Şimdi Ara

MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU (61. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.741
Cevap
70
Favori
368.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • musscltr M kullanıcısına yanıt
    Benimle birebir aynı kafa adamlarda varmış ya helal olsun...
  • musscltr M kullanıcısına yanıt
    Abi şaka maka yüzde yüz haklı demişsin. Az önce Şişli'den İTÜ'ye geçiyorum, anormal trafik var. CC bile büyük araç, Polo rahat her yere giriyor diye Polo'yu aldım. Keyless Access falan gerçekten bir süre sonra farketmiyor. Bende Polo'da Rear Assist ve Front Assist de var, CC'den inanın daha rahat kullanımı. Jetta dizel olmasa beni şehiriçinde daha fazla cezbedebilirdi ama malum cebe de bakıyorsun.

    Geçen sene şirket aracı 3.20d vardı elimde, normalde olsa 2000 cc motora o vergi, o arabayı asla almam. Giderim 3.16 alırım keyfime bakarım, benzinden tatlısı yok. Motor da küçük, arkadan itiş keyfi için mükemmel.

    Bir ara Passat 1.8 TSI vardı bende, çok kısa süre kullandım. Aracın yakıt tüketimi olarak verdiği rahatsızlık inanılmaz berbat bir durum. Vergisi zaten uçuk, 1800cc grubuna giriyor. Eğer o kadar motor istesem zaten Golf GTI falan alırdım.

    Polo için demem ama, bana göre Golf şu anda dünyadaki en yüksek fiyat/performans oranına sahip araba. Comfortline modele takın sunroof, sürüş konfor kiti ve renkli yol bilgisayarını; A3'e, hele hele A180 ve 1.18'e en iyi alternatif.

    Bu kasayı çok beğendim. Jetta TDI DSG 'yi satıp bir Golf almayı düşünüyorum benzinli. 1.4 TSI ACT motor çok iyi olmalı, gerçekten çok iyi gözüküyor bana.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musscltr

    Merhaba arkadaşlar. Yeni Kasa Mercedes C serisi ve içinde bulunduğumuz Yeni polo forumlarında elimden geldiği kadar aktif şekilde yazmaya çalışıyorum.

    Malumunuz geçenlerde söylediğim üzere 1.4 tdi dsg polo comfortline aracımı Ağustos ortasında aldım ve halen nazar değmesin kullanmaktayım.

    Sizlere nacizane tecrübe ile sabit yaşadığım bir takım "kendime göre düşüncelerimi" paylaşacağım.

    Polo aracımdan önce Audi a3 8p sportback cam tavanlı ve Audi A3 sedan marka araçları kullandım. Her ikisini de 1er sene kullandım. Ve şunu gördüm. Audi giriş seviyesinde olan a1 ve a3 model araçlarında kullanmış olduğu teknoloji ve donanım vw teknolojisi ile %80 oranda aynı. Geriye kalan fark donanımdaki ve ufak tefek malzeme farklarından ötürü değim yerindeyse vw'nin ELMA Audi'nin ELMA ŞEKERI olması durumundan ibaret.

    Hatta ve hatta vw'nin passat ya da passat cc modeli ile Audi'nin a3 ve a3 sedan modelleri fiyat olarak kafa kafaya. Ama donanımsal olarak passat Audi'nin saymış olduğum modellerinden donanımsal ve konfor olarak fersah fersah daha üstün. Buradaki fark marka değeri ve algısı.

    100 küsür bin liralık a3 de ne navigasyon ne geri görüş kamerası ne gözlüklük eşya gözü paketi vs standart değil. Hatta malzeme kalitesi olarak da efsane orta konsol ve torpido(ki soğutma yok onda da) haricinde kapıların üstü yan sütünlar hep sert plastik. Araçta USB girişi bile yok :)

    Tabi insanımızda marka algısı yüksek olduğundan audi mercedes bmw varsa çevremde yaşadığım bakış açısı ve yaşadıklarım da beni rahatsız etti. Örneğin Benzincide pompanın 20 kaat atmadan çıkmaması ya da mekana giderken valelere verdiğim 10 liranın beğenilmeyip adamlara münakaşa yaşamam gibi..

