Şimdi Ara

Aracınızdaki Çözülemeyen Motor - Mekanik Arıza ve Sorularınız (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
187
Cevap
10
Favori
23.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_day

    İyi geceler benim sorunum 308 peugeot aracımı ilk çalıştırmada marşa basınca marş motoru motoru çalıştırıyor ancak hrmen ardından cırrr diye ses yapıyor .Sontaki marşlarda olmuyor muhtemel yağ dolaştığı için motorda yağın markasını değiştirsem çözülürmü yada iyice bozulana kadar kullanıp marş motorunu mu değiştireyim.Şimdiden teşekkürler


    Bahsettiğiniz problem motordan veya motor yağından kaynaklanamaz. Marş motorunuzilk çalıştırmada soğuk olduğu için burçları sıkıyor ve marşa basıp motor çalıştığında siz kontağı bırakıyosunuz ancak burçlar sıktığı için marş motoru bir kaç saniye daha çalışmaya devam ediyor ve ses yapıyor. Marş motorunuzda başka bir sorun yok ise değiştirmenize gerek yok. Çok canınızı sıkıyosa marş motorunu söktürüp temizletip burçlarını yağlatıp takarsanız yıllarca başka sorun olmadığı sürece kullanmaya devam edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..
    2000 model Peugeot 306 otomatik 65000 km'de yeni aldığımız araçta bir sorun var. Benzinli tüpsüz. Bu arabanın otomatik vitesinin buzlu yolda ve sportif modda kullanılmak üzere 2 tane düğmesi var.Her sabah çalıştırınca 1 dakika geçince heriki tuş basılmış gibi ışıkları yanıyor ve motor çalışmasıda sanki tuşlara ben basmışım gibi değişiyor.Motor 2-3 dakika ısınınca arabayı stop ettirip tekrar çalıştırınca normale dönüyor ve o gün bir daha bu hatayı vermiyor. Arabayı stop ettirmezsem o butonlar basılı gibi gidiyor. bir elektrikçide cihaza bağladılar bir hata var düzelttik dediler düzelmedi? Buna yardımcı olursanız sevinirim.
    Bu şanzıman problemi değildir inşallah.




  • mehmetbulut38 M kullanıcısına yanıt
    işin ilginci aracı kayseriden aldım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyolmur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Arkadaşlar aracınızdaki mekanik sorunları yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. İyi çalışmalar..
    2000 model Peugeot 306 otomatik 65000 km'de yeni aldığımız araçta bir sorun var. Benzinli tüpsüz. Bu arabanın otomatik vitesinin buzlu yolda ve sportif modda kullanılmak üzere 2 tane düğmesi var.Her sabah çalıştırınca 1 dakika geçince heriki tuş basılmış gibi ışıkları yanıyor ve motor çalışmasıda sanki tuşlara ben basmışım gibi değişiyor.Motor 2-3 dakika ısınınca arabayı stop ettirip tekrar çalıştırınca normale dönüyor ve o gün bir daha bu hatayı vermiyor. Arabayı stop ettirmezsem o butonlar basılı gibi gidiyor. bir elektrikçide cihaza bağladılar bir hata var düzelttik dediler düzelmedi? Buna yardımcı olursanız sevinirim.
    Bu şanzıman problemi değildir inşallah.

    Muhtemelen probleminiz şanzıman beyninden kaynaklanıyor. Bahsattiğniz sorun şanzımanın kendisinde veya içinde kesinlikle değildir ancak elektronik bir aksaklık var. Ben şanzıman beyninin Problem çıkartmış olabileceğini düşünüyorum. İyi bir oto elektronikcide soruna baktırmalısınız. iyi çalışmalar..




