Bildirim
opel vectra cdx mi yoksa gt ?


Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
96-99 kasa cdx i 2,5 v6 motordur 170 hp hemen hemen tümü otomatiktir el gazı ise insanı zevkten cıldırtacak kadar güzeldir yanlız bu kasada km başına tüketim degeri 350 ykr nin altına inmez yani bayagı yüksek bir degerdir 00 model ve üstü olarak makyajlı kasa tabir ettigimiz vectra cdx ler 2,0 indi donanım olarak bayagı üstündür en önemlileri deri döşeme sunroof xsenon farlar 136 hp dir
gt modeli ise 150 hp dir 4 silindir gayet sportif yapılı tüketim olarak katalogta 136 hp olan 2,0 motordan daha az tükettigi gözükür ama yanlıştır km başına o da 250-300 ykr nin altına inmez
bence en mantıklısı 00 ve üstü model efsane kasa diye tabir edilen cdx vectradır -
GT ler 150 hp dır ve 136 hp lık modellerden emme manıfoldu egsoz manıfoldu ve yanma odalar farklıdır 136 lık modellere gore cok delı gıder ama ogrencı işi arıyosan 1.4- 1.6 bı arac almanı tavsıye ederım. ben ogrencıyken astra gsı'ım vardı valla ocagıma ıncır agacı dıkdı sonra pert oldu yerıne megane coupe aldım ve bı ohhh cekdım benzınden baska para harcayabılceem yerler kesfettım tavsıyem ogrencı işi istiyosan motor hacmını dusur yok koymaz dıyosan kesınlıkle GT al -
kardeş CDX lerde2.5 litre motor var V6 onlar çorba gibi benzin içiyor.quote:
Orijinalden alıntı: ** ZORBEY **
GT ler 150 hp dır ve 136 hp lık modellerden emme manıfoldu egsoz manıfoldu ve yanma odalar farklıdır 136 lık modellere gore cok delı gıder ama ogrencı işi arıyosan 1.4- 1.6 bı arac almanı tavsıye ederım. ben ogrencıyken astra gsı'ım vardı valla ocagıma ıncır agacı dıkdı sonra pert oldu yerıne megane coupe aldım ve bı ohhh cekdım benzınden baska para harcayabılceem yerler kesfettım tavsıyem ogrencı işi istiyosan motor hacmını dusur yok koymaz dıyosan kesınlıkle GT al
ama yeni cdx lerde 2.0 litre ve full kontrol
2.0 vextra lar bile çok yakıyor oları düşünmek bile istemiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BAy Ciddi -- 30 Ağustos 2006; 20:13:40 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: buraqovic
ikiside bana cok yakın gibi geldi ama elbet farkları vardır
kullananlar aydınlatırsa iyi olur
98-99-2000 modellerine bakıyorum gt cok fazla yok ama cdx bulmak daha kolay
yakıt tuketimi nasıldır ( öğrenci işi olacak sonucta )
her türlü bilgiye açığım
Genelde kıyaslama istenen başlıklarda alakasız model tavsiyeleri olur. Dayanamadım, iyiliğin için bugün ben de bunu yapmak istiyorum ve sana 1.4 Corsa yada Polo'yu öneriyorum.
Özellikle şu 1.4 16v 100 hp lik motorun olduğu eski kasa polo'yu şiddetle tavsiye ederim. İdeal öğrenci arabası. Hantallık yok, yakıt tüketiminde cimri, seri atak performanslı, kaliteli yakışıklı, sorunsuz. Daha ne olsun.
Öğrenci adam öyle uzun yola pek gitmez. Şehir içi, bahçelide filan gezer. 2.5 litrelik bir araçla birlikte bir de rafineri almak gerekir böyle bir durumda
-
Polo 1.4 16v 101 hp için performans değerlendirmesi. Arabam.com dan alıntı.quote:
Orijinalden alıntı: special123456quote:
Orjinalden alıntı: buraqovic
ikiside bana cok yakın gibi geldi ama elbet farkları vardır
kullananlar aydınlatırsa iyi olur
98-99-2000 modellerine bakıyorum gt cok fazla yok ama cdx bulmak daha kolay
yakıt tuketimi nasıldır ( öğrenci işi olacak sonucta )
her türlü bilgiye açığım
Genelde kıyaslama istenen başlıklarda alakasız model tavsiyeleri olur. Dayanamadım, iyiliğin için bugün ben de bunu yapmak istiyorum ve sana 1.4 Corsa yada Polo'yu öneriyorum.
