Şimdi Ara

Peugeot 307 gerçeği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
4
Favori
121.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot 307
    İmaj her şey mi?

    Yollarca bolca görünen ve güzel tasarımıyla bilinen Peugeot 307'nin kalite problemleri fazla tanınmıyor.

    Birkaç ay önce yayınlanan Auto Bild TÜV Raporu'ndaysa durum biraz farklı çıktı. Çünkü Peugeot modelleri, birincilikten oldukça uzaktı. Örneğin 806, 1-3 yaş arası otomobillerin kontrol edildiği raporlarda en fazla arıza çıkaran, başka bir deyişle bu yaş grubunun en kötü modeli olarak kayıtlara geçti.
    Henüz çok genç bir otomobil olduğundan 307 için herhangi bir istatistik bulunmuyor. Ancak lisansör dergimiz Auto Bild'e gelen okur mektupları bunun tersini söylüyor ve buradaki şikayetler, devre dışı kalan elektrikli camlar gibi basit birer ayrıntı olmaktan uzak. Gerçekten de mektuplarda çok daha ağır arızalar şikayet ediliyor. Bunların en ağırlarından biriyse, özellikle dizel modellerde rastlanan şanzıman arızaları. Motorun ürettiği 250 Nm'lik tork, kalkışlarda sürücüye büyük keyif verse de, bazı dişliler aktarılan bu yüksek güçlere o kadar sempatik yaklaşmıyor ve şanzımanın tamamen bozulması türünden cevaplar veriyor. Sadece kavrama sistemi değişimiyle "kurtarabilmek", şansızlık içinde bir şans olarak kabul edilmeli. 1.4 litrelik HDI dizel motorun makul torku sayesinde şanzıman fazla zorlanmıyor ve bu sorun yaşanmıyor.

    Paslanmaya yatkın egzoz sistemi, tipik bir Peugeot zayıflığı.
    Yedek lastiğin zeminde gizlenmesi, kontrollerde unutulmasını kolaylaştırıyor.
    Kablo bağlantılarındaki problemler nedeniyle nem, sık rastlanan bir arıza kaynağı.
    Elektrik/elektronik sistemindeki fonksiyon arızaları da seyrek rastlanmayan şikayetler arasında ve bunlar gerçekten geniş bir yelpazeye yayılmış durumda. Örneğin motor kontrol üniteleri, sıçrayan sudan etkilenerek arıza çıkarıp aracı yolda bırakabiliyor. Aslına bakılırsa bu problem, kablo bağlantılarının iyileştirilmesiyle rahatça ortadan kaldırılabilir.
    Hata mesajlarıyla sürücüsünün canını sıkan yol bilgisayarı da arıza kaynaklarından biri olarak gösteriliyor. Yazık, çünkü bu kadar başarılı bir imaja sahip bir model, kesinlikle daha fazlasını hak ediyor.

    Model Tarihi Tarih Model Temmuz 2001 307, 3 ve 5 kapılı karoserlerle piyasaya çıktı. Benzinli motor: 1.6 16V (109 HP); Dizel motor: 2.0 HDi (107 HP) Ekim 2001 İki yeni motor seçeneği ürün yelpazesine dahil edildi: 2.0 16V (136 HP) ve 2.0 HDi (90 HP). Ocak 2002 75 HP'lik yeni motor seçeneği satışa sunuldu. Mart 2002 Klimanın standart olduğu Tendance donanım seviyesi tanıtıldı. Nisan 2002 Staion versiyonlar Break ve SW piyasaya çıktı. Eylül 2003 FAP filtreli Euro4 HDi motor (136 HP) seçeneği tanıtıldı. Kasım 2003 Euro4 normunu karşılayan 1.6 HDi (109 HP) satışa sunuldu.

    Ön aks: Hassas aks eklemleri lastiğin kaldırıma çarpılmasıyla deforme olabiliyor.
    Yüklü kullanılan Break ve SW'de arka amortisörleri kontrol etmek faydalı olacaktır. Kablo ağlarının korumaları yeterince iyi değil.
    Zayıf Noktalar

