Şimdi Ara

Oyuncuların öfkesini kontrol etmek için hazırlanan ilginç ürün: Immersion

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj





  • Oyuncuların öfkesini kontrol etmek için hazırlanan ilginç ürün: Immersion





     

    Özellikle aksiyon oyunları sırasında oyuncular sinirlerine hakim olamıyor ve ciddi psikolojik sorunlar yaşayabiliyorlar. Bu sorunların önüne geçmek ve oyuncuların öfkelerini kontrol etmesini sağlamak adına geliştirilen Immersion, teknolojinin nimetlerinden yararlanarak ilginç bir yapı ortaya koyuyor.

     

    Sam Matson tarafından oldukça şık bir tasarımla hazırlanan ve ilk bakışta kulaklık gibi görünen Immersion, bünyesinde kişilerin kulak dokusundaki renk değişikliklerini izleyen bir optik nabız sensörü taşıyor ve bu sayede kişilerin kalp atışlarına göre özel hazırlanan oyununun zorluk seviyesini değiştiriyor. Yani düşük kalp atış seviyesinde az düşman geliyor, kalp atışı arttığı zaman ise düşman sayısı artarak oyun ciddi oranda zorlaşıyor. Temel olarak da kişilerin kolay bir oyun deneyimi sürdürmesi için öfkesini kontrol etmesini hedefleyen sistem, sinirli oyuncuların çok daha fazla oranda hata yaptığı gerçeği üzerinden hareket ederek kağıt üstünde faydalı bir yapı sunuyor.

     

    Şimdilik prototip aşamasında yer alan Immersion öfke kontrol aparatı, Sam Matson tarafından herkesin kullanımına sunulmak üzere geliştirilmeye devam ediyor. Farklı kullanım alanlarının da olabileceği belirtilen ürün hakkında hazırlanan resmi tanıtım sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

     Oyuncuların öfkesini kontrol etmek için hazırlanan ilginç ürün: Immersion






    Kaynak:http://www.sammatson.net/Immersion







  • oyuncular heyecanlandıkça oyunun kolaylaşması gerekiyor diye düşünüyorum

    üretici ile farklı düşünüyoruz.

    oyuncu heyecanlanmadığı sürece oyun zor kalabilir düşüncesindeyim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: IceRulez

    oyuncular heyecanlandıkça oyunun kolaylaşması gerekiyor diye düşünüyorum

    üretici ile farklı düşünüyoruz.

    oyuncu heyecanlanmadığı sürece oyun zor kalabilir düşüncesindeyim.

    Aynen bana saçma geldi
    Heyecan yokken az düşman gelirse yine heyecan olmaz yine az ddüşman gelir yine heyecan olmaz. ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bencede tam tersi olması gerekiyor :)

  • Single oyunlarda iyi de devir Online oyun devri Online oyunda düşman sayısını azaltmayacak ya :) Single oyunda da zaten sinirleneni pek görmedim nerede MMOFPS-MMORPG tarzı oyun orada sinir küfür :)

  • Amac ofkeyi kontrol etmeyi ogretmek, ofkelendirmemek degil.

  • Okudugunu anlama orani en dusuk ulke olmamizin etkisini burada da mesajlardan ve verilerden artilardan anliyoruz.

    Adamlarin amaci bu sayede ofkeni kontrol etmeyi aliskanlik haline getir diyor. Sen sinirlendikce sana daha fazla saldiri geliyor ki sinirlerine hakim olunca kolaya gec ve bunu refleks haline getir diyor ama anlayacak kapasite olmayan bir toplum oldugumuz belli.

    Aziz Nesin bosuna soylememis her yerden oluk oluk akiyor milletin .....

    Neyse.
  • güzel fikir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrMhMt

    Okudugunu anlama orani en dusuk ulke olmamizin etkisini burada da mesajlardan ve verilerden artilardan anliyoruz.

    Adamlarin amaci bu sayede ofkeni kontrol etmeyi aliskanlik haline getir diyor. Sen sinirlendikce sana daha fazla saldiri geliyor ki sinirlerine hakim olunca kolaya gec ve bunu refleks haline getir diyor ama anlayacak kapasite olmayan bir toplum oldugumuz belli.

    Aziz Nesin bosuna soylememis her yerden oluk oluk akiyor milletin .....

    Neyse.

    Ben sinirlenince daha çok düşman geldiğinde daha çok sinirlenirim bu nasil mantik

    Düşün biri sevmedigin birseyi yapiyo sana sen sinirleniyosun ama o bu sefer daha fazlasini yapiyo nasil sinir geçecek.Sahsen ben daha fazla sinirlerin bircok kisininde ayni tepkiyi cericegine eminim.Ozaman bu sistem nasil işe yaramayi dusunuyo.Artistce cevap vermek yerine mantikli bir aciklaman varsa aciklayabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SıradanÇinkoKarbonPil -- 22 Ocak 2014; 19:51:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -numlock-

    quote:

    Orijinalden alıntı: TrMhMt

    Okudugunu anlama orani en dusuk ulke olmamizin etkisini burada da mesajlardan ve verilerden artilardan anliyoruz.

