Bildirim
- Subaru LEVORG Ana Konu - (25. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Bende de var maalesef, kullanıcı hatasına girer diyeceklerine adım gibi eminim.quote:
Orijinalden alıntı: calledman
aynı problem benim koltuktada var... Ama sadece onun için servise gitmek istemiyorum açıkçası.
Alıntıları Göster
İnip Binerken Sırtınız Beliniz ister istemez buraya sürtüyor.
İlk deri koltuklu arabam olduğu içinde anormal bir durum mu ikilemde kaldım. -
Bugün öğlene doğru (20.05.2016) Bursa çıkışı yeni İstanbul otobanında ince ince süzülürken dikiz aynamdan lansman rengi bir levorg göründü. (16 AP 5..) Eşime arkaya bak benim araba geliyor dedim. Hızım yaklaşık 120-130 km/h idi. Yanımdan ince ince süzüldü. Muhtemelen 150 km/h vardı. Madem alamıyorum takip edeyim biraz gözüm doysun dedim. Bastım ama arayı açtı bayağı. Eşim sen yetişemezsin ona boşver boşuna basıp yakıt harcama dediquote:
Orijinalden alıntı: madsi
Bende de var maalesef, kullanıcı hatasına girer diyeceklerine adım gibi eminim.
İnip Binerken Sırtınız Beliniz ister istemez buraya sürtüyor.
İlk deri koltuklu arabam olduğu içinde anormal bir durum mu ikilemde kaldım.
Alıntıları Göster
Gerçekten hayranlıkla baktığım bir araç. Ev kredisi biter bitmez Allah izin verirse bir levorg da ben almayı düşünüyorum. İki el piyasası ve parça sıkıntısı falan umrumda bile değil. Tek kafama takılan yakar mı değil çok yakar mı olayı. Benim araç punto 1.3 mjet. Ondan inip buna binersem arada ki fark ne kadar olur çok kafamı kurcalıyor. Ben biraz sportif kulllanıyorum (aşırı değil). Sportif kullanımda bile punto en fazla 6.1 gösteriyor yakıt ortalamasını. Bunu birde levorg ta düşündüm birde 1 lt mazot fiyatı ile benzin fiyatını düşündüm , iki katından fazla yakarmı acaba.
Ahhh ah... yaktın beni levorg
-
Merhaba,
Punto dan, Levorg a geçtiğinizde gerek sürüş keyfi ve güvenliği, gerekse de tüketim olarak tabi ki ciddi farklarla karşılaşacaksınız.
Yakıt konusunda, biraz kullanımla alakalı olmakla birlikte, şehir içi 10 Lt, şehirler arası 7,5 - 8 lt yi göze almalısınız.. Ama inanın, Levorgun direksiyonunayken yakıt teferruat olacaktır.
Selamlar.. -
Bu arabanın beni cezbeden tarafı sürekli 4 çeker olması ,subaru kalitesi ve dolu dolu bir araç olması. Benim için tek eksiği ise yaktığı yakıtı. Dediğiniz gibi verdiği pozitif yönleri yanında yakıtı yanında teferruat kalacaktır. İleri ki zamanlarda dizel modelini çıkarırlar mı acaba. Aracın 4 çeker sistemini her yerde övgü ile bahsediyorlar. Girdiği viraja tren misali rayda gidiyormuş hissi veriyormuş , yoldan çıkartmak mümkün değil diyorlar limitler zorlanırsa takla atarsın gibi yorumlar var. Herzaman güçlü ve dinamik araçları sevmişimdir. Muadili olan BMW 320 arasında çok kararsızım. Eşim 320 diyor ben levorg diyorum. O araçtan pek anlamaz görselliğe takılmış durumda
Uzun lafın kısası bu arabayı alamasam bile ölmeden önce bir kez sürmek isterdim Okuduğum kadarıyla test sürüşü araçları bayilerde yokmuş sanırım.
Darısı olmayanların başına. Olanlara da Allah daha iyisini versin.
-
-
Levorg'un dizeli olsa bile 2.0lt olur minimum, o da 200bintl'ye dayanır. Levorg ile 320i arasında ise, ben ikisini de (Levorg kısa test sürüşü olsa da) kullandım, kesinlikle uzunca bir süre kullanmadan karar vermeyin. Genel yapıları, keyif verdikleri unsurlar çok farklı.quote:
Orijinalden alıntı: fcolak53quote:
Orijinalden alıntı: lawyer22
Levorg kullanan arkadaşlara bir sorum olacak: Benim aracımın sol sürücü koltuğu bel kısmında deri aşınması oldu. Var mı başka sıkıntı yaşayan???