    1) Egzoz sistemi, ilk yıllarda paslanmaya başlıyor. Ülkemizde satılmayan partikül filtreleriyse pasa karşı egzozun kalanından daha dayanıklı.
    2) Fren diskleri ve kaliperleri, çoğunlukla şehir içinde kullanılan modellerde hızlı aşınma eğilimi gösteriyor.
    3) Aks yatakları, lastiğin kaldırıma çarpmasına karşı çok hassas.
    4) İz çubuğu kafaları, sık şehir içi kullanımda aşınabiliyor.
    5) Elektrik/elektronik, özellikle suya çok hassas olması nedeniyle çok arıza çıkarıyor.
    6) Kavrama ve şanzıman, sık arıza kaynakları arasında.
    7) Turbo arızaları, okurların pek de yabancı olmadığı bir problem türü. Yedek Parça Fiyatları Ön çamurluk (boyasız) 238.000.000 TL Ön far 199.000.000 TL Stop lambası 134.000.000 TL Ön fren balatası (takım) 87.000.000 TL Alternatör 732.000.000 TL Devirdaim pompası 109.000.000 TL Egzoz komple (katalizörlü) 1.409.000.000 TL Marş motoru 446.000.000 TL Şanzıman (5 vites, manuel) 5.915.000.000 TL Ön fren diski (takım) 243.000.000 TL[image][/image][image][/image]







  • 2003 model 307 kullanıyorum. Şanslı olanlardan biriyim. 307 almayı düşnenlere tavsiyem aracı tanıdıklardan ve şimdiye kadar az sorun yaşamış olanlardan alsın. ben öyle yaptım.

    araç triptronic. vitesin yanında sport moda geçmesi için bir tuş var. o tuşa dokunduktan sonra vites değişimleri 5500 6000 devirlerde başlıyor. eğer biraz yetenekli iseniz aracın bu devirde (4500 - 5000) tutarak gayet seri kullanabiliyorsunuz. ve 307nin motor sesi gerçekten çok tatlı. ayrı bir zevk bu şekilde kullanmak.

    ama elektronik arızaları gerçekten sık oluyor. klima mesela normalde taş gibi
    ama bu kablo sorunu yüzünden servise gitti. çok bir masraf çıkarmadı allahtan.

    izlenimlerim budur. eğer arabada rahatlık ve genişlik arıyorsanız, sorunuzda bi tane de bulursanız ben tavsiye ederim 307.
    (eski kasa tabi. yeni kasa palyaço gibi :D)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krotayfa

    2003 model 307 kullanıyorum. Şanslı olanlardan biriyim. 307 almayı düşnenlere tavsiyem aracı tanıdıklardan ve şimdiye kadar az sorun yaşamış olanlardan alsın. ben öyle yaptım.

    araç triptronic. vitesin yanında sport moda geçmesi için bir tuş var. o tuşa dokunduktan sonra vites değişimleri 5500 6000 devirlerde başlıyor. eğer biraz yetenekli iseniz aracın bu devirde (4500 - 5000) tutarak gayet seri kullanabiliyorsunuz. ve 307nin motor sesi gerçekten çok tatlı. ayrı bir zevk bu şekilde kullanmak.

    ama elektronik arızaları gerçekten sık oluyor. klima mesela normalde taş gibi
    ama bu kablo sorunu yüzünden servise gitti. çok bir masraf çıkarmadı allahtan.

    izlenimlerim budur. eğer arabada rahatlık ve genişlik arıyorsanız, sorunuzda bi tane de bulursanız ben tavsiye ederim 307.
    (eski kasa tabi. yeni kasa palyaço gibi :D)
    Ben Peugeotu severim bunlar bence talihsizlik her araçta olmaz ama arka süspansiyondan gelen sürekli ses kronik bir sorun olarak biliniyor.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Ben Peugeotu severim bunlar bence talihsizlik her araçta olmaz ama arka süspansiyondan gelen sürekli ses kronik bir sorun olarak biliniyor.....

    Alıntıları Göster
    Ben Peugeotu severim bunlar bence talihsizlik her araçta olmaz ama arka süspansiyondan gelen sürekli ses kronik bir sorun olarak biliniyor.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren9090

    Ben Peugeotu severim bunlar bence talihsizlik her araçta olmaz ama arka süspansiyondan gelen sürekli ses kronik bir sorun olarak biliniyor.....

