Şimdi Ara

2012 Avensis 1.8 cvt hakkında görüşleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
5
Favori
17.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar, araç araştırma sürecinde mazda 6, accord, legacy, 508 thp 156 ve suv olarak da forester 2.0 benzinli (eski kasa makyajlı) sonrasında bu araç da dikkatimi çekti. Forumda Haluk Bey'in incelemesini okudum, bunun dışında halen kullanan veya ayrıntılı araştırmış arkadaşların fikirlerini almak isterim.
    Geniş hacim, güvenlik (yol tutuş+sağlamlık), sorunsuzluk ve otomatik vites temel tercih nedenlerim. Aslında 508 thp fiyat/performans açısından mtv de gözetildiginde en uygun seçenek gibi ama sağlamlık ve sorunsuzluk açısından bu araca güvenemiyorum.
    Avensis 1.8 cvt için sorularım şunlar:
    1- Aracın yol tutuşu nasıldır? Viraj güvenliği tatminkar mı?
    2- Bu araçla ilgili IIHS testi görmedim, sağlam ve güvenli bir araç mıdır?
    3- 1.8 motor - cvt şanzıman uyumu açısından ara hızlanma ve yokuş çıkma performansı nasıldır?
    4- Bu araçta, makyajlı kasa yok, 1.6 motorlarda var. Makyajlı kasa ile bunun arasında çok fark var mı? Sizce bu farklar çok önemli mi? (Örneğin makyaj aerodinamiyi olumlu yönde etkiledi mi?)
    5-bagaj hacmi 2 bebekli bir aile için yeterli oluyor mu?
    6-Araçta orjinal xenon yok. Sonradan takılabilir mi? (Mercekli ve otomatik far yükseklik ayarlı olarak. Zira aksi halde muayeneden geçmiyor diye biliyorum)
    7- Xenon, deri koltuk vs.gibi konfor öğelerinin olmamasını çok önemsemeli miyim sizce?
    8- Kronik sorun, kokpitte tıkırdama vs var mı?
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercangozum -- 15 Ocak 2014; 11:42:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2012 Toyota Avensis 1.8 CVT: Kapsamlı Bir İnceleme

    2012 Toyota Avensis 1.8 CVT, güvenilirliği ve yakıt verimliliği ile bilinen bir orta boy aile otomobilidir. Bu araç, geniş iç mekanı, konforlu sürüşü ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle kullanıcılar arasında popüler bir seçimdir.

    Kullanıcı Yorumları

    {toyota avensis 1.8 kullanıcı yorumları} incelendiğinde, araç sahiplerinin genel olarak Avensis 1.8 CVT'den memnun olduğu görülmektedir. Kullanıcılar, aracın geniş iç mekanını, rahat koltuklarını ve sessiz kabinini beğenmektedir. Ayrıca, aracın yakıt tasarrufu ve güvenilirliği de kullanıcılar tarafından olumlu karşılanmaktadır.

    Performans ve Sürüş

    Avensis 1.8 CVT, 147 beygir gücü ve 180 Nm tork üreten 1.8 litrelik 4 silindirli bir motora sahiptir. Sürekli değişken şanzıman (CVT), sorunsuz ve yakıt tasarruflu bir sürüş deneyimi sunmaktadır. Araç, 0-100 km/s hızlanmasını 10,4 saniyede tamamlayabilmektedir. {1.8 avensis alınır mı} sorusunun cevabı büyük ölçüde kişisel ihtiyaçlara ve tercihlere bağlı olsa da, performans açısından Avensis 1.8 CVT, günlük sürüşler ve aile gezileri için yeterlidir.

    Donanım Seviyeleri

    Avensis 1.8 CVT, Vision, Comfort, Active, Elegant ve Elegant Extra donanım seviyeleriyle sunulmaktadır. Standart donanım özellikleri arasında çift bölgeli klima kontrolü, hız sabitleyici, elektrikli camlar ve aynalar, Bluetooth bağlantısı ve dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi yer almaktadır. {avensis 1.8 elegant extra multidrive s kullanıcı yorumları} incelendiğinde, bu donanım seviyesinin özellikle popüler olduğu görülmektedir.

    Benzin Tüketimi

    {avensis 1.8 otomatik nasıl} sorusu, yakıt verimliliğiyle ilgilenen kullanıcılar arasında yaygındır. Avensis 1.8 CVT, WLTP standartlarına göre ortalama 6,6 litre/100 km yakıt tüketimine sahiptir. Bu değer, rakiplerine kıyasla oldukça rekabetçidir ve günlük kullanımda önemli ölçüde tasarruf sağlayabilir.

