Şimdi Ara

Trafik Canavarı mıyım? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
1
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genclik iste... insallah yaptigin sacma sapan hareketlerden sonra bir masumun cani yanmaz ve böyle bir musibeti yaşamadan nasihatlere kulak verebilirsin. En sevdiğin kisinin yaşamını kaybettigini düşün ve baskalarininda bu duyguyu yaşamasina sebep olarak kendi hayatinin altüst olabilme ihtimalini aklına getir. Belki ise yarayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin a6 piyangodan çıktı galiba, 250 lira giriş parasını düşünüyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 dksı 250 lira diyorum istanbul parka git diyorsunuz beyler :S caddelerde gazlamaya devam :) haftaya eskişehirden istanbula gelicem arabayla :D şimdiden heyecanlıyım :D geçen symbol varken bi 3 kasa bir de passat kapışıyordu biri sağımdan diğeri solumdan geçti. düştüm 1.2 motorun vitesini 5 ten 3 e bastım biraz redline sonra 4 redline 5 derken yetiştim selektör çakıp geçtim ... demek isterdim de yetiştim kısmına kadar doğru sonra şu oldu adamlar gözden kayboldular ben de hızımı 90 a çekip aksaray sapağına sakince girdim... İntikam vakti :D
  • Amerikalıların güzel bir lafı vardır


    Get A Life...
  • A6 yı Eyi 5 serisini gözünüzde fazla büyütmeyin derim. iyi araba mı evet çok iyi araba. Alan çok mu zengin? Hayır.Yeni kasa E ve 5 ve A6 serileri de 160 bin civarında çok farketmiyor.Bizim araba dolu olduğu için koltuk başlarında cd çalar koltuk ısıtıcısı falan filan yaşıtlarına göre bi 10 bin lira falan fark ediyor.Üstelik ticari anlamda zaten eskimiş bir kasayı almak üstelik az km de ise size daha az zarar ettirir hatta türkiye şartlarında vergi zamlarından dolayı kar bile ettirebilir bir kaç yıl sonra. 120 bin tl ye 2011 aracı aldık. 3 ay oldu olmadı. Yakıtını bile düşündük alırken. şehir dışı 30 kuruş yakıyor. 490 km yi 147.25 tl ye gitti. Tam olarak hatırlarım:D Benim kullanımımla yani normal kullanımda biraz daha az yakar. Kullanım süresince 200+ yı da bi müddet gördük. 26 28 kuruş arası bir şey yakar.

    20 dk için 250 lira vermek koyar. Veremez miyim veririm evet benim için çok sıkıntı olmaz o para ama bir de şunu düşünmek lazım 250 lirayı nasıl kazanıyoruz? Birinin standartların üstünde para kazanması onu kolay kazandığı anlamına gelmez. Ayrıca geçenlerde A2 ehliyet parasını babam vermediği için bir kafede işe başladım. 12 saat çalışıp 40 lira + yemek aldım. 250 kazanmam için günlük yemeğe 20 lira desen 4 gün yani 48 saat çalışmam lazımdı. 48 saatlik emeğimi 20 dk için verir miyim? Vermem.

    Ve de şunu söylemeden edemeyeceğim. A6 yı falan gözünüzde büyütmeyin erişilemez araçlarmış gibi görmeyin. Ben 20 yaşındayım. 11 yaşındayken xsaramız vardı. 14 yaşındayken megane2 ımız oldu. 17(2011 yılı) yaşımdayken 2011 passatımız oldu.bu dönemden sonra ciddi bir maddi sıkıntı yaşadık.Ehliyetimi aldıktan hemen sonra Passatı borç karşılığı vermek zorunda kaldık. 19 yaşında rio muz oldu. daha 20 yi görmeden Rio ve A6 mız oldu. Bundan 20 yıl önce babam türk telekomda annem ssk da normal memurdu. Hayat bu hocam risk almayı bilip fırsatları değerlendirmeyi bilirsen hayatın daha güzel olur. Yok ben 2bin tl maaşımı alır sabah 8 akşam 5 çalışırım hafta sonu yatarım yazın 15 gün izin alırım keyfime bakarım diyorsan A6 piyangodan mı çıktı 250 liranın hesabını yapıyorsunuz dersin. O 250 liranın değerini bilmek lazım. Çok kazanıp kazanmamak bir şeyi değiştirmiyor. Elindekini kaybetmen bir kıvılcıma bakar.