  • mehmetbulut38 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rutan

    Harika bir konu olmuş. Ayrıca ilginize de teşekkürler. Benim de 92 model Lada Samaram var. Ne yaptıysam hararet sorununu çözemedim. Sorun rampada oluyor. Daha önce 4. vites çıktığım rampaları şimdi hararet yapmasın diye 3. vites 60 KM ile çıkıyorum. Normalde öyle giderken bile yarım gaz gidiyorum. devridaimde sorun yok. Hortumlarda sorun yok. Termostat yeni değişti. Müşürü yeni değiştirdim. Biraz daha düşük derecede açan müşür taktırdım. Yinede rampada biraz zorlasam hararet bir anda yükseliyor. O yüzden rampada vites yükseltmeye korkar oldum. Düz yolda sorun yok. Yinede araba 130 Km hız geçmiyor. Daha önce üst kapak contasını yakmıştım. Tornaya sokmadan yapmışlar bir kez daha yandı. Bu sefer tornaya sokarak yaptıla ve sorunlarımda ondan sonra başladı. İkinci bir sorunumda karbüratörden. Yeni değiştirdim. Benzine geçince müthiş bir benzin kokusu geliyor. Arabanın içinden hissedebiliyorum. Yine filtre, otomatik ve tüm hortumlar yeni. Şimdiden teşekkürler.

    93 ladam var hararet sorununu radyatörü büyüterek çözdüm. Aracımın yürüründe sorun yok hocam ne ara 100 olmuş farkına varmıyorum. 160-170 görebiliyorum .




  • 1.5 70bg 2007 kangoo'm var arac 127.000km de.Araba inanilmaz yağ eksiltiyor ve egzozdan beyaz duman atiyor.Uzun yol yapmam gerekti yaklasik 800km giderken bir sorun yoktu fakat donerken birden bu soru patlak verdi.Tamirciye goturdugumde turbo arizalanmis ve kacak var dedi.Turboyu, tum filtreleri ve yagini degistirdik.Yaklasik 150km yol yaptiktan sonra beyaz duman ve yag eksiltme yeniden basladi bu sorun neden olabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: croweN

    1.5 70bg 2007 kangoo'm var arac 127.000km de.Araba inanilmaz yağ eksiltiyor ve egzozdan beyaz duman atiyor.Uzun yol yapmam gerekti yaklasik 800km giderken bir sorun yoktu fakat donerken birden bu soru patlak verdi.Tamirciye goturdugumde turbo arizalanmis ve kacak var dedi.Turboyu, tum filtreleri ve yagini degistirdik.Yaklasik 150km yol yaptiktan sonra beyaz duman ve yag eksiltme yeniden basladi bu sorun neden olabilir ?
    2007 clio 3 dizel aracımdan ilk çalıştırmada sağ ön taraftan kayıs her döndüğünde (alternatör) tıs tıs sesi geliyor. aracı biraz kullanıca geçiyor.kayış değiştirildi.ancak geçmedi.bu kez devirdaimden dendi ama henüz devirdaimi değiştirtmedim.sorun ne olabilir maliyet ne çıkar mehmet usta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuaterner

    2007 clio 3 dizel aracımdan ilk çalıştırmada sağ ön taraftan kayıs her döndüğünde (alternatör) tıs tıs sesi geliyor. aracı biraz kullanıca geçiyor.kayış değiştirildi.ancak geçmedi.bu kez devirdaimden dendi ama henüz devirdaimi değiştirtmedim.sorun ne olabilir maliyet ne çıkar mehmet usta?

    Hocam dediğiniz gibi devirdaim den olabilir. Vantilatör kayışı değişti demişiniz ama vantilatörün gergi bilyaları da değişti mi acaba. Eğer değişmediyse devirdaim den önce bu bilyaları değiştirin. Çünkü dediğiniz ince sesi bilyaların yapma ihtimali daha yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuaterner

    2007 clio 3 dizel aracımdan ilk çalıştırmada sağ ön taraftan kayıs her döndüğünde (alternatör) tıs tıs sesi geliyor. aracı biraz kullanıca geçiyor.kayış değiştirildi.ancak geçmedi.bu kez devirdaimden dendi ama henüz devirdaimi değiştirtmedim.sorun ne olabilir maliyet ne çıkar mehmet usta?

    Hocam dediğiniz gibi devirdaim den olabilir. Vantilatör kayışı değişti demişiniz ama vantilatörün gergi bilyaları da değişti mi acaba. Eğer değişmediyse devirdaim den önce bu bilyaları değiştirin. Çünkü dediğiniz ince sesi bilyaların yapma ihtimali daha yüksek.

    Alıntıları Göster
    kayış dışında bir şey değiştirilmedi ustam.
    devirdaim değişmesi sanırım uzun bir işmiş.gergi bilyaları değişmedi.
    devirdaim değişimi işin 300tl civarı masraf dediler.gergi bilyaları daha mı basittir?işçilik ve malzeme olarak?




