Dizimag Geri Dönüyor!!!
45 Cevap2412 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


422 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:02:21 

Site yetkilileri DiziMag portalını aktif tutabilmek için önce DiziMag1.com alan adında hizmet vermiş, ancak bu sitenin de kapatılmasından sonra DiziMag2.com alan adından hizmete kısa süreliğine de olsa devam etmişti. Her iki alan adı da kapatılan dizi portalının bugün alınan yeni alan adı ile geri döneceği tahmin ediliyor.13 Aralık tarihinde DiziMag4.com alan adı satın alınmış görünüyor. Bu siteye giren kullanıcılar ise sanki yapım aşamasında olan bir site ile karşılaşıyor.DiziMag'in arayüzünü kullanan bu site ile dizi portalının tekrardan geri dönmesi ise muhtemel görünüyor.

0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxsmaugxxx -- 14 Aralık 2013; 14:04:30 >


_____________________________

Çekilmeyin,çekilmeyin.Gondorlular,Rohanlılar,kardeşlerim Gözlerinizin içinde kalbimde yeşermesine izin vermediğim korkuyu görüyorum...Gün gelir,insanlar cesaretlerini yitirebilir,dostlarına sırt çevirebilir ve tüm kardeşlik bağlarını koparabilir,ama bugün o gün değil...Düşmanın zaferi ve harab olmuş siperler bekler İnsan Çağı'nın çöküşünü ama o gün bugün değil...Bugün savaşacağız...Bu dünyadaki tüm sevdikleriniz adına sizlere kalmanızı emrediyorum Batı'nın halkı


4709 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:04:13 

Hayirlisi artik 10 a kadar gider



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


2014 Yılına mesaj atarak girmek............00:00:00 01:01:2014 ............http://i.imgur.com/RZOmPre.png
| Casper TKI 720A | Lapierre Cross 100 | LG G2 Cyanogen 11.0 Black | Galaxy W Cyanogen 10.2 Black | Creative Fatal1ty | PSP 1003 | Nikon D3100 | Nikkor 18-55mm | Canon EOS 450D | Canon 50mm f1.8 | Canon 70-300mm | Slix Companion 77 | Bauer |
| HillHold | T.C. khanjui | -Pisagor- | ksk_kaan | ZigZag | erdy232 | gunaydinmert |


521 Mesaj

[31 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

14 Aralık 2013; 14:04:50 

o biraz zor


_____________________________




7116 Mesaj

[12 Ağustos 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

14 Aralık 2013; 14:05:18 

O kadar video falan nereye gidiyor? Videodan kastım dizi bölümleri.Hepsini yeniden yüklemek falan gerekiyorsa zor döner.Birde bununda kapanma ihtimali var.Diğer yandan kötü oldu be...


#DirenDizimag 500'e kadar yolu var


_____________________________


If I don't finish my meditation I tend to get a little crankyyyy
Bitmek bilmeeyeeennn enerjimmm var benimmm


814 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:06:02 

keşke



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



722 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:06:32 

amaaaannn tek derdimiz bu olsun.


_____________________________

peace


543 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Albert Enişten
14 Aralık 2013; 14:06:44 

Alakası yok dizimagla bu twitterda bir tane herifin işi aklı sıra dizimag tasarımı ille milleti dolandıracak. Bir de ücretli bölümleri olacakmış çakala bak sen :) böyle dolandırıcılara irtibar etmeyin. Dizimag sahibinin evini basıp silah tüm sistemi yakıp yıkmışlar , sahibini de içeri almışlar. Artık daha açılacağını sanmıyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albert Enişten -- 14 Aralık 2013; 14:08:16 >


_____________________________

˜ LOST ˜ ˜ Prison Break ˜ Breaking Bad˜ Fringe˜ Death Note ˜ Penny Dreadfull ˜ Game Of Thrones˜ True Detective ˜OZ˜



141 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
WishMaster_
14 Aralık 2013; 14:06:54 

Ya geri dönse bile hangi dizide nerede kaldığımı bilemeyeceğim, sadece nerede kaldığımızı söyleseler bile razıyım ya. Son zamanlarda izlediğim dizilerde nerede kaldığm dizilerde nerede kaldığımı biliyorum ama bazı dizileri aylardır izleyemiyorum.


_____________________________

Huzur İzlanda

Uzaklaştırılmış
Hesaplanamadı
14 Aralık 2013; 14:08:27 

adamı tutuklayacaklar lan ne geri dönmesi http://www.issizadam.ne...in-neden-kapatildi.html


850 Mesaj

[31 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

14 Aralık 2013; 14:14:08 

geri dönseler bile site adı artık dizimag olacağını sanmıyorum.