Özellikle şu 1.4 16v 100 hp lik motorun olduğu eski kasa polo'yu şiddetle tavsiye ederim. İdeal öğrenci arabası. Hantallık yok, yakıt tüketiminde cimri, seri atak performanslı, kaliteli yakışıklı, sorunsuz. Daha ne olsun.
Öğrenci adam öyle uzun yola pek gitmez. Şehir içi, bahçelide filan gezer. 2.5 litrelik bir araçla birlikte bir de rafineri almak gerekir böyle bir durumda
Motor, performans
VW Polo'da 1.4 litrelik motorun 75 HP ve 101 HP'lik iki versiyonu kullanılıyor. Üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu, 16 supaplı motorun 101 HP'lik versiyonu sadece Highline donanım paketiyle satılıyor. Avrupa'da aynı motorun 60 HP'lik bir versiyonu daha bulunuyor. Manifold ve işletim sistemi farkı sayesinde 6000 d/d'de 101 HP güç üreten motorun maksimum torku 4400 d/d'de 126 Nm. 75 HP'lik motorun maksimum torku da 126 Nm ve bu torku 3800 d/d'de üretiyor. VW mühendisleri 26 HP daha fazla güç almak için tork devrinin yükselmesine göz yummuş. 75 HP' lik versiyona göre daha kısa oranlı bir şanzımanla donatılan 100 HP'lik Polo özellikle ilk üç vitesteki ataklığıyla göz dolduruyor. Buna karşılık maksimum tork devrinin yüksek olması 5'inci vitesteki esnekliklerinin beklenenden ağır olmasına sebep oluyor. Gaz pedalına hemen tepki veren motor yüksek devirlerde biraz gürültülü çalışıyor. Testlerimizde 0'dan 100 km/s hıza 9.8 sn'de çıkan Polo, bu derecesiyle 2.0 litre motorlu orta sınıf otomobillere kafa tutuyor. Esneklik testlerinde 60-100 km/s hızlanmada 4'üncü viteste 9.3 sn, 5'inci viteste de 13.6 sn'lik değerler kaydedildi. 90-120 km/s hızlanmadaysa 4'üncü viteste 8.2 sn, 5'inci viteste 11.5 sn' lik derecelere ulaşıldı. VW Polo 1.4 16V, testlerimiz boyunca 7.7 litre yakıt tüketti. Bu tüketim performansa göre düşük bir değer. 45 litrelik deposuyla ulaşılan 584 km'lik menzil yeterli.
Kullanım, konfor
Makyajlanan Polo'nun süspansiyon sisteminde de bazı geliştirmeler yapılmış. Ön iz açıklıklan 2 cm kadar genişletilen Polo'nun karoser burulma direncini artırmak için şasisine takviyeler yapılmış. Bu sayede virajlarda olduğu kadar bozuk zeminlerde de otomobilin daha stabil olması sağlanmış. Kısa ve sert darbeleri emmekte zorlansa da, orta sertlikteki süspansiyon sistemi yeterli konforu sağlıyor. Virajlarda yüklenildiğinde önden kayma eğilimi gösteren ve slalom testinde arka tekerleğim kaldıran Polo kolay kontrol ediliyor. İstenilen tepkileri hemen veren hassas direksiyon sistemi aracın yönlendirilmesini kolaylaştırdığı gibi zemindeki bozuklukları sürücüye filtre ederek hissettiriyor. Polo'nun kokpitinde vites kolunun ön kısmında, biraz içte kalan havalandırma kumandalarına ulaşmak için sürücünün eğilmesi gerekebiliyor. Kapı kolçağındaki elektrikli cam düğmeleri de çok geride kaldığı için kullanımı zor. Önde yeterli genişlikte oturma alanı sunan Polo'nun arka koltuklarında diz mesafesi biraz kısıtlı. Polo 1.4 l6V Highline'da ABS ve dört tekerlekte disk frenler standart olarak sunuluyor. ABS devreye girdiğinde fren pedalı sertleşiyor, ancak 100 km/s hızda yapılan panik frenlerde elde edilen 39 metrelik duruş mesafesi oldukça başarılı.