  • Gergi bilyalarının tanesi 30 - 50 tl arasındadır. Devirdaime nazaran içşçiliği de çok çok daha ucuzdur basit olduğu için. O yüzden bilyaları değişip denerseniz en azından avantajlı olursunuz, hemde tespiti doğru yapmış olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    Gergi bilyalarının tanesi 30 - 50 tl arasındadır. Devirdaime nazaran içşçiliği de çok çok daha ucuzdur basit olduğu için. O yüzden bilyaları değişip denerseniz en azından avantajlı olursunuz, hemde tespiti doğru yapmış olursunuz.
    Arkadaşlar merhaba,

    2011 Opel Corsa D kasa su devirdaim pompasının değişimi hakkında bilginiz var mı? Kaça patlar, değişimi kolay mıdır ?
  • mehmetbulut38 M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar
    Alfa 145 1.7 boxer aracım var. Aracımın direksiyon yağı sürekli eksiliyor. Düzenli bir şekilde yağı tamamlamam gerekiyor. Fazla eksilmediği için tamire gerek duymadım. Ancak direksiyonu tam kırdığımda devir saatinde az düşme yapıyor ve araba stop ediyor. Ayrıca aynı arızayı yoğun trafikte veya arabayı uzun 1-2 saat kullanımdan sonra direksiyonun hafif döndürülmesi halinde de yapıyor. Ayrıca bu uzun kullanımda şehiriçi ise fan da açıyorsa sadece fan çalışınca dahi devir saatinde az düşme oluyor. Bunun üzerine direksiyonu hafif çevirmemle yine stop ediyor. Stop etmesinin direksiyonla alakası var mıdır. Yoksa başka bir parça mı arızalıdır. Bu arada kelebek ve rolanti motoru temizliğini yaptırdım. Bunlardan kaynaklanabileceğini söyledikleri için. Ama çözüm olmadı. Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniavolkan

    Arkadaşlar merhaba,

    2011 Opel Corsa D kasa su devirdaim pompasının değişimi hakkında bilginiz var mı? Kaça patlar, değişimi kolay mıdır ?

    Kolaylık olarak 2 saat gibi zaman sürer değişimi. Fiyat da olarak ortalama 300 lira civarı maliyet olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38


    quote:

    Orijinalden alıntı: kuaterner

    2007 clio 3 dizel aracımdan ilk çalıştırmada sağ ön taraftan kayıs her döndüğünde (alternatör) tıs tıs sesi geliyor. aracı biraz kullanıca geçiyor.kayış değiştirildi.ancak geçmedi.bu kez devirdaimden dendi ama henüz devirdaimi değiştirtmedim.sorun ne olabilir maliyet ne çıkar mehmet usta?

    Hocam dediğiniz gibi devirdaim den olabilir. Vantilatör kayışı değişti demişiniz ama vantilatörün gergi bilyaları da değişti mi acaba. Eğer değişmediyse devirdaim den önce bu bilyaları değiştirin. Çünkü dediğiniz ince sesi bilyaların yapma ihtimali daha yüksek.

    mehmet usta
    bugün farkettim aracın alternaör kayışının bulunduğu taraftan su damlamaya başlamış.aracın altında farkettim.ne dersiniz?daha önceki ses ve bu su damlama olayıyla birlikte?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuaterner

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38


    quote:

    Orijinalden alıntı: kuaterner

    2007 clio 3 dizel aracımdan ilk çalıştırmada sağ ön taraftan kayıs her döndüğünde (alternatör) tıs tıs sesi geliyor. aracı biraz kullanıca geçiyor.kayış değiştirildi.ancak geçmedi.bu kez devirdaimden dendi ama henüz devirdaimi değiştirtmedim.sorun ne olabilir maliyet ne çıkar mehmet usta?

    Hocam dediğiniz gibi devirdaim den olabilir. Vantilatör kayışı değişti demişiniz ama vantilatörün gergi bilyaları da değişti mi acaba. Eğer değişmediyse devirdaim den önce bu bilyaları değiştirin. Çünkü dediğiniz ince sesi bilyaların yapma ihtimali daha yüksek.

    mehmet usta
    bugün farkettim aracın alternaör kayışının bulunduğu taraftan su damlamaya başlamış.aracın altında farkettim.ne dersiniz?daha önceki ses ve bu su damlama olayıyla birlikte?

