Şimdi Ara

lada samara mı şahin mi? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
1
Favori
123.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben 4.vitesde ölçülmüş hiçbir son hız görmedim, linkini göster görelim, biz bu piyasanın içindeyiz Lada nın 150 görmesi bile şaşırtıcıdır, sen o lafları ancak arabadan anlamayanlara yutturursun, 1500 0 arabalar bile 16 subaplı olmasına rağmen 180 göremiyor Lada nasıl yapsın peugeot 205 1.6 gti n bile son hızı 190 küsür, uydurmayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maksimumhız -- 5 Ocak 2008; 19:48:29 >
  • 4.viteste hangi arabanın son hızı ölçülür? Ama Lada'lar 4 vitesse bilemem. Gerçi 3. hatta 2. viteste 140 yapan olursa normaldir. Şahin 130'u geçmez diyosun ama bilmiyorsun. Şahin 100 ü de geçer, 130 u da geçer son hıza da dayanır.
  • evet 8 sübaplı üretince teknoloji geri oluyor, bilmeden konuşmamak gerekir, performans çok düşer şu anda 8 valf araba kalmadı, üstelik 16 valf da yakında kalkar çünkü yavaş yavaş 20, 24 valf arabalar üretiliyor tabi bu zaman alır, maliyetler ne zaman düşer ve 1600 1400 arabalar bile 20, 24 valf üretilmeye başlar işte o zaman 16 valfların da pabucu dama atılır, ama hala ladalar 8 valf üretilmeye devam eder, bir Çinliler bir de Rusların yüzünden zaten piyasa bu halde vatandaş dükkan kapatıyor
  • Şahin tempra ve samara sahibi oldum . samaranın yol tutuşu viraj hakimiyeti ve yakıt ekonomisi şahinden iyi. şahin sadece samaradan konforlu ve sessiz . samaranın amortisörleri sert bu onu güvenli ama konforsuz yapıyor
  • Samara da fren de yok değil mi arkadaş, evet yakıt ekonomisi açısından daha iyi olduğunu herkes kabul ediyor ama r9 da Lada dan daha iyi, ayrıca viraj hakimiyeti konusunda ve yol tutuş konusunda da seninle hemfikir değilim ama Şahin'in konforlu ve sessiz olduğu konusunda sana katılıyorum
  • samaracı arkadaş senden daha abuk sabuk söyleyen var mı acaba, nerdeyse 1.viteste ibreyi dibe vurduracan utanmasan ehu :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fulsac

    Şahin tempra ve samara sahibi oldum . samaranın yol tutuşu viraj hakimiyeti ve yakıt ekonomisi şahinden iyi. şahin sadece samaradan konforlu ve sessiz . samaranın amortisörleri sert bu onu güvenli ama konforsuz yapıyor


    Yok artık. 96 yılında şirkete 93 model Tempra SX almıştık ve gayet güzel yol tutuşu vardı. Yani Samara Tempra'dan iyi yol tutuyor derseniz yakında biri çıkıp derki Samara Mercedes'ten iyi hızlanıyor, iyi yol tutuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 5 Ocak 2008; 20:37:28 >
  • Valla sapıtıp Lada Samarayı asıl 1 numaralı araba ilan eden Lada'cılar olacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Valla sapıtıp Lada Samarayı asıl 1 numaralı araba ilan eden Lada'cılar olacak.
    Evet Lada Samara 1 numaralı arabadır ama kendi sınıfında biz burda olmayan hayal ürünü hiç birşey yazmıyoruz ama sizin nasıl attığınız belli kendi yazdığınıza kendiniz bile inanmıyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.