Performans, kalite, tasarım, donanım isteyen öğrenciler için kesinlikle tavsiye edilir.
-
Bende diger tum arkadaslara katılıyorum.Bu araçların ikiside ekonomiklikten oldukça uzak araçlar ama yok benim için onemli degil yad alpg taktıracam arkadas diye dusunuypsan ve illa bu 2 sinden biri diyosan bence gt...vunku cok daha spr duruyo, cdx ona gore daha agır başlı fakat biraz daha donanımli bir araç bide en buyuk fark o bir v6 ve kesinlikle ögrenci kelimesi ile telaffuz edilmemeli (bence) Ama gerçekten ikiside klas araçlar....quote:
Orijinalden alıntı: special123456
Polo 1.4 16v 101 hp için performans değerlendirmesi. Arabam.com dan alıntı.
Motor, performans
VW Polo'da 1.4 litrelik motorun 75 HP ve 101 HP'lik iki versiyonu kullanılıyor. Üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu, 16 supaplı motorun 101 HP'lik versiyonu sadece Highline donanım paketiyle satılıyor. Avrupa'da aynı motorun 60 HP'lik bir versiyonu daha bulunuyor. Manifold ve işletim sistemi farkı sayesinde 6000 d/d'de 101 HP güç üreten motorun maksimum torku 4400 d/d'de 126 Nm. 75 HP'lik motorun maksimum torku da 126 Nm ve bu torku 3800 d/d'de üretiyor. VW mühendisleri 26 HP daha fazla güç almak için tork devrinin yükselmesine göz yummuş. 75 HP' lik versiyona göre daha kısa oranlı bir şanzımanla donatılan 100 HP'lik Polo özellikle ilk üç vitesteki ataklığıyla göz dolduruyor. Buna karşılık maksimum tork devrinin yüksek olması 5'inci vitesteki esnekliklerinin beklenenden ağır olmasına sebep oluyor. Gaz pedalına hemen tepki veren motor yüksek devirlerde biraz gürültülü çalışıyor. Testlerimizde 0'dan 100 km/s hıza 9.8 sn'de çıkan Polo, bu derecesiyle 2.0 litre motorlu orta sınıf otomobillere kafa tutuyor. Esneklik testlerinde 60-100 km/s hızlanmada 4'üncü viteste 9.3 sn, 5'inci viteste de 13.6 sn'lik değerler kaydedildi. 90-120 km/s hızlanmadaysa 4'üncü viteste 8.2 sn, 5'inci viteste 11.5 sn' lik derecelere ulaşıldı. VW Polo 1.4 16V, testlerimiz boyunca 7.7 litre yakıt tüketti. Bu tüketim performansa göre düşük bir değer. 45 litrelik deposuyla ulaşılan 584 km'lik menzil yeterli.
Kullanım, konfor
Makyajlanan Polo'nun süspansiyon sisteminde de bazı geliştirmeler yapılmış. Ön iz açıklıklan 2 cm kadar genişletilen Polo'nun karoser burulma direncini artırmak için şasisine takviyeler yapılmış. Bu sayede virajlarda olduğu kadar bozuk zeminlerde de otomobilin daha stabil olması sağlanmış. Kısa ve sert darbeleri emmekte zorlansa da, orta sertlikteki süspansiyon sistemi yeterli konforu sağlıyor. Virajlarda yüklenildiğinde önden kayma eğilimi gösteren ve slalom testinde arka tekerleğim kaldıran Polo kolay kontrol ediliyor. İstenilen tepkileri hemen veren hassas direksiyon sistemi aracın yönlendirilmesini kolaylaştırdığı gibi zemindeki bozuklukları sürücüye filtre ederek hissettiriyor. Polo'nun kokpitinde vites kolunun ön kısmında, biraz içte kalan havalandırma kumandalarına ulaşmak için sürücünün eğilmesi gerekebiliyor. Kapı kolçağındaki elektrikli cam düğmeleri de çok geride kaldığı için kullanımı zor. Önde yeterli genişlikte oturma alanı sunan Polo'nun arka koltuklarında diz mesafesi biraz kısıtlı. Polo 1.4 l6V Highline'da ABS ve dört tekerlekte disk frenler standart olarak sunuluyor. ABS devreye girdiğinde fren pedalı sertleşiyor, ancak 100 km/s hızda yapılan panik frenlerde elde edilen 39 metrelik duruş mesafesi oldukça başarılı.
