Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
367.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: amf23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: amf23

    Merhaba Mehmet Bey,
    Arkadaşımda 2011 2.0 captiva (150 PS, 320Nm) var. Bu araç için uygulamanız var mı?
    Düşük devirlerde canlanma için powerbox mı chiptuning mi önerirsiniz? Fiyat nedir? Yer: Çorlu/Tekirdağ
    Selamlar.


    Merhaba

    150 hp den 180 hp ye çıkartabildiğimiz bu araç uygulama sonrasında cok daha az basarak hızlanabiliyor ve az gaza bastığınız için daha erken vites değiştirerek daha sessiz bir yolculuk ve yakıt ekonomisi elde edebiliyorsunuz..

    Bu araca bugune dek devamlı Chiptuning uyguladık ve hemen hemen %100 müşteri memnuniyeti ile çalışıyoruz..


    Cevap için teşekkürler. Fiyatı da öğrenebilir miyim lütfen?



    Dizel fiyatımız 600 tl dir..

    Alıntıları Göster
    2009 megane 3 110 hp araca chip tuningten ziyade modül takmak istiyorum.
    Fakat modülle araç beyni arasında uyumsuzluk olacağı ve, ya modülün ya da aracın beyninin bozulabileceği söyleniyor.
    Bu konuda öneriniz ne olur?
    Modül genel bir üretim midir yoksa her motora farklı olarak mı üretilir?
    Modülün son fiyatı ne olur?
    Teşekkürler iyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senolakp

    2009 megane 3 110 hp araca chip tuningten ziyade modül takmak istiyorum.
    Fakat modülle araç beyni arasında uyumsuzluk olacağı ve, ya modülün ya da aracın beyninin bozulabileceği söyleniyor.
    Bu konuda öneriniz ne olur?
    Modül genel bir üretim midir yoksa her motora farklı olarak mı üretilir?
    Modülün son fiyatı ne olur?
    Teşekkürler iyi çalışmalar.



    powerbox chiptuning den ziyade olamaz.. Chiptuning in yanında oyuncak kalır o ürünler.. Ben kesinlikle Chiptuning öneriyorum..

    illede powerbox diyorsanız evet aracınızdaki yakıt sistemi çok çok yeni bir teknoloji ve buna uyumlu powerbox bulmak zor.. uyumsuz ürünlerin sistemlere hasar verdiğini hep görüyoruz.. Satın alacağınız powerbox ın aracınız ile birebir uyumlu olmasına özen gösterip bunu uygulayan, garanti veren, hatta gücü ölçüp aracınıza neleri kazandırdığını belgeleyebilen bir merkez ile çalışmalısınız.. Ben bütün bunları sunuyor %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyorum.. benim Alman malı ürünlerim 750 tl dir..

    powbox değerleri şunlardır ;

    KW | PS | Nm | Vmax
    078 | 106 | 240 | 190
    092 | 125 | 283 | 201

    Chiptuning değerleri ise ;

    KW | PS | Nm | Vmax
    078 | 106 | 240 | 190
    102 | 139 | 325 | 218

    dir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZAGROSs

    Bmw 1.16i için max kac hp kazaniriz


    15 hp güç çıkartılabilir bu araçdan..

    düşük devirlerdeki torku %20 kadar arttıra bilen daha farklı bi uygulamamızda mevcut.. bu uygulama %15 kadar tasarruf sağlıyor ve özellikle LPG li araçlarda yüksek verim veriyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musider

    Merhaba mehmet bey,

    ''ben yazılım öneriyorum istediğin zaman orjinal haline donebilirsin çok daha fazla güç tork ve yakıt ekonomisi elde edersin yeni arabana geçirebilirsin v.s. gibi onlarca avantajı varken kutu peşinde koşmak bi polo sahibi için mantıksız..

    yazılım 600tl ''



    demişsiniz, ancak yazılım mı daha sonra aracı değiştiirince nasıl başka bir araca aktaracağız.?
    Bu işlem nasıl gerçekleşecek.?



    Bu şöyle olacak ;

    aracınızı satarken getirip bize orjinal programı yükletiyorsunuz ve bizden bir kart alıyorsunuz,

    yeni aracınızı satın aldıktan sonra o kart ile tekrar gelip Chiptuning uygulamanızı yarı fiyatına yaptırıyorsunuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: musider

    Merhaba mehmet bey,

    ''ben yazılım öneriyorum istediğin zaman orjinal haline donebilirsin çok daha fazla güç tork ve yakıt ekonomisi elde edersin yeni arabana geçirebilirsin v.s. gibi onlarca avantajı varken kutu peşinde koşmak bi polo sahibi için mantıksız..

    yazılım 600tl ''



    demişsiniz, ancak yazılım mı daha sonra aracı değiştiirince nasıl başka bir araca aktaracağız.?
    Bu işlem nasıl gerçekleşecek.?



