Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.889
Cevap
53
Favori
208.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: say

    Ayni sekilde hem tus he pil problemine uyan iphone5 amerika cihazini bir arkadasimla new yorka gonderdim, gittiginde tamir icin iki hafta kalmasi gerektini bu surede gecici telefon vereceklerni soylemisler? Burada degisim varken orada tamirmi oluyor?

    Evet, uyku/uyandırma tuşu problemi olan iP5'leri Amerika'da tamir ediyorlarmış!... Yani teknik serviste telefon açılıp sorunlu parça yenisiyle değiştiriyormuş! Ama denildiği gibi, süre de isteniyormuş...Sadece batarya problemi olanların da aküsü bir-iki saat içinde (genelde) değiştirilmekteymiş!...
  • Sorunlu olan tuş (zaman zaman çalışmayan...) telefonun üst sağ köşesinde bulunan uyku/uyandır tuşu.Ancak bu parça zannedildiği gibi tek başına olan bir parça değildir. Telefonun sol tarafında bulunan sessize alma tuşu ve ses (+/-) butonlarıyla bütünleşiktir. (Telefonun içinde bu dört parça/tuş/buton bir şerit üzerinde çalışıyorlar gibi düşünün..). Amerika'da uyku/uyandır tuşu değişim programına uyan cihazı alıp tamir ediyorlar, yani bahsettiğim bu bütünleşik parçayı çıkartıp yerine yenisini takıyorlar. Ancak Türkiye'deki resmi Apple servisleri bu işlemi yap(a)mıyor ve telefon değişime giriyor. Varsayalım sessizealma tuşu bozuldu; telefon da garanti kapsamında (ama yine varsayalım uyku/uyandır tuşu değişim programında değil...): TR'de mecburen telefonu geri alıp yerine swap bir telefon vereceklerdir...

    Bilginize...




  • ALPEREN A. A kullanıcısına yanıt
    BAKMAZLAR !... BAKMIYORLAR ! (ama isterseniz şansınızı bir deneyin, ancak Zorlu'yu deneyin; Akasya'da hiç şansınız olmayacaktır!...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamilbal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyberwolf06

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamilbal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyberwolf06

    Benim iphone 5s imin de ekranın sol tarafı oynuyor hafif bastırınca çıt çıt ses geliyor mesaj yazarken de aynı şeklikde ses devam ediyor uzun süre kullanımda ekran yerine oturuyor sanki belirli bir süre bekleyince geri kalkıyor ayın 8 inde zorlu center a arkadaşım götürecek değişim olur mu acaba ?

    Aynı sorun bende de vardı, yeni telefon verdiler. 5s lerde bu sorun kronikmiş.

    Telefonu bugün arkadaşım zorluya götürdü ekran değişecek denmiş 2 saat sonra alacaklar bakalım

    Umarım yeni ekranda aynı sıkıntıyı yaşamazsınız.

    bir kaç sayfa geride arkadaşın birine de ekran değişecek demişler süre sonunda gidince tekrar olabilir diye değiştirmişler bugün götüren arkadaşım telefonu teslim almadan konuyu sölemiş ısrarla sorun çıksa da sonra yine bakarız demişler zaten değişsin diye uğraştığımız yok da sorun umarım bidaha çıkmaz




  • Benim cihazımın ekranı değişti bugün, arkadaşım benim adımla alınan randevuya gitti sıkııntı yok
  • tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıbrıstan alınan iphone cihaza apple storeler destek veriyormu bilgisi olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msirin42

    (İphone 5s 32 gb) 3 ay önce isveçten alınma ingiliz menşeili cihazım önceleri şarj almamaya (orjinal kablosu ile dahi) daha sonraları ise kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. Bu olay 2-3 gün sürdükten sonra şimdi hiç açılmıyor. Sadece ekranda elma yanıyor, daha sonra mavi bir ekran geliyor ve cihaz kapanıyor.

    1- Bu sıkıntılarla hiç karşılaşan arkadaş oldu mu? Servisin bu soruna çözümü ne olabilir?

    2- Yeni cihaz verilir mi? Yeni cihaz yerine aradaki fark ödenmek koşulu ile 6 veya 6 plus verilir mi?

