Şimdi Ara

YENI MITSUBISHI L200 PICK UP HAKKINDA... (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
0
Favori
113.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fikara'ya. Aracınız hakikaten çok hoş.Bende alacağım.Farlara krom taktırmışsınız çok hoş olmuş.Krom kaplamayı ve ön tampon korumayı bende yaptıracağım.Ben arkayı camlı kabinle kapatmak istiyorum (tam SUV'a benzer diye düşünüyorum), siz bu şekilde yapılmış olanını gördünüz mü?Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neoasus -- 18 Şubat 2007; 15:20:31 >
  • neoasus'a: forumda sizin 18.Ocak Tarihli cevabınızda eklediğiniz küçük izleme resimindeki gibi olan kabini beğendim, ancak araç üzerinde bire bir görmedim. Ankara'da birkaç tane full-box kapama sistemi uygulanmış araç gördüm,(Temsa aksesuarları arasında resim var) bence L200 e müthiş yakışıyor... Temsa'da boyama dahil; 4500 YTL civarında takıyorlar. Mitsubishi L200 Türkiye'de altı aydan beri satılıyor, yani henüz çok yeni sayılır. Şaşmaz sanayide çok güzel alternatif kabin yapacaklar çıkacaktır. Biraz ucuzlar belki, o zaman bir karar vereceğim.
  • l200 deki motor gücü rallitronic paketi ile yükseltiliyor diye biliyorum, hem performans iyileşiyor hemde yakıt tüketimi fabrika verilerine göre 0.5lt artıyo diye okumuştum bi dergide. ayrıca bu paket garantiyi bozmuyomuş
    motor konusunda düşünceli olanlara duyurulur
    yinede motor olarak navara kadar güçlü olamıyor deniyor
  • Arkadaşlar ben kendi alanımda konuşacak olursam bu konusu geçen araçların arazi performansı;
    Toyorta Hilux>Mitsubishi L200>Nissan Navara şeklindedir.Hilux'un geçmişini bilen bilir zaten.
    Tasarım-imaj-kalite vs. olarak ise benim fikrim;
    L200>Hilux>Navara

    Saygılar.
  • selam,

    dün l200 test sürüşü yaptım,iyi bir araç ama arkada oturduk ciddi hoplatıyordu.
    acaba şasilere ağırlık koydurarak azaltılabilr mi? Navara için bu tip uygulamalar
    yapıyorlarmış.
    Ayrıca 10 güne kadar 4x2 modelinin geleceğini söyledi bayi satış md.ü.
    2 seçenek olacakmış, intense gibi çıplak bir model ve lux denilecek
    otomatik seçenek. fiyatlar 38.000 ve 44.800 civarı olacakmış. böyle
    bir araç 4x2 alınırmı? gerçi vergiside düşecek tabii ki? ne dersiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mechman

    selam,

    dün l200 test sürüşü yaptım,iyi bir araç ama arkada oturduk ciddi hoplatıyordu.
    acaba şasilere ağırlık koydurarak azaltılabilr mi? Navara için bu tip uygulamalar
    yapıyorlarmış.
    Ayrıca 10 güne kadar 4x2 modelinin geleceğini söyledi bayi satış md.ü.
    2 seçenek olacakmış, intense gibi çıplak bir model ve lux denilecek
    otomatik seçenek. fiyatlar 38.000 ve 44.800 civarı olacakmış. böyle
    bir araç 4x2 alınırmı? gerçi vergiside düşecek tabii ki? ne dersiniz?


    İster 4*2 ister 4*4 olsun ruhsatta "kamyonet" yazdığı sürece vergide bir değişim olmaz diye biliyorum. Bu sonuçta ticari bir araç ve vergi dilimide arazi taşıtı ile aynı değil.Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.

    Bende uzunca bir süredir bu modeli kafama takmış durumdayım. Aslında tek kabinlileri (club cab) çok daha hoşuma gidiyor ama Türkiye'de henüz yok ve gelip gelmeyeceği belli değil.

