Şimdi Ara

MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.741
Cevap
70
Favori
368.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erenkonu E kullanıcısına yanıt
    manuel de ne kadar fark eder acaba çok varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aleksfb

    manuel de ne kadar fark eder acaba çok varmı?

    manueldeki yakıt farkını soruyorsan aslen otomatikteki yakıt tüketimine tam hakim değilim daha ilk depo hesabını yapabildim.
    broşüre göre şehir içi manuel daha fazla tüketiyor.
  • onur336 O kullanıcısına yanıt
    Hocam araç özel sipariş, Doğuş Grubu'nda bir tanıdığım vasıtasıyla 15 günde araç geldi, 3 gün plaka vs. işlemleri sürdü. Bugün otoparkta iken 5.20i'nin birine hafif dokundum arka arka giderken. Benim arabanın boyası hafif kalktı, BMW de birkaç fırça Neptün Mavisi aldı . Çok fazla bir şey olmadığından tutanak da tutmadık. Nazarımız olsun.

    Onun dışında ilk 100 km'de fren kaliperleri çizilmediğinden frenler hiç tutmuyordu. Yavaş yavaş frenler oturdu, hayırlısı bakalım.

    Aracı 49500 TL'ye aldım. Trafik sigortası da Edirne'liyim, 22 plaka olduğundan 260 TL tuttu.
    Kasko + 2 yıl garanti uzatma yaptırdım. 15500 TL + 990 x 48 ay şeklinde ödüyorum.

    Alırken 51000 TL'ye sunroof teklif ettiler ancak kabul etmedik, nedenini inanın bilmiyorum .

    Aracı full depo doldurttum, 54 lt benzin aldı. 266 TL tuttu Avek'in yanındaki Petrol Ofisi'nde, 133 km'de aracım ve yakıt ibresi bir tırtık inmiş değil. Araç harbiden az yakıyor.

    Start-stop gerçekten çok farklı bir sistem. Dün otoparka parkettim arabayı, mâlum Şişli'de otoparklar santim santim park ettiriyor. Araç durdu, otoparktaki çalışan bana biraz daha gel dedi, 5-6 cm varmış duvarla aramda, araçta freni bıraktım ve gaza bastım. Tabii araç stop ettikten sonra çalışınca bir müddet gitmiyor. Araç bir anda fırladı, şans eseri frenle tuttum.

    DSG ile start-stop çok rahat ancak alışık değilseniz hiç iş değil.

    Dün felaket yağmur yağdı, yağmurlu havalarda Start-Stop'unuzu kapatın, şahsen ben kendim dün Cevahir önünde bir E250 CDI BlueEffiency'nin S&S'dan dolayı yolda kaldığını gördüm. Aman diyeyim.

    DSG tepkileri diğer araçlardan farklı, motor küçük hacimli olduğundan freni bıraktığınızda 1.4 TSI 180 HP bir motorun vereceği kavrama çekişini alamıyorsunuz. Alışık olmayan insana S&S ile anlattığım gibi çok büyük hatalar yaptırabilir.

    Kullanışı gayet rahat, keşke üstte bir gözlük kabı ve direksiyon sol altında ruhsatlık olsaydı. Onun dışında DSG kontrolörüne, el frenine, farlara ulaşım çok iyi.

    Dün yağmurlu havada yan aynaların ısıtma fonksiyonunu kullandım. İlk 5 dk bir işe yaramıyor gibi gelse de sonra üzerinde 1 damla suyun tutunamadığını görünce çok mutlu olacaksınız. İyi bir sistem.

    El freninin önündeki yere telefonunuzu ekranı yukarıya bakacak şekilde koyduğunuzda arabanın dış anteni telefonun da anteni oluyor. 2 tırtık rahat farkediyor. Dediğim sadece Composition Media, Discover Media ve Discover Pro için geçerli.

    Arabaya bindiğinizde telefonu Bluetooth açıksa direkt tanıyor. Hiçbir kullanışsızlık yok.

    Arabanın ağırlığını DSG'ye yüklememek için park ederken aracı frene basıp N'ye alın. El frenini çekin. Freni bırakıp tekrar basıp P'ye alın. Kontağı öyle kapatın.

