Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU] (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
8
Favori
18.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 28kerem28

    Benim de bozuldu :) ama benim ki ust uste salak gibi 3 kere yere dustu sarjdayken :( ondan sonra olmustu :(

    Bence verdikleri sarj kablosu sorunlu baska sarj makinesiyle kullananlarda kendi kendine olusan sprun yok(diyebiliyorum) varsa cevaplasin :)

    Benim gorusum hassas ama kotu kullanimdan oluyo

    Edit: bunu kendim icin soyledim benim hatamdi he siz kendi kendine oldu diorsaniz o ayri mesele :)

    Edit 2 : verdikleri sarj kablosu sorunlu bence :d

    Benin 7 yil önce alinmiş Samsung un ilk dokunmatik lerinden bi telefonum var onda neden boyle bi hata cikmadi bunca zaman şarj ettim şarjda kullandim az bi zaman değil tam 7 sene kahrimi çekti bu niye 4 ayda bozuldu ayni kişi kullanmasına aayni şartlarda kullanmasına rağmen ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isa_001453


    quote:

    Orijinalden alıntı: 28kerem28

    Benim de bozuldu :) ama benim ki ust uste salak gibi 3 kere yere dustu sarjdayken :( ondan sonra olmustu :(

    Bence verdikleri sarj kablosu sorunlu baska sarj makinesiyle kullananlarda kendi kendine olusan sprun yok(diyebiliyorum) varsa cevaplasin :)

    Benim gorusum hassas ama kotu kullanimdan oluyo

    Edit: bunu kendim icin soyledim benim hatamdi he siz kendi kendine oldu diorsaniz o ayri mesele :)

    Edit 2 : verdikleri sarj kablosu sorunlu bence :d

    Benin 7 yil önce alinmiş Samsung un ilk dokunmatik lerinden bi telefonum var onda neden boyle bi hata cikmadi bunca zaman şarj ettim şarjda kullandim az bi zaman değil tam 7 sene kahrimi çekti bu niye 4 ayda bozuldu ayni kişi kullanmasına aayni şartlarda kullanmasına rağmen ?

    Samsung daha saglam cunku ? Bu cihaz cok hassas unku cok ince o yuzden cabuk bozuluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim şarj soketi bozuldu 10 gün bekledim daha dun aldim bugünse ekran titriyo ve ekran gidip geliyor ne yapmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 28kerem28


    quote:

    Orijinalden alıntı: isa_001453


    quote:

    Orijinalden alıntı: 28kerem28

    Benim de bozuldu :) ama benim ki ust uste salak gibi 3 kere yere dustu sarjdayken :( ondan sonra olmustu :(

    Bence verdikleri sarj kablosu sorunlu baska sarj makinesiyle kullananlarda kendi kendine olusan sprun yok(diyebiliyorum) varsa cevaplasin :)

    Benim gorusum hassas ama kotu kullanimdan oluyo

    Edit: bunu kendim icin soyledim benim hatamdi he siz kendi kendine oldu diorsaniz o ayri mesele :)

    Edit 2 : verdikleri sarj kablosu sorunlu bence :d

    Benin 7 yil önce alinmiş Samsung un ilk dokunmatik lerinden bi telefonum var onda neden boyle bi hata cikmadi bunca zaman şarj ettim şarjda kullandim az bi zaman değil tam 7 sene kahrimi çekti bu niye 4 ayda bozuldu ayni kişi kullanmasına aayni şartlarda kullanmasına rağmen ?

    Samsung daha saglam cunku ? Bu cihaz cok hassas unku cok ince o yuzden cabuk bozuluyo

    Biz ona kronik fabrika hatasi diyoruz general mobile un sahibi de bunu kabul etti zaten sokup yerine daha iyisini takiyorz dedi ama 50 TLkarsiliginda suan para almiyorlarmis galiba en son öyleduyduk :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergem

    Benim şarj soketi bozuldu 10 gün bekledim daha dun aldim bugünse ekran titriyo ve ekran gidip geliyor ne yapmak lazim

    Tekrar servise gidecek maalesef ucuz etin yahnisi power tusuda ses tuşuna nazaran daha az basiyormu bide öyle bi hata daha türedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranimi degistirirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergem

    Ekranimi degistirirler

    Adamin birininkini 3 kez değiştirmişler 4 . ue yollamis değişimiistemiş:) sen daha birinciden korkuyon :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha yeni geldi telefon zaten ayrılmak istemiom bazen oluyor zaten tam sorun cikartmio gonderiyimmi yoksa daha çok sorun olursa o zaman mi gonderiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sergem S kullanıcısına yanıt
    Valla onu bilemedim adamların eline geçtiğinde sorun yok deyip yollarlarsa ayri kaldigin yanina kalir ama daha çok bozulunca da kullanici hatasi demesinler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bilmiyorum napcami yaw bu nasil servis düzeltip başka yerini boZuyorlar kendi verdikleri sarjz aletinimi kullaniyim yoksa samsung sarjz aletini alayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün internetten kontrol ettiğimde onarıldı teslimat bölümünde yazıyordu.Gittim aldım.Şikayetlerim ekran soğukta kalınca mavi renk oluyordu, ekranda ölü piksel ve beyaz leke mevcuttu ve orijinal şarj kablosunu oynatınca şarj kesiliyordu, başka kabloyla deneyince yapmıyordu.12 mayıs pazartesi günü sabah 10.30-11.00 arası cihazı Levent'te servise verdim.16 mayıs cuma yani bugün yine Levent'ten teslim aldım.Ekran panelini değiştirmişler, eski şarj kablosunun yerine kaliteli bir kablo koymuşlar.Esas ilginç olan cihazın hoparlör sorununu söylemeyi unuttuğum halde buzzer'ı da değiştirmişler yani anladığım kadarıyla test esnasında fark etmişler ve değiştirmişler sağ olsunlar.Zaten bu kadar kısa sürede tamir etmeleri de bir rekordur sanıyorum.
    Sanırım servis onca şikayetten sonra kendini düzeltmeye başladı.Servise gitmeye korkan arkadaşlar hiç düşünmeden götürüp versinler cihazlarını.Belki inanmayan olur servis belgesini de ekliyorum.Verdikleri kablonun da fotoğrafını koyuyorum.

     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]


     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKE58 -- 16 Mayıs 2014; 20:22:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EKE58

    Arkadaşlar bugün internetten kontrol ettiğimde onarıldı teslimat bölümünde yazıyordu.Gittim aldım.Şikayetlerim ekran soğukta kalınca mavi renk oluyordu, ekranda ölü piksel ve beyaz leke mevcuttu ve orijinal şarj kablosunu oynatınca şarj kesiliyordu, başka kabloyla deneyince yapmıyordu.12 mayıs pazartesi günü sabah 10.30-11.00 arası cihazı Levent'te servise verdim.16 mayıs cuma yani bugün yine Levent'ten teslim aldım.Ekran panelini değiştirmişler, eski şarj kablosunun yerine kaliteli bir kablo koymuşlar.Esas ilginç olan cihazın hoparlör sorununu söylemeyi unuttuğum halde buzzer'ı da değiştirmişler yani anladığım kadarıyla test esnasında fark etmişler ve değiştirmişler sağ olsunlar.Zaten bu kadar kısa sürede tamir etmeleri de bir rekordur sanıyorum.
    Sanırım servis onca şikayetten sonra kendini düzeltmeye başladı.Servise gitmeye korkan arkadaşlar hiç düşünmeden götürüp versinler cihazlarını.Belki inanmayan olur servis belgesini de ekliyorum.Verdikleri kablonun da fotoğrafını koyuyorum.

     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]


     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU]





    Sansliymis sen :D keşke bana da kabli verseler yahu:D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pallo kullanıcısına yanıt
    Aynen biraz şansılıyız galiba :)) Telefonu servise verirken kabloyu da götürüp yeni kablo talep edin belki verirler hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EKE58

    Aynen biraz şansılıyız galiba :)) Telefonu servise verirken kabloyu da götürüp yeni kablo talep edin belki verirler hocam.

    Denicem bunu :D kablo nasıl eskisinden güzele benziyor:) siz yeni kablo mu talep ettiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt
    Pallo kardesimiz sagplsun bilinci kullanıcı :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pallo kullanıcısına yanıt
    Öncekinden çok iyi daha yumuşak giriyor sokete.Orada başka bir arkadaş kabloyu aynısıyla değiştirdiklerini söylemişler arkadaş benimkini görünce şaşırdı oradaki bayana sordu bayan da o kablo daha iyi, onun stoku var beyefendiye denk gelmiş falan dedi.
    Ben sadece orijinal kabloda sorun yaptığını söyledim kabloyu da aldı telefonla beraber.Nihayetinde de değiştirmişler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt
    Bize denk gelmez :) sen kismetlisin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isa_001453 İ kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim :) hepimiz birer tuketiciyiz :) birbirimizi desteklememiz lazım hakliyken :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekranın sağ alt kısmında ışık sızması var 2 defa garantiye yolladım sorun yok diyerek geri yolladılar
  • Salı günü kardesim in telefonu nu yollayacagım bakalim ne diyecekler. Power tusuna :)
    Cok basmıssınız kullanımdan kaynaklı hata
    Az bassaydın boyle olmazdı herseyın bı omru var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.