_____________________________



291 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Calimaestro
14 Aralık 2013; 14:17:47 

Şu piyasadaki haberler asparagas.. Tutuklanmışda evini başmışlar işte adı ogün gencoymuş falan. Aynı haberleri 20'den fazla yerde gördüm biri iyi sallamış kaçmış sonra. Siteye biraz baktımda dizimag ile alakası yok

En azından insanların profillerini downlaod edebilecekleri birşey yapsalar iyi olurdu, gitti bir sürü dizi hergün 5 tanesini teker teker açıp kaçıncı bölümdeyim ögrenmeye çalışıyorum. Keşke dizimag yerine not defterine yazsaymışım.


_____________________________



375 Mesaj

[31 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

14 Aralık 2013; 14:20:31 

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

O kadar video falan nereye gidiyor? Videodan kastım dizi bölümleri.Hepsini yeniden yüklemek falan gerekiyorsa zor döner.Birde bununda kapanma ihtimali var.Diğer yandan kötü oldu be...


#DirenDizimag 500'e kadar yolu var

Bir ev düşün sadece antre(giriş) değişiyor fakat ev yine aynı ev.


_____________________________



500 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:26:32 

http://www.dizisrt.net/ bu şekilde deva ediyormuş diyenlerde var


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


900 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:30:06 

Yav he he

Bu sitenin Dizimag ile uzaktan yakından alakası yok. Amatörün teki aklı sıra scripti başlan kodluyor. Reklamı bile Google'ye yönlendirmiş

Dizimag'ın kendi sitesi olsa, adamların elinde hem scriptleri olur hem de veri tabanı yedeği olur. Filmleri zaten başka sitelere yüklüyorlar. Scripti kurup, yedeği restore ettiğin anda site aynen eskisi gibi olur.


_____________________________



1518 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:30:20 

Herif gunde 7000 dolar reklam parasi aliyormus hem bisey dicem internette buna benzer birçok site varken neden bu site bu kadar tuttu cok fazla film dizi izlememe ragmen bir kere girmis degilim o siteye adini bile yeni duydum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



388 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:30:29 

wordpress alt yapısı var.
bence dizimag ekibi değil bunlar.


_____________________________


_________________________


ben bu oyunu bozarım!
_________________________



1351 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:34:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Adorer

Herif gunde 7000 dolar reklam parasi aliyormus hem bisey dicem internette buna benzer birçok site varken neden bu site bu kadar tuttu cok fazla film dizi izlememe ragmen bir kere girmis degilim o siteye adini bile yeni duydum

çünkü herşey yerli yerinde ve 9.sezonunda olan supernatual in ilk sezonu bile halen siteden sorunsuz izlenebiliyordu.sezonların gruplandırması dizinin bölüm içinde çalan şarkılarını bile izlenilen dizinin üst segmesinden bulabiliyorduk.

hd seçenekleride cabası.diğer sitelerde eski bölümleri bulmak çok zor bulsan illaki silinmiş bölümler oluyordu,hd yazıp 360p yayınlıyorlardı dizmag bitratesi yüksek gerçek 720p yayınlıyordu opsiyonel olarak.


_____________________________





531 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:42:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Odisabi

http://www.dizisrt.net/ bu şekilde deva ediyormuş diyenlerde var

yabancıdiziizle 1 den almış videoları devam etse kendi yüklerdi linkteki sitede fena degil he


_____________________________



1342 Mesaj
14 Aralık 2013; 14:51:31 

Video'lardan birine girince VK Linki diziwu olarak gözüküyor. Dizimag'ın kapatılmasını fırsat bilen beleşçilerden biri olabilir.


_____________________________


La langue que tout le monde la sait, n'est pas la langue.

GENÇLERBİRLİĞİ


 
12 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:06:32 

internette ta Warner Bros tan adamlar gelmiş götürmüş diyor adamların işi yokta Türkiyede ki dizi siteleriyle mi uğraşacak biri atmıs kaçmış bu soylentiyi.Ayrıca böyle bir sitenin sadece internet reklamlarıyla bu kadar para kazanması imkansız öyle olsa site açan herkes zengin olurdu.Hayırlesı be gülüm deyip beklyelim bari


_____________________________



253 Mesaj

[4 Ağustos 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

15 Aralık 2013; 11:21:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr_Satanist

internette ta Warner Bros tan adamlar gelmiş götürmüş diyor adamların işi yokta Türkiyede ki dizi siteleriyle mi uğraşacak biri atmıs kaçmış bu soylentiyi.Ayrıca böyle bir sitenin sadece internet reklamlarıyla bu kadar para kazanması imkansız öyle olsa site açan herkes zengin olurdu.Hayırlesı be gülüm deyip beklyelim bari

ne kadar biliyorsun gardaş sen. daha internet sektörünü bilmeden atıp tutuyorsun. 10k hitli bir sitenin değeri 1.000tl. bir çok kez site sattım. bu adamların yaptığını yapmak kolay iş değil. büyük bir uğraş gerektiriyor. günlük en az 6000tl para kazanıyorlardır bu adamlar.