Performans, kalite, tasarım, donanım isteyen öğrenciler için kesinlikle tavsiye edilir.
Alıntıları Göster
-
eğer ekonomi istiyosan gl olsun ben bu gt lerin hastasıyım araba süper bişi yani aşmış olayı ama öğrenci dedin cdx diyosun cdx 2.0 motoor 136 hp yani o da fazla yer en iyisi ekonomide gl dir 1.6 100 bg -
bunlar çok yakar diyorsan 200ve 2001 modellerde 1.8 litre 16 v ler var onlarda yani 1.6 larda n daha güçlü en iyisi ortasına bakmakquote:
Orijinalden alıntı: karleone
eğer ekonomi istiyosan gl olsun ben bu gt lerin hastasıyım araba süper bişi yani aşmış olayı ama öğrenci dedin cdx diyosun cdx 2.0 motoor 136 hp yani o da fazla yer en iyisi ekonomide gl dir 1.6 100 bg -
öğrenci işi ve GT ?quote:
Orijinalden alıntı: BAy Ciddi
bunlar çok yakar diyorsan 200ve 2001 modellerde 1.8 litre 16 v ler var onlarda yani 1.6 larda n daha güçlü en iyisi ortasına bakmak
Alıntıları Göster
LÜTFEN MESAJINIZI KONTROL EDİP TEKRAR MESAJ YAZIN. -
sildi.quote:
Orijinalden alıntı: tissot1853
öğrenci işi ve GT ?
LÜTFEN MESAJINIZI KONTROL EDİP TEKRAR MESAJ YAZIN.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erreguay -- 3 Şubat 2015; 20:02:17 > -
2001 model Vectra CDX sahibiyim yol bilgisayarına dikkat edip benzin kesme özelliğini kullanırsan benzin yakma acısından baya kara gecersin. Faaaakkaattt, önünde bi adama sinir oldun 5'ten 3 e cakıp 170 km'ye cıkarsan o zaman işin yas işte. (bir anda benzin ibresinin asağıya doğru oynadığını fark edersin aynı zamanda gaza basmadan onceki range'in 200 gosterirken 135e duser. :Dquote:
Orijinalden alıntı: Erreguay
sildi.
Alıntıları Göster -
o nasıl soru hocam tabiki GT cdx e o para verilene kadar gt alırsın hiç değilse gücü hisedersin yanındada sunroof ve yol bilgisayarı kar kalır cdx mi yoksa GT mi ...elbetteki GT derimquote:
Orijinalden alıntı: netfatih
2001 model Vectra CDX sahibiyim yol bilgisayarına dikkat edip benzin kesme özelliğini kullanırsan benzin yakma acısından baya kara gecersin. Faaaakkaattt, önünde bi adama sinir oldun 5'ten 3 e cakıp 170 km'ye cıkarsan o zaman işin yas işte. (bir anda benzin ibresinin asağıya doğru oynadığını fark edersin aynı zamanda gaza basmadan onceki range'in 200 gosterirken 135e duser. :D
Alıntıları Göster
-
GT daha uygun olacaktır bencede...quote:
Orijinalden alıntı: gsi.team
o nasıl soru hocam tabiki GT cdx e o para verilene kadar gt alırsın hiç değilse gücü hisedersin yanındada sunroof ve yol bilgisayarı kar kalır cdx mi yoksa GT mi ...elbetteki GT derim
Alıntıları Göster -
Gsi Team Arkadasım hangi CDX'ten bahsediyorsun. Son cdx lerde (2000cc) olanlarda yol bilgisayarı var dikkatinize!!!!!!!!quote:
Orijinalden alıntı: set
GT daha uygun olacaktır bencede...