Merhaba, kaç km deki bir levorg da oldu bu sorun? tüm levorg larda gerçekten varmı böyle sorun yoksa kullanım tarzına bağlı bir problem mi merak ettim.
Alıntıları Göster
-
Sizin resimden sonra kontrol ettim, benim koltuk henüz bu durumda değil ama , o bölgede fazlaca aşınma var. Akibeti aynı olacak sanırım. Daha 30 kere oturmamışımdır bile. -
1997 opel vectra station wagon 2.0cd donanım ilk sahibiyim . çok memnunum ama aracı değiştirmeyi düşünüyorum . Subaru en iyi seçenek olarak duruyor , Forester yada outback olabilir. levorg konusunda ise aracın çok iyi olduğunu düşünüyorum ama yine de benim için seçenekler arasına almak için biraz erken. bakalım ...quote:
Orijinalden alıntı: CARMANi
Sizin resimden sonra kontrol ettim, benim koltuk henüz bu durumda değil ama , o bölgede fazlaca aşınma var. Akibeti aynı olacak sanırım. Daha 30 kere oturmamışımdır bile. -
quote:
Orijinalden alıntı: beyazakbil
1997 opel vectra station wagon 2.0cd donanım ilk sahibiyim . çok memnunum ama aracı değiştirmeyi düşünüyorum . Subaru en iyi seçenek olarak duruyor , Forester yada outback olabilir. levorg konusunda ise aracın çok iyi olduğunu düşünüyorum ama yine de benim için seçenekler arasına almak için biraz erken. bakalım ...
Outback için bütçe yeterliyse tartışmaya gerek yok zira levorgun neredeyse iki katı fiyatı var. Yerden yükseklik ihtiyaçsa foresterda düşünülebilir ama ödenecek fiyat farkı sadece ÖTV farkı olacak zira foresterin daha pahalı olmasının tek sebebi motor hacminden dolayı artan ÖTV. Bence fiyatını en fazla levorg hakediyor. -
Defalarca söyledim ama tekrar altını çizmek isterim Fiyat Performans olarak rakipsiz bir araç.. Bu fiyata bu güvenlik, Çekiş ve donanımı sunan başka araç yok.quote:
Orijinalden alıntı: uguroz76quote:
Orijinalden alıntı: beyazakbil
1997 opel vectra station wagon 2.0cd donanım ilk sahibiyim . çok memnunum ama aracı değiştirmeyi düşünüyorum . Subaru en iyi seçenek olarak duruyor , Forester yada outback olabilir. levorg konusunda ise aracın çok iyi olduğunu düşünüyorum ama yine de benim için seçenekler arasına almak için biraz erken. bakalım ...
Outback için bütçe yeterliyse tartışmaya gerek yok zira levorgun neredeyse iki katı fiyatı var. Yerden yükseklik ihtiyaçsa foresterda düşünülebilir ama ödenecek fiyat farkı sadece ÖTV farkı olacak zira foresterin daha pahalı olmasının tek sebebi motor hacminden dolayı artan ÖTV. Bence fiyatını en fazla levorg hakediyor.
Alıntıları Göster
-
Değerli arkadaşlar,quote:
Orijinalden alıntı: erceerce
Defalarca söyledim ama tekrar altını çizmek isterim Fiyat Performans olarak rakipsiz bir araç.. Bu fiyata bu güvenlik, Çekiş ve donanımı sunan başka araç yok.
Alıntıları Göster
tüm 9 sayfayı detaylıca okudum özellikle kullanıcı yorumları çok değerli ben aracı 2 aydır takip ediyorum ve test sürüşünü yaptım malesef çok kısa bir parkur.size önceilikle arac geçmişimi saymak isterim sıarsı ile 2000 vectara 2003 Accord 2005 Avansis 2007 Audi 2.0 Quattro bu önemli döneceğim, Golf tdı dsg ve şuan 1.18 170 hp Bmw.