    Alıntıları Göster
    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın

    Alıntıları Göster
    ben de 1,6 HDI kullanıyorum tamam araçtan sesler geeliyor gıcırtı falan. Süspansiyon da zayıf fakat şimdilik başka sorunum yok. çok geniş ve kullanışlı bir araç ben de tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanim

    ben de 1,6 HDI kullanıyorum tamam araçtan sesler geeliyor gıcırtı falan. Süspansiyon da zayıf fakat şimdilik başka sorunum yok. çok geniş ve kullanışlı bir araç ben de tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    evet 106 dada egzostu çürüdü bizde komple My Racing Egzost taktık
    Sesi çok güzel olmuştu
    Şaka bi yana egzostu çürüyor gerçekten, Yedek lastikte çok kötü hallere gelebilio
    Elektrik sorunu çıkarıo far patlatıo devamlı bi ustamdaki 307
    ama bizim yan sokakta bi abimizde var onunkide pırıl pırıl hiçbi sorunu yok arabanın
    sadece şanzumanında ufak sorunlar çıktı o kadar
    biraz şans meselesi sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CYBORGZ

    evet 106 dada egzostu çürüdü bizde komple My Racing Egzost taktık
    Sesi çok güzel olmuştu
    Şaka bi yana egzostu çürüyor gerçekten, Yedek lastikte çok kötü hallere gelebilio
    Elektrik sorunu çıkarıo far patlatıo devamlı bi ustamdaki 307
    ama bizim yan sokakta bi abimizde var onunkide pırıl pırıl hiçbi sorunu yok arabanın
    sadece şanzumanında ufak sorunlar çıktı o kadar
    biraz şans meselesi sanırım.

    Alıntıları Göster
    bi tanede biz aldık 2006 model hdi şimdilik bi sorun çıkarmıyor gerçi çok fazla kullanılan bir arabda değil ama
    bir de garaj arabası olması etkiliyor sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimusavir

    bi tanede biz aldık 2006 model hdi şimdilik bi sorun çıkarmıyor gerçi çok fazla kullanılan bir arabda değil ama
    bir de garaj arabası olması etkiliyor sanırım

    Alıntıları Göster
    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wicked -- 5 Eylül 2006; 13:21:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.

    Alıntıları Göster
    facia ya tam bir facia




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.


    tuhaf

    hararet yaptığında bakınca fanın çalışmadığını görmemiş mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paus3Break

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: In The End!


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın




    fan nasıl donar bende onu anlamadım işin gerçeği yani içinde donmaması için anfiriz falan koyulmuyormu veya başka kimyasal sıvılar bunlarda çok aşırı soğuklara kadar fanı koruyor diye biliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karbey

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karbey


    quote:

    Orjinalden alıntı: In The End!


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın




    fan nasıl donar bende onu anlamadım işin gerçeği yani içinde donmaması için anfiriz falan koyulmuyormu veya başka kimyasal sıvılar bunlarda çok aşırı soğuklara kadar fanı koruyor diye biliyorum...


    araba peugeot olunca herşey beklenir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tergen -- 10 Eylül 2006; 23:12:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergen

    quote:

    Orjinalden alıntı: karbey


    quote:

    Orjinalden alıntı: In The End!


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    +1 fln deseydin bari (ç)alıntı yapmışşsın




    fan nasıl donar bende onu anlamadım işin gerçeği yani içinde donmaması için anfiriz falan koyulmuyormu veya başka kimyasal sıvılar bunlarda çok aşırı soğuklara kadar fanı koruyor diye biliyorum...


    araba peugeot olunca herşey beklenir

    Alıntıları Göster
    !!! Bu kadarmı kötü bu araba yaaa. İnanamıyorum yani böyle bir firmanın bu kadar çürük ve her daim arıza veren bir araç yaptığına inanmak istemiyorum bu nedir oyuncakmı yaaa. İŞin kötü tarafı nedir biliyormuusnuz arkadaşlarım. YArın sabah bankam beni arayıp krediniz onaylandı ve malum bayii hesabına geçildi denirse aldık bu 307 lerden bir tanesini iyimi. O saatten sonrada sanırım geriye dönüş olamaz... Şİmdi kadere bağlandık gibi bişey.

    Yalnız dikkatimi çeken birşey var nedense 307 yi kullananlar yeni kasaya sahip olanlar direkt kendi ağızlarından hatalı deyip anlatmıyor, Hep sahibi olmayanlar eniştemin var abimin var bir arkadaş anlattı gibi şeyler var. Ve anladığım kadarı ilede tümünde böyle kronik hatalar söz konusu değil yani arada iyi çıkanlar olabiliyor gibi. Hiç sorunsuz olanlar ama oda nasıl denk gelir bilemem. KArpuz almıyorsunuzki "abi kesmecemi" diyelim. Bu kadar imaj kaybına rağmen bu kadar kötü imaja rağmen neden bu kadar satıyor insanlar alıyor hadi biz araya kaynadık:) Yazık değilmi onca paraya. Kapatıp gitsinler yaa.