    Su damlama kayış bölümünden oluyorsa bu devirdaim olma ihtimalini artırır. VAntilatör kayışı bölümünden damladığına eminseniz yere, yüksek ihtimal devirdaimden kaçırıyordur ve sesi de devirdaim yapıyordur. Hatta şöyle deyim daha iyi anlarsınız. Devirdaimin bilyası bozulduğu zaman ses yapar. Bu bozukluk bilyada boşluk oluşmasına sebep verecek kadar artmışsa boşluktan dolayı devirdaimden su sızıntısına sebep olur. Yani sesin de devirdaimden gelmesi kaçınılmaz olur devirdaim su kaçırırsa. Umarım yardımcı olabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bmkurt

    Merhabalar
    Alfa 145 1.7 boxer aracım var. Aracımın direksiyon yağı sürekli eksiliyor. Düzenli bir şekilde yağı tamamlamam gerekiyor. Fazla eksilmediği için tamire gerek duymadım. Ancak direksiyonu tam kırdığımda devir saatinde az düşme yapıyor ve araba stop ediyor. Ayrıca aynı arızayı yoğun trafikte veya arabayı uzun 1-2 saat kullanımdan sonra direksiyonun hafif döndürülmesi halinde de yapıyor. Ayrıca bu uzun kullanımda şehiriçi ise fan da açıyorsa sadece fan çalışınca dahi devir saatinde az düşme oluyor. Bunun üzerine direksiyonu hafif çevirmemle yine stop ediyor. Stop etmesinin direksiyonla alakası var mıdır. Yoksa başka bir parça mı arızalıdır. Bu arada kelebek ve rolanti motoru temizliğini yaptırdım. Bunlardan kaynaklanabileceğini söyledikleri için. Ama çözüm olmadı. Şimdiden teşekkürler.

    Hocam 1.7 boxer motor sistemi hakkında tecrübem yoktur ancak bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım. Direksiyonu sonuna kadar tam sağ veya tam sol yaptığınızda devir saatinde oynama olması veya birazcık düşüyo gibi olması genelde her araçta olur ve normaldir. Aksine direksiyonu tam sağda veya solda tutmak zararlıdır her araç için geçerlidir. Ancak siz yoğun kullanımdan sonra direksiyonu az döndermede bile stop ediyo demişiniz kilit nokta burası. Direksiyon yağı her zaman biraz eksiliyor ve ben tamamlıyorum demişsiniz, acaba bir ara farkında olmadan tamamen yağsız kalmış olabilir mi? Yani direksiyon pompası zorlanıp motorun gücünü tüketiyor olabilir. Bunu anlamak basittir. Vantilatör kayışını çıkarıp direksiyon pompasını elle dönderip rahat dönüp dönmediğine bakarsanız. Zaten rahat dönüyosa problemi direksiyon sisteminde değil motor aksamında aramak gerekir. Motor aksamında da rölanti motoru benim de aklıma gelen ilk şey ama baktırmışınız. Bir de acaba direksiyona dokunmayınca aracınızın çalışması, gaz yemesi ve rölatide durması nasıl? Bir sıkıntı varmı? Yolda da performası nasıl bunları belirtebilir misinz. Yani motordan felan kaynaklanan bir problem ise de bunlardan birinde bir sıkıntı olması gerekir ki arıza bulanabilsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: bmkurt

    Merhabalar
    Alfa 145 1.7 boxer aracım var. Aracımın direksiyon yağı sürekli eksiliyor. Düzenli bir şekilde yağı tamamlamam gerekiyor. Fazla eksilmediği için tamire gerek duymadım. Ancak direksiyonu tam kırdığımda devir saatinde az düşme yapıyor ve araba stop ediyor. Ayrıca aynı arızayı yoğun trafikte veya arabayı uzun 1-2 saat kullanımdan sonra direksiyonun hafif döndürülmesi halinde de yapıyor. Ayrıca bu uzun kullanımda şehiriçi ise fan da açıyorsa sadece fan çalışınca dahi devir saatinde az düşme oluyor. Bunun üzerine direksiyonu hafif çevirmemle yine stop ediyor. Stop etmesinin direksiyonla alakası var mıdır. Yoksa başka bir parça mı arızalıdır. Bu arada kelebek ve rolanti motoru temizliğini yaptırdım. Bunlardan kaynaklanabileceğini söyledikleri için. Ama çözüm olmadı. Şimdiden teşekkürler.