    Motor hacmi 1.2 lt olduğundan aracı bayırda dengede tutmak için gaz kullandığınızda bütün yük şanzımana yani DSG'ye biniyor. Bu araçta özellikle buna dikkat edin. Bu da DSG yağının aşırı ısınmasına sebep oluyor. Böyle durumlarda fren kullanın.

    Işıklarda dururken asla vitesi N'ye almayın, dediğim gibi araç 1.2 lt olduğundan 1.4 lt sahiplerinden daha titiz bakmanız gerekli. DSG şanzımanlar vites N'ye alındığından debriyajları yağ havuzundan çıkarırlar (kuru kavrama için). Debriyajda aşınma meydana gelmesini önlemek için şanzımanı daima D, S veya manuel konumlarda tutun.

    Yol bilgisayarı çok rahat. Şöyle diyeyim, araç 5 km/h hız altında (örneğin trafik takıldığınızda) giderken tüketimi lt/saat bazında gösteriyor. Müthiş akıllıca, S&S'un ne kadar işe yaradığını orada görüyorsunuz. Telefondan birini arayacağım zaman yol bilgisayarından arayabiliyorum, istersem mesaj geldiğinde okuyabiliyorum.

    MirrorLink daha kullanmadım, ilk kullandığımda anlatırım.

    Sorusu olan varsa cevaplayabilirim, keyifli sürüşler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tekrar hayırlı olsun.
    yeni polonun sürüş keyfi var mı? fiesta kullandınız mı bilmiyorum ama onun kadar keyif verdi mi size?
    çağlayan yokuşundan çıktıysanız, o yokuştaki performansı nasıldı?
    s&s sistemi nasıl kapatılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Hocam araç özel sipariş, Doğuş Grubu'nda bir tanıdığım vasıtasıyla 15 günde araç geldi, 3 gün plaka vs. işlemleri sürdü. Bugün otoparkta iken 5.20i'nin birine hafif dokundum arka arka giderken. Benim arabanın boyası hafif kalktı, BMW de birkaç fırça Neptün Mavisi aldı . Çok fazla bir şey olmadığından tutanak da tutmadık. Nazarımız olsun.


    MirrorLink daha kullanmadım, ilk kullandığımda anlatırım.

    Sorusu olan varsa cevaplayabilirim, keyifli sürüşler.

    Merhaba

    Bizde aynı şekilde özel donanımlı bir polo aldık ağustos ayında
    Eşim kullaıyor.
    Bende Passat B7 var
    Polo çok hoşuma gitti.
    Motoru falan çok iyi

    Bşuetooth mutlaka istiyorduk, içinde Adaptif cruse kontrol geri görüş kamerası blutooth ve composition media sistemi olan bir paket li modeli bulup aldık yaklaşık 5 000 TL fark ödedik.

    Mirrorlinki orada gördüm. Araştırdım çok hoşuma gitti. Süper bir şey
    Android cep telefonunuzdaki uygulamalar araç teybi ekranında çaılışıyor.

    USB kablo ile bağlıyorsunuz diyelim telefonunuzda iGO navigasyon yüklü. Hemen teyp ekrarına yansııyorsunuz ve ordan kullanıyorsunuz.
    Aracınız bir anda navigasyonlu oluyor


    iGo başarsoft sürümü Google playda 50 TL civarı orijinal lisanslı.
    Poloya Navigasyon ekletmeye kalksanız 3000-5000 Tl tutar üstelik en iyi harita olan başarsoft olmayabilir.

    Benzer şekilde başka programlarda çalışabiliyorç Müzik programı vb
    Aslında hemen her program çalışabilir. Araç bir anda internetli bilgisayarlı bir araç haline dönüşüyor

    Buraya kadar müthiş.
    Ama bir sorun var. Bize gelende Mirrorlink kapalı. Ankara doğuşta epey uğraştım açtıramadım.
    Türkiyeye gelen verisyonda kapalıymış ekstra para istiyormuş vb

    Sizden ricam bir kontrol edin ve bununla uğraşalım. Çok süer bir şey
    http://youtu.be/Rh-cBzMecyU

    http://www.youtube.com/watch?v=6J5KNaaVRoQ

    Telefonlardan tam uyumlu olanlar:
    HTC One M8 (bundaki Car - Araba programı). Muhtemelen M7 de de var
    Samsung Galaxy S3'te drivelink (Galaxy S4 ve S5 te yok nedense)