    Tabi böyle düşünüp cimrilik yapıp parayı durduğu yerden sevmemek lazım. Harcamayı eğlenmeyi bilmedikten sonra bir anlamı yok. Harcamak için kazanıyoruz. Bir gün pistte kullanmaya değecek bir araç düşer elime e30 olur rx-8 olur mx-5 olur yani zorlayıp keyif alacağınız bir araç gelirse elime giderim piste neden olmasın hayatımın en iyi 20 dk sı olur muhtemelen. Ancak şu anda öyle bir araba yok 1. 2 öyle bir araba olsa bile haftada bir piste gidecek param yok. Üstelik şunu da söyliyim ben çapada kirada oturuyorum. İstanbulda okuyorum ablam da öyle. Ailemiz eskişehirde. Kira fatura yiyecek yol falan bir sürü para zaten ... Bunlar olmasa haftada 1 piste çok rahat giderdim.

    Yani bana öyle beni 2 hafta 1 hafta sakinleştirecek bir şey değil. Direksiyon koltuğuna oturduğumda frenleyecek bir şey lazım DUYGU SÖMÜRÜSÜ HARİÇ. sEVDİKLERİNİ DÜŞÜN FALAN FİLAN DİYORLAR HASTA MISINIZ ABİ? KENDİNİZE GAREZİNİZ Mİ VAR?




  • Zx10r veya gsxr1000 dene. Piyasası 30binden başlayan bu motorların sağladığı performansı gördükten sonra performanslı araçlara yatırım yapmak için mantıklı sebep aramaya başlarsın. İmkanlar müsaitse s1000rr hp4 bu klasmanda son noktadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arranger. -- 13 Nisan 2014; 0:35:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Üzgünüm ama boş yolda hızlı gitmenin hiç bir amacı yok. Ve evet psikologla görüştüm pek bir şey demedi. teşhis koydu geçti :D

    Peki başkalarının hayatını tehlikeye atmanın amacı nedir?
    Tamam arkadaş biraz hız yapın, ara sıra yanlayın manlayın da makas atmanın, abuk subuk dönmenin keyfi ne, amacı ne? Yolunda normal giden adamlardan bir güzel ana avrat küfür yeme amacındayım diyorsan o ayrı.
    Araba insanları bi yerden bi yere götürmek için var. Sen azıcık keyif alacaksın diye kimsenin hayatıyla oynama hakkına sahip değilsin. Git kendine bi uğraş edin.
    Ne yazık ki babanın bu konularda ses çıkarmaması çok yanlış olmuş.
  • Motorları da çok seviyorum ama ss ler bana göre değil. Chopper lara bayılıyorum. v-rod muscle kesinlikle garajımda bulunacaktır. Motorda da gücü ve hızı seviyorum ama ivmeye ihtiyacım yok :) Spor ve adrenalin kısmı otomobillerde beni daha çok cezbediyor.
  • Yaş olarak yakınız, ayrıca bende trafikte eğlenmeyi severim buna art niyetle mani olmaya çalışanında arkasına takılıp onunde frenleyip burnundan getiririm ama asla kimseyi tehlikeye atacak bir hareket yapmam, riskli şeyler yaparım ama bilinçli yaparım, atacaksam kendi aracımı riske atarım başkasınınkini değil. Sende bu şekilde davrandığını belirtmişsin, tamam işte bundan daha güzel ne olabilir ki :) Çözüm önerisi olarakta kesinlikle go kartı öneriyorum. Hem ucuz hem keyifli haftada bir kaç defa yapıp kendini dizginleyebilirsin. Kesinlikle işe yarıyor
  • barisatlas B kullanıcısına yanıt
    İlk olarak saygısız üslubundan dolayı şikayet edildin. İkinci olarak kendini tanımladığın şeyleri ayrıca açıklamana gerek yoktu gayet bariz zaten.