    Tüm bu anlattıklarımdan sonra sizlere neden son durak olarak POLO ya geçiş yaptığımı anlatayım. Ama siz anlamaya başladınız sanırım :)

    Malumunuz 2 aydır bu sayfayı takip ediyorum. Cam tavanlı, xenon farlı, yarı deri yarı kumaş döşemeli Audilerden neden poloya dönüş yaptım derseniz şunu gördüm.

    1. Ben nerde yaşıyorum sorusunu sorduğunda kendime? Trafiği illallah dedirten İSTANBUL'da. Yanıtını verdim kendime. Arkadaş o dur kalk trafiğini Audi ile de yaşayacağım Polo ile de yaşanacak.

    2. Polo'nun içine bindiğimde gördüklerim ve aracın bana yaşattığı hissiyat bana bindiğim a3 model araçları aratmıyor.

    3. Yarın öbür gün evlenirsem kenarda üstüne 3-5 kuruş paramda kaldı.

    4. Mahalle baskısı çevrenin bakış açısı ( vale pompacı) normale döndü yani anlicanız artık kafam rahat.

    5. Audilerimin bakım ve Kasko masrafı ile polo nun ki malumunuz kıyas kabul etmez o bakımdan da bir rahatlık oldu :)

    Gelelim Audi tecrübelerinden sonra sizlere vereceğim nacizane tavsiyelerime,

    1. Araç seçiminde yaşadığınız ülke ve şehirin koşullarını göz önüne alın. Yani ben kimim nerde yaşıyorum yaşadığım yerin koşulları neler. Otomotiv distribütörleri derneği der ki, Türkiye'de en çok satılan araç vw. Yani vw marka bir araç alırsanıza ( golf polo jetta passat gibi ) mazallah yarın öbür gün paraya ihtiyacınız olurda satmak isterseniz aracınız çok fazla beklemeden ve değerinde satılarak nakide dönüşür demek.

    2. Donanım ihtiyaçlarınız.

    Yaşadıklarımdan yine örnek vereyim. Audi de çift bölgeli klimatronik klima kullanan ben polo da ki elle çevirmeli manuel klimada pek fark göremedim. Bunun sebebi topu topu taş çatlasın 3 metreküp alanın yarısını 25 derece yarısını 18 derece yapmak gibi bir durum söz konusu olamaz. Çok gerekli bir özellik mi olmazsa olmaz mı klimatronik. Bana sorarsanız değil. Elle de çevirince buz gibi ya da fırın gibi oluyormuş :)

    Xenon viraj içi aydınlatma far. Çok mu gerekli olmazsa olmaz mı. Yarın öbür gün bakım masraflarını düşünerek karar verin. Bir xenon ampulün çıkartacağı masraf ile sıradan 10 liralık ampülün çıkartacağı masraf aynı olmaz. Abi istanbulda 2 side aydınlatıyor. Zaten merak etmeyin yollarımız artık Işıl Işıl hep aydınlatılıyor :) zaten istanbulda ki ışık kirliliği cabası.

    Geri görüş kamerası ve önceki araçla mesafe kontrol sizce polo gibi küçük bir arabayı kontrol etmek için çok mu gerekli olmazsa olmaz mı ?

    Sürekli içinde oturacağın aracından jantların kapaklı olup olmaması ya da yakıt tüketimini olumsuz etkileyecek lastik ebadının büyümesi. Çok mu gerekli olmazsa olmaz mı bunu da düşün.

    Cam tavan kullanmış biri olarak a3 aracımda başıma gelen 2 şey. Üzerinde kedi yürüdü çizildi. Çiziği düzeltemedim. Kışın içerisine toz ve ağaç yaprakları girdi. Yıkatsam bile içi leş oldu. Yıllık bakım maliyeti +300 TL ye patladı bana. Yine nacizane tavsiyem sigara içmiyorsanız çok gerekli olmazsa olmaz mı iyi karar verin derim.