Alıntıları Göster
CDX(2.0) (son versiyon)
Yol bilgisayarı
4 airbag
iklim kontrollü klima
EBD
TC
ABS
CDplayer
Ahşap konsol
Kromaj ızgara (alt tarafı)
Limiter
---opsiyoneller---a
ısıtmalı ön koltuklar
deri döşeme
cruise kontrol( dikkat son versiyonlarda bağlantı direk beyinden deil
ayrı bir module bağlanıyor ekletmek isteyenlere duyrulur.)
Şimdilik aklıma bunlar geldi bi kac özellik daha var ama hatırlayamıyorum.
-
netfatih bi ara hatırlat dostum sana gt yi anlatayım..quote:
Orijinalden alıntı: netfatih
Gsi Team Arkadasım hangi CDX'ten bahsediyorsun. Son cdx lerde (2000cc) olanlarda yol bilgisayarı var dikkatinize!!!!!!!!
CDX(2.0) (son versiyon)
Yol bilgisayarı
4 airbag
iklim kontrollü klima
EBD
TC
ABS
CDplayer
Ahşap konsol
Kromaj ızgara (alt tarafı)
Limiter
---opsiyoneller---a
ısıtmalı ön koltuklar
deri döşeme
cruise kontrol( dikkat son versiyonlarda bağlantı direk beyinden deil
ayrı bir module bağlanıyor ekletmek isteyenlere duyrulur.)
Şimdilik aklıma bunlar geldi bi kac özellik daha var ama hatırlayamıyorum.
Alıntıları Göster
GT nin ne anlama geldiğini bilmiyorsun belli bu katogoride 2 şansın varsa cdx yerine gt alırsın dostum ben opelle doğdum sana ne anlatayım bilmiyorumki...
neyse alacağınız 1999-2000 model bir GT de olacak özellikler bunlardır ve çok kaliteli ayrıca çok kuvvetli bir araçtır...
Sevgilerimle..
• ABS
• Hava yastiği (sürücü)
• Çelik jant
• Hava yastiği (yolcu)
• Elektrikli Cam
• Klima
• Dijital Klima
• Sis Lambası
• Navigasyon
• Cam Tavan
• Hidrolik Direksiyon
• Merkezi kilit
• Elektrikli Ayna
• Düz Vites
• Yol bilgisayarı
araç 155 hp dir bilgilerinizecdx te ise beygir 136 olarak tutulmuştur o kocaman kasa içinde 136 hp az bir rakamdır ki 2000 motor bu araç ve tekrar sölüyorumki duruş bakımından GT herzaman için opel modelleri arasında bir adım önde olur yani yolda giden bir GT ye veya gsi bulaşmak demek kaşınmak demektir ki bu arabalarda çok güzel kaşınanı kaşır..
Efendim demek istediğim daha fazla para verip cdx alacağınıza biraz daha az para verip hemen hemen aynı özelliklerle 15 hp gücündeki GT yi almanızı tavsiye ederim hepimiz uzun yola gidiyoruz ve bağzen can güvenliğimiz için makasa giriyoruz GT ile bu tip bir derdiniz kalmaz.. Arkadaşın yukarıda yazdığı özelliklerin çoğu fasa fisodur kendisinin öğrenmesi gereken şeyler var malesef.. unutmayalımki GT modeli Almanyada üretildiğinde çok farklı bir maksatla üretilmiştir hep kuvvetli tasarlanan bu araçlar Polisler için düşünülmüştür...diyeceksinki ben sadece kuvvet istemiyorum? ama bizim galeride cdx var ve ben onu anca 94 model gt ile kıyaslayabilirim..
Saygılarımla...
Not: son versiyon demişsin abi son versiyon ne demek? programmı buadam sana 1999-2000 model demiş sen son versiyon demişsin zauzhuahzuahza
netfatihcim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 22 Eylül 2006; 15:49:31 >
-
bir GT kullanıcısı olarak yakıt tüketimi konusundaki yorumlara katılmıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: gsi.team
netfatih bi ara hatırlat dostum sana gt yi anlatayım..
GT nin ne anlama geldiğini bilmiyorsun belli bu katogoride 2 şansın varsa cdx yerine gt alırsın dostum ben opelle doğdum sana ne anlatayım bilmiyorumki...
neyse alacağınız 1999-2000 model bir GT de olacak özellikler bunlardır ve çok kaliteli ayrıca çok kuvvetli bir araçtır...