    Birazda Mirrrorlink nedir:
    Nokia tarafından geliştirilmiş.
    Telefon araba teybinin ekranını kendi ekranı gibi kullanıyor. Dokuntatik vb çalışıyor. HArici ekran takmış gibi




  • Hocam aracı 49.500 e nasıl aldınız? Yüzde kaç indirim aldınız merak ettim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 1.2 tsı manuel. Yakıt aldıktan sonra yakıt tüketimi: Gidilen mesafe 790 km.Erişim mesafesi 210 km.Ortalama yakıt tüketimi 5,7.Ortalama hız 67km/h. Klima açık, şehir içi ve şehir dışı karışık, araçta fazla yük var.Sizce bu tüketim değeri nasıl normal mi? Aracım 3800 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğim gibi tanıdığımız vasıtasıyla aldık. Bu fiyata almanız pek mümkün olmayabilir.

    Aracım dolu hasarlı değil bu arada .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracim 2014 makyajli yeni polo 5bin km manuel 1.2 tsi 90hb beyaz celik jant comfortline satiliktir ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekrar hayırlı olsun.
    yeni polonun sürüş keyfi var mı? fiesta kullandınız mı bilmiyorum ama onun kadar keyif verdi mi size?
    çağlayan yokuşundan çıktıysanız, o yokuştaki performansı nasıldı?
    s&s sistemi nasıl kapatılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ümit5725 Ü kullanıcısına yanıt
    Yokuş performansı çok iyi. Dün Feriköy'de yokuşlarda hiç bayılmadı araba. Bazen sadece D2'de kalıyor, D1'e geçene kadar ilerlemiyor araç. Gaza fazla basılınca D1'e atıyor zaten.

    Sürüş konforu Fiesta'dan tabii ki iyi. Bir kere araç hiç ses almıyor. Küçük bir Golf kullanıyorsunuz âdeta. Fiesta'nın dizel motoru zaten sıradan bir motor bana göre, benzinlisini bilmem ama Polo kullanırken o ekstra konforu hissedersiniz zaten. Dün Halaskargazi'de gece eczane ararken bir alayım dedim S moduna, gerçekten aracın ivmelemensi çok iyi. Akşam da bir Florya'ya gidelim dedik, E-5'den 40 km/h ortaşama hızla 4.6 lt/100km'yi gördüm. Net sıradan bir 1.6 dizel otomatiğe göre az yakıyor. Zaten TDI'ı kasten almadım, sürüş zevkimden sırf 3-5 kuruş tasarruf edeceğim diye ödün veremem. TSI motoru kullanan bilir.

    Son olarak, eğer Golf 7 1.2 TSI kullandıysanız, bu aracın ivmelenmesi Golf'den daha iyi. Ağırlık/beygir gücü ile orantılı bir durum. Sizi asla üzmez, net söylüyorum. Zaten 1400 devirden itibaren aracın torkunu hissedince anlayacaksınız.

    Edit : S&S tek tuşla kapatılıyor. Bir kere basmanız yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deackhead -- 20 Eylül 2014; 13:06:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Yokuş performansı çok iyi. Dün Feriköy'de yokuşlarda hiç bayılmadı araba. Bazen sadece D2'de kalıyor, D1'e geçene kadar ilerlemiyor araç. Gaza fazla basılınca D1'e atıyor zaten.

    Sürüş konforu Fiesta'dan tabii ki iyi. Bir kere araç hiç ses almıyor. Küçük bir Golf kullanıyorsunuz âdeta. Fiesta'nın dizel motoru zaten sıradan bir motor bana göre, benzinlisini bilmem ama Polo kullanırken o ekstra konforu hissedersiniz zaten. Dün Halaskargazi'de gece eczane ararken bir alayım dedim S moduna, gerçekten aracın ivmelemensi çok iyi. Akşam da bir Florya'ya gidelim dedik, E-5'den 40 km/h ortaşama hızla 4.6 lt/100km'yi gördüm. Net sıradan bir 1.6 dizel otomatiğe göre az yakıyor. Zaten TDI'ı kasten almadım, sürüş zevkimden sırf 3-5 kuruş tasarruf edeceğim diye ödün veremem. TSI motoru kullanan bilir.