    Sis farı a3 de vardı. Bilmeden açtım polisten ceza yedim :) istanbul trafiğinde yılda kaç kez sis farı açarsınız bunun da kararını verin derim ben.

    Dsg şanzıman dur kalk istanbul trafiğinin ilacı. Yakıt seçimi sizlere kalmış.

    Bunun dışında arka park sensörü olabilir :) ve ayrıca içine mutlaka ama mutlaka 6,5 inçlik media ekranı olsun. Bakın o ekran Bluetooth telefon için harika. Yolda telefon ile konuşurken kaza olasılığını düşürüyor :)

    Sonuç olarak size tavsiyem şu. Bir araçta ne kadar çok opsiyon donanım varsa o kadar arıza ve masraf riski artar. Opsiyonları belirlerken lütfen TEMEL IHTIYAÇLARINIZI göz önünde bulundurunuz. Emin olun herkes gibi eninde sonunda aynı arabaya binmek size standart ve monoton gelecek. O zaman el freninin parmakla dokunmatik ya da elle manuel olması jantın kapak ya dan alıminyum olması size bir anlam kazandırmayacak. Polo mu polo. Öylede gidiyor böyle de gidiyor :)

    Saygılar arkadaşlar. Sizleri seviyorum :)







    slm Merhaba.günaydın 1.2 tsi polo manuel en ucuz nasıl alabilirim donanım takıntım yok ??? :) önerirmisiniz dizel kullanıcısı olarak.....daha önce 1.4 tsi jetta kulandım ihtiyaçtan 0 arabayı sattım .....:( şimdi b sınıfı eşiminde kulanabileceği az yakan araçlara bakıyorum tabii fiyatı daha makul olacak jettaya göre...:) birde korkum 4-5 kişi bagaj dolu ne yakar bu araç? yokuşta klima kapatmaya gerek var mı ..bir arkadaşta 1.2 palio varda :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samilto -- 27 Eylül 2014; 7:28:57 >




  • Sevgili Samilto Günaydın,

    Bu arada kısaca kendimden bahsedeyim. ismim Mustafa. 30 yaşında Gemi İnşa mühendisiyim. Halen öğrencilik modundan kurtulamadık, ilim İrfan ayağına Gemi inşa mühendisliği dalında doktora eğitimime devam ediyorum. Öte yandan iş hayatına devam, malum ekmek parası :) cv muhabbeti seni daha faZla sıkmadan asıl konumuza yani senin soruna gelelim :)

    Malum bende dizel dsg 1.4 kullanıcısıyım. Neden bu motoru seçtiğimi, senin de seçmen ya da seçmemen gerektiğinin sebeplerini dile getireceğim.
    Güzel bir konuya değindin, dizel mi benzinli mi konusu. Bu konu otomobil sever arkadaşlarımın hep kafasını karıştıran seçim ikilemleri yaratan bir konu olmuştur. Gelin konuyu masaya yatırdığımızda artılar ve eksiler neler görelim.

    1. Otomotiv Distribitörleri Derneği rakamlarına göre 2010-2014 arasında satışı yapılan araçların %65 oranında dizel araç satışı yapıldığını görmekteyiz. Yanlız bu satışın ağırlıklı olarak filo ve taksi satışı (jetta-fluence-focus-linea) gibi araç modellerinde olduğunu görmekteyiz. Ama bireysel vatandaş olarak da pompacısından valesine kadar (nedense çok taktım ben onlara :)) "aman abi dizel al az yakar çok kaçar kesin dizel al" gibi konuşmaları duyuyorum. Türk insanında bir dizel aşkı var.