    Hocam 1.7 boxer motor sistemi hakkında tecrübem yoktur ancak bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım. Direksiyonu sonuna kadar tam sağ veya tam sol yaptığınızda devir saatinde oynama olması veya birazcık düşüyo gibi olması genelde her araçta olur ve normaldir. Aksine direksiyonu tam sağda veya solda tutmak zararlıdır her araç için geçerlidir. Ancak siz yoğun kullanımdan sonra direksiyonu az döndermede bile stop ediyo demişiniz kilit nokta burası. Direksiyon yağı her zaman biraz eksiliyor ve ben tamamlıyorum demişsiniz, acaba bir ara farkında olmadan tamamen yağsız kalmış olabilir mi? Yani direksiyon pompası zorlanıp motorun gücünü tüketiyor olabilir. Bunu anlamak basittir. Vantilatör kayışını çıkarıp direksiyon pompasını elle dönderip rahat dönüp dönmediğine bakarsanız. Zaten rahat dönüyosa problemi direksiyon sisteminde değil motor aksamında aramak gerekir. Motor aksamında da rölanti motoru benim de aklıma gelen ilk şey ama baktırmışınız. Bir de acaba direksiyona dokunmayınca aracınızın çalışması, gaz yemesi ve rölatide durması nasıl? Bir sıkıntı varmı? Yolda da performası nasıl bunları belirtebilir misinz. Yani motordan felan kaynaklanan bir problem ise de bunlardan birinde bir sıkıntı olması gerekir ki arıza bulanabilsin.

    Alıntıları Göster
    Mehmet Ustam iyi çalışmalar. 2005 1,3 dizel merivam var. çok titiz bir sürücüyüm, arabama da çok iyi bakıyorum. içi, dışı, motoru, altı daha sıfır gibi duruyor. araç 137 bin km.de son bir yıldır beni arabadan bezdiren fren titreme problemi var. İlk başladığında torna yapıldı, 1 ay sonra tekrar torna, 3 ncü ay komple disk balata değişimi yapıldı. Her değişimden yaklaşık 1 ay sonra tekrar titreme olmaya başladı. tekrar torna, tekrar torna, daha sonra ön takım komple yapıldı. Motor şanzuman takozları değişti. 1 aylık kullanımdan sonra tekrar titremeye başladı. Bu sefer komple 4 disk ve balata tekrar başka bir marka ile değiştirildi. 1 ay sonra gene titreme başladı. tekrar torna yapıldı. işin kötüsü servis bu kadar masrafa ve değişime rağmen halen çözüm bulamadı. Harcadığım para yaklaşık 3 bin lirayı buldu. Faturalar duruyor. Halen bir çözüm bulunamadı. Rot balans da hiç problem yok. Şase ölçümü de yaptırdık. sıkıntı yok. lastikler continental değişti, sıkıntı yok. yani bizim yapmadığımız kalmadı. Araba son bir yıla kadar hiç böyle bir problem çıkartmamıştı. Bir ara üzerinde torna yaptırın dediler o işlemi de yaptırdık. yine bir ay sonra titreme başladı. titreme önce ufaktan başlıyor, gün geçtikçe acayip bariz bir şekle geliyor.Fren kaliperlerinin oringleri değişti, bakımları da yapıldı bu arada. Sizin bir öneriniz olabilirmi, ilginize çok teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metink64