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    quote:

    Orjinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.


    tuhaf

    hararet yaptığında bakınca fanın çalışmadığını görmemiş mi?

    Alıntıları Göster
    görmemiş bende merak edip şimdi sordum. ayrıca arabayı geçen hafta satmış, kurtuldum dedi kendisi.


    karbey tabiki bu sorunlar kronik değil, bizim bile araçlarımızda değişik değişik sorunlarla karşılaşıyoruz. bu her 307 aldığınızda böyle olacak diye de bir kural da yok elbette. hayırlı olsun.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bekir__


    quote:

    Orjinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.


    tuhaf

    hararet yaptığında bakınca fanın çalışmadığını görmemiş mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: karbey

    !!! Bu kadarmı kötü bu araba yaaa. İnanamıyorum yani böyle bir firmanın bu kadar çürük ve her daim arıza veren bir araç yaptığına inanmak istemiyorum bu nedir oyuncakmı yaaa. İŞin kötü tarafı nedir biliyormuusnuz arkadaşlarım. YArın sabah bankam beni arayıp krediniz onaylandı ve malum bayii hesabına geçildi denirse aldık bu 307 lerden bir tanesini iyimi. O saatten sonrada sanırım geriye dönüş olamaz... Şİmdi kadere bağlandık gibi bişey.

    Yalnız dikkatimi çeken birşey var nedense 307 yi kullananlar yeni kasaya sahip olanlar direkt kendi ağızlarından hatalı deyip anlatmıyor, Hep sahibi olmayanlar eniştemin var abimin var bir arkadaş anlattı gibi şeyler var. Ve anladığım kadarı ilede tümünde böyle kronik hatalar söz konusu değil yani arada iyi çıkanlar olabiliyor gibi. Hiç sorunsuz olanlar ama oda nasıl denk gelir bilemem. KArpuz almıyorsunuzki "abi kesmecemi" diyelim. Bu kadar imaj kaybına rağmen bu kadar kötü imaja rağmen neden bu kadar satıyor insanlar alıyor hadi biz araya kaynadık:) Yazık değilmi onca paraya. Kapatıp gitsinler yaa.

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wicked

    görmemiş bende merak edip şimdi sordum. ayrıca arabayı geçen hafta satmış, kurtuldum dedi kendisi.


    karbey tabiki bu sorunlar kronik değil, bizim bile araçlarımızda değişik değişik sorunlarla karşılaşıyoruz. bu her 307 aldığınızda böyle olacak diye de bir kural da yok elbette. hayırlı olsun.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bekir__


    quote:

    Orjinalden alıntı: wicked

    hemen aklıma geldi benim arkadaşımda var 307. toros 'ları tırmanırken araç hararet yapmış kış günü hemde. neyse durup motoru soğutmuş karla felan. sonra yeniden yola koyulmuş 30-40 km sonra yeniden hararet yapmış. bir kaç kere tekrarlayınca bu olay bakmış olacak gibi değil servisi aramış gelip aracı götürmüşler. sonradan sorunun fanın donmuş olmasından ve de çalışmamasından olduğu anlaşılmış. ön ızgara kanalları büyük olduğu için suylada temas edince donmuş fan.


    tuhaf

    hararet yaptığında bakınca fanın çalışmadığını görmemiş mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: karbey

    !!! Bu kadarmı kötü bu araba yaaa. İnanamıyorum yani böyle bir firmanın bu kadar çürük ve her daim arıza veren bir araç yaptığına inanmak istemiyorum bu nedir oyuncakmı yaaa. İŞin kötü tarafı nedir biliyormuusnuz arkadaşlarım. YArın sabah bankam beni arayıp krediniz onaylandı ve malum bayii hesabına geçildi denirse aldık bu 307 lerden bir tanesini iyimi. O saatten sonrada sanırım geriye dönüş olamaz... Şİmdi kadere bağlandık gibi bişey.

