürlükten arayan müşteri hizmetlerine kaç gündür beni mağdur ettiniz kaç defa sizi aradım ekstra paket almak zorunda kaldım mağduriyetimin giderilmesini istiyorum dedim mevcut mega paket ücretini ve 14 tl ye almış olduğum paket ücretini bu ay fatura etmeyeceklerini belirttiler arkadaşlar hakkınızı arayın kesinlikle hattınıza sınırlama yapıyor avea




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KuzeyRüzğarı

    Merhaba arkadaşlar avea hattım açık olduğu halde arayanlar bana bazen ulaşamıyordu Avea müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım hattınızı resetleyelim o zaman düzelir dedi müşteri hizmetleri hattı resetledim telefonu kapatın 15-20 dk sonra açın dedi tamam dedim kapattım telefonu 20 dk sonra açtım neyse internete gireyim dedim hız çok yavaştı speedtest yaptım 0.98 kbps hız çıktı daha hat resetlemeden önce hız 15-16 mbit çıkıyordu müşteri hizmetlerini aradım tekrar hız güncellendi telefon ayarları güncellendi telefonu bile yeniden kurdum yine hız 0.98 kbps çıkıyor resmen sınırlama var müşteri hizmetlerini aradım hattınız üzerinde bir sınırlama yok dedi ama var neyse diğer avea hatta internet paketi alıp aynı telefonda test yaptım 15 mbit hız çıktı ama mevcut hattım 0,98 kbps çıkıyor resetleme öncesi bu hatta 15 mbit hız çıkıyordu müşteri hizmetlerine şikayet kaydı oluşturdum 2 gün sonra adadılar inceleme yaptık sorun yok yerinde inceleme yapılacak denildi şikayetvar ve btk ya şikayette bulundum acaba bu durum neden böyle oldu hattı yeni aldım telefon iphone 5s ve hattı diğer cihazlardada denedim onlardada 0.98 kbps hız çıkıyor ne altı ne üstü hız çıkıyor

    aynı sorun bende 1 haftadır var ve çevremde de aynı sorunla karşılaşan kişiler var.
    Sim kartınız sorunlu dediler, değiştirdim aynı
    Cihazınız sorunlu dediler, başka sim kart taktım hız yüksek
    Sim kartımı başka cihazda denememi istediler, hız yine çok düşük

    1 haftadır çözemedi embesiller, resmen hız sınırı koymuşlar, söylüyorum ama hız sınırı koymadıklarını söylediler.
    şikayetvar.com şikayet açacağım sizde açın


    Edit : Siz problemi halletmişsiniz sevindim sizin adınıza ama benim sorunum hala devam ediyor, resmen embesilleri toplayıp temsilci yapmışlar avea da!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fofer -- 6 Nisan 2014; 22:44:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KuzeyRüzğarı

    Perşembe gününden beridir bıkmadan usanmadan 37 defa avea yı aradım tüm gerekli işlemleri yaptık dediler ama sorun düzelmedi Kullandığım tarife avea mega kamu paketi ve 3.5 gb kotam vardı Dün gece 14 tl ye 43.2 mbps lik 250 mb paket aldım Ve beklenen durum benim hız 18 mbite çıktı neyse 250 mb ın kotası bitti venim hız yine 0.98 e düştü yani avea benim hızı 1 mbite sabitlemiş Aradım tekrar avea yı durumu anlattım demezler mi hattınızda bir problem yok diye yeminle cinnet geçirecektim Daha önceden btk ya şikayette bulunmuştum bugün aradılar genel müdürlükten dedim benim hızı 1 mbite sabitlemişsiniz dün paket alınca tekrar 18 mbite çıktı hız paketin kotası dolunca tekrar 1 mbite düştü dedim tamam ben sizi tekrar arayacağım dedi 15 dk sonra tekrar aradı hattı aç kapa yine arayacağım dedi dediğini yaptım ve sonuç benim hız yine 17-18 mbite çıktı genel müdürlükten arayan müşteri hizmetlerine kaç gündür beni mağdur ettiniz kaç defa sizi aradım ekstra paket almak zorunda kaldım mağduriyetimin giderilmesini istiyorum dedim mevcut mega paket ücretini ve 14 tl ye almış olduğum paket ücretini bu ay fatura etmeyeceklerini belirttiler arkadaşlar hakkınızı arayın kesinlikle hattınıza sınırlama yapıyor avea

    bende senın sorununu okuyuca bir test yapayım dedim. bakmaz olaydım pat kamu mega tarıfem hızım 0.97 mb yanı benım ınternetıde sabitlemişler hemen telefon actım avea ya bir sınırlama yok dedıler hattınızı resetleyelım tekrar bakın dedıler reset geldı hzı yıne aynı tekrar aradım sikayet kaydı actılar 48 sat içinde doneceklerını soyledıler hadı hayırlısı bakalım yenı kamu tarifeleri cıktı internet hızları max 1mb dıye adamlar tum kamu tarıfelerini 1mb yapmıslar nasıl iş yapıyolar anlamış degilim bakalım beklıyıp görücez sonucu.




  • Hocam benimde kamu mega egm paketi son 4 gundur jet olan net yurumez sayfa acmaz oldu demek ki tek bende degilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fofer kullanıcısına yanıt
    Aynı sorundan muzdaribim bugün çözülmezse şikayetvara yüklenip btkya da yazalım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya şikayet edin hocam ayrıca şikayet var a yüklenelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet ettim lütfen destek veriniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2385489
  • Şikayet ettim lütfen destek veriniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2385489
  • fover,

    Şikayetvardan bir sonuç çıkmaz. Orda sana verecekleri cevap klasiktir:
    "Size ualaşamadık. Bizi 444 lü numaramızdan ulaşın."

    BTK'ya şikayet edeceksin:
    https://tuketici.btk.gov.tr/
  • Aşağıda üç farklı telefonun hız testleri yer alıyor. Her şey açık ve net gözüküyor zaten. Rezillik resmen. @avea


     AveA Hat Resetleme ve 3G Problemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaltun

    Aşağıda üç farklı telefonun hız testleri yer alıyor. Her şey açık ve net gözüküyor zaten. Rezillik resmen. @avea


     AveA Hat Resetleme ve 3G Problemi


    Woops kullanıyorum woops a geçmeden önce internetim en azından 2 mbps çıkardı şimdi ise sürünüyor kamu da bunun gibi birşey herhalde
     AveA Hat Resetleme ve 3G Problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    aynen benim de avea 4 gb paket var 0.97 sabit. aradım sordum yok biz bişey yapmadık diyolar papağan gibi ayarlara gir şunu bunu yap falan sıfırla gibi bişeler zırvalıyorlar. sanki biz bilmiyoruz. avea kadar berbat bir operatör yok. herkese sat hattı altından kalkamayınca da kaliteyi düşür. resmen kazıklamak bu. ben de gerekli yerlere şikayet edeceğim
  • ben de niye net yavaş diyorum bir test yaptım, benim de 0,98 mbit hız.. sürünüyor.. yine de hissetmemiştim pek, video deneyince şüphelendim...

    3-4 gündür böyle sanırım.. bu arada sözleşmede şöyle bir madde var, umarım arkasında sığınıp kendilerini rezil etmezler;

    "AVEA, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar."
  • Woops ta da mı aynı sorun var hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.