Bence bu aracta herşey çok güze CVT haric neden? 2007 Model 4 çeker Audi multitronik adı altında CVT Kullanmaktaydı B7 kasalarda ve Subarunun şimdi kullandığı sac örgü çelik kayıs ile inanın o aracta ne vites gecişi ne gecikme nede cvt o yığılma hıssı yani uzun lafın kısası daha iyisi olabilir dı. Yakıta gelince quattro Audi 2000 HP 12 LİTRE ile şehir içinde dönüyordu ben Levorgu bu araba ile kıyaslıyorum acıkcası onun dışında şahane gözükuyor
syg
-
şehir içinde 8-10 litre yakıyor araba trafiğin durumuna göre. Almanlarla kıyaslamaya gerek yok..fiyat-performans olarak hepsinden iyidir Levorg. -
Kesinlikle şuan fiyat fiyat performans + stil açık ara lider. Ben özetle şunu demek istiyorum tüm piyasadaki cvt şanzımanlar için 2007 de Audi bunun tillahını yaptı adınada Multitronik dedi kimse dönüp bu cvt mi diye sormdı :) ok dar mükemmel ne tork konvaktörü ( eger yag basıncı düşerse ki çok olur kendini 1 den 2 ye gecerken taksim sarıyer mümibüsünde sanarsı) ne DSG ( ist trafiğinde her 10.000 km de kavrama bozar) mükemmeldi.quote:
Orijinalden alıntı: calledman
şehir içinde 8-10 litre yakıyor araba trafiğin durumuna göre. Almanlarla kıyaslamaya gerek yok..fiyat-performans olarak hepsinden iyidir Levorg.
Soru madem CVT yapacaksın buradan yola cıksalar herkez mutlu olacak ve neymiş bu CVT diyecekler kullanmayanlar abarttığımı düşünebilir ama az bile anlatıyorum, kullananlar da ah ah diyordur şuan
syg
-
Bir sarfiyat bilgisi vereyim. 19Mayısta Istanbul - Edirne - Istanbul yaptım.quote:
Orijinalden alıntı: Fırat K
Kesinlikle şuan fiyat fiyat performans + stil açık ara lider. Ben özetle şunu demek istiyorum tüm piyasadaki cvt şanzımanlar için 2007 de Audi bunun tillahını yaptı adınada Multitronik dedi kimse dönüp bu cvt mi diye sormdı :) ok dar mükemmel ne tork konvaktörü ( eger yag basıncı düşerse ki çok olur kendini 1 den 2 ye gecerken taksim sarıyer mümibüsünde sanarsı) ne DSG ( ist trafiğinde her 10.000 km de kavrama bozar) mükemmeldi.
Soru madem CVT yapacaksın buradan yola cıksalar herkez mutlu olacak ve neymiş bu CVT diyecekler kullanmayanlar abarttığımı düşünebilir ama az bile anlatıyorum, kullananlar da ah ah diyordur şuan
syg
Alıntıları Göster
Gidişte Otoban girişinde Cruise Control 130km sabitledim. Erken yola çıktığım için yolda müsait olunca Otobandan çıkana kadar 1km bile yavaşlamadım.
Arabayı durdurduğumda 7.4tl/100km yaktı. Araçta Klima açık 2 yetişkin ve 2 çocuk vardı.
Dönüşte ise 120km sabitledim ve Saat itibari ile Istanbul gişelerden köprüye kadar hafif trafiğe kaldım. Arabayı stop ettiğimde 7.2lt/100km.
Full depo yola çıktım. Döndüğümde 510km sonra Çeyrek deponun bir tık üstünde benzinim vardı.
Trafiksiz ve uzun kilometre kullanacaklar yakıtı canınızı yakmaz. Zira 90km sabit hızla giderseniz 6lt'nin altına çok rahat düşebilirsiniz.
Aracı araştıran arkadaşların bilgisine
-
CVT şanzuman XV de çok memnun etmemişti beni ancak Levorg da o dedikleriniz hiç başıma gelmedi. Hatta Sport moda alırsam Audiler BMW ler ancak arkamdan nal toplarlar.
CVT şanzuman Forester XT ve Levorg larda dediğiniz olumsuzlukların hiç birini barındırmıyor. Kendimi dolmuşta gibi hiç hissetmedim. -
XV den sonra kesinilkle mutlu eder, tavsiyem BMW 118i 170HP Kullanma sansınız olursa ne demek istediğimiz anlayacaksınız. Bu arada hep söylüyorum ben arabanın alıcısıyım ve bu cvt kötünün iyisi bence cünki daha iyi cvt 2007 de ben gördüm kullandım yani nasıl olması gerektiğini biliyorum.quote:
Orijinalden alıntı: calledman
CVT şanzuman XV de çok memnun etmemişti beni ancak Levorg da o dedikleriniz hiç başıma gelmedi. Hatta Sport moda alırsam Audiler BMW ler ancak arkamdan nal toplarlar.