    Bu şöyle olacak ;

    aracınızı satarken getirip bize orjinal programı yükletiyorsunuz ve bizden bir kart alıyorsunuz,

    yeni aracınızı satın aldıktan sonra o kart ile tekrar gelip Chiptuning uygulamanızı yarı fiyatına yaptırıyorsunuz..

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..

    biraz araştırdım ancak powerbox ile chiptuning in farkını tam olarak bulamadım. powerboxın zararlı olabileceği söyleniyor, chiptuning daha çok tavsiye ediliyor. ancak garantiden çıkarmadan kullanabileceğim birşey lazım bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..

    biraz araştırdım ancak powerbox ile chiptuning in farkını tam olarak bulamadım. powerboxın zararlı olabileceği söyleniyor, chiptuning daha çok tavsiye ediliyor. ancak garantiden çıkarmadan kullanabileceğim birşey lazım bana.



    aracınız nedir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratgokce

    1.5 dci 110 hp edc megane 3 için chip uygulaması düşünüyorum. Amacım düşük devirlerdeki cansızlığı azaltmak, ivmelenmeyi arttırmak. Ancak aşırı gaza yüklenince bile duman çıkışı olmamasını da istiyorum. Üstelik EGR iptal olmadan.

    Bunu sağlayacak optimum ayarlarla ne kadar güç ve tork artışı elde edilebilir?



    evet bu araçların alt devirlerinden yoğun bi şikayet var.. düşük hacim büyük turbo handikapı turbo lag dediğimiz gecikmeyi beraberinde getiriyor..

    max güce fazla yüklenmeden(duman max güç üretilirken çıkar) alt devir torkunu iyileştirmek adına size özel bir program geliştirir ve yükleriz..

    aracın 1500 rpm deki torkunu %30 a yakın arttırabiliriz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emremtl

    Merhaba ChipTuning Uzmanı.

    aracım 1.4 tdi pd motor seat ibiza 75 ps.Yazılım olarak chip uygulamsyla ulasablıecgmz değerler nedir tork ve ps olarak.bir de benım aracım 3 silindir bir dezavantaj veya avantaj olur mu?teşekkurler


    bu motora senelerdir chiptuning uyguluyoruz ve gerçekten faydalı tork değerleri elde edilebiliyor..

    95 hp kadar olan motor 250-270 Nm torka ulasır..

    motorunuz piyasadaki bir çok dizel motordan daha sağlamdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: emremtl

    Merhaba ChipTuning Uzmanı.

    aracım 1.4 tdi pd motor seat ibiza 75 ps.Yazılım olarak chip uygulamsyla ulasablıecgmz değerler nedir tork ve ps olarak.bir de benım aracım 3 silindir bir dezavantaj veya avantaj olur mu?teşekkurler


    bu motora senelerdir chiptuning uyguluyoruz ve gerçekten faydalı tork değerleri elde edilebiliyor..

    95 hp kadar olan motor 250-270 Nm torka ulasır..

    motorunuz piyasadaki bir çok dizel motordan daha sağlamdır

    Alıntıları Göster
    ustad şu chip ile power box arasındaki farkı bize bi anlatsan..artı ve eksilerini bilsek...benim gibi kararsız "hasta" adamların kafası bi netleşse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    ustad şu chip ile power box arasındaki farkı bize bi anlatsan..artı ve eksilerini bilsek...benim gibi kararsız "hasta" adamların kafası bi netleşse

    Alıntıları Göster
    1.4 hdi 68 beygir c3 chip tuning ile ne kadar torka ve beygire çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..

    biraz araştırdım ancak powerbox ile chiptuning in farkını tam olarak bulamadım. powerboxın zararlı olabileceği söyleniyor, chiptuning daha çok tavsiye ediliyor. ancak garantiden çıkarmadan kullanabileceğim birşey lazım bana.



    aracınız nedir ?

    şu anki aracıma değil de alacağım araç olan volvo c30 1.6 d2 dizel araca düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    ustad şu chip ile power box arasındaki farkı bize bi anlatsan..artı ve eksilerini bilsek...benim gibi kararsız "hasta" adamların kafası bi netleşse



    4 senedir bunu anlatıyorum bu forumda ben..

    anlattığım herşeyi bir araya toparlayıp aşağıda linkini verdiğim platformda paylaştım..

    http://www.dizelim.com/diesel-technic/

    üye olup dizellerle ilgili aklınıza gelen herşeyi öğrenebilir veya sorabilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemoandcemo

    1.4 hdi 68 beygir c3 chip tuning ile ne kadar torka ve beygire çıkar



    88hp 205nm değerleri mümkündür.. aracın gaz pedalı hassasiyeti artar size daha az gaza bastırır daha az yakıt tüketir..

    Bu uygulama öncesi benim tarafımdan motorunuza ücretsiz checkup yapılır ve uygulamaya uygunluk kontrol edilir..

