- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Awesomehp nasıl kaldırılır ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
52
Cevap
19412
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


62 Mesaj
31 Ocak 2014; 20:40:47 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar awesomehp denen bi illet bulaştı denediğim program silmediğim dosya kalmadı hala gitmiyo şerefsiz. internetteki bütün çözümleri denedim sayılır. lütfen yardım.

not: bi aralar bundan daha kolay giden bi toolbar daha gelmişti bi yerde çözüm olarak eleman redegitten bi şey sildiriyodu hatırlayan varsa yeşillendirsin .



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
|
_____________________________



2238 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:07:00 

combofix işini görür.
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:11:15 

indiriyorum hocam sonucu yazarım saol
|
_____________________________



 
201 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:12:19 

aglama dostum bugun temizlegim 3 bilgisayar oldu


al buna bakarak yap http://uzmanim.net/soru...omehp-com-kaldirma/2194

üç kuruş bilgi ile servis yaptim resmen
|
_____________________________



 
201 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:13:31 

combofix olmuyo hocam ya ilk bende onu denedim nafile...
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:15:13 

quote:

Orijinalden alıntı: SalimT

aglama dostum bugun temizlegim 3 bilgisayar oldu


al buna bakarak yap http://uzmanim.net/soru...omehp-com-kaldirma/2194

üç kuruş bilgi ile servis yaptim resmen

hocam zaten ilk bunu denedim ama olmadı hatta adw clearı scan dediğimde sadece 1 tane zararlı klasör buldu sonra sil dedim dememle birlikte windows gezgini çalışmayı durdurdu dedi ve pc kapandı :(
|
_____________________________



 
201 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:17:18 

haah işte o virus varsa oluyorr bende karsilastim son asamada malwarebyetss gibi bişi varya önce onla bilgi. tara kardeşim.
virüs silindikten sonra diğer aşamaları yap. kesin çözüm. çok yaptım bugun. okul tatil die herkes bisi yaptiriyo :))
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:20:19 

denicem hocam inşallah olur önce malwa sonra dediğiniz sitedekiler
|
_____________________________



 
3092 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:23:34 

Virüsü temizlemek mi sizin için daha önemli yoksa bilgisayarın içeriğini güvenli yedekleyip yeniden temiz bir sistem kurulumu mu?

Eğer güvenli bilgi yedeklemek ve ardından yeniden temiz sistem kurulumu istiyorsanız tavsiyelerde bulunacağım. Bazen en iyi çözüm budur.
|
_____________________________

Sistem özellikleri, kullandığınız işletim sistemini ve sorunların çözümü için denediğiniz yöntemleri belirtmeniz daha hızlı yardım almanızı sağlar. Bilgi paylaştıkça artar


62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:24:58 

quote:

Orijinalden alıntı: SeYYaH-1

Virüsü temizlemek mi sizin için daha önemli yoksa bilgisayarın içeriğini güvenli yedekleyip yeniden temiz bir sistem kurulumu mu?

Eğer güvenli bilgi yedeklemek ve ardından yeniden temiz sistem kurulumu istiyorsanız tavsiyelerde bulunacağım. Bazen en iyi çözüm budur.

hocam dediğiniz yöntem uzun değil mi yeniden temiz sistem kurulu mu
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ocak 2014; 21:26:52 

yac kullan
|


 
3092 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:27:22 

Yedekleme harici süre, sistemin özelliklerine göre değişmekle birlikte 20- 30 dk da çalışır hale gelebilir.
|
_____________________________

Sistem özellikleri, kullandığınız işletim sistemini ve sorunların çözümü için denediğiniz yöntemleri belirtmeniz daha hızlı yardım almanızı sağlar. Bilgi paylaştıkça artar


2238 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:35:08 

Burdan indirip bununla tarat bir de
www.malwarebytes.org/free
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:37:52 

şuan malwarebytes denen programı kurdum sayılır ama konu biraz sapıyor gibi pc bu toolbarı virüs olarak nasıl görecek ya da programlar çünkü sonuçta sadece basit bi toolbar
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 21:48:02 

quote:

Orijinalden alıntı: SalimT

haah işte o virus varsa oluyorr bende karsilastim son asamada malwarebyetss gibi bişi varya önce onla bilgi. tara kardeşim.
virüs silindikten sonra diğer aşamaları yap. kesin çözüm. çok yaptım bugun. okul tatil die herkes bisi yaptiriyo :))

hocam gene olmadı :( bide bu önerdiğiniz virüs tarayıcısı benim oyun crackleride virüslü buldu az daha onlarda gidiyodu
|
_____________________________



 
201 Mesaj
31 Ocak 2014; 22:01:59 

hic affetmez :))

kardeşim yüklü programlari kontrl etsene. böyle bilmediğin bişi varsa kaldır programlrdan.
Toolbar mullbar yazan bisiler varsa ornegin. yada bi ekran ss yolla gorelim ne var.
|
_____________________________



823 Mesaj
31 Ocak 2014; 22:07:58 

hocam teamviewer kullanıyorsanız bana ıd ve sifre yollayın bilgisayarınıza uzaktan bağlanıp o programı yok edeyim.
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 22:16:29 

quote:

Orijinalden alıntı: SalimT

hic affetmez :))

kardeşim yüklü programlari kontrl etsene. böyle bilmediğin bişi varsa kaldır programlrdan.
Toolbar mullbar yazan bisiler varsa ornegin. yada bi ekran ss yolla gorelim ne var.

hocam yüklediğim şey bs player bi filmi okumuyodu codec ten dolayı codec le ilgili bişey indirmiştim (indirmez olaydım) ordan bulaştı ama codec bimemne programını kurduktan sonra çok geç zaten o başka bi yere kuruluyor dosyanın adıda awesomehp diye kalmıyo o dosyaların arasında atıyorum ms123sadmasd4523 diye kalıyo :(
|
_____________________________



62 Mesaj
31 Ocak 2014; 22:17:36 

hocalar şuan işim var üzgünüm çok isterim çözmenizi gece online olursanız belki halledebilirim tw ya da normal bi şekilde
|
_____________________________



 
1 Mesaj
1 Şubat 2014; 14:49:38 

YAC yükledim. Awesome da diğer tüm zararlı yazlımları da kaldırdım. Tek kolay çözüm YAC yüklemek. Kolay gelsin.
|
_____________________________



1288 Mesaj
1 Şubat 2014; 15:34:53 

nası bişidir abi bu nereye yerleşiyo silinmedi bi amg böle bişi görmedim

edit: yac siliyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Talbot Lago -- 1 Şubat 2014; 15:47:01 >
|
_____________________________

balearic!


62 Mesaj
1 Şubat 2014; 16:03:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Talbot Lago

nası bişidir abi bu nereye yerleşiyo silinmedi bi amg böle bişi görmedim

edit: yac siliyor

saol hocam deniyorum
|
_____________________________



62 Mesaj
1 Şubat 2014; 16:12:05 

YAC programı awesome hp toolbarını kaldırmıştır yardım eden herkese teşekkürler
|
_____________________________



 
1 Mesaj
2 Şubat 2014; 17:03:30 

Tarayıcının üstüne sağ tıkla,özellikler seçeneğine tıkla.Orda hedef yazıyor.Hedefteki adresteki virüs olarak adlandırdığımız adresi sil düzelecek
|
_____________________________



62 Mesaj
2 Şubat 2014; 18:34:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Eren Gokcek

Tarayıcının üstüne sağ tıkla,özellikler seçeneğine tıkla.Orda hedef yazıyor.Hedefteki adresteki virüs olarak adlandırdığımız adresi sil düzelecek

hocam bu öyle bi illet ki o yetmiyor maalesef :)
|
_____________________________



 
56 Mesaj
4 Şubat 2014; 14:28:00 

tavsiye eden arkadaşlara teşekkürler. başka çözüm aramaya hiç gerek yok YAC programı sorunu çözdü
|
_____________________________



359 Mesaj
4 Şubat 2014; 17:45:32 

Fazla söze gerek yok http://www.****larindir...ter-full-tam-indir.html indir kur keyfine bak, operanın içindeki pencereleri bile temizledi.
|
_____________________________

