Şimdi Ara

Baymak kombi ek garanti ücret iadesi hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Baymak servis için aşağıdaki şikayeti oluşturdum ama bugün arayıp sonuç olumsuz dediler. şikayet var sitesine herhangi bir açıklama yapmıyorlar.

    bu ücretin geri alınabilmesi için bir yol varmıdır? tüketici hakları bu konuda yardımcı olurmu dostlar?

    Henüz bitmemiş olan 3 yıllık ek garanti paketi üzerine, son bakımda 390 tl'ye 3 yıllık daha ek paket sözleşmesi yapıldı. 2014 temmuz ayında başlayacak olan sözleşmemi, maddi olarak bir süredir zor durumda olduğumu belirterek iptal edilmesi talebinde bulundum. 3 sn. telefonda bekletip sözleşmeye imzayı atmışsınız artık ödeyeceksiniz iptal edemeyiz biz denildi, şok olup telefonu kapattım.

    Böyle büyük bir firmanın, henüz kullanılmamış bir hizmet için 390 tl'yi iade edememesine anlam veremiyorum. Sonuçta satın alınan bir gıda ürünü veya tekstil ürünü değil. Kutusu yok ki zarar gelsin. Hiç kullanılmamış 2014 temmuzda başlayacak bir ek garanti. Özel durumuma istinaden yardımınızı rica ediyorum.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2282247#gorusmeler







  • Almadığın hizmeti iptal edebilirsiniz bence.
    Siz birde yazılı olarak baymak ana bayiye başvurun.
    Birde tüketici hakları nada basvurun.

    Bizide aradilar istemwdik birde aize ozel diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olayı yazıya dök.baymak genel müdürlüğe fax gönder .fax, ı ptt den gönder. elıne mühürlü PTT gönderi ibelgesini al.sonra almadık derler.nede olsa ptt resmı kurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DEMİRCİEFE -- 11 Şubat 2014; 11:03:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa1403

    Almadığın hizmeti iptal edebilirsiniz bence.
    Siz birde yazılı olarak baymak ana bayiye başvurun.
    Birde tüketici hakları nada basvurun.

    Bizide aradilar istemwdik birde aize ozel diyorlar





    Bence de iptal edilmesi gerekir diye düşünüyorum.

    en azından insanlık namına yapılabilinir, özel durumumu belirtmişim ve kullanılmayan bir hizmet.

    açıklama da yapmıyorlar, yetkililerle görüştük imza attınız sözleşme yaptınız ödiceksiniz bankaya, veremeyiz paranızı diyorlar.

    şikayetvar.com da ki şikayete cevap da veremediler.. telefon açıp söylediler vermiyoruz diye.


    Forumlar da ve internette bu tarz bir konu bulamadım, benden sonra da birinin başına gelirse en azından örnek olur bu durum.

    baymak firması içinde çok şikayet varmış, işin içine girince gördüm,

    ilginiz için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    olayı yazıya dök.baymak genel müdürlüğe fax gönder .fax, ı ptt den gönder. elıne mühürlü PTT gönderi ibelgesini al.sonra almadık derler.nede olsa ptt resmı kurum.

    şikayetimin aynısını mı yazmam gerekir? ptt ile gönderdiğim de, karşı taraf için değişen ne olacaktır? anladığım kadarı ile resmi bir kurum harici yapılacak başvuruları dikkate almıyacak bir firma baymak..

    yazık... ismi, kendinden büyük firma..
  • şunu demek istıyorum.önce talebinizi baymak genel mudurluğe iletın.fax la gönderirsenız daha çabuk ulaşım olur.fax ı herhangi bir yerden çekersenız almadık diyebilirler.ancak resmi kurumdan yanı ptt den gönderirsenız almadık diyemezler.olakı tuketıcı hakemheyetıne gidersenız elinizde savunacak belgenız olur.fax tan sonraa 30 gun bekleyıp tuketıcı hakem heyetıne gidebilirsınız.tuketıcının korunması hakkındaki kanun değişti.tuketıcı lehıne maddeler çogaldı ama yururluge girdi mi bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    şunu demek istıyorum.önce talebinizi baymak genel mudurluğe iletın.fax la gönderirsenız daha çabuk ulaşım olur.fax ı herhangi bir yerden çekersenız almadık diyebilirler.ancak resmi kurumdan yanı ptt den gönderirsenız almadık diyemezler.olakı tuketıcı hakemheyetıne gidersenız elinizde savunacak belgenız olur.fax tan sonraa 30 gun bekleyıp tuketıcı hakem heyetıne gidebilirsınız.tuketıcının korunması hakkındaki kanun değişti.tuketıcı lehıne maddeler çogaldı ama yururluge girdi mi bilmiyorum.

    Efe bey ilginiz için çok teşekkür ederim, şimdi ALO175 i aradım, faks la filan hiç uğraşmayın diyor direk şikayetinizi belirten dilekce ile makbuz vs. tük haklarına baş vurun diyor. sanırım bende öyle yapıcam. sonucu olumlu yada olumsuz buraya aktarırım. sonuç ne olursa olsun artık baymağın çöpünü dahi evime sokmam.. inanılmaz şikayetleri olan bir firma gerçekden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vinas

    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    şunu demek istıyorum.önce talebinizi baymak genel mudurluğe iletın.fax la gönderirsenız daha çabuk ulaşım olur.fax ı herhangi bir yerden çekersenız almadık diyebilirler.ancak resmi kurumdan yanı ptt den gönderirsenız almadık diyemezler.olakı tuketıcı hakemheyetıne gidersenız elinizde savunacak belgenız olur.fax tan sonraa 30 gun bekleyıp tuketıcı hakem heyetıne gidebilirsınız.tuketıcının korunması hakkındaki kanun değişti.tuketıcı lehıne maddeler çogaldı ama yururluge girdi mi bilmiyorum.

