Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.923
Cevap
44
Favori
367.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Vr6 2.8 motora birseyler yapılabilir mı?


    Motor neyin üzerinde ? KAç model ?

    VR6 lar programlanarak %10 kadar iyileştirilebilirler..


    1994 model corrado. 196 beygir sanırım.
    düzenleme 190 beygirmiş ve 245nm torku varmış.


    Volkswagen Corrado
    1992 - 1996
    Engine type : Non-Turbo Petrol
    Engine size : 2861 cm3
    Cylinders : 6
    Original bhp : 190
    Original nm : 245
    BHP increase : 14
    NM gain : 23




  • değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?


    bu rakamlar için insanlar milyarlar harcıyorlar..

    buna ne kadar ihtiyac duydugunuzla alakalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?


    bu rakamlar için insanlar milyarlar harcıyorlar..

    buna ne kadar ihtiyac duydugunuzla alakalı..


    peki ne kadara yapıyorsunuz? Ve mesela yaptırdım hızlanmada falan ne kadar fark yapar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?


    bu rakamlar için insanlar milyarlar harcıyorlar..

    buna ne kadar ihtiyac duydugunuzla alakalı..


    peki ne kadara yapıyorsunuz? Ve mesela yaptırdım hızlanmada falan ne kadar fark yapar?


    600tl tutar..

    %10-15 kadar kısalacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?


    bu rakamlar için insanlar milyarlar harcıyorlar..

    buna ne kadar ihtiyac duydugunuzla alakalı..


    peki ne kadara yapıyorsunuz? Ve mesela yaptırdım hızlanmada falan ne kadar fark yapar?


    600tl tutar..

    %10-15 kadar kısalacaktır..


    peki bu çiplerin motor ömrüne zararı var mıdır? Daha çok arıza çıkarır mı? Daha mı çok yakar?




  • farkli bi soru sorayim..

    chiptuning yapmak istemeyenler powerbox tercih edebilirler.. ilerde araba sattiginda powerbox sende kalir ve yeni aracina takma sansin olur..

    peki bu powerbox benzinli araca da uyar mi.. uyarsa dizel kadar etkisi olur mu .??? olmaz herhalde ama.. orjinal benzinli motordan powerboxlu fark eder herhade..??

    yoksa bu powerbox sadece dizel araclar icin mi uretildi ??
  • sn chiptuning uzmani;

    bursaya gidip geldiginizi soylemistiniz.. dsgli golfe birseyler yapacagiz.. haber verirseniz sevinirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astra sedan 2011 model 111. yıl donanım paketli 1248cc 90bg 200nm tork aracıma box tuning, chip tuning, blow off uygulamalarıyla serilik kazandırmak istiyorum. Hedefim 120-130bg, turbo boşluğundan kurtulmak ve turbonun daha düşük devirde devreye girmesi. Mümkün müdür? Yada başka neler yapılabilir. Tüketime ve motor ömrüne etkisi ne olur? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raio

    astra sedan 2011 model 111. yıl donanım paketli 1248cc 90bg 200nm tork aracıma box tuning, chip tuning, blow off uygulamalarıyla serilik kazandırmak istiyorum. Hedefim 120-130bg, turbo boşluğundan kurtulmak ve turbonun daha düşük devirde devreye girmesi. Mümkün müdür? Yada başka neler yapılabilir. Tüketime ve motor ömrüne etkisi ne olur? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.


    blow off dediğiniz şu vites atarken yani gazdan çektiniğizde tıss diye ses çıkaran şey mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    değer mi peki sizce 14 beygir 23 nm tork gücü için? Çok fark etmez herhalde?


    bu rakamlar için insanlar milyarlar harcıyorlar..

    buna ne kadar ihtiyac duydugunuzla alakalı..


    peki ne kadara yapıyorsunuz? Ve mesela yaptırdım hızlanmada falan ne kadar fark yapar?


    600tl tutar..