Klavyede "i" ve "ğ" tuşu bozulduğundan . 21 şubat 4 mart arası mesajlarım da bu harf hataları vardır. DH ahalisine duyrulur Edit: Neyseki yeni klavye aldık kurtardık ingiliz usulü yazmaktan. :)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Şubat 2014; 18:25:37 

hocam format at bence
|


 
7 Mesaj
6 Şubat 2014; 2:20:13 

az önce YAC ile temizledim
|
_____________________________



 
1 Mesaj
9 Şubat 2014; 8:05:40 

Kardeş Ben daha yeni kaldırdım bak öncelikle combofix yap ondan sonra bilgisayarım-yerel disk c - program files - internet explorer klasörünü aç orda iexplore.exe var masa üstündeki internet simgesini sil yerine o klasördeki iexplore.exe adlı uygulamayı koy combofix klasördekini temizliyo anasayfayı deil
Bahsedilenler: thecrawl
|
_____________________________



2176 Mesaj
9 Şubat 2014; 8:21:16 

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4

yac kullan

|
_____________________________

MSI X99A MPower - Intel Core i7 5820K - Corsair DDR4 16GB 3000Mhz - EVGA GeForce GTX 970
Asus ROG Swift PG278Q - Razer Ouroboros - Logitech G710 - Sound Blaster X7 - Beyerdynamic MMX300
Steam


3709 Mesaj
9 Şubat 2014; 9:50:53 

banada bulasmisti ben browserleri kaldirdim.
sonra yeniden yukledim duzeldi.

denetim masasindan son yuklenen seyleri sil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________



265 Mesaj
9 Şubat 2014; 13:27:19 

firefox tan rahatlıkla kaldırdım
Chrome da sorun çıkardı Chrome'u kaldırdım yeniden kurdum
Ama Internet Explorer'dan bir türlü kaldıramıyorum üstelik kaç kere sıfırladım napıcam
|
_____________________________

-Hayat sana araba veriyorsa naparsın?
-Ring rekoru kırarım puahahahahah XD


 
5 Mesaj
9 Şubat 2014; 19:15:13 

arkadaşlar c caleaner ile geri yüklemeyi çalıştır dan geri yükleme yaptım 2-3 dakika belkledi ve sonra tarayıcıyı kapattı. yeniden açınca tertemiz google yazısını gördüm. kolay gelsin..

|
_____________________________



62 Mesaj
9 Şubat 2014; 19:20:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Kerim5100

firefox tan rahatlıkla kaldırdım
Chrome da sorun çıkardı Chrome'u kaldırdım yeniden kurdum
Ama Internet Explorer'dan bir türlü kaldıramıyorum üstelik kaç kere sıfırladım napıcam

yac kesin çozüm hocam
|
_____________________________



637 Mesaj
9 Şubat 2014; 19:20:41 

quote:

Orijinalden alıntı: John Citizen

Burdan indirip bununla tarat bir de
www.malwarebytes.org/free

sadece bununla kalktı. çok şükür
|
_____________________________



2238 Mesaj
9 Şubat 2014; 19:40:20 

quote:

Orijinalden alıntı: inch


sadece bununla kalktı. çok şükür

Geçmiş olsun.
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Şubat 2014; 23:39:37 

quote:

Orijinalden alıntı: MarcusAntonius




yac virüsmüş.
|


62 Mesaj
10 Şubat 2014; 0:28:33 

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4


yac virüsmüş.

yac virüs ise ben bu virüsle yaşamayı kabul ediyorum pc açılma hızı bile fırladı
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2014; 0:31:19 

quote:

Orijinalden alıntı: thecrawl


yac virüs ise ben bu virüsle yaşamayı kabul ediyorum pc açılma hızı bile fırladı

senin parolanı çalarlarsa sen görürsün o zaman.
|


2176 Mesaj
10 Şubat 2014; 8:41:23 

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4


yac virüsmüş.