    Babanın laf etmesi gereken araç sürüş şeklindi, kendi araban motorun kısmı değil. Bunu açıklığa kavuşturayım.

    Arabayı gerçekten iyi kullandığını ''sanıyorsun'', ancak arabayı kullanma seviyesi 200 basarken etrafını son derece iyi kontrol ettin diye belirlenmiyor. Görüyoruz o şahane şöförleri, eni sonu 3. sayfa oluyor sonları. Arabaya tamamen hakimim diyebilirsin ama işte o yaptıkların marifet değil. Arabayı iyi kullanan sürücü, arabayı ''HİÇBİR TEHLİKE ARZ ETMEYECEK ŞEKİLDE'' kullanandır.
    Vay efendim kavşaktan dikkatsiz çıkan, mesaj falan çekenler varmış. Dikiz aynasını yeterli gören varmış. Ee? Ben hayatımda bu saydığın adamların bu hataları 200'le yaptığını görmedim, kaldı ki ben bu insanları da savunmuyorum, beceremiyorlarsa defolsunlar trafikten. Oysa sen her şeridinde aktif trafik olan bi yolda makas atıyorsun mesela. Hızın 120'den aşağı değil. En ufak bi sorun orda neye yol açar farkında mısın? İSTERSEN DÜNYANIN EN İYİ ŞÖFÖR OL, TESCİLLİ; AKIL MANTIK İŞİDİR BU. Sürerken düşünür insan, ''yahu ben çok şahane sürüyorum da bi an bi şey olsa da kontrolümü kaybetsem nolacak, ya da bu dalgın şöförün teki tak diye önüme çıksa, kaçacak yerim olmasa?'' Sen Allah mısın kısaca? İnsansın. Mutlaka hata yaparsın, yapacaksın.
    Benden daha tehlikelisin. Beni tanımadan öyle dikkatsiz falan diye yargılayamazsın. Ben çok şükür kafasını uzatan araç görünce yol veren, kırmızıda fırlamayan, telefonla uğraşmayan, 5 dakika erken varmak için saçma sapan işler yapmayan biriyim.
    Trafik senin oyun alanın değil, insanların hayatı da oyuncak değil. Önce bunun olgunluğuna erişmeni tavsiye ederim. Boş alanda ne halt ediyorsan edersin. Bunu saçma sapan bi bahçe örneğiyle desteklemenin de bu konuda gerçekten ne kadar basit düşündüğünü gösteriyor, örneğinin bi alakası yok çünkü.

    Kişisel heyecanını etrafında arkadaşların varken, trafik içinde bu kadar sorumsuz kişiler varken gider. Oysa evine / işine gitmeye çalışan insanları riske atmaya senin hakkın yok.
    İnşallah o ürkütücü gün geldiğinde bir şey olursa sırf sana olur, bi başkasına değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    A6 yı Eyi 5 serisini gözünüzde fazla büyütmeyin derim. iyi araba mı evet çok iyi araba. Alan çok mu zengin? Hayır.Yeni kasa E ve 5 ve A6 serileri de 160 bin civarında çok farketmiyor.Bizim araba dolu olduğu için koltuk başlarında cd çalar koltuk ısıtıcısı falan filan yaşıtlarına göre bi 10 bin lira falan fark ediyor.Üstelik ticari anlamda zaten eskimiş bir kasayı almak üstelik az km de ise size daha az zarar ettirir hatta türkiye şartlarında vergi zamlarından dolayı kar bile ettirebilir bir kaç yıl sonra. 120 bin tl ye 2011 aracı aldık. 3 ay oldu olmadı. Yakıtını bile düşündük alırken. şehir dışı 30 kuruş yakıyor. 490 km yi 147.25 tl ye gitti. Tam olarak hatırlarım:D Benim kullanımımla yani normal kullanımda biraz daha az yakar. Kullanım süresince 200+ yı da bi müddet gördük. 26 28 kuruş arası bir şey yakar.