    2. Malum, marka farkı gözetmeksizin ortalama benzinli bir araba ile dizel araba arasında Türkiye'de ortalama 10000 lira gibi bir fiyat farkı olduğunu görmekteyiz. Örneğin benzinli bir baz polo 42000 TL den satılıyorsa, dizel baz 52000 TL den satılıyor (verdiğim örnek 45-55bin şeklinde de olabilir).

    3. Şimdi hepimizde az çok matematik bilgisi (en azından bütçemizi hesaplayacak, ayağımızı yorganımıza uzatacak kadar) var. Aradaki bu 10000 TL'lik farkı litresi 5 TL olan benzine böldüğümüzde 2000 LT benzin alabiliriz. Ortalama vw POLO'nun deposuna 50 LT dersek. Ortalama 40 depo benzine tekabül edecektir.

    4. Şimdi 1.2 TSİ benzinli POLO ile 1.4 TDI dizel POLO'nun kitabi 100 km'deki ortalama ( şehir içi+şehir dışı) tüketim verilerine bakalım. 1.2 TSİ 100 km'de ortalama 6 LT benzin, 1.4 TDI 100 km'de ortalama 4 LT dizel yakıt yaktığını görmekteyiz.

    5. Senede 15000 km yol yapacağımızı ön görelim. Bunu 1.2 TSI motor bir polo ile yaparsanız yıllık benzin masrafınız (15000/100) x 6 LT = 900 LT benzin edecektir. 900 LT Benzin x 5 TL = 4500 TL ( yıllık benzin masrafınız). Öte yandan aynı yolu Dizel bir araçla yaptığınızda dizel yakıtın ortalama 4,4 TL olduğunu göz önünde alırsak, (15000/100) x 4 = 600 LT dizel edecektir. 600 LT dizel x 4 TL = 2400 TL ( yıllık dizel masrafınız). Senede 15000 km yol yapan bir vw POLO'nun kitabi değerlerden okunan tüketim değerleri göz önüne alındığında, dizel modeli, benzinli modelinde 4500-2400=2100 TL'lik daha az yakıt harcamakta olduğunu göreceğiz. Senelik yapılacak olan km'nin artması ya da azalması bu farkın daha çok artmasına ya da azalmasına sebebiyet verecektir.

    6. Şimdi tekrar başa dönelim. Dizel polo ile benzinli polo arasında 10000 TL baştan ödenen bir fiyat farkı vardı. Bir önceki adımda yaptığımız hesapta, senede 15000 km yaparsak eğer 2100 TL karımız vardı. Burdan şu sonuç çıkıyor 10000 TL/2100TL = yaklaşık 5 yıl. Yani senede 15000 km yapan bir dizel araç sahibi, baştan verdiği 10000 TL farkı 5 yıl sonunda amorti edebiliyor. 5 yıldan sonra yapacağı her km artık kara dönüşmeye başlıyor.

    7. Yukarda anlattığım tablo tamamen kitabi değerler üzerinden hesaplanan mali tablo. Şimdi birde işin psikoloji ve performans tarafına gelelim. Dizel araç sahibi nedense aracım az yakıyor 40 lira dizel al 230 km yol yapıyor psikolojisinde oluyor. Ki bu böyle. Ayrıca Dizel aracın her zaman sıkıştırma oranı yüksek olduğundan ve stroke ( yani iş yapma yol mesafesi) uzun olduğundan torku daha yüksektir. Torku şöyle düşünün birim noktaya etkiyen moment. Yani ilk kalkış ve sollamalarda seni koltuğa yapıŞtırması diyebiliriz. Benzinli motorlarda krank kolu kısa olduğundan birim noktaya etkiyen moment daha düşük olur ve tork düşüktür, dizel araçlarda krank kolu daha uzundur ve birim noktaya etkiyen moment daha yüksektir. Fakat benzinli motorların da BG yönünden avantajları vardır. Bunun için dizel araçlar tork yüksek olduğu için yokuşta, benzinli araçlarda düz yolda daha performanslı olurlar. 1.2 TSİ benzinli motorun 160 nm, 1.4 tdi 230 nm. Açıkçası her ne kadar dizel %50 daha fazla tork değerine sahip olsa da kanımca her iki araçta şehir içi kullanımda yeterli tork değerlerine sahipler.