    Son olarak, eğer Golf 7 1.2 TSI kullandıysanız, bu aracın ivmelenmesi Golf'den daha iyi. Ağırlık/beygir gücü ile orantılı bir durum. Sizi asla üzmez, net söylüyorum. Zaten 1400 devirden itibaren aracın torkunu hissedince anlayacaksınız.

    Edit : S&S tek tuşla kapatılıyor. Bir kere basmanız yeterli.

    Bende de 2014 polo 1.2 tsi dsg var ben şöyle birşeyden bahsedeceğim sorun mu dur değil midir bilmiyorum ama. 40-50 ile giderken bakıyorum araba 4-5 vitese atıyor sonra birden hızlanmak istediğimde sanki hissizlik oluyor. Yüksek viteste olduğum için araba ivmelenirken zaman harcıyor boşuna diyeyim.Işıktan ani kalkarken hiç böyle birşey yok 0dan 100'e çıkarken bu yok ama 50den aniden çıkmaya çalışınca böyle geliyor bana. 3 haftadır kullanıyorum ilk arabam ilk şoförlüğüm. Arabadan çok mu şey bekliyorum ne. Bu bahsettiğim D modu tabii. Hiç S modunda kullanmadım. + olarak da bazen start stop gıcık oluyorum her seferinde baştan baştan çalışmasına.




  • Shoote® kullanıcısına yanıt
    s&s tek tuşla kapatabiliyormuşsunuz sanırım, madem gıcıksınız kapatın gitsin
    bende 2013 1.4 motor dsg vardı. 40-50 km hızla giderken aracın hızlanması dediğiniz gibi zaman alıyor, araç hemen hızlsnmıyor ya da başka bir ifadeyle dsg ne yapacağını bilemiyor.
    bu sanırım aracın otomatik olmasından kaynaklanıyor. emin değilim bundan.

    siz nerden kaça aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polonun 2014 satış rakamları:



    1.ay: 719
    2.ay: 1616
    3.ay: 1490
    4.ay: 2093
    5.ay: 1859
    6.ay: 1195
    7.ay: 1611
    8.ay: 1760
    toplam: 12.343
    bu bilgiyi tulu darıcan'ın blogundan aldım.
    yeni polo mayısın ortasında çıkmıştı. bundan önceki satış rakamları eskisine ait.
    gayet iyi satmışlar, satan satıyor.
    geçen forda gittim, fiesta slmak için ama adamlar satmamak için elinden geleni yaptılar: istemediğim paketi vermeye çalıştılar, indirim yapmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shoote®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Yokuş performansı çok iyi. Dün Feriköy'de yokuşlarda hiç bayılmadı araba. Bazen sadece D2'de kalıyor, D1'e geçene kadar ilerlemiyor araç. Gaza fazla basılınca D1'e atıyor zaten.

    Sürüş konforu Fiesta'dan tabii ki iyi. Bir kere araç hiç ses almıyor. Küçük bir Golf kullanıyorsunuz âdeta. Fiesta'nın dizel motoru zaten sıradan bir motor bana göre, benzinlisini bilmem ama Polo kullanırken o ekstra konforu hissedersiniz zaten. Dün Halaskargazi'de gece eczane ararken bir alayım dedim S moduna, gerçekten aracın ivmelemensi çok iyi. Akşam da bir Florya'ya gidelim dedik, E-5'den 40 km/h ortaşama hızla 4.6 lt/100km'yi gördüm. Net sıradan bir 1.6 dizel otomatiğe göre az yakıyor. Zaten TDI'ı kasten almadım, sürüş zevkimden sırf 3-5 kuruş tasarruf edeceğim diye ödün veremem. TSI motoru kullanan bilir.

    Son olarak, eğer Golf 7 1.2 TSI kullandıysanız, bu aracın ivmelenmesi Golf'den daha iyi. Ağırlık/beygir gücü ile orantılı bir durum. Sizi asla üzmez, net söylüyorum. Zaten 1400 devirden itibaren aracın torkunu hissedince anlayacaksınız.

