- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
LoL devri bitiyor(muş) P0GP İÇERİR
165 Cevap5026 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


0 LOL Mesajı
2355 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:30:36 








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoubleJift -- 14 Ocak 2014; 11:52:02 >


_____________________________

CARRY


0 LOL Mesajı
990 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:33:54 

Hiç izleyemem şimdi ya .s.s


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


0 LOL Mesajı
607 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:34:22 

moba oyununun amacı tf kazanıp nexus kesmekden baska ne olabilir ki ? Beğenmiyorsa oynamasın


_____________________________


Pweck is god (TR) - - LOLKİNG


2603 LOL Mesajı
3686 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:37:51 

bi videoda gördüğüm en fazla saçmalamayı gördüm saolun.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


0 LOL Mesajı
4661 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:37:56 

Ayda 36 milyon dolar net geliri olan bir oyun bu sene verdiği en büyük ödül 2 milyon dolardı. Ve oyun batıyor. Tamam biz kalkalım.


_____________________________



0 LOL Mesajı
2495 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:38:23 

P0GP ÇOK OP YHAAA SEFIORRMM SENI POGPPPP



































< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uberior -- 12 Ocak 2014; 14:39:16 >


_____________________________



 
0 LOL Mesajı
3056 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:40:50 

bah bah bah 76 milyon önüne çıktı yalan deycek değil ya rayıt geyms batıyoğğğ


_____________________________


"The actions of one may sunder the world, but the efforts of many may rebuild it."-Lee Sin

"A true hunter never rests." - Rengar



1038 LOL Mesajı
2236 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:40:51 

Riot Games dünyada insanların çalışmak istediği 3. şirket...

Şirket bazında şuan hala Growth dönemindeyken adam Decline dönemine geçtiğini iddia ediyor.

Dota 2'ye başlayacağım diyor, ''Peki onun amacı nedir meminktolarına kurban olduğum'' diye sorarlar adama



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackGhosen -- 12 Ocak 2014; 14:41:32 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
1070 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:42:21 

özet geçicek var mı hiç izleyemem şimdi


_____________________________



0 LOL Mesajı
2355 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:43:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Gandalf Or Troll

özet geçicek var mı hiç izleyemem şimdi

lol batıyo sponsorlar yardımı kesicek ünlü oyuncular başka oyunlara geçicek lol çökcek ben dotaya geçiyom


_____________________________

CARRY


4145 LOL Mesajı
5095 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:44:44 

şimdi bu salağı bide ben kaale mi aldım oyunda


_____________________________

Satılık Logitech G602 Mouse 175TL


0 LOL Mesajı
251 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:45:00 

tipe bak ya allahın yamuğu. 10 saniye tahammül edemedim


_____________________________



0 LOL Mesajı
35 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:45:19 

Sadece belki önemli bir noktaya değinir bilmediğimiz diye izledim, kendiyle çelişmekten başka bir şey yapmıyor. Espor'u bir spor haline getirmek aynen söylediği gibi gerçek bir spor haline getirmek, şu anda Amerikada atlet statüsünde, Türkiye'de de spor bakanlığından lisanslı sporcular var. Dünya'da en çok oynanan oyun durumunda. Futbolu izleyenler de oynayanlara göre çok fazla. Çünkü entertainment business bu, dünya finallerini anlık olarak /yanlış olabilirim/ 1 milyondan fazla kişi izlemişti. Korkunç bir büyüme ve esporu yayma çalışmaları içinde RIOT ve oldukça başarılı bir şekilde başarıyor bunu. Hiç bir profesyonel League of Legends oyuncusu yeni oyunlara açılmıyor, ben görmedim. Oyuncular Almanya'ya taşınıyorlardı çünkü Almanya'da oynanıyor EU LCS maçları.
P0GP'nin kararı tamamen kendi kararlarıdır ancak bilmediği konulara yorum yaparak biraz boşlamış sanki.


_____________________________



0 LOL Mesajı
1331 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:48:21 

Değişik adam vesselam.


_____________________________



Dead man walkin'


Acaba?


0 LOL Mesajı
226 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:52:31 

Bu mal oyun batıyo diyosa oyun kesin 1. sıradadır :) konuşmayı öğrensin önce sonra konuşur :D


_____________________________

http://i.hizliresim.com/Kr1P7m.gif


0 LOL Mesajı
4984 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:52:44 

Warcraft ek paketine ne dedi o furozın pıppıırtt Moba açılımını bile bilmiyor daha.

0




_____________________________

BAU YAZILIM MÜH.


0 LOL Mesajı
4827 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:53:24 

Videoya geğirerek başlayan adamın videosunu neden izlemeliyim?


_____________________________


TR:Support


0 LOL Mesajı
1508 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:55:21 

Bu oyun rahat 3,4 yıl daha gider


_____________________________



0 LOL Mesajı
1708 Mesaj
12 Ocak 2014; 14:57:13 

Türkiye'nin en iyi streamerları video oyun ve Jahrein'dir.Bu egoist değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daenerys Stormborn -- 12 Ocak 2014; 14:57:31 >


_____________________________

Aegon of the House Targaryen, the Sixth of his Name, King of the Andals and the Rhoynar and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms and Protector of the Realm.