    8. Malumunuz karbon emisyon salınımlarından dolayı dizel araçlara ekstra vergiler gelmesi de gündemde fakat bu vw araçları için geçerli olmayacak. Çünkü vw araçları özEllikle polo 1.4 tdi 90 gr/km Carbon salınımı ile Euro 6 emisyon kurallarına göre sağlıklı yani A+ bir motor.

    9. Malum istanbul dur kalk trafiği olan bir trafik. Önümüzdeki 5 yıl içerisinde manuel şanzımanlı araç sayısı kesinlikle azalacak. Şunu çok net söyleyebilirim piyasada BMW'nın kullandığı 8 ileri çift kavrama şanzımandan sonra en başarılı şanzıman vw grubunun 7 ile DSG çift kavrama şanzımanıdır. Yeni kasa c serisinde kullanılan tork konvertörlü 7 gtronic plus şanzıman bile DSG şanzımandan geçişleri hissetme ve karar verme konusunda daha başarısızdır. Bana soracak olursanız iletki yıllarda aracınızı rahat bir şekilde elden çıkarma konusunda tercihiniz yakıttan ziyade mutlaka ama mutlaka DSG şanzımandan yana olsun.

    10. Ilk başta da söylediğim gibi dizel sever bir toplumuz. Malum yakıt fiyatlarından ötürü. Size söylemiş olduğum ilk başta verilen 10000 liralık farkın 3-4 sene sonra satsanız bile aracınız dizel ve dsg ise 6000 lirasını rahat satışta geri alıyorsunuz. Bunu da düşünmenizi tavsiye ederim. Yani Türkiye sınırlarında şu geçerli, düşük fiyata alınan benzinli daha düşük fiyata satılıyor. Ama yüksek fiyata alınan dizel hele ki dsg de varsa hem daha çabuk hemde kafanızda belirlediğiniz uygun fiyata çok fazla değer kaybetmeden ( en azından benzinli gibi değil) satılabiliyor.

    11. Size nacizane tavsiyem en az 5 sene kullanacaksanız eğer, alacağınız araçta donanımları baz seviyede önceki yazımda söylemiş olduğum TEMEL İHTİYAÇLARINIZI KARŞILAYACAK opak renkte ( tamir olduğunda vurulduğunda çizildiğinde kolay tamir olup boya izi belli olmasın, hatta beyaz alalım ki ilerde hemen kolayca satılabiliyor Türkiye koşullarında, vernikli metalik renklerden kaçıyoruz, hem tamiri zor ekstra masraflı hemde iz kalıyor) olan dizel otomatik bir araç seçmeniz olacaktır. 2. Alternatif de dizel manuel olan 75 BG olan model olacaktır. Tabi yine son karar sizlerin.

    Sizleri seviyorum. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mitra kullanıcısına yanıt
    Bende arka kapının c sütünuyla birleştiği noktada çıplak metal gözüküyor ve kötü bir görüntü oluşturuyor.Otomobil dergilerinde de olumlu karşılanmıyor.Sizde resimleri gönderirmisiniz?
  • arkadaşlar verdiğiniz yararlı bilgiler için çok teşekkür ederim benim de birkaç sorum olucak

    yeni polo 1.4tdi comfortline dsg 20 gün önce aldım 57.500tl verdim.fiyatım nasıl sizce ?

    ek olarak sis farı takmak istiyorum ama hiçbiryerde bulamadım.heryerde bir önceki kasanın sis farları var nasıl temin edebilirim ?

    aracı yere basmak istiyorum yayları değişmenin aracın orjinalliğine çok fazla etkisi olur mu.yarın öbür gün tekrar orjinal yayları takmak istersem sorun olur mu ?