    çoğu bu işi yapanlar gibi onune gelen arabaya tak fişi at programı modeli bizde işlemez.. motorun sesine bile onem veririz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..

    biraz araştırdım ancak powerbox ile chiptuning in farkını tam olarak bulamadım. powerboxın zararlı olabileceği söyleniyor, chiptuning daha çok tavsiye ediliyor. ancak garantiden çıkarmadan kullanabileceğim birşey lazım bana.



    aracınız nedir ?

    şu anki aracıma değil de alacağım araç olan volvo c30 1.6 d2 dizel araca düşünüyorum...



    Biz garanti konusunda çok hassasız.. eğer oyle veya boyle bir risk varsa bunu bildirir mutlaka onayınızı alırız.. ama D2 ler için herhangi bir risk yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Merhaba,
    Aracın içinden kontrol edilebilen bir chip uygulaması var mı? Android cep telefonlarında "Torque" adlı bir uygulamanın bluetooth üzerinden bu işi yaptığı yazılmış, ancak uygun bir kit gerekiyor. Bu uygulama nasıl olmaktadır?

    İstediğim zaman aracın içinden orijinal yazılıma dönebileceğim, istediğim zaman performans için yazılımı aktif edebileceğim bir çözüm arıyorum..



    Bu bahsettiğiniz Chiptuning işlemi için imkansız..

    Ama powerbox uygulanırsa modülü devreden çıkartabilirsiniz..

    biraz araştırdım ancak powerbox ile chiptuning in farkını tam olarak bulamadım. powerboxın zararlı olabileceği söyleniyor, chiptuning daha çok tavsiye ediliyor. ancak garantiden çıkarmadan kullanabileceğim birşey lazım bana.



    aracınız nedir ?

    şu anki aracıma değil de alacağım araç olan volvo c30 1.6 d2 dizel araca düşünüyorum...



    Biz garanti konusunda çok hassasız.. eğer oyle veya boyle bir risk varsa bunu bildirir mutlaka onayınızı alırız.. ama D2 ler için herhangi bir risk yok..

    Alıntıları Göster
    Bir soruda ben sorayım,

    Aracım Delsol VTI, üzerinde valbro yakıt pompası, 440 cc enjektörler ve yakıt regülatörü var. CAI ve klima iptali hariç motor stock. Zeitronix ZT2 multi display ile AFR, Bosst görebiliyorum şu anda. Orjinal USDM P30 ECU üzerinde external chip için hazırlanmış halde. Şu anda enjektör büyümesinden dolayı AFR 10. Yani aşırı zengin karışım var. Şu anda bir süre Atmosferik bir iki aya kadarda turbo montajını yapacağız.

    Bu şekilde map hazırlayabiliyormusunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bir soruda ben sorayım,

    Aracım Delsol VTI, üzerinde valbro yakıt pompası, 440 cc enjektörler ve yakıt regülatörü var. CAI ve klima iptali hariç motor stock. Zeitronix ZT2 multi display ile AFR, Bosst görebiliyorum şu anda. Orjinal USDM P30 ECU üzerinde external chip için hazırlanmış halde. Şu anda enjektör büyümesinden dolayı AFR 10. Yani aşırı zengin karışım var. Şu anda bir süre Atmosferik bir iki aya kadarda turbo montajını yapacağız.

    Bu şekilde map hazırlayabiliyormusunuz?


    s300 süz ayarlamak zor olur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bir soruda ben sorayım,

    Aracım Delsol VTI, üzerinde valbro yakıt pompası, 440 cc enjektörler ve yakıt regülatörü var. CAI ve klima iptali hariç motor stock. Zeitronix ZT2 multi display ile AFR, Bosst görebiliyorum şu anda. Orjinal USDM P30 ECU üzerinde external chip için hazırlanmış halde. Şu anda enjektör büyümesinden dolayı AFR 10. Yani aşırı zengin karışım var. Şu anda bir süre Atmosferik bir iki aya kadarda turbo montajını yapacağız.

    Bu şekilde map hazırlayabiliyormusunuz?


    s300 süz ayarlamak zor olur..




    S300 tercih etmiyorum, 1-2 aya kadar Demon emülatör ile Neptune alacağım. O zamana kadar geçici bir çözüm varmı elinizde diye merak etmiştim. Cevap için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bir soruda ben sorayım,

    Aracım Delsol VTI, üzerinde valbro yakıt pompası, 440 cc enjektörler ve yakıt regülatörü var. CAI ve klima iptali hariç motor stock. Zeitronix ZT2 multi display ile AFR, Bosst görebiliyorum şu anda. Orjinal USDM P30 ECU üzerinde external chip için hazırlanmış halde. Şu anda enjektör büyümesinden dolayı AFR 10. Yani aşırı zengin karışım var. Şu anda bir süre Atmosferik bir iki aya kadarda turbo montajını yapacağız.

    Bu şekilde map hazırlayabiliyormusunuz?


    s300 süz ayarlamak zor olur..




    S300 tercih etmiyorum, 1-2 aya kadar Demon emülatör ile Neptune alacağım. O zamana kadar geçici bir çözüm varmı elinizde diye merak etmiştim. Cevap için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim..




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.