    20 dk için 250 lira vermek koyar. Veremez miyim veririm evet benim için çok sıkıntı olmaz o para ama bir de şunu düşünmek lazım 250 lirayı nasıl kazanıyoruz? Birinin standartların üstünde para kazanması onu kolay kazandığı anlamına gelmez. Ayrıca geçenlerde A2 ehliyet parasını babam vermediği için bir kafede işe başladım. 12 saat çalışıp 40 lira + yemek aldım. 250 kazanmam için günlük yemeğe 20 lira desen 4 gün yani 48 saat çalışmam lazımdı. 48 saatlik emeğimi 20 dk için verir miyim? Vermem.

    Ve de şunu söylemeden edemeyeceğim. A6 yı falan gözünüzde büyütmeyin erişilemez araçlarmış gibi görmeyin. Ben 20 yaşındayım. 11 yaşındayken xsaramız vardı. 14 yaşındayken megane2 ımız oldu. 17(2011 yılı) yaşımdayken 2011 passatımız oldu.bu dönemden sonra ciddi bir maddi sıkıntı yaşadık.Ehliyetimi aldıktan hemen sonra Passatı borç karşılığı vermek zorunda kaldık. 19 yaşında rio muz oldu. daha 20 yi görmeden Rio ve A6 mız oldu. Bundan 20 yıl önce babam türk telekomda annem ssk da normal memurdu. Hayat bu hocam risk almayı bilip fırsatları değerlendirmeyi bilirsen hayatın daha güzel olur. Yok ben 2bin tl maaşımı alır sabah 8 akşam 5 çalışırım hafta sonu yatarım yazın 15 gün izin alırım keyfime bakarım diyorsan A6 piyangodan mı çıktı 250 liranın hesabını yapıyorsunuz dersin. O 250 liranın değerini bilmek lazım. Çok kazanıp kazanmamak bir şeyi değiştirmiyor. Elindekini kaybetmen bir kıvılcıma bakar.

    Tabi böyle düşünüp cimrilik yapıp parayı durduğu yerden sevmemek lazım. Harcamayı eğlenmeyi bilmedikten sonra bir anlamı yok. Harcamak için kazanıyoruz. Bir gün pistte kullanmaya değecek bir araç düşer elime e30 olur rx-8 olur mx-5 olur yani zorlayıp keyif alacağınız bir araç gelirse elime giderim piste neden olmasın hayatımın en iyi 20 dk sı olur muhtemelen. Ancak şu anda öyle bir araba yok 1. 2 öyle bir araba olsa bile haftada bir piste gidecek param yok. Üstelik şunu da söyliyim ben çapada kirada oturuyorum. İstanbulda okuyorum ablam da öyle. Ailemiz eskişehirde. Kira fatura yiyecek yol falan bir sürü para zaten ... Bunlar olmasa haftada 1 piste çok rahat giderdim.

    Yani bana öyle beni 2 hafta 1 hafta sakinleştirecek bir şey değil. Direksiyon koltuğuna oturduğumda frenleyecek bir şey lazım DUYGU SÖMÜRÜSÜ HARİÇ. sEVDİKLERİNİ DÜŞÜN FALAN FİLAN DİYORLAR HASTA MISINIZ ABİ? KENDİNİZE GAREZİNİZ Mİ VAR?

