Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
355
Cevap
8
Favori
18.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk önce kolay gelsin. Hatırlarsanız eğer bir konu daha açmıştım ne yapmam gerekiyor diye. Telefonu ilk aldığımda diyordum " Nasıl bu kadar kolay bozuluyor ? " diye sonra dan dedim inşallah başıma gelmez diye ama korktuğum maalesef ki başıma geldi. Şikayet maili attım ilgilenmediler aradım devamlı operatöre bağlıyoruz dediler bekledim yani anlayacağınız servis tamamiyle sıfır. ben telpa güvencesi var diye sevindım önce ki telefonumda sorun çıkartmadılar samsung s3353 modelinin ses açıp kısma tuşunu değiştirmişlerdi garanti kapsamında. ama gel gelelim ki ondan daha pahalı discoveryi değiştirmediler üstüne üstlük bir laf eden bile cıkmadı. herkes geçiştiriyor. neyse telefonu aldığım reale gittim sagolsunlar çok ilgilendiler mail attılar telpaya, telpa o gün aradı beni telesekreter çıktı ücret onayı vermek için 1 e cihazım geri gönderilsin diyorsanız 2 ye operatöre bağlanmak için 3 e basın dediler 3 e bastım bekledim 5 saniye falan birden kapattılar telefonu. sonra aradım yine aynı terane operatör başka müşteri ile ilgileniyor diyor. bende sinirlendim bugün gideyim konuşayım dedim. taa beylikdüzünden levente gittim bir de ayakta gidince üstüne daha da sinirleniyor insan neyse bir tane bayan vardı girdim içeri anlattım böyle böyle ilgilenmiyor maile cevap vermiyorlar arıyorum ilgilenen yok tek ben bu konudan muzdarip değilim dedim orada iki tane abi vardı onlarda farklı bir şey için gelmiş galiba onlarda bana destek oldu sağolsunlar. neyse dedim tüketici heyetine giderim yapmazsanız eğer zaten muzaffer gölcü bile kabul ediyor dedim hala ne bu inat falan dedim kadın hiç bir şey demedi sadece ücret onayı veriyor musunuz falan dedi bende vermiyorum yapın dedim yok dedi iyi verin telefonu tüketici hakem heyetine gideyim dedim veremeyiz realden verdiğiniz için oradan talep gelmesi gerekiyor dedi neyse bende oradan eve gittim. olay bu, devamlı müşteri memnuniyetinden bahsediyorlar ama hiç ilgi yok. şimdi bazıları çıkıp da başka telefonlarda da oluyor aynı sorun demesin, her markanın kusurları hataları elbet oluyor önemli olan buna sahip çıkabilmek oda telpa da yok. 2 gün sonra cihaz gelecekmiş bende tüketici hakem heyetine gidicem başvurucam, eğer ben hatalıysam cihazı alan 4 kişiden biri aynı şeyden şikayetçi onlarda mı hor kullandı ? eğer siz hatalıysanız sahip çıkın. bir de hatalı değilseniz neden bazı insanlarınkini ücretsiz yaptınız haklıysanız arkasında duracaksınız o zaman. bazılarına 50 tl ye bazılarına 25 tl bazılarınada ücretsiz onarım yapmışlar. herkes güncelleme gelecek mi diye beklerken biz bu sorunun ne zaman çözüme kavuşacağını bekliyoruz. elit ve g2 almak isteyen arkadaşlardan rica ediyorum bu olaylar çözülmeden tepkinizi koyun, yarın bir gün sizinde farklı bir sebebden dolayı başınız ağrırsa dayanışma olur en azından saygılarımla... Buradan mesut çevik ve diğer yöneticilerden yardım bekliyorum. Ve bu da General Mobile genel müdürü Muzaffer Gölcü'nün konuşması 10. dakika ile 12. dakika arası itiraf ediyor. izleyebilirsiniz
    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII

    27.02.2014 tarihinde THH'ye başvurmuş bulunmaktayım. Dilekciyi hazirladim belgeleri ve emsal karari verdim muzaffer beyin söylediği soketle ilgili sözünü de video olarak CD ye koydum. Karar ne zaman aciklanir bilinmez ama şimdiye kadar 15 TL hic yoktan masraf yaptim. Umarim adalet yerini bulur ve tüketiciler olarak verdiğimiz paranin hakkini aliriz. Vesselam
    Eğer arkadaşlar dilekçe isterse yazdığım dilekçeyi koyuyorum bakabilirsiniz.
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
    mobilhttps://store.donanimhaber.com/fc/76/14/fc7614f46c23707234d944dee5127d56.png

