Şimdi Ara

YENİ SUBARU LEVORG (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
419
Cevap
11
Favori
39.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    şu turbo olayı güzel de, bir de lpg takılsa tadından yenmeyecek vallahi

    Valla LPG kütür kütür takılıyor ve oluyor. STI'a falan olmuyor. 2.0T'ler dahil oluyor. Takmayı bilen adam lazım. Malzeme çok önemli. Enjektör seçimi daha da çok önemli. Benim kullandığım 2.0i ve 2.5i'lere LPG zaten oluyor. Ben 60.000km'dir LPG'li kullanıyorum.

    Doğrudan enjeksiyon işlere girmedilerse 1.6T'ye takılır. 2.0T 300hp için biraz cesaret ister sanıyorum.




  • Araba budur işte. Her ne kadar tok kapı sesi olmasa da en azından otomatik vitesi de japon olur sorunsuz olur

    Bu araca zevk için binilir. 2.0 litre 300 beygir. Lpg falan takmayacaksın haftada bir 40 liralık benzin koyup şöyle yardıra yardıra gezeceksin.

    Zaten boxer motor sesi tahrik eder adamı. Basmadan duramazsın.

    Türkiyede subaruya değer vermeyen insanları da anlayamıyorum. Hele bir de hayatında bırakın kullanmayı , uzaktan bir subaru bile görmemiş insanların araba hakkında yorum yapması yok mu...

    2007-2009 subaru imprezalar 25-30 bin tl. Param olsa o fiyata gidip renault megane alacağıma gider subaru alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Anonymous


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    Arka camı manuel 150 bin lik passatdan iyidir yine

    Blocked

    Neden blok 150.000 lira degil mi?

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-passat.aspx

    kör müsünüz, okumanız mı yok? ayrıca 1999 model passatta arka camlar otomatikti, toyota corolla sandınız heralde passat'ı.

    Tamam niye kızdın bu kadar ya? Alt tarafı iki espri yapmış.

    Bu arada bir tekme de ben vuriym, VW'de Piston aşşa...

    Şaka yapmıyorum. Benim motor daha 70.000km'de 12.000TL masraf çıkardı. Arabada cidden piston aşşa... Kavga dövüş biraz zorlayınca Doğuş halletti sağolsun. Ama araba mükemmel değil bilmek lazım. İki espri kaldırabilir durumda olmak lazım. 72.000km'de de mekatronik aşşa abi. Parça bekliyorum. Araba vites geçişlerinde bizim 58 chevrolet'den çok sarsıyor. Uzun yol arabası bu. Son 10.000km'lik yolu Subaru ile yaptık. Bu araba şehirde takılıyor. Süs kuçusu oldu. Subaru'da LPG de var. Araba 100.000km'de. 60.000km'sini LPG ile yaptı. Henüz tık yok. Sanıyorum Subaru motoruna yağ koymasak bizim audinin dayandığı kadar dayanırdı. Piston aşşa derken ciddiyim. Piston kolları falan da değişti...

    Şimdi dediğim gibi mekatronik... Sağolsun Doğuş onu da karşılıyor. Büyük firma bu Doğuş. Arkasından kötü konuşursan fevrileşiyor ama. Soru soruyorsun cevap vermiyor. Burada konu sildirtiyor falan. Benim gibi uysal uysal davranmak lazım biraz. Başını okşiycan bol bol. O zaman bir şekilde iş görülüyor kendisiyle. Tam Türk firması. Kurumsallık hak getire. Ama genel olarak iyi niyetli. O kadar kalifiye eleman niye çalıştırıyorlar bilmem. O kadar fevri davranacaksan git Tirabzonlu Dursun ve Temeli al firmaya. Yürü git. Neyse. Kızmasınlar şimdi. Mekatroniğim yolda daha. Benim de garantimi iptal etmesinler.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kısaca iki espri kaldırır olun yahu. Benim yazdıklarım gerçek üstelik. Boşline geyikleri bir yana. Araba boş moş... Üstünde ne var ne yok görüyorsun. Beğenmiyorsan alma. Ama ardı arkası kesilmeyen sorunlar farklı bir konsept. Diğer arabanın canı çıktı bu yüzden. Diyorum ya, süs kuçusu. Görüntü var ses yok... O yüzden ben Subby'mi seviyorum arkadaş. Görüntü yok; ama hiç olmazsa ses var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    şu turbo olayı güzel de, bir de lpg takılsa tadından yenmeyecek vallahi

    Valla LPG kütür kütür takılıyor ve oluyor. STI'a falan olmuyor. 2.0T'ler dahil oluyor. Takmayı bilen adam lazım. Malzeme çok önemli. Enjektör seçimi daha da çok önemli. Benim kullandığım 2.0i ve 2.5i'lere LPG zaten oluyor. Ben 60.000km'dir LPG'li kullanıyorum.