    bunu sormami bekliyormuş çocuk , para kolay kazanılmıyor doğru, ama insan hayatı bu kadar ucuz değil, yarış pilotu mu sanıyorsun kendini, hepimiz senin yaptığın abuk subuk haraketleri yapacak kabiliyete sahibiz biz kendimizi senin garez dediğin şeyle dizginliyoruz. Spor arabalara makas atarak alacağım zevki insanlara yol vererek, dönüşlerde yayaları gözleyerek, geceleri 12 den sonra insanlar uyumuştur yol boş olabilir ama bu redline sesi sadece beni tatmin eder, uyuyan sabah işe gitmesi gereken kişileri rahatsız eder diyerek boş yollarda 80-90 gidiyoruz. En baştaki soruna gelince, bazı şeyler çocukken kazanılır, sen kendini dizginleyecek olan erdemi redline sokmuşsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetyasir45
    bunu sormami bekliyormuş çocuk , para kolay kazanılmıyor doğru, ama insan hayatı bu kadar ucuz değil, yarış pilotu mu sanıyorsun kendini, hepimiz senin yaptığın abuk subuk haraketleri yapacak kabiliyete sahibiz biz kendimizi senin garez dediğin şeyle dizginliyoruz. Spor arabalara makas atarak alacağım zevki insanlara yol vererek, dönüşlerde yayaları gözleyerek, geceleri 12 den sonra insanlar uyumuştur yol boş olabilir ama bu redline sesi sadece beni tatmin eder, uyuyan sabah işe gitmesi gereken kişileri rahatsız eder diyerek boş yollarda 80-90 gidiyoruz. En baştaki soruna gelince, bazı şeyler çocukken kazanılır, sen kendini dizginleyecek olan erdemi redline sokmuşsun.

    Hocam helal olsun.




  • alınma ama sırf zarar olduğun belli şu cümlelerden.

    Bizim orda "Başkasının yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış" derler.

    tavsiyem sosyal ortamlara gir bol bol, psikolojik destekte almayıda düşün başkalarına zarar vermeden, hız tutkunuda özel pistlerde gider.
  • Vaudeville kullanıcısına yanıt
    Arabayı iyi kullanan sürücü, arabayı ''HİÇBİR TEHLİKE ARZ ETMEYECEK ŞEKİLDE'' kullanandır. Züğürt tesellisidir.
    Türk insanın genelde yaptığı bu zaten züğürt tesellisi.
    Şu 2. sayfadaki çoğu cevaba çok güldüm :)
  • ankura kullanıcısına yanıt
    Asosyal biri olduğumu düşünüyorsan yanılıyorsun. Mesele de bu insanlarla arası iyi olan aktif bir insanın böyle size göre saçma tutkuları olmamalı dimi? Çekemeyen çok adam varmış demekki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Arabayı iyi kullanan sürücü, arabayı ''HİÇBİR TEHLİKE ARZ ETMEYECEK ŞEKİLDE'' kullanandır. Züğürt tesellisidir.
    Türk insanın genelde yaptığı bu zaten züğürt tesellisi.
    Şu 2. sayfadaki çoğu cevaba çok güldüm :)

    Lütfen bi bariyere gir ve öl. Başkasına bi şey yapmadan. Utanmaz.
  • Sana türkiyedeki yarış pilotunun tarifini vereyim. Ama bundan önce şunu belirteyim demekki yarış pilotu olsam yolda böyle şeyler yapmam seni rahatsız etmeyecekmiş. Yarış pilotu türkiyede şudur ki parası olan gençlerin veya otomobil tutkunlarının mahalli veya ulusal çaptaki yarışlara araba kiralayıp ya da kendi düzenlediği araçla yarışa katılmasıdır.
    Minimum yarış pilotu olmak için gerekenler : Bir N grup Fiat palio. Yarış standartlarına uyarlanmış hali 8-10 milyar.( kafes , motor , yürüyen , ve de ağırlık ayarı). Mahalli yarış lisansı 200 lira. co-pilot Yakın bir arkadaşın beleş. 2 tane tulum 2. eli tanesi bin lira falan. Kask eldiven ayakkabı. Toplam maliyet 14 milyar. Artık bir yarış pilotusunuz tebrik ederim :)
    Türkiyede go-kart 6 beygirlik ölümüne güvensiz ve yavaş ayarsız araçlarla eğlendiğini sanma. Herhangi bir tarafa çektiğini anladığın anda eğlencenin bittiği an her zaman.
    Benim yaptıklarımı hepinizin yapabileceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun. Bunu artizlik olsun diye söylemiyorum. Sadece yaptıklarımı yapmayı deneyenleri ve sonuçlarını çok gördüm :) Biraz olsun adam gibi bir kartingde yarışmak isteyen ytü davutpaşa ya gelsin kapışalım. :) Geride kalan hesabı öder :) Veya en iyi lap time yapan kazanır :)