Sevgilerimle..
• ABS
• Hava yastiği (sürücü)
• Çelik jant
• Hava yastiği (yolcu)
• Elektrikli Cam
• Klima
• Dijital Klima
• Sis Lambası
• Navigasyon
• Cam Tavan
• Hidrolik Direksiyon
• Merkezi kilit
• Elektrikli Ayna
• Düz Vites
• Yol bilgisayarı
araç 155 hp dir bilgilerinizecdx te ise beygir 136 olarak tutulmuştur o kocaman kasa içinde 136 hp az bir rakamdır ki 2000 motor bu araç ve tekrar sölüyorumki duruş bakımından GT herzaman için opel modelleri arasında bir adım önde olur yani yolda giden bir GT ye veya gsi bulaşmak demek kaşınmak demektir ki bu arabalarda çok güzel kaşınanı kaşır..
Efendim demek istediğim daha fazla para verip cdx alacağınıza biraz daha az para verip hemen hemen aynı özelliklerle 15 hp gücündeki GT yi almanızı tavsiye ederim hepimiz uzun yola gidiyoruz ve bağzen can güvenliğimiz için makasa giriyoruz GT ile bu tip bir derdiniz kalmaz.. Arkadaşın yukarıda yazdığı özelliklerin çoğu fasa fisodur kendisinin öğrenmesi gereken şeyler var malesef.. unutmayalımki GT modeli Almanyada üretildiğinde çok farklı bir maksatla üretilmiştir hep kuvvetli tasarlanan bu araçlar Polisler için düşünülmüştür...diyeceksinki ben sadece kuvvet istemiyorum? ama bizim galeride cdx var ve ben onu anca 94 model gt ile kıyaslayabilirim..
Saygılarımla...
Not: son versiyon demişsin abi son versiyon ne demek? programmı buadam sana 1999-2000 model demiş sen son versiyon demişsin zauzhuahzuahza
netfatihcim
Alıntıları Göster
Araç nasıl kullanmak istersen öyle gidiyor. Gaza yükleneyim, motor sesi duyayım, araba dersen araba 100km de 10 lt'den biraz fazla yakıyor. Ama efendi modda kullanırsan 7-8 lt'yi kesinlikle geçmez Ben Ankara - İstanbul arasında uzun yolda 6lt ortalama ile gidip geldiğim oldu. Ama bastığım zaman uzun yolda bile 10lt'nin üzerine çıkıyor. (balmaktan kastım 180-200)
ayrıca 0-100 hızlanması 8.5sn'dir. ve fabrika değerlerine yakındır gerçek değerleri. 2. viteste 120yi geçiyor zaten. son hız olarak tem'de bir denemem oldu ama burda yazmayım. pm atarsan cevap veririm.
bence araba almaya gücü olan öğrenciyi benzini yormaz. tavsiye ederim.
kolay gelsin...
-
sana katılıyorum süpersinquote:
Orijinalden alıntı: h_jumper
bir GT kullanıcısı olarak yakıt tüketimi konusundaki yorumlara katılmıyorum.
Araç nasıl kullanmak istersen öyle gidiyor. Gaza yükleneyim, motor sesi duyayım, araba dersen araba 100km de 10 lt'den biraz fazla yakıyor. Ama efendi modda kullanırsan 7-8 lt'yi kesinlikle geçmez Ben Ankara - İstanbul arasında uzun yolda 6lt ortalama ile gidip geldiğim oldu. Ama bastığım zaman uzun yolda bile 10lt'nin üzerine çıkıyor. (balmaktan kastım 180-200)
ayrıca 0-100 hızlanması 8.5sn'dir. ve fabrika değerlerine yakındır gerçek değerleri. 2. viteste 120yi geçiyor zaten. son hız olarak tem'de bir denemem oldu ama burda yazmayım. pm atarsan cevap veririm.
bence araba almaya gücü olan öğrenciyi benzini yormaz. tavsiye ederim.
kolay gelsin...
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: h_jumper
bir GT kullanıcısı olarak yakıt tüketimi konusundaki yorumlara katılmıyorum.