    Rakip Modeller

    Avensis 1.8 CVT'nin başlıca rakipleri arasında Honda Accord, Volkswagen Passat ve Ford Mondeo sayılabilir. {avensis 1.8 vs 2.0} karşılaştırmaları, benzer performans ve donanım seviyelerine sahip bu iki modelin seçimini kullanıcıların ihtiyaçlarına göre yapması gerektiğini göstermektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.6 2011 modeli var bizde de motor ve şanzuman hariç aynı araba.

    1- Yol tutuş konusunda benim açımdan bir sıkıntı yok.Örneğin uzun yolda beni tedirgin edecek bir durum yaşamadım(Lastiklerin durumuda iyiydi tabi.) Arabanın limitlerini zorladığımda sıkıntı çekmedim pek sadece elektrik destekli direksiyon biraz hissiz gelebiliyor. Ancak şehir içi rahatlığı bir artı olarak dönüyor tabi.
    2-http://www.euroncap.com/results/toyota/avensis/2009/346.aspx Euroncap'dan başarıyla geçmiş. IIHS için bilmiyorum ama.
    3- 1.6 motor anca yeterli geliyor ama 1.8 olanı tatminkar düzeyde iyi. Örneğin 1.6 da CC'de bazen yokuşlarda düşme oluyor ancak 1.8'de bu sıkıntı yok.
    4- Makyajda bildiğim kadarıyla yürüyen konusunda bir değişiklik yok. Sadece dış görünüme makyaj ve kokpitte değişiklik oldu.
    5- Bagaj hacmi yeterlidir. Yükleme eşiğide rahat seviyede. Sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.
    6- Bilgim yok.
    7- Makyaj ile deri koltuk, kokpitte ekran, yan güneşlikler, gündüz farları gibi özellikler geldi. Eğer donanımlı istiyorsanız makyajlı kasa tercih edeceksiniz ancak onda da 1.8 seçeneği yok sanırım. Benim dert edeceğim şeyler değil açıkcası ama ekran olsun isterdim en azından.
    8- Yürüründe zaten kronik bir sıkıntı yoktu. Kokpitte de şuan için (3 yılını doldurdu araba) trim sesi, soyulma vs. yok. Gayet tatminkar düzeyde kalitesi.

    Soracağınız başka soru varsa yardımcı olmak isterim. Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Full#Throttle -- 15 Ocak 2014; 12:08:34 >




  • Full#Throttle F kullanıcısına yanıt
    Cevap icin teşekkürler.
    Makyajla gelen özellikler aslında çok elzem değil, lakin d sınıfı bir araçta en azından xenon bulunan bir donanım seviyesi olmalı diye düşünüyorum. Büyük ekranlı multimedya sonradan çok kaliteli şekilde eklenebiliyor ama deri döşeme ve xenon'un orjinal olmasını isterdim. Kokpit sesi olmaması sevindirici. Bazı arkadaşlar 140-150 km sonrası rüzgar sesi alıyor demişler, siz de var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sercangozum S kullanıcısına yanıt
    ben de 2010 modeli var. 110 bin km de. hiçbir tıkırtı ses yok.140-150 de ise rüzgar sesi almıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Full#Throttle

    1.6 2011 modeli var bizde de motor ve şanzuman hariç aynı araba.

    1- Yol tutuş konusunda benim açımdan bir sıkıntı yok.Örneğin uzun yolda beni tedirgin edecek bir durum yaşamadım(Lastiklerin durumuda iyiydi tabi.) Arabanın limitlerini zorladığımda sıkıntı çekmedim pek sadece elektrik destekli direksiyon biraz hissiz gelebiliyor. Ancak şehir içi rahatlığı bir artı olarak dönüyor tabi.
    2-http://www.euroncap.com/results/toyota/avensis/2009/346.aspx Euroncap'dan başarıyla geçmiş. IIHS için bilmiyorum ama.
    3- 1.6 motor anca yeterli geliyor ama 1.8 olanı tatminkar düzeyde iyi. Örneğin 1.6 da CC'de bazen yokuşlarda düşme oluyor ancak 1.8'de bu sıkıntı yok.
    4- Makyajda bildiğim kadarıyla yürüyen konusunda bir değişiklik yok. Sadece dış görünüme makyaj ve kokpitte değişiklik oldu.
    5- Bagaj hacmi yeterlidir. Yükleme eşiğide rahat seviyede. Sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.
    6- Bilgim yok.
    7- Makyaj ile deri koltuk, kokpitte ekran, yan güneşlikler, gündüz farları gibi özellikler geldi. Eğer donanımlı istiyorsanız makyajlı kasa tercih edeceksiniz ancak onda da 1.8 seçeneği yok sanırım. Benim dert edeceğim şeyler değil açıkcası ama ekran olsun isterdim en azından.
    8- Yürüründe zaten kronik bir sıkıntı yoktu. Kokpitte de şuan için (3 yılını doldurdu araba) trim sesi, soyulma vs. yok. Gayet tatminkar düzeyde kalitesi.