    Doğrudan enjeksiyon işlere girmedilerse 1.6T'ye takılır. 2.0T 300hp için biraz cesaret ister sanıyorum.


    Ne yazık ki doğrudan enjeksiyonlu olarak geliyor bu motorlar hocam.

    Diğer taraftan "makatronik" arızasına üzüldüm.

    Çok samimi soruyorum. Yarı fiyatına verseler alır mısınız bir daha VAG'dan araç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok beğendim. Bravo..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    şu turbo olayı güzel de, bir de lpg takılsa tadından yenmeyecek vallahi

    Valla LPG kütür kütür takılıyor ve oluyor. STI'a falan olmuyor. 2.0T'ler dahil oluyor. Takmayı bilen adam lazım. Malzeme çok önemli. Enjektör seçimi daha da çok önemli. Benim kullandığım 2.0i ve 2.5i'lere LPG zaten oluyor. Ben 60.000km'dir LPG'li kullanıyorum.

    Doğrudan enjeksiyon işlere girmedilerse 1.6T'ye takılır. 2.0T 300hp için biraz cesaret ister sanıyorum.


    Ne yazık ki doğrudan enjeksiyonlu olarak geliyor bu motorlar hocam.

    Diğer taraftan "makatronik" arızasına üzüldüm.

    Çok samimi soruyorum. Yarı fiyatına verseler alır mısınız bir daha VAG'dan araç?



    O kadar da değil abi ya. Durum şu:

    Biz eve bir büyük Station, bir spor araba alıyoruz. Bu A3'ü ikinci el bulduk. 9000km'de 6 aylıktı. Sıfırı 52.000Euro iken 32.000 Euro'ya aldık. Böyle bir fırsat yakalayınca makul oluyor araba. Alırken bu dertlerini bilmiyorduk tabi. Hesap şu idi: DSG keyifli ve ekonomik. 2.0T klasik otomatik performansını alıyorsunuz 1.8T ile. Bu durumda size ciddi bir MTV kazancı oluyor. Ek olarak araç daha az yakıyor. Bu aracın alternatifi 2.0T olduğu için ve böyle bir fiyat farkı ile ikinci elde temiz bulduğumuz için direkt atladık.

    Bu sorunları Doğuş ödediği için 2.0T araç almaya göre hala çok kardayım. Ama derdi tasası bitmedi bir türlü. İçim huzurlu binemedim arabaya. Bu arabaya 20.000 Euro daha fazla para verip sıfır almış olsam muhtemelen heryerini reklam filmi kaplatır, filmlere VAG'ı kepaze edecek şeyler yazar, öyle gezerdim. Kırmızı tenteli beyaz bir arabada da 3 kat daha dikkat çekeceğini garanti ederim.

    Kısaca bir daha alır mısın? Aldığım zamanki gibi yaşını doldurmamış, 20.000km ve altında, kazasız, tekrar %38 düşük bir fiyatla bulursam ve Doğuş'un gene öyle ya da böyle, ittir kaktır masrafları karşılayacağından emin olsam tekrar alırım. Bu şartlar oluşmadığı sürece tekrar almam. Bir daha bu kadar büyük bir fiyat indirimi ile bir VAG bulabileceğimi de sanmıyorum. Almancı bir abi, piyasayı tam bilemeden ilan vermişti. Başka Cabrio A3 yoktu. Piyasa yoklayamamış. Almanya usülü bir değer hesabıyla satışa çıkarmış sanıyorum. İlana koymasından 4 gün sonra İzmir'e gidip aldım arabayı... Böyle fırsat tekrar düşer mi? Hiç sanmıyorum.

    Ancak sıfır veya yerinde ikinci el fiyatıyla bu arabayı tekrar alır mıyım? Asla almam be! 52.000Euro manyak mıyım ben? O paraya GT86 cabrio alınır! Çok daha ucuza Miata alınır... Ben bu arabaya bakarken Miata siparişle 3 ay beklenerek geliyordu. Euro 2TL idi. 64.000TL'ye aldım Audi'yi. Miata sıfır 90.000TL falandı. Aracı alan olmadığı için İkinci elde satan da yoktu. Açıkçası içimde kaldı Miata. Bu araba karşıma hiç çıkmasa belki Miata'yı almıştım. Ama araba bu fiyatı ile siz de kabul edersiniz mantığın sesi idi...