    3 gündür randevu alamıyorum? Yarın 4. gün. denemeye devam inş. Bir kaç kez zorlucenter servise gittim ama randevusuz mümkün değil bakmadılar. Bekleyin randevsuna gelmeyenin yerine bakalım" gibi bir kapı hiç açmadılar. Zaten inanılmaz kalabalık bir ortam var.

    Servis iyi ama servise ulaşmak zor... Herkese iyi geceler...


    Aynı sorun bende oluştu. Yaklaşık 1 ay direndim lakin şimdi garantiye gönderem veya nasıl olcak bilmiyorum. Benimkinin henüz kapanıp açılma durumu yok tek sorun şarj almıyor ve alsada aşırı çabuk bitiyor. Hiç sahte kablo kullanmadım. İlk kutudan gelen kablonun birleşme yeri soyuldu zamanla daha sonra hafif oynatınca şarj oluyodu en son şarj olması için kabloyu tutmam gerekir hale gelmişti şarjıda çok çabuk bitiyordu. Orjinal yeni kablo aldım. İlk bir hafta her taktığımda şarj oldu fakat şimdi yine şarj olmuyor. Kabloda sorun yok telefon şarj almıyor. Antalyada yaşıyorum daha önce apple a servis için ürün gönderen oldu mu? İlla istanbula mı gitmemiz gerekiyor?




  • Iphone 5s telefonumun sağ üst köşeden bastırınca oynuyor.Garantiye göndersem değişim yapılır mı? Düşünceniz nedir?
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Değişim yaptığımızda bize swap cihaz mı veriyorlar yoksa sıfır cihaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chiefdante C kullanıcısına yanıt
    Swap demek kelime anlamı itibariyle değişmek manasına geliyor zaten ama sizin demek istediğiniz herhalde Refurbished cihazlar. Apple, web sitesinde değişim cihazları için yeni veya vereceğiniz cihaza performans anlamında eşit olan, her iki durumda da sıfır, yeni batarya ve dış görünüşe sahip bir cihaz verilecektir diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce zorlu Apple store dan çıktım.. Sağından solundan bükülen ve doğru düzgün şarj yapmayan lightning kablomu değiştirmediler.. Ne hikmetse orada çalışacağı tuttu 3 denemede de şarj aldı.. Haliyle genius bahadır da değişim yapmadı.. Sonuç olarak tamamen haşatı çıksın öyle değiştirelim manasında bir cümle kurdu.. Hani müşteri memnuniyeti? Fazla üstelemedim bende aynen topladım tası tarağı çıktım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi güzel elinize sağlık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samimi ve gerçek anlamda problem yaşayan arkadaşları tenzih ederek fikrimi belirtmek isterim ki;Bu değişim programı ''mağduriyet'' kisvesi altında yavaş yavaş kötüye kullanılıyor gibi geldi bana...

    Sanki birisi fitili ateşlemiş de diğerleri arkasına takılıvermiş,çorap söküğü gibi resmen.

    Herkesin cihazımı problemli veya herkes mi cihazı ile problem yaşamak istiyorda bu yönteme başvuruyor ve apple store kapılarını aşındırıyor?

    Çok merak ediyorum ki;Acaba bu konu başlığına tamamen samimi,alışveriş prosedürlerinin dışına çıkmadan(kişisel kullanıcı hataları v.s.) ve sinsiliklerinden arınmış biçimde katılım sağlayan kaç kişi var?

    Yukarıda altını çizerek dikkat çektiğim ve tenzih ettiğim kişilerin dışındakilere söylüyorum.Lütfen arkadaşlar rica ediyorum bizi yanlış aks ettirecek portreler çizmekten vazgeçin.Çünkü siz ve sizin gibiler yüzünden diğer arkadaşlarımızda asıl görmeleri gereken ilgi ve hassasiyetten mahrum oluyorlar.Birçoğu da mağdur!!!

    Cihazlarınıza yüklü meblağlar ödemiş olabilirsiniz ve şirketlerin prosedürleri dahilinde belirli haklarınız ve geri dönüşler zaten mümkün.Fakat siz azıcık daha fazla bu işten karlı çıkmak adına tabiri caizse ip cambazlığına soyunursanız,varolan haklarınızı da yitirirsiniz.