    %10-15 kadar kısalacaktır..


    peki bu çiplerin motor ömrüne zararı var mıdır? Daha çok arıza çıkarır mı? Daha mı çok yakar?


    kaliteli yazılımlar asla motora zarar vermezler. Herhangi bir arızalarıda olmaz.. tüketim kullanıma paralelel artarda düşerde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LazPacino



    farkli bi soru sorayim..

    chiptuning yapmak istemeyenler powerbox tercih edebilirler.. ilerde araba sattiginda powerbox sende kalir ve yeni aracina takma sansin olur..

    peki bu powerbox benzinli araca da uyar mi.. uyarsa dizel kadar etkisi olur mu .??? olmaz herhalde ama.. orjinal benzinli motordan powerboxlu fark eder herhade..??

    yoksa bu powerbox sadece dizel araclar icin mi uretildi ??


    Powerbox dizeller için geliştirilmiş bir üründür.. Araca göre tercih edilebilir veya edilmemelidir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    sn chiptuning uzmani;

    bursaya gidip geldiginizi soylemistiniz.. dsgli golfe birseyler yapacagiz.. haber verirseniz sevinirim..


    bana bi GSM bildirin gelirken arayayım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raio

    astra sedan 2011 model 111. yıl donanım paketli 1248cc 90bg 200nm tork aracıma box tuning, chip tuning, blow off uygulamalarıyla serilik kazandırmak istiyorum. Hedefim 120-130bg, turbo boşluğundan kurtulmak ve turbonun daha düşük devirde devreye girmesi. Mümkün müdür? Yada başka neler yapılabilir. Tüketime ve motor ömrüne etkisi ne olur? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.


    blow off size performans açısından birşey kazandırmmaz sadece ses için takılır

    Chiptuning ile bahsettiğiniz hantallığı ciddi oranda iyileştirebiliriz.. 120-130 hp ler hayal.. sizin için tork onemli anladığım kadarıyla.. 255Nm gibi olacak tork fazlasıyla işinizi görür.. genelde kullanıcıların tüketimi düşürdüklerini görüyoruz.. Uygulama son derece sağlıklıdır..




  • 255nm tork, peki ya bg ? O kaç olacak? Ayrıca box tuningle turbonun erken devreye girmesinden de bahsetmiştim ona değinmemişsiniz. Egr iptali de gerekir mi? Bütün bunların sonunda total bg, tork ne olacak? Aşağı yukarı bi fiyat da verebilirseniz ilgileniyorum bu konuyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raio

    255nm tork, peki ya bg ? O kaç olacak? Ayrıca box tuningle turbonun erken devreye girmesinden de bahsetmiştim ona değinmemişsiniz. Egr iptali de gerekir mi? Bütün bunların sonunda total bg, tork ne olacak? Aşağı yukarı bi fiyat da verebilirseniz ilgileniyorum bu konuyla.


    benim senelerdir kullandığım program ile bu motor 108 hp kadar güç üretiyor.. otesi duman attırmakta..

    EGR her halukarda iptal ediliyor.. 600tl dir maliyet..

    Artık Chiptuning ile Boxdan daha iyi alt devirler elde edebiliyoruz..



    Cümleten Ramazan Bayramımızı Kutlar, Hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Hak dan niyaz ederim..
  • hocam araç imzamda yazılı

    buna bir şeyler yapılyor mu
  • kıa cerato 1.5 crdi 102 beygır aracımız var.chıptunıng ıle guzel verım alabılırmıyız? oyle yokuslarda falan bayılma yok ama uzun yol son hızı etkıler mı? bır de crdi motorlar guvenılır motorlarmıdır?teşekkür edrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    hocam araç imzamda yazılı

    buna bir şeyler yapılyor mu


    evet programlıyarak %8-10 kadar verim elde edebiliriz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emremtl

    kıa cerato 1.5 crdi 102 beygır aracımız var.chıptunıng ıle guzel verım alabılırmıyız? oyle yokuslarda falan bayılma yok ama uzun yol son hızı etkıler mı? bır de crdi motorlar guvenılır motorlarmıdır?teşekkür edrim


    verimli olur ama bu araç için 180kmh üzeri hızlar çok tehlikeli.. motorun turbosu 200 üzeri hızlarda devamlı kırılıyor..

    Uygulama gerek çok düşük devirlerde gerek ara hızlanmalarda yükselen tork sayesinde beğeninizi kazanacaktır..

    motor muazzam ama sürrat tehlikeli.. 6 vites sanzuman gerekiyor araca..
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.