Araç nasıl kullanmak istersen öyle gidiyor. Gaza yükleneyim, motor sesi duyayım, araba dersen araba 100km de 10 lt'den biraz fazla yakıyor. Ama efendi modda kullanırsan 7-8 lt'yi kesinlikle geçmez Ben Ankara - İstanbul arasında uzun yolda 6lt ortalama ile gidip geldiğim oldu. Ama bastığım zaman uzun yolda bile 10lt'nin üzerine çıkıyor. (balmaktan kastım 180-200)
ayrıca 0-100 hızlanması 8.5sn'dir. ve fabrika değerlerine yakındır gerçek değerleri. 2. viteste 120yi geçiyor zaten. son hız olarak tem'de bir denemem oldu ama burda yazmayım. pm atarsan cevap veririm.
bence araba almaya gücü olan öğrenciyi benzini yormaz. tavsiye ederim.
kolay gelsin...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: h_jumper
bir GT kullanıcısı olarak yakıt tüketimi konusundaki yorumlara katılmıyorum.
Araç nasıl kullanmak istersen öyle gidiyor. Gaza yükleneyim, motor sesi duyayım, araba dersen araba 100km de 10 lt'den biraz fazla yakıyor. Ama efendi modda kullanırsan 7-8 lt'yi kesinlikle geçmez Ben Ankara - İstanbul arasında uzun yolda 6lt ortalama ile gidip geldiğim oldu. Ama bastığım zaman uzun yolda bile 10lt'nin üzerine çıkıyor. (balmaktan kastım 180-200)
ayrıca 0-100 hızlanması 8.5sn'dir. ve fabrika değerlerine yakındır gerçek değerleri. 2. viteste 120yi geçiyor zaten. son hız olarak tem'de bir denemem oldu ama burda yazmayım. pm atarsan cevap veririm.
bence araba almaya gücü olan öğrenciyi benzini yormaz. tavsiye ederim.
kolay gelsin...
ne yaptım hocam sen ne 7 litresi. ben o gün uzun yolda giderken sürekli 200-220 arası gittim 100kmde ortalama 15 lt yaktı. şehir içinde de 10-11 lt yakıyor yarım sakin yarım hızlı kullanımda
-
GT süper bir araçtır.CDX i ise objektif yorumlayamayacağım...quote:
Orijinalden alıntı: cancequote:
Orjinalden alıntı: h_jumper
bir GT kullanıcısı olarak yakıt tüketimi konusundaki yorumlara katılmıyorum.
Araç nasıl kullanmak istersen öyle gidiyor. Gaza yükleneyim, motor sesi duyayım, araba dersen araba 100km de 10 lt'den biraz fazla yakıyor. Ama efendi modda kullanırsan 7-8 lt'yi kesinlikle geçmez Ben Ankara - İstanbul arasında uzun yolda 6lt ortalama ile gidip geldiğim oldu. Ama bastığım zaman uzun yolda bile 10lt'nin üzerine çıkıyor. (balmaktan kastım 180-200)
ayrıca 0-100 hızlanması 8.5sn'dir. ve fabrika değerlerine yakındır gerçek değerleri. 2. viteste 120yi geçiyor zaten. son hız olarak tem'de bir denemem oldu ama burda yazmayım. pm atarsan cevap veririm.
bence araba almaya gücü olan öğrenciyi benzini yormaz. tavsiye ederim.
kolay gelsin...
ne yaptım hocam sen ne 7 litresi. ben o gün uzun yolda giderken sürekli 200-220 arası gittim 100kmde ortalama 15 lt yaktı. şehir içinde de 10-11 lt yakıyor yarım sakin yarım hızlı kullanımda
Alıntıları Göster
basarsan her araç yakar.Öğrencinin bu araçlarla işi olmaz.Tabi cebi sağlam değilse.Gerçi cebi çok sağlam olsa Sıfır alır o da ayrı bir tartışma konusu
Benzer içerikler
- opel astra kronik sorunlar
- opel grandland elektrikli
- opel corsa servis ikaz ışığı
- hararet göstergesi yükselmiyor
- opel corsa 1.2 twinport essentia kronik sorunları
- opel rocks e
- opel astra 2022
- opel mokka-e fiyat
- opel frontera fiyat
- 2024 corsa
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X