0 LOL Mesajı
4661 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:00:03 

Video yu izleyince aklıma obamanın konuşmasındaki parmak dili işaretçisinin şizofreni nöbeti geçirdiği an geldi aklıma. Zar zor konusuyor. ikide bir etrafına bakıyor sürekli dikkatı dağınık 9 dakkalık konuşmayı zar zor yaptı herif. Peşindeki 500 takipçisiyle beraber silver ve bronz ligleri boşalmış olur eğer dotaya giderse.


_____________________________



0 LOL Mesajı
620 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:03:13 

lan banane ocelote bırakıyomuş çokta lulu allah allah umrumda mı kardeşim bi pro gider diğeri gelir çelıncırda kaç tane adam var her sene yenisi çıkar


_____________________________

ben felsefe yaparım gerisi sizi aşar
platonun babaannesi ???


0 LOL Mesajı
226 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:04:15 

riot türkiye buna iyi tekme basmış belli belli :D bu mal sanıyoki ben söyleyince insanlar farklı oyuna yönelecek ama bilmiyoki kimse bunu takmıyo :)


_____________________________

http://i.hizliresim.com/Kr1P7m.gif


 
0 LOL Mesajı
12 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:05:44 

Ağlıcak gibi konusuyor


_____________________________



0 LOL Mesajı
226 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:06:08 

yediği tekmenin acısıdır :D


_____________________________

http://i.hizliresim.com/Kr1P7m.gif


0 LOL Mesajı
609 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:07:17 

Ben ilkokul ortaokul zamanında cafeye gidip cs, knight oynuyodum. Hatta o zamanlar nerdeyse sadece bunlar oynanıyodu. Ne stream, ne turnuva falan filan olduğunuda hatırlamıyorum. Yükselişteydi o zamanlar. Aradan 10 sene geçmiş. Ve hâlâ bu oyunlar oynanıyor. Bu adamın bitiyor dediği oyun ise lol. Yani 3 senede bu kadar oyuncu kazanmış bi oyun. Kendisi demiş ocelote 1 yılda 600 bin euro veya dolar kazandı diye. Bir oyuncu bile bu kadar kazanabiliyosa şirket ne kadar kazanır bi düşünmek lazım. Yok şu takım gaming houseu bilmem nereye taşımış vb
Tek derdi bu kadar uzun süre oynayıp adam gibi bi takımda oynayamamak olsa gerek.

Asıl özet: Olmuyorsa zorlamaya gerek yok başka oyunlarda şansımı denemek istiyorum

Boşuna izlemeyin


_____________________________



0 LOL Mesajı
2677 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:07:19 

Saçmalık


_____________________________



4145 LOL Mesajı
5095 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:07:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Daenerys Stormborn

Türkiye'nin en iyi streamerları video oyun ve Jahrein'dir.Bu egoist değil.

+1

all hail lord gamerjahrein


_____________________________

Satılık Logitech G602 Mouse 175TL


0 LOL Mesajı
1352 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:08:01 

Korkutmayın lan daha yeni başladık.


_____________________________


I did it for me. I liked it. I was good at it. And I was really... I was alive.


 
0 LOL Mesajı
262 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:09:02 

%99 doğru mu acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



0 LOL Mesajı
104 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:10:25 

izlemeyin saçmalıyor. evlat olsa sevilmez:D


_____________________________



0 LOL Mesajı
1242 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:12:16 

Bu adamı takip eden , izleyen var mı gerçekten ?


_____________________________



cenkgulbas.blogspot.com


0 LOL Mesajı
611 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:12:35 

Bu herifin anlamadığım olayı şu konuşması kulağımı tırmalıyor resmen 2 şunun ağzına biri nolur kap felan koysun salyasını çekmesinden ben bıktım. Çocuk laf geçiremiyor ağzına...


_____________________________




0 LOL Mesajı
2982 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:12:58 

quote:

Orijinalden alıntı: LLoncept


+1

all hail lord gamerjahrein

Jahrein dota da ağır flamer ya ama sefiyorum herifi bide batu var bu ikisi yeter stream için tr ye


_____________________________



 
0 LOL Mesajı
12 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:14:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Meth0dGG

yediği tekmenin acısıdır :D

hangi tekmenin anlatsana bana :D


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
1 gün 10 sa. 28 dk. kadarı kaldı.
12 Ocak 2014; 15:15:01 

quote:

Orijinalden alıntı: JackGhosen

Riot Games dünyada insanların çalışmak istediği 3. şirket...

Şirket bazında şuan hala Growth dönemindeyken adam Decline dönemine geçtiğini iddia ediyor.

Dota 2'ye başlayacağım diyor, ''Peki onun amacı nedir meminktolarına kurban olduğum'' diye sorarlar adama


hangi dil bu?