    NOT: Dava açıp kazanan veya tüketici hakem heyetine başvurup da haklı bulunan arkadaşları belgeleri bana yollarsanız eğer işimiz daha kolay olur. Yazım yanlış
    EDİT: Guncelleme
    EDİT:ARKADAŞLAR ALDIĞIMIZ YERİ ŞİKAYET EDİYORUZ. TELPAYI DEĞİL. ÖYLE BİR SAÇMALIK VAR BENDE ANLAMADIM
    Cihazımın onarım yapılmadan iade edildiği belge :  GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
    GÜNCELLEME:Arkadaşlar yukarıda ki yazıları kaldırmıyorum. Kenarda bir yerde bulunsun
    04.04.2014 tarihinde telpadan aradılar inanın çok şaşırdım çünkü saatlerce telefonda bekleten bir firma nasıl arar diye.Neyse konuştuk şikayetinizden dolayı ücretsiz yapacağız gönderin dedi arayan beyefendi :) rahat bir şekilde 10 dakika konuştuk. Güncellemenin geç gelmesi ve telpanın ilgisizliği soketten haksız yere para alınması ile ilgili şikayetlerimi ilettim bunları not alıyorum dedi. kitkat gelecek çalışmalarımız devam ediyor, çağrı merkezine yeni arkadaşlar katıldı falan dedi. neyse o gün içerisinde telefonu götürdüm aldığım yere verdim. Orada ki çalışan bir abiyle konuştum kararla ilgili belgeyi imzaladım.buyrun
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
    Servise 04.04.2014 tarihinde verdim ve telefon elime 28.04.2014' de geçti.
    Belgesi burada telpa servis takip ve yapıldığına dair belge.
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]


    Diğer belgelerde diğer arkadaşların yaptırdıkları belgeler onları paylaşıyorum bir kaçı @Welc arkadaşımıza ait
    onlarda böyle buyrun
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
    bu da forumdan arkadaşın thh ye başvurup haklı bulunduğu emsal karar
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]
    evet arkadaşlar şimdi nasıl tüketici hakem heyetine başvuracağız onu söyleyeceğim.
    ilk önce kimlik fotokopisi fatura fotokopisini 2 kere çektiriyorsunuz. 2 tane vereceksiniz yedek olarak diğeride tabikide. sonra yukarıda paylaştığım belgeleri cdnin içine atacaksınız videoyu da cdnin içerisine atacaksınız birde dilekçe yazacaksınız ben örnek olarak koydum oradan kopya çekebilirsiniz. cdnin içerine koyduğunuz belgeleri ek olarak belirteceksiniz. kendiniz isim adlandırın ben "Başka Müşteriye Ücretsiz Onarımın Belgesi" diye adlandırdım. dilekçenin de çıktısını alacaksınız tarih imza unutmayın :D ilçe kaymakamlığına gidip başvuruda bulunucaksınız. bu kadar basit karar 1 ay veya 3 ay gibi bir sürede çıkabilir. benim 1 ayda halledildi karar. tabi normalde 3 ay kullanamadım telefonu. saygılar sevgiler kolay gelsin.
    ilk önce servise yollayın eğer servis YAPMAZ ise bunu yapın. ilk önce şansınızı deneyin tabikide
    edit: @Welc arkadaşımız telefonun 3 kere beyaz leke ve 1 kerede soket problemi yaşadığı için ücret iadesinde bulunacakmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pallo -- 3 Mayıs 2014; 21:22:45 >







  • Ben yoladım bakalım ne olacak 1. yoladım ulaşamamışlar 50 tl için yapmadan gönderdiler bi daha yoladım hayırlısı :D
  • zirnih koklatmam onlara. Onlara verilen para haram