    Jant taktırmak istiyorum 17 ve 16 inch arasında kaldım hangisi daha iyi olur neden ?

    şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İllidianStormraqe -- 27 Eylül 2014; 17:01:01 >
  • Arkadaşlar 3 aydır beklediğim aracıma bugün kavuştum. Galeriden eve geldim yaklaşık 3 km. Konfor cidden harika. 2007 model dizel kullanıyordum, arkadaşımın 2012 model sıfır Leon'u vardı şuan 10 bin km civarında onu kullandım gerçekten konfor olarak çok hoşuma gitti. Herkese kazasız belasız sürüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master135

    arkadaşlar verdiğiniz yararlı bilgiler için çok teşekkür ederim benim de birkaç sorum olucak

    yeni polo 1.4tdi comfortline dsg 20 gün önce aldım 57.500tl verdim.fiyatım nasıl sizce ?

    ek olarak sis farı takmak istiyorum ama hiçbiryerde bulamadım.heryerde bir önceki kasanın sis farları var nasıl temin edebilirim ?

    aracı yere basmak istiyorum yayları değişmenin aracın orjinalliğine çok fazla etkisi olur mu.yarın öbür gün tekrar orjinal yayları takmak istersem sorun olur mu ?

    Jant taktırmak istiyorum 17 ve 16 inch arasında kaldım hangisi daha iyi olur neden ?

    şimdiden teşekkürler

    Sevgili master, Ağustos başında içinde 6,5 inch daha yüksek çözünürlüklü composite media ekran ile beraber 56bine aldım. Bu fiyattan almamın nedeni %2 doğuş grubu araç indirimi almam ( Ocak başında Audi a3 sedan almıştım aynı doğuş plazadan, satmış olduğum araçtan ötürü ) bu indirimi aldım. Senin almış olduğun fiyat normal fiyat.

    Gelelim lastik seçimine bana kalsa 15 inch lastikte kal derim, lastik ebadı çap olarak ne kadar büyürse yakıt tüketimi o kadar artar. Eskiden fizik makara problemini düşün. 15 inç lastik zayıf bir adam olsun, 17 inç lastikte şişman bir adam olsun. Hangisini kaldırmak daha kolaydır zayıf olanı tabikide. Bu durumda 15 inch lastik aracın tahrik olması esnasında daha az sürtünmeye maruz kalacağından ötürü aracınız daha az yakıt tüketecektir. Çap ne kadar çok artarsa araç daha fazla yol sürtünmesine maruz kalacak yakıt tüketiminiz artacak, içeriye giren yol sesi artacaktır. Ayrıca lastik yanağı ne kadar incelerse konfor yani yoldan gelecek olan bütün olumsuz etkiler araçta daha çok hissedilecektir.

    Sonuç olarak bana kalsa orijinalliği sakın bozma. Çünkü araç o jant mimarisi ile fabrikadan çıkıyor. Ama çok isiyorsanız 16 yı seçin.

    Iyigünler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwaykan

    Bende arka kapının c sütünuyla birleştiği noktada çıplak metal gözüküyor ve kötü bir görüntü oluşturuyor.Otomobil dergilerinde de olumlu karşılanmıyor.Sizde resimleri gönderirmisiniz?


    Tam da dediğim yer o mavi yer,dün resmini çekmiştim,bilgisayardan yükleyeyim..Şu an telefonda resmi yüklemek istemiyorum,yüksek çözünürlükten dolayı..

    Bu arada babam 3 gündür polodan inmiyor,pek sevdi arabayı.kendi arabası yüksek hacimli bir motora sahip olduğu için olacak, "yakmıyor ki bu" diyor

    Şu an 185 km'de ve yakıt göstergesi ilk gün doldurduğumuz anki gibi full'u gösteriyor.Yol bilgisayarına göre şehir içinde dur kalk olmazsa 5.0 litre,dur kalk olursa 5.7-6.5 litre yakıyor.

