Şimdi Ara

LG Türkiye Servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Marka tutkunluğum yoktur ama evimde ki bir çok beyaz eşya LG marka. Şuana kadar hiç servise gönderdiğim bir ürün olmamıştı.

    2 ay önce aldığım mikrodalga fırın kendiliğinden bozuldu. Açılmıyordu. LG servisi aradım ertesi gün gelip aldılar. 3 gün sonra getirdiler; "ne sorun varmış" dediğimde sigortasını değiştirmişler dedi.

    Servisten geldikten sonra ilk defa biraz önce çalıştırdım. Normal şekilde çalışıyordu ancak 5-6 dakika sonra garip bir yanık kokusu ile mutfağa koştum. İçersi siyah sis içersin de mikrodalgadan dumanlar çıkıyordu. Hemen şalterleri kapattım panik bir şekilde.. Şuan gerçekten aşırı sinirliyim; eğer ben mikrodalgayı 10. dk ya ayarlayıp bir duşa girseydim muhtemelen evim yanıyor bende bu yazıyı yazamıyor olacaktım.

    Yüksek teknoloji ile özel fabrikalarda üretilen bu aletlere Türkiye'de bir sigorta değişimi halloldu diye geri yollayan yeni mezun stajerler mi bakıyor ? Canımı emanet ediyorum bir nevi pek farkı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 21 Şubat 2014; 19:21:13 >







  • Maalesef servis çok ilkel Türkiye Ülke Müdürlüğü çok ilkel . Vasıfısz kişiler idare ediyor. Call center süpervizörleri 3 bayan var müşteri ile iddialaşan tipler.

    Merak etmeyin kısa süre sonra bu markayı da düzelteceğim.

    Birde benim en sinir olduğum beyaz eşyada garanti süresini neden uzatmıyorlar. +4 yıl ek ücretle vs. Samsung aynı menşeili adamların rekabetle alakaları yok.
  • Telefonla bugün görüştüm. Yeniden servis yollayacaklarını söylediler. Bir daha kimseye emanet etmem, 2 aylık makineyi yenisi ile değiştirin dedim. Biz ona müdahale edemiyoruz servisin değişim raporu yazması lazım dedi. Pazartesi günü LG Genel Müdürlüğünü arayarak şikayet edicem.
  • Camasir makinesi aldim lgden. Sabah 10da makine eve kargoyla geldi. Servis randevusu 1 gun sonra 10a verdiler. Ertesi gun 10 bucuk olup gelmediklerinde aradım. Yarim saat sonra geliyoruz dediler. Yarim sonra aradim yarim saat sonra dediler. Gelmeyince cuma namazi gittim. Aradilar namazdan sonra gelin dedim aksam gelelim dediler. Dalga mi geciyorsunuz deyince 1 bucukta geliriz dediler. 2de gelmeyince lg turkiyeyi aradim bir bayan cikti telefona. Anlattim olayi. 5 dakika sonra geri dondum. Sizi aramislar evde degilmissin8z dedi dalga gecer gibi. Neyse 5 saat bekleme sonrasi dovecek gibi gelip kurdular. Voltaj gelip gitmesinde garantiden cikar dediler. Sanki sormusum gibi. Yani bir sikinti çıkarsa bak sana ne yapacaz dediler kendilerince. 5 kurus etmeyen bir servis agi ve musteri hizmetleri. Allah var tv ve camasir makinem lg memnunum. Ama servisi dandik cin mali satan sinbonun 10da biri bile degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.