  •  YENİ SUBARU LEVORG

    Su citalarin devam etmemesi kotu olmus.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperXCrossfire -- 3 Ocak 2014; 17:08:37 >
  • @Huseyin-ZST

    Gayet açıklayıcı olmuş hocam.

    Ben de şirketin Pazad'la bir yere giderken hacı ninemin Hac'dan getirdiği tespihi takıyorum vites koluna, makatronik olmayalım dağ başında diye.

    Eskiden kendi Accord'umla gidiyordum, Legend'i aldığımdan beri kıymıyorum onla gitmeye.

    Adresinizi verin bana, size de bir tespih yollayayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor seçenekleri çok iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Anonymous


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    Arka camı manuel 150 bin lik passatdan iyidir yine

    Blocked

    Neden blok 150.000 lira degil mi?

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-passat.aspx

    kör müsünüz, okumanız mı yok? ayrıca 1999 model passatta arka camlar otomatikti, toyota corolla sandınız heralde passat'ı.

    Tamam niye kızdın bu kadar ya? Alt tarafı iki espri yapmış.

    Bu arada bir tekme de ben vuriym, VW'de Piston aşşa...

    Şaka yapmıyorum. Benim motor daha 70.000km'de 12.000TL masraf çıkardı. Arabada cidden piston aşşa... Kavga dövüş biraz zorlayınca Doğuş halletti sağolsun. Ama araba mükemmel değil bilmek lazım. İki espri kaldırabilir durumda olmak lazım. 72.000km'de de mekatronik aşşa abi. Parça bekliyorum. Araba vites geçişlerinde bizim 58 chevrolet'den çok sarsıyor. Uzun yol arabası bu. Son 10.000km'lik yolu Subaru ile yaptık. Bu araba şehirde takılıyor. Süs kuçusu oldu. Subaru'da LPG de var. Araba 100.000km'de. 60.000km'sini LPG ile yaptı. Henüz tık yok. Sanıyorum Subaru motoruna yağ koymasak bizim audinin dayandığı kadar dayanırdı. Piston aşşa derken ciddiyim. Piston kolları falan da değişti...

    Şimdi dediğim gibi mekatronik... Sağolsun Doğuş onu da karşılıyor. Büyük firma bu Doğuş. Arkasından kötü konuşursan fevrileşiyor ama. Soru soruyorsun cevap vermiyor. Burada konu sildirtiyor falan. Benim gibi uysal uysal davranmak lazım biraz. Başını okşiycan bol bol. O zaman bir şekilde iş görülüyor kendisiyle. Tam Türk firması. Kurumsallık hak getire. Ama genel olarak iyi niyetli. O kadar kalifiye eleman niye çalıştırıyorlar bilmem. O kadar fevri davranacaksan git Tirabzonlu Dursun ve Temeli al firmaya. Yürü git. Neyse. Kızmasınlar şimdi. Mekatroniğim yolda daha. Benim de garantimi iptal etmesinler.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kısaca iki espri kaldırır olun yahu. Benim yazdıklarım gerçek üstelik. Boşline geyikleri bir yana. Araba boş moş... Üstünde ne var ne yok görüyorsun. Beğenmiyorsan alma. Ama ardı arkası kesilmeyen sorunlar farklı bir konsept. Diğer arabanın canı çıktı bu yüzden. Diyorum ya, süs kuçusu. Görüntü var ses yok... O yüzden ben Subby'mi seviyorum arkadaş. Görüntü yok; ama hiç olmazsa ses var.

    Kızarım tabi, her konuda bir vw konusu bu nedir yahu? Sanırsın dacia, sanırsın fiat bis gibi arabalar. arka camı manuel değilmişmiş. çarpıtmaya bak. bu kadar anti vwci bi topluluk yok türkiye'de. ben de bunlara inat vw'ciyim. mükemmel değil elbette hataları var vw grubunun, ancak berbatmış gibi davrananların da karşısında dikelirim böyle haksızlık yapılmaz, yapılamaz.