    Konfor olarak ben de çok beğendim,araba güven veriyor kesinlikle..Küçük sınıf bir otomobildeymişim gibi hissetmiyorum hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar bu 1.4 tsi 192 hp liği gelecek mi türkiyeye ?
  • verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :)
  • arkadaşlar depoyu fullerken nasıl yapıyorsunuz? pompa atana kadar mı yoksa attıktan sonra doldurmaya devam ediyor musunuz?
  • Fotoğraf,tost makinesiyle çekilmiş gibi duruyor ama ana fikri ortaya koyuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triptister

    arkadaşlar bu 1.4 tsi 192 hp liği gelecek mi türkiyeye ?

    192 hp olan malese 1.4 değil 1.8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk mesajda 1.4 yaziyor o yuzden sordum.Bende 1.8 gelecek diye biliyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwaykan

    Bende arka kapının c sütünuyla birleştiği noktada çıplak metal gözüküyor ve kötü bir görüntü oluşturuyor.Otomobil dergilerinde de olumlu karşılanmıyor.Sizde resimleri gönderirmisiniz?



    quote:

    Orijinalden alıntı: aneursym
    Tam da dediğim yer o mavi yer,dün resmini çekmiştim,bilgisayardan yükleyeyim..Şu an telefonda resmi yüklemek istemiyorum,yüksek çözünürlükten dolayı..

    Bu arada babam 3 gündür polodan inmiyor,pek sevdi arabayı.kendi arabası yüksek hacimli bir motora sahip olduğu için olacak, "yakmıyor ki bu" diyor

    Şu an 185 km'de ve yakıt göstergesi ilk gün doldurduğumuz anki gibi full'u gösteriyor.Yol bilgisayarına göre şehir içinde dur kalk olmazsa 5.0 litre,dur kalk olursa 5.7-6.5 litre yakıyor.

    Konfor olarak ben de çok beğendim,araba güven veriyor kesinlikle..Küçük sınıf bir otomobildeymişim gibi hissetmiyorum hiç.

    Ha evet o kısım metal ama orası C sütun değil arka kapı...... Yanlış anlaşılma olmuş.. C sütun kelebek camın olduğu direk kısma deniyor yanlış telaffuz olmuş.... Ben o kısımdan rahatsız olmadım ama rahatsız olanlar için bir çözümüm var.. O kısma rubber yüzey ya da karbon fiber çıkartma yapıştırabilirsiniz.. Bir öneri..




  • Bugün benzin lambası yandı 50 km menzil kala. 180 tllik yakıt aldım. 36 ltden biraz fazla doldurdu, depo full gözüküyor. Benzin lambası yandığında 612 km gitmiştim. 8.0 lt/100km ortalamam var, önceden bahsettiğim gibi Şişli'de oturuyorum ve her gün Büyükdere'ye çıkıyorum. Normal bu ortalama.

    CC'm 14.5 lt/100km ortalama yapıyor. Trafik yokken başlangıç itibariyle olan yakıta baktım mı 5.0-5.5 lt/100km görüyorum.

    Benzin 4,900 TL/lt, dizel 4,360 TL/lt olmuş. Dizel araç almanın gerçekten mantığı kalmadı. Haftaiçi Avek'e Golf siparişi vereceğim. Jetta TDI DSG 'mi satıyorum :).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Bugün benzin lambası yandı 50 km menzil kala. 180 tllik yakıt aldım. 36 ltden biraz fazla doldurdu, depo full gözüküyor. Benzin lambası yandığında 612 km gitmiştim. 8.0 lt/100km ortalamam var, önceden bahsettiğim gibi Şişli'de oturuyorum ve her gün Büyükdere'ye çıkıyorum. Normal bu ortalama.

    CC'm 14.5 lt/100km ortalama yapıyor. Trafik yokken başlangıç itibariyle olan yakıta baktım mı 5.0-5.5 lt/100km görüyorum.