    Edit : S&S tek tuşla kapatılıyor. Bir kere basmanız yeterli.

    Bende de 2014 polo 1.2 tsi dsg var ben şöyle birşeyden bahsedeceğim sorun mu dur değil midir bilmiyorum ama. 40-50 ile giderken bakıyorum araba 4-5 vitese atıyor sonra birden hızlanmak istediğimde sanki hissizlik oluyor. Yüksek viteste olduğum için araba ivmelenirken zaman harcıyor boşuna diyeyim.Işıktan ani kalkarken hiç böyle birşey yok 0dan 100'e çıkarken bu yok ama 50den aniden çıkmaya çalışınca böyle geliyor bana. 3 haftadır kullanıyorum ilk arabam ilk şoförlüğüm. Arabadan çok mu şey bekliyorum ne. Bu bahsettiğim D modu tabii. Hiç S modunda kullanmadım. + olarak da bazen start stop gıcık oluyorum her seferinde baştan baştan çalışmasına.

    Ani hizlanmalar için S modu kullanırsanız daha etkin oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben de de 1.2 TSİ dsg polo var 3aydır kullanıyorum şehir içi bir depo benzin 600km civarı götürüyor. Şehirlerarası yoğunluktaki kullanımda 850km gördüğüne göre şehirlerlerarsı kullanımda 950leri göreceğini tahmin ediyorum. Ben memnunum açıkçası ki motor açıldıkça daha az yakar diyorlar bakalım alan arkadaşlara hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoğun İstanbul trafiği altında uzun süreli ortalamam 7.0 lt/100km. Akşamları arada bir Florya'ya gidiyoruz yürüyüşe, bazen de havalimanına; E-5'te sıkışık trafik olmadığında 40 km/h ortalamayla 4.6 lt/100km'yi gördüm. Yakın zamanda uzun yollara da başlayacağım. Asla 5.0 lt/100km'yi geçmez. Tahminim 4.7 lt/100km civarında olacağı.

    Dün akşam hava yastığı lambası yandı ve yol bilgisayarı hata verdi. "Hava yastıkları arızalı." diye mesaj veriyor şimdi, bugün Doğuş Oto'ya baktırdım. Yarın da sabah götüreceğim. Garantiden halledicekler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun
    doğuş oto ne diyor bu arızaya? yazılımla mı ilgili?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Instigater

    Yoğun İstanbul trafiği altında uzun süreli ortalamam 7.0 lt/100km. Akşamları arada bir Florya'ya gidiyoruz yürüyüşe, bazen de havalimanına; E-5'te sıkışık trafik olmadığında 40 km/h ortalamayla 4.6 lt/100km'yi gördüm. Yakın zamanda uzun yollara da başlayacağım. Asla 5.0 lt/100km'yi geçmez. Tahminim 4.7 lt/100km civarında olacağı.

    Dün akşam hava yastığı lambası yandı ve yol bilgisayarı hata verdi. "Hava yastıkları arızalı." diye mesaj veriyor şimdi, bugün Doğuş Oto'ya baktırdım. Yarın da sabah götüreceğim. Garantiden halledicekler.

    Güzel rakamlar. Benim araba 400km civarı oldu ortalama 8-8.2. 5lt olarak tüketimim de olmuştu ama 80le sabit gidiyordum trafik falan yoktu. Bu arada Ümit hocam ben size cevap vermeyi unutmuşum. Araba metalik renk + arka park sensörü + boya koruma + alarm. 51.100 civarı bi rakama geldi.




  • Ümit5725 Ü kullanıcısına yanıt
    Ya valla ben de anlamadım. VAG-COM bağladı servisteki İbrahim Bey, sordu bana koltuklarla ileri-geri yaptınız mı diye. Ben de evet yaptık dedim. Emniyet kemeri ile alakalı bir durum galiba. VAG-COM "Direnç çok düşük" diye uyarı veriyordu. Hatayı sildi, araba açıldığında hata tekrar oluştu.

    Servise bırakın aracı dedi, yarın bırakacağım işte. İnşallah 2-3 günden fazla sürmez. 5 günlük araba, fitil fitil getiririm burunlarından.
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.