Şimdi Ara

Titanfall'u Pazarlamak Zor Oldu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
89
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Titanfall'un yapımcı koltuğunda oturan Drew McCoy oyunun pazarlanması konusundaki zorluklardan söz etti. Sadece multiplayer moda sahip olacak Titanfall'u oyunculara anlatmak, pazarlamak hiç de kolay değilmiş.
     
        Diğer oyunlardaki gibi Hollywood benzeri kısa bir video göstermek yerine 3-5 dakikalık editlenmemiş uzun bir oynanış videosu sunduklarını söyleyen yetkili, bolca oynanış videosu ile oyunu her açıdan tanıttıklarını söylüyor.
     
        Diğer oyunlarda senaryo modundan alınan farklı kamera açılarına sahip sahnelerle, film benzeri tanıtımlar yapılarak ilgi çekilmesine karşın Titanfall'da böyle bir şeye kalkışılmamış. O nedenle geliştiriciler işlerinin oldukça zor olduğunu belirtiyorlar.
     
        Titanfall'un oldukça dürüst bir şekilde tanıtılması ve herhangi bir hileye başvurulmamasına karşın büyük ilgi gördüğü bir gerçek. Demek ki işini iyi yapınca şatafatlı pazarlama taktiklerine de ihtiyaç duyulmuyor.
      








  • benim için hayal kırıklığı oldu 6&6 oyuncu sınırlaması hiç hoş değil. diyorlarki oyunda bot oyuncularda olacak istemiyorum kardeşim bu oyun 12 12 olması gerekiyordu!!!
  • Ama düşünsene dostum 12vs12 olduğunu 24 kişininde titan çağırdını ortalık çok saçma bir hale gelirdi değilmi :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    benim için hayal kırıklığı oldu 6&6 oyuncu sınırlaması hiç hoş değil. diyorlarki oyunda bot oyuncularda olacak istemiyorum kardeşim bu oyun 12 12 olması gerekiyordu!!!

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.