CVT şanzuman Forester XT ve Levorg larda dediğiniz olumsuzlukların hiç birini barındırmıyor. Kendimi dolmuşta gibi hiç hissetmedim.
Bu iş tamamen bizlerin arac gecmişleri ile alakalı olaki PDK kullanan bir adamı bu samzıman çok mutsuz eder ama hONDA CIVIC Cvt kullanan adama vay be dedirtir.
Belkide bayraktar bana sorunlu bir arac ile test yaptırdı bilemiyorum ama hangi bayii arasak test aracı yok sitede bir komsuda var adamı kolluyorum :)
-
Benim araçta ön koltuğu incelediğimde anlaşılır bir aşınma görülmüyor. Genelde takım elbise ile kullandığım için belki aşınma süresi uzuyor olabilir. Ancak bence aşınma olan herkes Bayraktar'a şikayette bulunmalı, tek tek bir etki yaratamazsak da eğer herkesin yaşadığı bir sorun haline gelirse etkimiz olur.quote:
Orijinalden alıntı: Fırat K
XV den sonra kesinilkle mutlu eder, tavsiyem BMW 118i 170HP Kullanma sansınız olursa ne demek istediğimiz anlayacaksınız. Bu arada hep söylüyorum ben arabanın alıcısıyım ve bu cvt kötünün iyisi bence cünki daha iyi cvt 2007 de ben gördüm kullandım yani nasıl olması gerektiğini biliyorum.
Bu iş tamamen bizlerin arac gecmişleri ile alakalı olaki PDK kullanan bir adamı bu samzıman çok mutsuz eder ama hONDA CIVIC Cvt kullanan adama vay be dedirtir.
Belkide bayraktar bana sorunlu bir arac ile test yaptırdı bilemiyorum ama hangi bayii arasak test aracı yok sitede bir komsuda var adamı kolluyorum :)
Alıntıları Göster
Deri koltuğa da kılıf yaptırmak çok akıllıca gelmediği için deri koltuk nasıl korunur bilemiyorum. Önceki aracı 10 yıl kullanmıştım. 8. yılın sonunda şoför koltuğunun sol kısmında aşınma ve yırtılma olmuştu. Sanayide yapım şekli nedeniyle tamir edemeyiz demişlerdi. Orijinal koltukta 2bin TL olunca öyle kalmıştı. Bu araçta o konuma düşmek istemem, önceden tedbir alınabiliyorsa almak yararlı olur. Fikri olan var mı?
-
118i'yi anlarım da (gerçekten rakipsiz motor şanzıman kombinasyonu) Audi'de denediğiniz multitronic şanzımanlı aracın motoru neydi merak ettim. 2.7TDI'da 2.0 TFSI'da falan kullandıysanız zaten motor torkları kalkış anından itibaren yüksek olduğu için çok atak ve sessiz-pürüzsüz yürürler. Ani gazlarda da Cvt'nin klasik kaçırma efekti yapmadan daha atak hızlanırlar. Bu motor şanzıman uyumu meselesi, şanzıman değil sadece. Fakat 2.0 130hp atmosferik A4'de kullanın, hayal kırıklığı yaşatır multitronic.quote:
Orijinalden alıntı: KP1
Benim araçta ön koltuğu incelediğimde anlaşılır bir aşınma görülmüyor. Genelde takım elbise ile kullandığım için belki aşınma süresi uzuyor olabilir. Ancak bence aşınma olan herkes Bayraktar'a şikayette bulunmalı, tek tek bir etki yaratamazsak da eğer herkesin yaşadığı bir sorun haline gelirse etkimiz olur.
Deri koltuğa da kılıf yaptırmak çok akıllıca gelmediği için deri koltuk nasıl korunur bilemiyorum. Önceki aracı 10 yıl kullanmıştım. 8. yılın sonunda şoför koltuğunun sol kısmında aşınma ve yırtılma olmuştu. Sanayide yapım şekli nedeniyle tamir edemeyiz demişlerdi. Orijinal koltukta 2bin TL olunca öyle kalmıştı. Bu araçta o konuma düşmek istemem, önceden tedbir alınabiliyorsa almak yararlı olur. Fikri olan var mı?
Levorg'daki şanzımanı da 2.0 300hp Levorg'da deneyince, çok farklı gelecektir büyük ihtimalle. Size şanzıman daha iyi gibi gelebilir ama farkı yaratan motor şanzıman uyumudur.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X