    Ha bu arada kendinizi kendi heyacanlarınızdan dizginleyecek mekanizma bulup buna erdem demeniz çok ilginç :D Sizin gibiler oldukça bu ülke böyle olmaya devam edecektir.
    ;) eskiden sizlere üzülürdüm artık üzülmüyorum görüyorum ki hepiniz kendinizi bu hale getirmişsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Sana türkiyedeki yarış pilotunun tarifini vereyim. Ama bundan önce şunu belirteyim demekki yarış pilotu olsam yolda böyle şeyler yapmam seni rahatsız etmeyecekmiş. Yarış pilotu türkiyede şudur ki parası olan gençlerin veya otomobil tutkunlarının mahalli veya ulusal çaptaki yarışlara araba kiralayıp ya da kendi düzenlediği araçla yarışa katılmasıdır.
    Minimum yarış pilotu olmak için gerekenler : Bir N grup Fiat palio. Yarış standartlarına uyarlanmış hali 8-10 milyar.( kafes , motor , yürüyen , ve de ağırlık ayarı). Mahalli yarış lisansı 200 lira. co-pilot Yakın bir arkadaşın beleş. 2 tane tulum 2. eli tanesi bin lira falan. Kask eldiven ayakkabı. Toplam maliyet 14 milyar. Artık bir yarış pilotusunuz tebrik ederim :)
    Türkiyede go-kart 6 beygirlik ölümüne güvensiz ve yavaş ayarsız araçlarla eğlendiğini sanma. Herhangi bir tarafa çektiğini anladığın anda eğlencenin bittiği an her zaman.
    Benim yaptıklarımı hepinizin yapabileceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun. Bunu artizlik olsun diye söylemiyorum. Sadece yaptıklarımı yapmayı deneyenleri ve sonuçlarını çok gördüm :) Biraz olsun adam gibi bir kartingde yarışmak isteyen ytü davutpaşa ya gelsin kapışalım. :) Geride kalan hesabı öder :) Veya en iyi lap time yapan kazanır :)

    Ha bu arada kendinizi kendi heyacanlarınızdan dizginleyecek mekanizma bulup buna erdem demeniz çok ilginç :D Sizin gibiler oldukça bu ülke böyle olmaya devam edecektir.
    ;) eskiden sizlere üzülürdüm artık üzülmüyorum görüyorum ki hepiniz kendinizi bu hale getirmişsiniz.

    hee çocuk undergrounddan bahsediyormuş :D bilader söylesene yahu bütün forum yanlış anladı seni




  • Siz bazı şeyleri gözünüzde büyütmeye devam. Böylelikle zaten dünyada nokta kadar değiliz sz kendinizi daha da küçültmeye devam edin :D

    Burada gerçekten bir çözüm bulabileceğimi düşünmüştüm ama çözüme gerek yokmuş trafikteki çoğu insan zaten bizim gibilerin yaptığı kazalarda can ve mal kaybını hakediyor. Bundan sonra daha da vurdumduymaz bir tavırla araç kullanacağım hem daha keyifli hem de sizler benim dikkatimi hak etmiyormuşsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.