AVG İnternet Securty virüs bulmadı
|
_____________________________

MSI X99A MPower - Intel Core i7 5820K - Corsair DDR4 16GB 3000Mhz - EVGA GeForce GTX 970
Asus ROG Swift PG278Q - Razer Ouroboros - Logitech G710 - Sound Blaster X7 - Beyerdynamic MMX300
Steam

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2014; 11:07:20 

quote:

Orijinalden alıntı: MarcusAntonius


AVG İnternet Securty virüs bulmadı

bak antivirüsler bazen virüsleri yakalayamıyor.arkadaş bu yac internet anasayfasını değiştiriyor.bu virüslerin yaptığı yada virüslerinde yaptığı birşeydir ve arasıra tekrar karşıma çıkıyor yacın anasayfayı değiştirmesi.onun dışında burda virüs olduğunu söyleyen bir video ve makale var.

http://www.youtube.com/watch?v=gm0H3CCDIgo

http://botcrawl.com/remove-yac-virus/
|


 
201 Mesaj
10 Şubat 2014; 11:57:43 

quote:


quote:

Orijinalden alıntı: MarcusAntonius

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4

quote:

Orijinalden alıntı: MarcusAntonius

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4

yac kullan




yac virüsmüş.


AVG İnternet Securty virüs bulmadı


bak antivirüsler bazen virüsleri yakalayamıyor.arkadaş bu yac internet anasayfasını değiştiriyor.bu virüslerin yaptığı yada virüslerinde yaptığı birşeydir ve arasıra tekrar karşıma çıkıyor yacın anasayfayı değiştirmesi.onun dışında burda virüs olduğunu söyleyen bir video ve makale var.

http://www.youtube.com/watch?v=gm0H3CCDIgo

http://botcrawl.com/remove-yac-virus/




awesomehp.com nasıl kaldırılır?
bak antivirüsler bazen virüsleri yakalayamıyor.arkadaş bu yac internet anasayfasını değiştiriyor.bu virüslerin yaptığı yada virüslerinde yaptığı birşeydir ve arasıra tekrar karşıma çıkıyor yacın anasayfayı değiştirmesi.onun dışında burda virüs olduğunu söyleyen bir video ve makale var.

----------------------------------------------------------------------------------
YAC in çine sürekli bilgi topladına dair yazılar var kardeşim.
bende şüpleliyim yaca karşı. bi kaç yazı okumustm link bulursam yollrim.
|
_____________________________



13 Mesaj
10 Şubat 2014; 22:47:15 

quote:

Orijinalden alıntı: SalimT

aglama dostum bugun temizlegim 3 bilgisayar oldu


al buna bakarak yap http://uzmanim.net/soru...omehp-com-kaldirma/2194

üç kuruş bilgi ile servis yaptim resmen

Bağlantıda yazanları sırasıyla uygulamak çok önemli. 5 saatte uğraştığım ve de yapamadığımı önerilen 3 programı sırasıyla kurup uyguladım ve oldu. Uzmanım.net çok teşekkürler.
|
_____________________________



 
24 Mesaj
13 Şubat 2014; 21:27:01 

quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4

yac kullan

yac, tarayıcının bazı sitelere girişini engelliyor olabilir mi? yac indirdikten sonra böyle bi problem oldu da alakası var mıdır?
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Şubat 2014; 3:32:49 

quote:

Orijinalden alıntı: nurdmrl


yac, tarayıcının bazı sitelere girişini engelliyor olabilir mi? yac indirdikten sonra böyle bi problem oldu da alakası var mıdır?

yac virüs olmalı kardeş.
|


 
24 Mesaj
14 Şubat 2014; 10:11:14 


quote:

Orijinalden alıntı: gürcan4


yac virüs olmalı kardeş.

Kusura bakmayın anlamıyorum da çok, antivirüs değil miydi? Önceki virüsü temizledi ama kaldırmak mı lazım programı?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Şubat 2014; 10:12:47 

quote:

Orijinalden alıntı: nurdmrl



Kusura bakmayın anlamıyorum da çok, antivirüs değil miydi? Önceki virüsü temizledi ama kaldırmak mı lazım programı?

antivirüs görünümlü virüstür kardeş.anasayfayıda değiştiriyor.virüsler yapıyor bunu.
|


 
24 Mesaj
14 Şubat 2014; 10:14:21