Şimdi Ara

The Order Karakterleri 100 Bin Poligon Kullanıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Bu senenin merakla beklenen oyunlarından The Order: 1886, yayınlanan videolarındaki grafikleriyle dikkatleri çekmişti. Oldukça etkileyici grafikler sunan The Order: 1886'dan yeni bir teknik detay paylaşıldı.
     
        Yaptığı açıklamalarda Ready At Dawn'dan Andrea Pessino, The Order'daki ana karakterleri oluştururken 100 binden fazla poligonun kullanıldığını söyledi.Bu değer, şimdiye kadar gördüğümüz en yüksek noktalardan birisi. Geçtiğimiz nesilde AAA bütçedeki oyunların çoğunda ana karakterler 10.000 poligonla oluşturuluyordu. Daha önce bir teknolojik demo olan The Dark Sorcerer'da Quantic Dream bir karakterde 70.000 poligon kullanmıştı.
     
        Ayrıca Ryse'ın ilk demolarında ana karakteri 150.000 poligonla görmüştük. Fakat bu daha sonradan düşürülmüştü. Bunun haricinde Star Citizen'daki ana karakterler de The Order gibi 100.000 poligon kullanılarak geliştiriliyor. Diğer oyunlardan örnekler ise şu şekilde,
     
    - Killzone: Shadow Fall ana karakterleri: 40.000 - 60.000 arası
    - God of War 3'ten Kratos: 20.000 civarı
    - Heavy Rain ana karakterleri: 15.000 civarı
    - Ryse'dan Marius: 85.000 civarı
    - Uncharted 3'teki Nathan Drake: 35.000 civarı
    - Star Citizen ana karakterleri: 100.000 civarı 
     
    *Poligon, bir karakteri oluştururken kullanılan küçük parçalara deniyor.








  • Tesbih gibi sayarsınız artık.. Zaten en önemli şey oyundaki poligondur ps4 sahiplerine hayırlı olsun tak playere sayret pardon oyna

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Sadece poligonla da bitmiyor...



    Naught Dog'un cevabını çok merak ediyorum asıl ben.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 100.000 den fazla poligon a sahip herhangi bir nesne zati CGI klasmanina giriyor otomatikmen.Saglam bir fizik motoru,Tressfx ve benzeri gibi teknolojileri kullandiginiz zaman animasyon filminden fark etmek zor olur.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Adamlar yapmış işte.. Neden burun kiviriliyor anlamiyorum.. Saygı duyup diğer firmalara da örnek olsun demek varken bir çok kişi ne gerek var ne gerek var diyor.. Madem ki grafige ne gerek var neden ekran kartı ve yeni konsol aliyorsunuz ki.. Devam edin tv atarisindeki super mario ya o zaman... Adamlar biz sadece grafik yaptık diyor sanki..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedTurkei

    Tesbih gibi sayarsınız artık.. Zaten en önemli şey oyundaki poligondur ps4 sahiplerine hayırlı olsun tak playere sayret pardon oyna


    gelmiş yine xbox fanı

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • xbox fanı olsam polygondan bahsedermiyin ilk en yüksek poligonlu oyun xboxa çıktı zaten bknz ryse fan man değilim bu benim fikrim.. oyunun hali ortada.. Bilip bilmeden kişilik analizi yapmak kimsenin haddine değil fikrimi söyledim sende kendi fikrini söylersin olup biter.. konsollar arasında ayırt etmem oyun benim için önemli kimin fan olduğuda ortaya adam koymandan belli gecenin bir satinde

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • oyunun grafikleri sinematik keza animasyonlarıda öyle videoda dikkat ettiğim şeylerde çatışma anında perdelerin hareket leri yukarıda asılmış çarşaf ların dalgalanması karekterlerin üzerindeki herşeyin birbirin den bağımsız hareketleri herşey muazzam çatışma esnasında birşey daha farkettim daha ön ce hiç görmediyim bir detay ana karekterimizin ileri doğru siper almaya koşarken arkadaki arkadaşı eteş etmeye başlıyor ana karektrimizin sağındaki tahta merdivene kurşunlar geliyor ve kurşunların tahtaya deymesiğle ışık çıkıyor bu kıvılcım değil sadece ışığın yansıması bir oyun da ilk defa böyle bir şey gördüm.
  • ryse'de sadece ana karakter 85 bin poligon ,burda 4 ana karakter var hepsi 100.000'den fazla.
  • Ben şöyle tahmin ediyorum, senaryosu daha detaylı ve güzel görselliği bir o kadar da iyi "ryse'ın olması gerektiği gibi bir" oyun olucaktır. Fakat dar koridorlar, küçük alanlar, düşman sayısı az, kendini tekrar eden mekanlara rast gelme ihtimali yüksek gibi geliyor bana. Yine aynı şekilde tekrar eden animasyonların eksikliğine ve yapaylığına rast gelinebilir. Belki ileride konsollara hem açık dünya ve yüksek poligonlu ve büyük dokulara sahip oyunlar çıkabilir ama bunun için biraz daha zaman olduğunu düşünüyorum ben...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 100 bin neymislan ben gecenlerde bi sahne modelledim 4 milyon poly. di :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Cod un karakterlerinde 1500 poligon var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    ryse'de sadece ana karakter 85 bin poligon ,burda 4 ana karakter var hepsi 100.000'den fazla.


    Ryse'da ana karakter 85.000 poligon geri kalan bütün karakterler aynı zaten Sen hangi fanboysun kardeş ?

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • the last of us daki ana karakterlerin suratı hiç bir oyunda yok yeni nesil dahil
  • Noctis_Strife kullanıcısına yanıt
    gerçekten muhteşem görünüyor şu oyun
  • gerçekten oyunun gırafiği yeni nesil gosteriyo.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • nedensiz07 kullanıcısına yanıt
    Burun kıvırmıyoruz ama siz de diğer tarafın oyunlarına aynısını yapıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.