    Yalnız dikkatimi çeken birşey var nedense 307 yi kullananlar yeni kasaya sahip olanlar direkt kendi ağızlarından hatalı deyip anlatmıyor, Hep sahibi olmayanlar eniştemin var abimin var bir arkadaş anlattı gibi şeyler var. Ve anladığım kadarı ilede tümünde böyle kronik hatalar söz konusu değil yani arada iyi çıkanlar olabiliyor gibi. Hiç sorunsuz olanlar ama oda nasıl denk gelir bilemem. KArpuz almıyorsunuzki "abi kesmecemi" diyelim. Bu kadar imaj kaybına rağmen bu kadar kötü imaja rağmen neden bu kadar satıyor insanlar alıyor hadi biz araya kaynadık:) Yazık değilmi onca paraya. Kapatıp gitsinler yaa.

    Kolay gelsin...


    Alıntıları Göster
    Eyvallah kardeşim çok teşekkür ederim sağolasın. Bakalım artık hayırlısı olur inşallah sağol.
    Orjinalden alıntı: wicked

    görmemiş bende merak edip şimdi sordum. ayrıca arabayı geçen hafta satmış, kurtuldum dedi kendisi.


    karbey tabiki bu sorunlar kronik değil, bizim bile araçlarımızda değişik değişik sorunlarla karşılaşıyoruz. bu her 307 aldığınızda böyle olacak diye de bir kural da yok elbette. hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karbey

    Eyvallah kardeşim çok teşekkür ederim sağolasın. Bakalım artık hayırlısı olur inşallah sağol.
    Orjinalden alıntı: wicked

    görmemiş bende merak edip şimdi sordum. ayrıca arabayı geçen hafta satmış, kurtuldum dedi kendisi.


    karbey tabiki bu sorunlar kronik değil, bizim bile araçlarımızda değişik değişik sorunlarla karşılaşıyoruz. bu her 307 aldığınızda böyle olacak diye de bir kural da yok elbette. hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    benim eski arabamda 2003 hdi ydi. arabanın sag ön far ampulu ve sol sinyal ampulunu sürekli patlıyodu. servise her gittigim de tamam oldu bidaha yapmaz diyolardı yine 1 hafta 10 gün sonra yine patlatıyodu.ben de sanayide elektrikçi bi abime gittim.adam bişeylerini degiştşrdi sonra öyle bi sorun kalmadı allahtan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitirimm

    benim eski arabamda 2003 hdi ydi. arabanın sag ön far ampulu ve sol sinyal ampulunu sürekli patlıyodu. servise her gittigim de tamam oldu bidaha yapmaz diyolardı yine 1 hafta 10 gün sonra yine patlatıyodu.ben de sanayide elektrikçi bi abime gittim.adam bişeylerini degiştşrdi sonra öyle bi sorun kalmadı allahtan.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    benim eski arabamda 2003 hdi ydi. arabanın sag ön far ampulu ve sol sinyal ampulunu sürekli patlıyodu. servise her gittigim de tamam oldu bidaha yapmaz diyolardı yine 1 hafta 10 gün sonra yine patlatıyodu.ben de sanayide elektrikçi bi abime gittim.adam bişeylerini degiştşrdi sonra öyle bi sorun kalmadı allahtan.


    Evet buna kesinlikle katılıyotum yani sanayide öyle cevherler varki. Arabayı fabrikadan çıkmış gibi pırıl pırıl hatasız tertemiz yapan eller var . Amaaaaa servis dışında bir işlem yapılınca garanti dışıda garanti dışı diye bağırıyorlar sanırım servisler. Geçen biri yazıyordu araca kolon eklemişler ne alakaysa arıza lambasını yakmış düzeltmişler servis demişki sökün bu kolunu yoksa garanti dışı bırakırım. Komik yaaa sanki çok süperler ya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitirimm

    benim eski arabamda 2003 hdi ydi. arabanın sag ön far ampulu ve sol sinyal ampulunu sürekli patlıyodu. servise her gittigim de tamam oldu bidaha yapmaz diyolardı yine 1 hafta 10 gün sonra yine patlatıyodu.ben de sanayide elektrikçi bi abime gittim.adam bişeylerini degiştşrdi sonra öyle bi sorun kalmadı allahtan.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    benim eski arabamda 2003 hdi ydi. arabanın sag ön far ampulu ve sol sinyal ampulunu sürekli patlıyodu. servise her gittigim de tamam oldu bidaha yapmaz diyolardı yine 1 hafta 10 gün sonra yine patlatıyodu.ben de sanayide elektrikçi bi abime gittim.adam bişeylerini degiştşrdi sonra öyle bi sorun kalmadı allahtan.


    peki bitirim arabayı bana satarken nie bunları sölemedin zaten kıllanmalıydım hemen satıp kendine megane 2 almandan




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.