    Soracağınız başka soru varsa yardımcı olmak isterim. Kolay gelsin.

    2011 e.extra 1.6 Lpg, kullanıcısı olarak Aynen katılıyorum.
    1.8 cvt tavsiye ederim.
    Makyajlı kasaya gerek duymazsiniz, multimedia ekranda taktirilirsa.
    2.0 motorlarda xenon var diye biliyorum, ama xenon için 1.8 Cvt den vazgeçmem.
    Benim ki gibi sonradan xenon takılabilir,2 yılda bir muayene için 50 tl verip değiştirmeniz gerekiyor sadece.
    2012 için Sadece 1 tane yüksek mtv ödeyeceksiniz,
    Yılbaşında 3 yaşını dolduracagi için mtv si düşecek.
    Rakipleri accord ve Legacy dır. Ama vergi ve yakitlari fazla.
    Diğerlerine hiç bulaşma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 15 Ocak 2014; 13:01:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler. Diğer yönleriyle de tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, yukarıda da dediğim gibi multimedya sorunsuz takılıyor, dediğiniz gibi takılırsa güzel olur. Siz mercekli fara mı sonradan xenon yaptınız?
    1.8 cvt kullanıcısı olarak sizin ara hızlanma-sollama-yokuş performansınız nasıl? Bir de yol tutuş konusundaki düşünceniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sercangozum S kullanıcısına yanıt
    Benimki 1.6
    Arabanın hakkını verirsen o da seni memnun eder.
    Saydıklarınızın hiçbirinde sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    1.6 yazdığınız dikkatimden kaçmış, tekrar teşekkür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sercangozum S kullanıcısına yanıt
    2.0 premium;
    Donanım olarak zengin,
    Performans az da olsa daha iyi,
    Fiyat olarak daha uygun bir arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EPICA kullanıcısına yanıt
    İlan tarihi çok eski, aramakta fayda var.
    Tercih konusunda aynen dediğiniz gibi, çok zor karar vermek. Accord hacmen biraz dar, bu nedenle kalite araç olsa da en az onu düşünüyorum. Thp Allure ise hem hacmi, hem motoru (bmw ile ortak, ödüllü ve verimli bir motor) hem de cömert donanım ve iç mekan malzeme kalitesiyle kuvvetli bir alternatif. Ama dediğim gibi, sorunsuzluk ve sağlamlığına güvenemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    2.0 premium;
    Donanım olarak zengin,
    Performans az da olsa daha iyi,
    Fiyat olarak daha uygun bir arac.

    O da cvt şanzıman mı? Inceleyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    2.0 premium;
    Donanım olarak zengin,
    Performans az da olsa daha iyi,
    Fiyat olarak daha uygun bir arac.

    O da cvt şanzıman mı? Inceleyeceğim.

    Cvt hocam.

    Basit bir ornek vereyim. Premiumda deri koltuk, xenon far standart. Koltuklar elektrikli hatta direksiyon ayarı bile elektrikli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    2.0 premium;
    Donanım olarak zengin,
    Performans az da olsa daha iyi,
    Fiyat olarak daha uygun bir arac.

    O da cvt şanzıman mı? Inceleyeceğim.

    Cvt hocam.

    Basit bir ornek vereyim. Premiumda deri koltuk, xenon far standart. Koltuklar elektrikli hatta direksiyon ayarı bile elektrikli.

    Baktım ben de ve değerlendirmeye aldım. 1.8 e göre dikkate değer bir performans artışı yok lakin donanım açısından daha tatmin edici. Tüketimi ne oranda etkiler bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar aracın gaz pedalı tabandan mı yoksa asılı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum

    İlan tarihi çok eski, aramakta fayda var.
    Tercih konusunda aynen dediğiniz gibi, çok zor karar vermek. Accord hacmen biraz dar, bu nedenle kalite araç olsa da en az onu düşünüyorum. Thp Allure ise hem hacmi, hem motoru (bmw ile ortak, ödüllü ve verimli bir motor) hem de cömert donanım ve iç mekan malzeme kalitesiyle kuvvetli bir alternatif. Ama dediğim gibi, sorunsuzluk ve sağlamlığına güvenemiyorum.

    508 bana sorunlu bir araç gibi gelmiyor. 508 çok beğenmeme rağmen legacy ile accord arasında gidip gelirdim.. Dört araçta çok güzel fakat legacy ve honda gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum

    Arkadaşlar aracın gaz pedalı tabandan mı yoksa asılı mı?


    mercedes,passat5 ve octavia2 gibi almanlarda kamyon gazı var.
    japonlarda yok diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.