0 LOL Mesajı
819 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
ArmadilloAhmet
12 Ocak 2014; 15:16:54 

0


[size=3]Dedim.[/size]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArmadilloAhmet -- 12 Ocak 2014; 15:37:29 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
1157 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:18:19 

perma ban yedi flame den

şimdi riotu ezmeye çalısıyo falan takmayın


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_97259169/f_//tm.htm


0 LOL Mesajı
89 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:19:14 

lol çöküyor ama para yönünden değil oyunk alitesi yönünden hele yeni ssezonda oyun bok gibi oldu


_____________________________



0 LOL Mesajı
889 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:20:12 

Bu rezil yaratık s1 de buralarda takılıyordu kanırtıp duruyordum

Edit : Bi bılızırd degil demiş.Bılızırt ne lan :/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeaLx2 -- 12 Ocak 2014; 15:23:57 >


_____________________________



Ofc...


0 LOL Mesajı
2178 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:22:48 

Videonun altindaki yorumlar ...


_____________________________



0 LOL Mesajı
296 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:24:04 

şu 2.20 deki hareketi ilk yapanı bulursam ölümüne giricem


_____________________________



1038 LOL Mesajı
2236 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:24:23 

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_mehmet


hangi dil bu?

Growth - Büyüme dönemi, şirketleri büyük oranda kar elde ettiği ve hisse fiyatlarının yükseldiği dönemdir.

Decline - Hem kar hem satışlar düşer. Piyasada şirketin düşüşe geçtiği, ürünün artık talep görmediği dönemdir.

Meminkto - Bilgisayar başında oturup sürekli tıkınmaktan ata sütyensiz binecek duruma gelmiş teknopatların göğüslerine verilen isim.




_____________________________



0 LOL Mesajı
917 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:30:30 

quote:

Orijinalden alıntı: Daenerys Stormborn

Türkiye'nin en iyi streamerları video oyun ve Jahrein'dir.Bu egoist değil.

+1
Bunu takip eden ve izleyen çocuklara üzülüyorum açıkçası


_____________________________



0 LOL Mesajı
2310 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:33:27 

sonra izlenmek üzere rezerv


_____________________________



0 LOL Mesajı
2131 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:34:14 

quote:

Orijinalden alıntı: ArmadilloAhmet

0




_____________________________



114 LOL Mesajı
5195 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:36:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Better Call Saul




Videoyu açmadan


_____________________________

League of Legends Hikaye http://forum.donanimhaber.com/m_86921140/tm.htmLegendary Rengar Rehberi http://forum.donanimhaber.com/m_95352465/tm.htm


310 LOL Mesajı
2485 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:37:18 


quote:

Orijinalden alıntı: AizenQ.Q

perma ban yedi flame den

şimdi riotu ezmeye çalısıyo falan takmayın

hangi serverdaydi da perma yedi flameden?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ADC VAYNE DIAMOND


0 LOL Mesajı
1733 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:38:39 

Bu şarlatan kim ya ilk defa görüyorum artist artist el hareketleri ağzı şekilden şekile giriyor


_____________________________

When You Tear Out a Man's Tongue, You Aren't Proving Him a Liar, You're Only Telling the World That You Fear What He Might Say.


 
522 LOL Mesajı
2774 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:39:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Efesto

Ben ilkokul ortaokul zamanında cafeye gidip cs, knight oynuyodum. Hatta o zamanlar nerdeyse sadece bunlar oynanıyodu. Ne stream, ne turnuva falan filan olduğunuda hatırlamıyorum. Yükselişteydi o zamanlar. Aradan 10 sene geçmiş. Ve hâlâ bu oyunlar oynanıyor. Bu adamın bitiyor dediği oyun ise lol. Yani 3 senede bu kadar oyuncu kazanmış bi oyun. Kendisi demiş ocelote 1 yılda 600 bin euro veya dolar kazandı diye. Bir oyuncu bile bu kadar kazanabiliyosa şirket ne kadar kazanır bi düşünmek lazım. Yok şu takım gaming houseu bilmem nereye taşımış vb
Tek derdi bu kadar uzun süre oynayıp adam gibi bi takımda oynayamamak olsa gerek.

Asıl özet: Olmuyorsa zorlamaya gerek yok başka oyunlarda şansımı denemek istiyorum

Boşuna izlemeyin

Yalnız, ocelote o paranın çok küçük bir kısmının LoL turnuvalarından kazandı. Neredeyse tamamını, yayınlardan, sponsorlardan, sattığı/sattırdığı ürünlerden kazandı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ripskill -- 13 Ocak 2014; 22:01:08 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
5 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:45:47 

Adam, Teamfight çeviren maçı kazanıyor diyor. E napıcaktın? Counter oynarken karşı takımı öldüren kazanıyor, Futbol'da en çok gol atan(genellikle) kazanıyor. Beyin Yerine Maydonoz kullanıyor.


_____________________________



 
0 LOL Mesajı
1735 Mesaj
12 Ocak 2014; 15:50:45