    18.000 KM'de 5-6 aylık bitane buldum 40.000 YTL'ye. 0'ın 52.000 YTL olduğunu düşünürsek fiyat çok iyi. Tek kabinli modellerin gelmeyeceğinden emin olsam alıcam




  • Jackal78 aracı neden satıyorlarmış?
  • l200 gerçekten güzel ama navara daha heybetli bu tarz araç alıp arazide kullanan olduğunu pek sanmam varsada azınlık 4*4 l200 yerine 4*2 navara alınabilir hilux dışardan güzel içine binince çok vasat bu 2 siyle kıyaslanmaz belki skystar ile
  • L200 ÜN VERGİSİ NE KADAR?
  • L 200 ve navara arasında irilik olarak belirgin fark yok.İkisinide yan yana gördüm.Hatta l200 daha heybetli görünüyor.Ama ölçüler arasında rakamsal farklar yok.Fakat navara daha uzun.L200 tam 5 m.navara 5,2 m.
    Navara daha amerikan tarzı.Yani keskin hatlı.L200 daha yuvarlak hatlı yani avrupa tarzı.Ama sonuçta bu 2 aracın birbirlerinden başka alternatifleri yok.Toyota hilux,Ford ranger,Isuzu dmax,Nissan skystar bu araçlarla kıyaslanmaz bile.Bu grup araçlar tam pick up.Fakat Nissan navara ve Mitsubishi L200 bunlardan ayrı.Bu sınıfa da SUT deniyor,(SUT:Sport utility truck).İkiside Pathfinder ve Pajero'nun alternatifleri olabilirler.Pathfinder ve pajero da SUV olarak geçer.(SUV:Sport utility vehicle.Yani cip)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neoasus -- 8 Nisan 2007; 0:29:26 >
  • Aşağıdaki linkte l200 ve navara arasında güzel bir kıyaslama var.
    http://www.youtube.com/watch?v=uBAaEqsmygA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neoasus -- 8 Nisan 2007; 2:07:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aemt

    L200 ÜN VERGİSİ NE KADAR?


    4*4 2.160,00 YTL
    4*2 658,00 YTL
  • Cift kabin arac alıp arkasında yük tasımayı düsünenler yanına yaklaşmasın bile.
    Cift kabin aracların kasasına 500- 600 kg yük koyduktan sonra ön tekerlekler yerden kesiliyor;
    dönüş capı artıyor virajalrda sıkıntı yasıyorsunuz.
    Ancak ön amortisör kulelerinin üstüne yük eklerseniz belki rahat edersiniz.
    Yük tasımak icin kesinlikle tek kebinli aracları düsünün.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Güzel araç ama navara gibi 174 hp ya da 150 hpnin üstünde olsa daha iyi olurdu bence



    aRTIK İSTERSEN ARACI rALLİTRONİC KİT İLE ALABİLİYORSUN 167 HP oluyor 0-100 11 sn ye düşüyor.Bizde alıcaz yazın 4x4 ıntense lux automatic rallitroniz olanından alıcaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hasanka

    Cift kabin arac alıp arkasında yük tasımayı düsünenler yanına yaklaşmasın bile.
    Cift kabin aracların kasasına 500- 600 kg yük koyduktan sonra ön tekerlekler yerden kesiliyor;
    dönüş capı artıyor virajalrda sıkıntı yasıyorsunuz.
    Ancak ön amortisör kulelerinin üstüne yük eklerseniz belki rahat edersiniz.
    Yük tasımak icin kesinlikle tek kebinli aracları düsünün.



    Web sitesinde taşıma kapasitesi 1 ton diyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hasanka

    Cift kabin arac alıp arkasında yük tasımayı düsünenler yanına yaklaşmasın bile.
    Cift kabin aracların kasasına 500- 600 kg yük koyduktan sonra ön tekerlekler yerden kesiliyor;
    dönüş capı artıyor virajalrda sıkıntı yasıyorsunuz.
    Ancak ön amortisör kulelerinin üstüne yük eklerseniz belki rahat edersiniz.
    Yük tasımak icin kesinlikle tek kebinli aracları düsünün.



    Web sitesinde taşıma kapasitesi 1 ton diyor.



    zaten 980 kg Auto Show da yapılan testtede belirtilmişti 980 kg olduğu yük kapasitesinde hiç bir sorun yok ...




  • L200 ün fiatında değişiklik olur mu acaba?Yaklaşık 1 yıldır aynı fiyatta.1-2 ay içinde almayı düşünüyorum.Ne dersiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: neoasus

    L200 ün fiatında değişiklik olur mu acaba?Yaklaşık 1 yıldır aynı fiyatta.1-2 ay içinde almayı düşünüyorum.Ne dersiniz?


    sene sonuna doğru kampanya falan olabilir. 4*2 modeli 38.600,00 ytl'den başlıyor bu arada. Bende seneye alıcam , 2.ele bi düşsünde ..
  • Fiyatlar düşmüş.Benim istediğim 4x4 intense lux normal vites 2 milyar düşmüş.
  • Arkadaşlar yeni l200 lerin (4x4) üzerinde 245 65 17 Michelin lastikler var.Bunlar 255 75 17 Michelin lastikler ile değiştirilebilir mi?Değiştirilirse ne olur?Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.