    Efe bey ilginiz için çok teşekkür ederim, şimdi ALO175 i aradım, faks la filan hiç uğraşmayın diyor direk şikayetinizi belirten dilekce ile makbuz vs. tük haklarına baş vurun diyor. sanırım bende öyle yapıcam. sonucu olumlu yada olumsuz buraya aktarırım. sonuç ne olursa olsun artık baymağın çöpünü dahi evime sokmam.. inanılmaz şikayetleri olan bir firma gerçekden..

    Umarım amacınıza ulasirsiniz.
    Baymaktan bizde bazi konularda sikayetimiz oldu. Suda bir gercek urununden memnun kaldık ama servisten memnun kalmadim.
    Bu bisi degistirmiyor cogu firmada aynı tarz yaklasimda.

    Ben suan ariston kombi taktirdim mutluyum. Yarin sorun cikinca servis problem cikartirsa mutsuz olabilirim.

    Bizler ne yaparsak yapalım Türkiye de bazı seylerin degismesi uzun zaman alıyor.

    Telefondan da bi ornek vereyim turkiye garantili alsanda alamsanda turkiyedeki tum servisler problem cikartiyor her markada sadece sony de bunu gormedim. Onda da olanlara inanamadim. Sony Ericsson w700 serisi telefonu vardi arkadasimin kabi cizildi diye 4 kez garantiden kabini ücretsiz degistirtmisti.
    Neyse konuyu dagitmayalim bende takipteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa1403


    quote:

    Orijinalden alıntı: vinas

    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    şunu demek istıyorum.önce talebinizi baymak genel mudurluğe iletın.fax la gönderirsenız daha çabuk ulaşım olur.fax ı herhangi bir yerden çekersenız almadık diyebilirler.ancak resmi kurumdan yanı ptt den gönderirsenız almadık diyemezler.olakı tuketıcı hakemheyetıne gidersenız elinizde savunacak belgenız olur.fax tan sonraa 30 gun bekleyıp tuketıcı hakem heyetıne gidebilirsınız.tuketıcının korunması hakkındaki kanun değişti.tuketıcı lehıne maddeler çogaldı ama yururluge girdi mi bilmiyorum.

    Efe bey ilginiz için çok teşekkür ederim, şimdi ALO175 i aradım, faks la filan hiç uğraşmayın diyor direk şikayetinizi belirten dilekce ile makbuz vs. tük haklarına baş vurun diyor. sanırım bende öyle yapıcam. sonucu olumlu yada olumsuz buraya aktarırım. sonuç ne olursa olsun artık baymağın çöpünü dahi evime sokmam.. inanılmaz şikayetleri olan bir firma gerçekden..

    Umarım amacınıza ulasirsiniz.
    Baymaktan bizde bazi konularda sikayetimiz oldu. Suda bir gercek urununden memnun kaldık ama servisten memnun kalmadim.
    Bu bisi degistirmiyor cogu firmada aynı tarz yaklasimda.

    Ben suan ariston kombi taktirdim mutluyum. Yarin sorun cikinca servis problem cikartirsa mutsuz olabilirim.

    Bizler ne yaparsak yapalım Türkiye de bazı seylerin degismesi uzun zaman alıyor.

    Telefondan da bi ornek vereyim turkiye garantili alsanda alamsanda turkiyedeki tum servisler problem cikartiyor her markada sadece sony de bunu gormedim. Onda da olanlara inanamadim. Sony Ericsson w700 serisi telefonu vardi arkadasimin kabi cizildi diye 4 kez garantiden kabini ücretsiz degistirtmisti.
    Neyse konuyu dagitmayalim bende takipteyim

    Mustafa bey size katılıyorum, ilginiz için de teşekkür ederim.

    cihazın ve servisin iyisini kötüsünü geçtim, yetkilerin şikayetvar.com a cevap vermemesi ve aradıklarında da "imzayı attınız, ödiceksiniz" demeleri beni iyice hırslandırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vinas -- 11 Şubat 2014; 16:45:34 >




  • vinas V kullanıcısına yanıt
    inşallah sorununuz çözulur.ama yukarıda belirttiğim üzere tuketcı yasasında bazı değişiklikler oldu.cayma hakkında da süre uzatıldı diye biliyorum.ama yasaının yururluk tarıhını tam bilemiyorum.sağlıcakla kal.
  • 3 yıllık ek garanti yaptırmıştık bizde. yarın bitiyor uzatmak istiyorum 5 yıl üzeri kombilere garanti yapmıyoruz dediler.
    size nasıl yapmak istemişler :) 2 yıl normal garanti artı 3 yıl uzatma garantisi 5 yıl yapıyor zaten. :)
  • Beni 3-5 gun once aradilar. Simdi uzatirsaniz 3 yil daha 2020 ye kadar olucak dedi. Ama 2017 de bitince ek garantim bidaha uzatamiyormusum..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.