Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU] (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
355
Cevap
8
Favori
18.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ara sor kardeşim, ben kendim almıştım ama telefonu da kendim götürmüştüm :D
  • Telpaya nazik gonderdiniz telefonu ? Eğer aldiginiz yere verdiyseniz oraya gonderirler, yok eğer ben kargoyla yolladim diyorsaniz kargo ile evinize kadar gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo

    Telpaya nazik gonderdiniz telefonu ? Eğer aldiginiz yere verdiyseniz oraya gonderirler, yok eğer ben kargoyla yolladim diyorsaniz kargo ile evinize kadar gelir

    elden profilo avmdeki yerine vermiştim.
  • Şuan hala teslimat bölümünde yaziyorsa gidin alin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soket Sorunu Şarjı telefona dolayınca sarj oluyor ama ben yinede servise gönderdim 2 bayan farklı cevaplar verdi şuan benden 50tl soket parası ve 60tl 16gb dönüştürmek istersem para talep ediliyor ne yapmalıyım??

    Önce
    Sn. ...,

    cihazınız 4 Gb'tır. Şuan stoklarımızda 4 gb anakart bulunmadığı için Cihazınıza isterseniz 16 GB anakart takabiliriz. Bu işlemin fiyatı 60 TL'dir. Beklemek isterseniz ortalama 1,5 hafta sonra 4 Gb anakart geldiğinde ücretsiz onarım yapılıp gönderilecektir.

    saygılarımızla

    2 saat arayla 2 müşteri temsilcisinin cevabı ne yapmalıyım??

    Sn. ..., aynı kişi

    Cihazınız için 110 TL ücret bilgisi mevcut. 60 TL 16 GB yükseltme için sunulan teklif, 50 TL ise şarj soket değişim ücretidir. Şarj soketiniz de kullanıcı kaynaklı kopma olması sebebi ile garanti kapsamına girmemektedir. 50,00 TL ödeme yapmanız durumunda soket onarılıp cihaz tarafınza gönderilecektir. 16 GB yükseltme işleminiz gerçekleştirilmeyecektir.

    Sn. ..., aynı kişi

    Tarafınıza veriklen bilgiler konusunda bilgim var. Ancak hatalı bilgi paylaşımı gerçekleşmiştir. İmei numaranız ile telpa.com adresimizden de sorgulama yapabilirsiniz.




  • NeriSs N kullanıcısına yanıt
    Bu adamlarin isleri hep böyle aldigima pişman oldum haram olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar , ben Bilim sanayi bakanlığına ayıplı ürün şikayetinde bulunmuştum. Onlarda gümrük ve ticaret bakanlığına paslamışlardı şikayetimi.(tüketici hakem heyetleri bu bakanlığa bağlı.) Onlarda telpaya yazı göndermişler. Hasılı telpa da " hakem heyeti kararlı " ibaresi ile telefonumun onarımını garanti dahilinde ücretsiz yaptı. Telefonunda şarj soket problemi yaşayan arkadaşlar, biraz uğraşırsınız ,fakat hakem heyetinden olumlu sonuç alıyorsunuz. Hepinize kolay gelsin. Sabırlar diliyorum...
  • arf77 A kullanıcısına yanıt
    Olması gereken de buydu tebrikler hocam, kam emicilere para kaptirmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben cihazı telpaya sarj almıyor diye adres ve iletişim bilgileriyle not yazdım ve yurtiçi kargo ile gönderdim.fakat bugün telpanın internet sitesinden cihaz takip sistemine baktıgımda

    60 TL Fark ile 16 GB ANAKART Değişim Ücret
    Garanti Durumu : Garanti Harici
    Form Durumu : Onarım ücret onayı bekliyor.
    Servis Ücreti : 60 TL

    diyordu ama benim sorunum şarj stoku . anakartla beraber sarj stoku mu degişiyor parayı ödeyeyim mi ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyas_01

    arkadaşlar ben cihazı telpaya sarj almıyor diye adres ve iletişim bilgileriyle not yazdım ve yurtiçi kargo ile gönderdim.fakat bugün telpanın internet sitesinden cihaz takip sistemine baktıgımda

    60 TL Fark ile 16 GB ANAKART Değişim Ücret
    Garanti Durumu : Garanti Harici
    Form Durumu : Onarım ücret onayı bekliyor.
    Servis Ücreti : 60 TL

    diyordu ama benim sorunum şarj stoku . anakartla beraber sarj stoku mu degişiyor parayı ödeyeyim mi ???