    Sürekli dile getirilen bir husus var; ''Apple 1e1 değişim politikası sürdürüyor''
    Kimbilir dünya genelinde bu doğru olabilir.Fakat biz o bahsi geçen populasyona yeni yeni dahil olmaya başlıyoruz.Geç dahil olma nedenlerimiz ise;Nasıl hareket edeceğimizi,prosedürleri,haklarımızı ve empati yapmayı bilmememizden kaynaklanıyor.

    Peki hiç düşündünüz mü ülkemizde de 1e1 değişim sözkonusu olabilecekken,neden parça tedariğine yönelmeye başladılar?

    Çünkü şirket prosedürlerini sarsıyor ve politikalarına zarar veriyorsunuz.Dolayısıyla adamların size bakış açılarıyla birlikte işleyişleri,planları da değişiyor.

    Elbette ki şu da çok önemli;Kronik bir sorun sözkonusu,Gerçekten problem yaşıyorsunuz,mücadelenizde de haklısınız ve bunu kesinlikle netleştirmişsiniz.
    Fakat en alt tabakadan yukarıya doğru tırmanan bir anlayışsızlık ve çözüm üretememe sözkonusu,o pozisyonda siz bir müşteri olarak kanunlar çerçevesinde,soğukkanlılığınızla ve karakterinizden ödün vermeden sonuna kadar da hakkınızı aramalısınız.İşin sonunda gemileri yakmak varsa da lütfen bunu adabı ile üzerinize mazot sıçratmadan yapınız.

    Fikirlerimi yanlış anlayan ve kendine yontmaya çalışan arkadaşlar da muhakkak çıkacaktır.O malum arkadaşlar lütfen bir kere aynaya baksınlar ve eksikliklerinin,aciziyetlerinin yüzlerinden nasıl aktığını bir görsünler.Sonra gerekirse yine tartışırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoDuR -- 10 Kasım 2014; 15:00:54 >




  • benim şarj adaptörüm değişim kapsamında. acaba randevu almadan gitsem değiştirmezler mi arkadaşlar? cevap verirseniz sevinirim istanbuldan 2 gün sonra dönüyorum çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    benim şarj adaptörüm değişim kapsamında. acaba randevu almadan gitsem değiştirmezler mi arkadaşlar? cevap verirseniz sevinirim istanbuldan 2 gün sonra dönüyorum çünkü.

    İstanbuldaki son 2 gününüz farkındayım ve geri dönmek zorundasınız.O halde herzaman ki gibi prosedür ve işleyiş dışına çıkmadan,öncelikle durumunuzu call center aracılığıyla çözmeye çalışın.

    Call center yetkilisinden olumlu bir elektrik aldığınız takdirde,mağazaya uğrayın ve görüştüğünüz call center yetkilisine ulaşmayı deneyin.

    Umarım olumlu sonuç alır ve probleminizi sağlıcakla giderebilirsiniz.Bol şanslar
  • arkdaşlar pazar günü ip 5 i yeşil çerçeve problemi ile pazar günü akasya apple store a götürcem muhtemelen ekran değişimi yapçaklar. swap değişim için ücretli olarak 730 tl istiyorlar ekranım arızalı olduğu için daha uygun bir fiyata (300-400 tl gibi) değişim olurmu daha önce bu şekilde değişim yapan veya konu hakkında bilgisi olan var mı?
  • arkadaşlar dün 5s gold telefonumu 8.1 e güncelledim bugün şarjı tamamen bitti ve şarj olmuyor (3 tane kablo denedim).Balıkesirde oturduğum için zorluya gitmem imkansız.Değişim için ne yapmam gerek telefon randevusu için en erken 20 kasım
    olarak görünüyo destekte.Daha önce değişim yapanlar ne yapmam gerekiyor bilgilendirirse sevinirim.
  • Var mı randevusunu verebilecek ?
  • digichaos kullanıcısına yanıt
    Şarj girişini temizleyin genelde toz topakları olur ondan sonra diğer alternatifleri değerlendirin.
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.