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar bildigimiz bir sey varsa paylasalim yardimci olalim. Flood icin kusura bakmayin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorun bendede var. Zar zor şarj ediyorum..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazımı istedim göndersinler direk tüketici hakem heyetine gidicem. genel müdürü bile kendisi itiraf ediyor ama hala israr ediyorlar. birlik olmamız gerek arkadaşlar
  • güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de ilk zor şarj etmeye başladi sonra bozuldu.Bence sajdaykwn tele eleme bide orijinal şajr aletini kulanma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende samsungun sarj aleti var ama onda da olmuyor maalesef ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Real woods kullanıcısına yanıt
    Hangi telin şarj aletini almaliyim? S3 uyar mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben s3 uyar diye biliyorum ama soyle bir sey de var, bazi arkadaslarin soket sorunu farkli, mesela benimkisi her sarj aleti kullanirsan kullan zar zor oluyor ama bazilarin ki sarj aletini degistirince cozum oluyor. Vesselam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uyar.Zaten çoğu telin şajr aleti aynı.
  • Real woods kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar başka telefonların şarj aleti ve kablosu da ( asıl sorun bence kabloda) bir süre sonra şarj etmiyor, yani ilgili soket problemli, telefonu ilk aldığımda çok sıkı olan soket şu an gevşek oldu, bende yakında servise göndericem, prosedürü bilen varsa yazabilir mi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ik1971 İ kullanıcısına yanıt
    1-]Faturanın fotokobisini çek.
    2.İme numarasını üzerine yaz
    3.Adını sana ulaşıcakları numaranı üzerine yaz.
    4.Sorununu yaz.
    5.Git bir yurt içi kargoya ben bunu telpa ya yolucaktımde bu kadar.
  • Real woods kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler... @Real woods
  • zaten discovery nin şarj kablosu çok kalın, telefonu eline alınca hareket ederken soketi çok kastırıyo, bir de soketi zayıf yapınca hemen bozuluyor, bazı şarj kabloları var iplik gibi onlardan kullanmak biraz çözüm olabilir.
  • arkadaşlar ben de şarj sorunundan dolayı gönderdim ücretsiz yapmadılar. muzaffer gölcü nün söylediklerini ben de söyledim hiç dinlemiyorlar. bozuk plak gibi ücret yatıracakmısınız yatırmayacakmısınız diye aynı soruyla karşılaştım. bir süre yatırmadım. telefonu gönderdiğim telefon bayii nin hesabından kesmişler parayı. aynı günlerde bende yatırmıştım parayı zaten. vesselam ben de tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim insanı keriz yerine koyuyor bu telpa. yeni çıkacak olan GM DİSCOVERY ELİTE alacak bu telefonu çocuğa verecektim ama şuan almaktan vazgeçtim. böyle ilgisiz kalitesiz servis telpa olduktan sonra bence almaya değmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karizma0101

    arkadaşlar ben de şarj sorunundan dolayı gönderdim ücretsiz yapmadılar. muzaffer gölcü nün söylediklerini ben de söyledim hiç dinlemiyorlar. bozuk plak gibi ücret yatıracakmısınız yatırmayacakmısınız diye aynı soruyla karşılaştım. bir süre yatırmadım. telefonu gönderdiğim telefon bayii nin hesabından kesmişler parayı. aynı günlerde bende yatırmıştım parayı zaten. vesselam ben de tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim insanı keriz yerine koyuyor bu telpa. yeni çıkacak olan GM DİSCOVERY ELİTE alacak bu telefonu çocuğa verecektim ama şuan almaktan vazgeçtim. böyle ilgisiz kalitesiz servis telpa olduktan sonra bence almaya değmez.

    kim ne demis adamlarin umrunda degil, sanki biz tenekeyiz bosa konusuyoruz. Hala sahip cikmiyorlar cihaza, arkadaslardan ricam bu sorun cozulmeden elite ve gmd2 almasinlar tepki koysunlar forumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: karizma0101

    arkadaşlar ben de şarj sorunundan dolayı gönderdim ücretsiz yapmadılar. muzaffer gölcü nün söylediklerini ben de söyledim hiç dinlemiyorlar. bozuk plak gibi ücret yatıracakmısınız yatırmayacakmısınız diye aynı soruyla karşılaştım. bir süre yatırmadım. telefonu gönderdiğim telefon bayii nin hesabından kesmişler parayı. aynı günlerde bende yatırmıştım parayı zaten. vesselam ben de tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim insanı keriz yerine koyuyor bu telpa. yeni çıkacak olan GM DİSCOVERY ELİTE alacak bu telefonu çocuğa verecektim ama şuan almaktan vazgeçtim. böyle ilgisiz kalitesiz servis telpa olduktan sonra bence almaya değmez.

    kim ne demis adamlarin umrunda degil, sanki biz tenekeyiz bosa konusuyoruz. Hala sahip cikmiyorlar cihaza, arkadaslardan ricam bu sorun cozulmeden elite ve gmd2 almasinlar tepki koysunlar forumda

    +2014

    Şu işe bir çözüm bulunana kadar GM almayalım, aldırmayalım. Hatta gerçek veya sanal her platformda bu sorunu ve yetkililerin umursamaz tavrını dile getirelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne kendimde nede aile bireylerimde G.M kullanan yok ama buradakı bu yazıları gorunce sınırlenmemek elde degil.

    Bundan sonra kesinlikle taraf olup bu markayı alacak olanları uyarmak veya caydırmak lazım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.