    Adamlarin amaci bu sayede ofkeni kontrol etmeyi aliskanlik haline getir diyor. Sen sinirlendikce sana daha fazla saldiri geliyor ki sinirlerine hakim olunca kolaya gec ve bunu refleks haline getir diyor ama anlayacak kapasite olmayan bir toplum oldugumuz belli.

    Aziz Nesin bosuna soylememis her yerden oluk oluk akiyor milletin .....

    Neyse.

    Ben sinirlenince daha çok düşman geldiğinde daha çok sinirlenirim bu nasil mantik

    Düşün biri sevmedigin birseyi yapiyo sana sen sinirleniyosun ama o bu sefer daha fazlasini yapiyo nasil sinir geçecek.Sahsen ben daha fazla sinirlerin bircok kisininde ayni tepkiyi cericegine eminim.Ozaman bu sistem nasil işe yaramayi dusunuyo.Artistce cevap vermek yerine mantikli bir aciklaman varsa aciklayabilirsin.

    Cevabin zaten yukarida aciklamanin icerisinde var. Diyor ki sen sinirlendikce kalp atisin nabzin yukselecek. Bu iyi birsey degil. Senin sakin olman gerek. Kendini sakinlestirmeye calis bu sayede zorluk seviyesini dusurelim. Bak eger hala sakinlesmiyor isen uzerine daha fazla adam yaratik zombi ne varsa gonderirim diyor ve seni sartli sakinlesmeye yoneltiyor zorluyor.

    Bu sayede sen her seferinde biraz daha sinirlerine sahip olmayi ogreniyorsun her sakinlesmede oyun daha kolay olmaya basladikca. Yani bir cesit sakinlestirme teknigi. Senin her zorlukta sakinligini korumani saglamaya calisan bir teknik.

    Anladin diye umid ediyorum. Yok hala anlamiyorsan zorlama bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TrMhMt -- 22 Ocak 2014; 20:57:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrMhMt

    quote:

    Orijinalden alıntı: -numlock-

    quote:

    Orijinalden alıntı: TrMhMt

    Okudugunu anlama orani en dusuk ulke olmamizin etkisini burada da mesajlardan ve verilerden artilardan anliyoruz.

    Adamlarin amaci bu sayede ofkeni kontrol etmeyi aliskanlik haline getir diyor. Sen sinirlendikce sana daha fazla saldiri geliyor ki sinirlerine hakim olunca kolaya gec ve bunu refleks haline getir diyor ama anlayacak kapasite olmayan bir toplum oldugumuz belli.

    Aziz Nesin bosuna soylememis her yerden oluk oluk akiyor milletin .....

    Neyse.

    Ben sinirlenince daha çok düşman geldiğinde daha çok sinirlenirim bu nasil mantik

    Düşün biri sevmedigin birseyi yapiyo sana sen sinirleniyosun ama o bu sefer daha fazlasini yapiyo nasil sinir geçecek.Sahsen ben daha fazla sinirlerin bircok kisininde ayni tepkiyi cericegine eminim.Ozaman bu sistem nasil işe yaramayi dusunuyo.Artistce cevap vermek yerine mantikli bir aciklaman varsa aciklayabilirsin.

    Cevabin zaten yukarida aciklamanin icerisinde var. Diyor ki sen sinirlendikce kalp atisin nabzin yukselecek. Bu iyi birsey degil. Senin sakin olman gerek. Kendini sakinlestirmeye calis bu sayede zorluk seviyesini dusurelim. Bak eger hala sakinlesmiyor isen uzerine daha fazla adam yaratik zombi ne varsa gonderirim diyor ve seni sartli sakinlesmeye yoneltiyor zorluyor.

    Bu sayede sen her seferinde biraz daha sinirlerine sahip olmayi ogreniyorsun her sakinlesmede oyun daha kolay olmaya basladikca. Yani bir cesit sakinlestirme teknigi. Senin her zorlukta sakinligini korumani saglamaya calisan bir teknik.

    Anladin diye umid ediyorum. Yok hala anlamiyorsan zorlama bence.

    Ya adam zoru sevmeye başlarsa

    Şaka,tamam gerilmeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şunu lol içinde yapsalar çok iyi olur aslında. Takım seni sinir ederse Nexus patlasin direk hiç uğraşmayalım. Şartlı kontrol işte sakinleş yoksa kaybedersin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bazen aynı yerde tıkanır kalırsın sinir olursun.benim en sinir olduğum god of war'daki atlama zıplamalı platformlardı.düşman da yok oralarda nasıl kolaylaştıracak merak ettim :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.