Şimdi Ara

Hasarlı ürün sattılar, SIEMENS müşteri hizmetlerince Kandırıldım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ankastre set almak istedim, Siemens müşteri hizmetlerini arayıp görüştüm.

    -Ürünleri alıp 1 yada 1.5 ay sonra kurdurabilirmiyim
    -Tabi kurdurabilirsiniz
    -Kargo teslimatı sırasında ürünleri açıp kontrol ediyimmi
    -Hayır ürünleri açarsanız garantiden çıkar
    -Peki 1 ay sonra ben bu ürünleri kurduracağımda kutudan hasarlı ürün çıkarsa ne olacak
    -Bizim servis elemanları açtığında sorumluluk Siemens indir dediler.

    Bu görüşme sonrasında 29.11.2013 te ürünleri sipariş ettim.
    02.12.2013 te ürünler elime ulaştı. 28.12.2013 te Siemens kurulum için geldi, kutuları kendi elleriyle açtılar, ocakta hasar vardı, şuan Siemens in bana verdiği cevap ALALI 1 HAFTAYI GEÇTİĞİ İÇİN DEĞİŞİM YAPMIYORUZ.

    Arayıp genel merkezle görüştüm, kaydı dinleyip gerekenin yapılacağını söylediler ama terbiyesizler kaydı dinledikleri halde kesin bir süreden bahsedilmemiş demekle yetindiler.

    Bizde kendimizi yırtıp 2 misli para veriyoruz kaliteli olsun alman malı olsun diye bumu kalite, keşke Türk malı alsaydım. Adamlar daha sattıkları malın arkasında duramıyorlar, hafta sonu fotoğrafları ve müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmaları buraya koyacağım Siemens in nasıl bir marka olduğunu herkes görsün.

    Ben yandım siz yanmayın. Hem 2 misli para verip hemde dandik ürün almayın.

    Tüketici haklarına şikayette bulunacağım, ve bu alayı anlatan bir e mail i de almanyadaki merkeze göndereceğim, Türkiyedeki insanları enayi sanmasınlar, bu olay avrupada olsa acaba bir avrupa vatandaşına bunu yapabilirlermiydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forro -- 2 Ocak 2014; 15:48:50 >







  • Sorun yaşamanız üzücü.Tüketici mahkemesine başvurun bence.Ama dandik ürün demek yanlış çünkü ürünü hiç kullanmamışsınız.Hep şu kargo elemanları yüzünden zaten hiç dikkat etmiyorlar ki.Geçmiş olsun
  • Geçmiş olsun hocam,tüketici hakemine şikayet edin..
  • Keşke bu soruyu bir de e-mail'le sorsaydınız, hiç olmazsa elinizde yazılı bir belge bulunurdu.
  • Aynen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    Geçmiş olsun hocam,tüketici hakemine şikayet edin..

    +1
  • Siemens mi allah dusmanimin basina vermesin böyle ciddiyetten uzak bir firmayi.
    Bende uzun arastirmalarim sonucunda yeni tasinacagim ev için Teka firin aspiratör vede Vestel ocak alicam.
    Umarim bir sorun yasamam.
    Urunleri kesinlikle teslim aldiginizda kutusundan cikartip kontrol edin.
    Ben gecen hafta ev için kombi almistim. Kargo sirketi getirdi birakti baktim kolide en ufak bir hasar yok açmadım.
    Kurulum için tesisatci getirdiğimde baktim kombinin görünmeyen kisminda ufak bir vuruk var ve kurulum yaptirmayip direk servisi cagirdim.
    Adamlarda acik acik söyledi kargoda olmuş bir olay değil böyle paketlenmiş diye.
    Dun gelip rapor tuttular pazartesi gunu degisim yapılacak.
  • Geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.