    Kronik hata şarj yeri ile kalıyor o yüzden ucuz etin yahnisi misali kısaca sıralayım eksik bulan varsa eklesin
    1- sarj giriş yeri
    2- ekran blutlanması
    3- sarj aletinin usb gibi olan kısmının zamanla sarj girişi gibi arızalanması temassızlık olması.
    4- power tusu (zamanla eriyor çok basılmasından dolayı olsa gerek ses tusu da 2 sene sonra eriyip oda basmayacak.)
    5- çerçevenin porseen gibi her yere düşüşünde bir yerinin parçalanması kırılması
    6- şarj kablosunun içndeki tellerin zamanla kopması

    Not: bu saydıklarım diğer telefonlarda yokmu illaki var ama ben ilk çıkan 3.2 mp kameralı dokunmatik bildiğin doğan şahin gibi eski bi telefon ilk çıkan dokunatiklerinden onun ne şarj aletinde ne data kablosunde ne şarj yerinde ne kasasında nede tuşlarında bi probem yok sene 2008 yanlış hatırlamıyorsam alınma tarihi hala çalışır durumda buna ne diceksin aradaki kalite farkı ikisini de ben kullandım ve general mobile discovery de yazdıım bütün sorunlar başıma geldi şimdi mahkeme sonuçlanmasını bekliyorum.

    Tercih senin imkan vars ugras iade et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben telpaya telefonu verdim 10 gün içinde ana kart ve anten değiştirilip geldi, 16 GB ile değiştirmiştir,
    şahsen memnun kaldım. para da talep etmediler. çevremde çok kişiye bu telefondan aldırmıştım. aksi olsaydı hakkımı aradım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce şarj soketi değişikliği nedeniyle 50 tl vermiştim servise. Bu seferde bataryam şişti. Hiç göndermeyi düşünmüyorum. internetten 25 tl ye batarya alacağım fakat güvenemiyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyas_01

    arkadaşlar ben cihazı telpaya sarj almıyor diye adres ve iletişim bilgileriyle not yazdım ve yurtiçi kargo ile gönderdim.fakat bugün telpanın internet sitesinden cihaz takip sistemine baktıgımda

    60 TL Fark ile 16 GB ANAKART Değişim Ücret
    Garanti Durumu : Garanti Harici
    Form Durumu : Onarım ücret onayı bekliyor.
    Servis Ücreti : 60 TL

    diyordu ama benim sorunum şarj stoku . anakartla beraber sarj stoku mu degişiyor parayı ödeyeyim mi ???

    ben sadece soketi 50 tl ye servise yaptırmıştım. 10 tl fark ile üstüne 16gb anakart değişimi güzel teklif. uğraşmak istemiyorsan yaptırılabilir. yok hakkını aramak istiyorsan sen bilirsin.

    not : telefonun 4gb ise
  • Bir telpa mağduru olarak şahsi hikayemi aktarmak isterim

    Malum şarj soketi arızası; önce servise gönderdim 50 TL. talep edildi itiraz ettim.
    Müşteri temsilcileri ile ayrı ayrı tartışmalarım sonuç vermedi cihazı tamir etmeden iade ettiler.
    Telpa dan şikayetçi oldum: dilekçemde para iadesi istediğimi belirttiğim thh ye başvurum olumlu bulundu.
    thh avukatları tebligat yaptılar. cihazı kutu ve tüm aksesuarları ile birlikte telpanın profilo avmdeki yeni adresine gönderdim.
    müşteri temsilcisi para iadesinin yapılacağını söyledi.
    serviste geçen süre dahil yaklaşık 1 yıl süren uğraş ve bekleyiş sonrasında bu hafta discovery e ödediğim paranın iadesini bekliyorum.

    telefonumu inceleyen bilir kişiler cihazı ve arızayı ezbere biliyor, telpanın niyetinin farkındalar.
    bu şekilde gelen tüm cihazların haklı olduğunu tüketicilerin hakkını araması gerektiğini söylüyorlar.
    mağdur olanların telpanın bu oyununa gelmemesini hakkını sonuna kadar aramasını dilerim.

    saygılarımla




  • Arkadaşlar firmanın malum cihazini tüketici hakem heyeti karari ile an itibariyle iade etmiş ve 699 TL hesabima geri yatirilmis durumdadır telefonun arizasi 1 dolarlik şarj soketi 10 TL lik işçilik ucreti idi 50 TL deyip kullaici hatasi denmişti 2.5 ay anca kullanabilmistim 7 ay surdu ama şükür hayr la sonuçlandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isa_001453 İ kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun hocam mücadeleniz için tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pallo kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi inanın 1defa telpada 3defada telefoncuda yaptırdım ama olmuyor kardeşim yav ne yapacaz yokmudur çözümü ögrenci adamız paramız yok varmı bir yardımcı olabilcek bunu nasıl hallederiz telin başka bişeyi çalısmasa bastacı ama bu soket en önemli yeri ya
  • isa_001453 İ kullanıcısına yanıt
    Tebrik ediyorum . Hayırlı olsun. Uzun ama doğru yolu seçmişsiniz. Ben uğraşmamıştım yoğunluktan dolayı ama kendim para iadesi almış gibi sevindim.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.