    Benzin 4,900 TL/lt, dizel 4,360 TL/lt olmuş. Dizel araç almanın gerçekten mantığı kalmadı. Haftaiçi Avek'e Golf siparişi vereceğim. Jetta TDI DSG 'mi satıyorum :).

    Ben bulduğum boşlukta dip gaz yapıyorum araba 475km ortamamam 8.3 ama gidiyor 9'a doğru. Kullandığım günler 15-20 km yapıyorum. Tüketim neyse idare ediyorum da bu dip gaz dsgyi çürütmez umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shoote® -- 28 Eylül 2014; 20:34:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shoote®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Bugün benzin lambası yandı 50 km menzil kala. 180 tllik yakıt aldım. 36 ltden biraz fazla doldurdu, depo full gözüküyor. Benzin lambası yandığında 612 km gitmiştim. 8.0 lt/100km ortalamam var, önceden bahsettiğim gibi Şişli'de oturuyorum ve her gün Büyükdere'ye çıkıyorum. Normal bu ortalama.

    CC'm 14.5 lt/100km ortalama yapıyor. Trafik yokken başlangıç itibariyle olan yakıta baktım mı 5.0-5.5 lt/100km görüyorum.

    Benzin 4,900 TL/lt, dizel 4,360 TL/lt olmuş. Dizel araç almanın gerçekten mantığı kalmadı. Haftaiçi Avek'e Golf siparişi vereceğim. Jetta TDI DSG 'mi satıyorum :).

    Ben bulduğum boşlukta dip gaz yapıyorum araba 475km ortamamam 8.3 ama gidiyor 9'a doğru. Kullandığım günler 15-20 km yapıyorum. Tüketim neyse idare ediyorum da bu dip gaz dsgyi çürütmez umarım.

    Benim önerim ilk 5000 km sabredin. Benim de içimden çok geliyor alıp S moduna sportif sürmek ancak bekliyorum şu 1000 km'de özellikle.

    DSG asla çürümez ondan korkmayın ama turbo kompresör henüz yeni olduğundan özellikle motor soğuksa patlayıp giriş manifoldunu parçalayabilir. Allah göstermesin tabii ki ama bu da 7000-8000 TL'lik hasar demek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shoote®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Bugün benzin lambası yandı 50 km menzil kala. 180 tllik yakıt aldım. 36 ltden biraz fazla doldurdu, depo full gözüküyor. Benzin lambası yandığında 612 km gitmiştim. 8.0 lt/100km ortalamam var, önceden bahsettiğim gibi Şişli'de oturuyorum ve her gün Büyükdere'ye çıkıyorum. Normal bu ortalama.

    CC'm 14.5 lt/100km ortalama yapıyor. Trafik yokken başlangıç itibariyle olan yakıta baktım mı 5.0-5.5 lt/100km görüyorum.

    Benzin 4,900 TL/lt, dizel 4,360 TL/lt olmuş. Dizel araç almanın gerçekten mantığı kalmadı. Haftaiçi Avek'e Golf siparişi vereceğim. Jetta TDI DSG 'mi satıyorum :).

    Ben bulduğum boşlukta dip gaz yapıyorum araba 475km ortamamam 8.3 ama gidiyor 9'a doğru. Kullandığım günler 15-20 km yapıyorum. Tüketim neyse idare ediyorum da bu dip gaz dsgyi çürütmez umarım.

    Benim önerim ilk 5000 km sabredin. Benim de içimden çok geliyor alıp S moduna sportif sürmek ancak bekliyorum şu 1000 km'de özellikle.

    DSG asla çürümez ondan korkmayın ama turbo kompresör henüz yeni olduğundan özellikle motor soğuksa patlayıp giriş manifoldunu parçalayabilir. Allah göstermesin tabii ki ama bu da 7000-8000 TL'lik hasar demek.

    Doğru sabretmek lazım.Daha S modunda kullanmadım. Hep unutuyorum S modunda kullanmayı. Deneyeceğim bir dahaki sefere unutmazsam.




  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.