    bu arada kalifiye elemana güldüm hocam ne kalifiyesi yahu, imam hatipli adamlar çalışıyor doğuş grupta şaka gibi. golf tdi test etmeye gittim adam özelliklerini sayıyor arabanın beygirini bilmiyor daha. 90 beygirlik versiyonu vardı fln diye ağzında gevelemeye başladı beni bir aldı gülme. 1.2 tsi niye koydular bu golfe anlamadım nası taşıyacak taşımaz kesinlikle ben hiçbir şekilde satmamaya çalışıyorum müşterilere dedi, birader dedim rica etsem susar mısın güldürüyorsun beni. testi bitireyim gideyim. arabanın a sından anlamıyorsun gelmiş burda maval okuyorsun felan diyecektim, tuttum kendimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr Thoth -- 3 Ocak 2014; 17:50:28 >




  • 2.0 300 hp'liği alsak şöyle, sonuna kadar basa basa gezsek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @Huseyin-ZST

    Gayet açıklayıcı olmuş hocam.

    Ben de şirketin Pazad'la bir yere giderken hacı ninemin Hac'dan getirdiği tespihi takıyorum vites koluna, makatronik olmayalım dağ başında diye.

    Eskiden kendi Accord'umla gidiyordum, Legend'i aldığımdan beri kıymıyorum onla gitmeye.

    Adresinizi verin bana, size de bir tespih yollayayım

    Arızaların hiçbiri yolda bırakacak cinsten değil korkmayın. biri Vites değiştirirken vuruntu, diğeri yağ eksiltme olarak kendini gösteriyor. Yolda kalmazsınız, korkmayın. İlk başta servis düşüp ağlayan çocuğa annenin tepkisi gibi anaç "yok bisi, yok bisi..." Diyip yolluyor. O sırada 4-5000km daha yapıyorsunuz. Sorun siddetlenince ciddiye alıyorlar. Yağı boşaltıp yeni yağ koyup aracı çözümler'a sokup sana geri veriyorlar. "Gez 1000km, sonra geri gel" diyorlar. 1000km sonra gittiğinde ölçüm yapıp "hakkaten eksiltmis lan" diyorlar (sanki biz bunu bilmiyormusuz gibi) ve almanya ile konuşuyorlar.

    Mekatronik de ayni... Önce "yok bisi, biz baktık, bu kadarı normal" diyorlar. Bir daha gidiyorsun, bir yazılım guncellemesi yapıyorlar. Arabanın tüm karakteri değişiyor. Vites geçişleri yumuşuyor. araba daha sakin vites geçirir oluyor. Yüksek devir vites kucultmelerine izin vermeyen bir hale geliyor. Haliyle vurma sorunu bir müddet golgeleniyor. 3'uncu gidişinde iyice siddetlenmis oluyor. "Aaaa hakkaten sorun var" diyorlar. Sanki ben bilmiyormusum gibi...

    araç garanti dahilinde iken tüm bu sorunları dile getirirseniz, servis kaydında şikayetleri yazdıkları için, garanti bitiminde eliniz cok kuvvetlenmis oluyor. İyi niyet anlamam abi, araç garantideyken bu sorunu söyledim. Sen sorunun büyümesini bekledin diyebiliyorsun. Bunu yapmasan da fabrika hatası olduğu belli olan şeyleri değiştiriyorlar. İşçilik için şanslarını zorluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SUbaru distribütörlüğü, Bayraktar'da kaldığı sürece yanına yaklaşmam. 2005 turbo forester'ın yakıt pompası 1 ayda mı bulunur. Allah'tan özel servisler var.
  • Sanat eseri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba çok güzelde , herkes önerir kimse almaz
  • @Huseyin-ZST

    Biz Pazad'la Çeşme otobanında kaldık hocam.

    13.000 TL sıkışmış DSG'ye.

    De S..... Git :)

    Garantiden yaptılar ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onden v40 a cok benzemis ama subaru olsun camurdan olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    80 000 gaymeden gelse , gene de almazsınız çoğunuz. Yalan mı?

    bence benzinli 1.6 icin cok para 80bin lira. Lansman fiyati 65-70bin olmali. Sener abi gibi hissettim kendimi ama boyle dusuncem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    80 000 gaymeden gelse , gene de almazsınız çoğunuz. Yalan mı?

    bence benzinli 1.6 icin cok para 80bin lira. Lansman fiyati 65-70bin olmali. Sener abi gibi hissettim kendimi ama boyle dusuncem.

    Sıradan 1.6 motor deǧil BOXER 1.6 TURBO

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170 Beygirlik araç ve açıklanan yakıt tüketimi 100/km (49.5 mpg amerikan mil per gallon hesabı) 5.6. Böyle bir araç için inanılmaz bir rakam.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.