    Mehmet Ustam iyi çalışmalar. 2005 1,3 dizel merivam var. çok titiz bir sürücüyüm, arabama da çok iyi bakıyorum. içi, dışı, motoru, altı daha sıfır gibi duruyor. araç 137 bin km.de son bir yıldır beni arabadan bezdiren fren titreme problemi var. İlk başladığında torna yapıldı, 1 ay sonra tekrar torna, 3 ncü ay komple disk balata değişimi yapıldı. Her değişimden yaklaşık 1 ay sonra tekrar titreme olmaya başladı. tekrar torna, tekrar torna, daha sonra ön takım komple yapıldı. Motor şanzuman takozları değişti. 1 aylık kullanımdan sonra tekrar titremeye başladı. Bu sefer komple 4 disk ve balata tekrar başka bir marka ile değiştirildi. 1 ay sonra gene titreme başladı. tekrar torna yapıldı. işin kötüsü servis bu kadar masrafa ve değişime rağmen halen çözüm bulamadı. Harcadığım para yaklaşık 3 bin lirayı buldu. Faturalar duruyor. Halen bir çözüm bulunamadı. Rot balans da hiç problem yok. Şase ölçümü de yaptırdık. sıkıntı yok. lastikler continental değişti, sıkıntı yok. yani bizim yapmadığımız kalmadı. Araba son bir yıla kadar hiç böyle bir problem çıkartmamıştı. Bir ara üzerinde torna yaptırın dediler o işlemi de yaptırdık. yine bir ay sonra titreme başladı. titreme önce ufaktan başlıyor, gün geçtikçe acayip bariz bir şekle geliyor.Fren kaliperlerinin oringleri değişti, bakımları da yapıldı bu arada. Sizin bir öneriniz olabilirmi, ilginize çok teşekkür ediyorum.

    Hocam mesajla numaramı gönderdim ancak oradan konuşarak yardımcı olabilirim. Çünkü arızanıza yapılan o kadar şeyi bilmem gerekiyor. Örneğin titreme frene basınca geliyosa disk lerden kaynaklanır ama diskler defalarca değişip torna edilmiş düzelmesi gerekir. Eğer titreme frene azcık dokunur dokunmaz ediyosa abs beyninin arızalı olmasından yapar. bu ve bunun gibileri konuşarak aracınıza çözüm bulabiliriz görüşmek üzere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbulut38

    quote:

    Orijinalden alıntı: metink64

    Mehmet Ustam iyi çalışmalar. 2005 1,3 dizel merivam var. çok titiz bir sürücüyüm, arabama da çok iyi bakıyorum. içi, dışı, motoru, altı daha sıfır gibi duruyor. araç 137 bin km.de son bir yıldır beni arabadan bezdiren fren titreme problemi var. İlk başladığında torna yapıldı, 1 ay sonra tekrar torna, 3 ncü ay komple disk balata değişimi yapıldı. Her değişimden yaklaşık 1 ay sonra tekrar titreme olmaya başladı. tekrar torna, tekrar torna, daha sonra ön takım komple yapıldı. Motor şanzuman takozları değişti. 1 aylık kullanımdan sonra tekrar titremeye başladı. Bu sefer komple 4 disk ve balata tekrar başka bir marka ile değiştirildi. 1 ay sonra gene titreme başladı. tekrar torna yapıldı. işin kötüsü servis bu kadar masrafa ve değişime rağmen halen çözüm bulamadı. Harcadığım para yaklaşık 3 bin lirayı buldu. Faturalar duruyor. Halen bir çözüm bulunamadı. Rot balans da hiç problem yok. Şase ölçümü de yaptırdık. sıkıntı yok. lastikler continental değişti, sıkıntı yok. yani bizim yapmadığımız kalmadı. Araba son bir yıla kadar hiç böyle bir problem çıkartmamıştı. Bir ara üzerinde torna yaptırın dediler o işlemi de yaptırdık. yine bir ay sonra titreme başladı. titreme önce ufaktan başlıyor, gün geçtikçe acayip bariz bir şekle geliyor.Fren kaliperlerinin oringleri değişti, bakımları da yapıldı bu arada. Sizin bir öneriniz olabilirmi, ilginize çok teşekkür ediyorum.

    Hocam mesajla numaramı gönderdim ancak oradan konuşarak yardımcı olabilirim. Çünkü arızanıza yapılan o kadar şeyi bilmem gerekiyor. Örneğin titreme frene basınca geliyosa disk lerden kaynaklanır ama diskler defalarca değişip torna edilmiş düzelmesi gerekir. Eğer titreme frene azcık dokunur dokunmaz ediyosa abs beyninin arızalı olmasından yapar. bu ve bunun gibileri konuşarak aracınıza çözüm bulabiliriz görüşmek üzere.

    Alıntıları Göster
    ( Güncel )




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.