_____________________________

Katılım Zamanı
29 Mart 2006 Saygılar.





 
358 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:21:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr_Satanist

internette ta Warner Bros tan adamlar gelmiş götürmüş diyor adamların işi yokta Türkiyede ki dizi siteleriyle mi uğraşacak biri atmıs kaçmış bu soylentiyi.Ayrıca böyle bir sitenin sadece internet reklamlarıyla bu kadar para kazanması imkansız öyle olsa site açan herkes zengin olurdu.Hayırlesı be gülüm deyip beklyelim bari

Yine Türk'ü Türk şikayet etmiştir, çekememezlikten. Çünkü klasındaki en iyi ücretsiz dizi izleme sitesiydi bence kullanıcı arayüzü olarak. Birilerinin ekmeğine engel olunca, hemen işini bitirdiler bence.


_____________________________

Galaxy S II, Toshiba L675-10Z, Macbook Air 13.3'', Toyota Corolla 2006 1.6, Bodybuilder, Computer Engineering


 
12 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:25:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Narthyard


Yine Türk'ü Türk şikayet etmiştir, çekememezlikten. Çünkü klasındaki en iyi ücretsiz dizi izleme sitesiydi bence kullanıcı arayüzü olarak. Birilerinin ekmeğine engel olunca, hemen işini bitirdiler bence.

Tamam da ta warner bros tan gelmeleri abartı olmuş zaten dediğim gibi böyle bir şey olsa televizyona da çıkardı.


_____________________________



 
358 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:27:41 

Ben de onu diyorum zaten, burada Türk şirketlerinin ya da işte ne haltsa onların parmağı var. Zaten bağımsız medya dedikleri, bağımsız değil ki. Biz haberi Warner Bros el attı diye biliyoruz ama inanmak isteyen inanır buna. Bana göre asparagas haber.

Bu mesajda bahsedilenler: Mr_Satanist


_____________________________

Galaxy S II, Toshiba L675-10Z, Macbook Air 13.3'', Toyota Corolla 2006 1.6, Bodybuilder, Computer Engineering

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Aralık 2013; 11:38:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Glukhovsky

Yav he he

Bu sitenin Dizimag ile uzaktan yakından alakası yok. Amatörün teki aklı sıra scripti başlan kodluyor. Reklamı bile Google'ye yönlendirmiş

Dizimag'ın kendi sitesi olsa, adamların elinde hem scriptleri olur hem de veri tabanı yedeği olur. Filmleri zaten başka sitelere yüklüyorlar. Scripti kurup, yedeği restore ettiğin anda site aynen eskisi gibi olur.

+31 dizimag mutlaka veritabanı ve script yedeğini almıştır ayrıca bu sitenin fake olduğunu aynı scriptin benim bile arşivimde oldugunu gördüm. zaten adamlar veritabanı yedeğini almamış olsa geri dönmeleri tam anlamıyla 1 ay falan sürer.


253 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:43:09 

Fake arkadaş. Bildiğin dırzonun biri hit kasıyor ordan. Arkadaki reklama tıklayınca google'a gönderiyor. Sen düşün.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
425 Mesaj
15 Aralık 2013; 11:45:15 

geri dönemezler arkadaşlar. O site köklü bir site ve içeriğinde binlerce bölüm dizi barındırıyor, bir serinin bile tekrar yüklenmesi saatlerini günlerini alabilir. Yedekleri olamaz çünkü savcılık,polis tüm makinelere el koydu yani siteden şuan eser yok. Belki, herşeyi sıfırdan yapalım derlerse de oda yıllarını alır o siteyi şuankş haline geri getirebilmek için. Bİr dizi serisi bile en az 10 bölüm, hesap edin.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Aralık 2013; 11:54:51 

quote:

Orijinalden alıntı: Fatal05

geri dönemezler arkadaşlar. O site köklü bir site ve içeriğinde binlerce bölüm dizi barındırıyor, bir serinin bile tekrar yüklenmesi saatlerini günlerini alabilir. Yedekleri olamaz çünkü savcılık,polis tüm makinelere el koydu yani siteden şuan eser yok. Belki, herşeyi sıfırdan yapalım derlerse de oda yıllarını alır o siteyi şuankş haline geri getirebilmek için. Bİr dizi serisi bile en az 10 bölüm, hesap edin.

kardeş eğer çalıştıkları hosting şirketi aylık veya haftalık veritabanı yedeği alıyorsa ve kullanmadıkları belki bi flash bellek bile olabilir onun içinde falan mutlaka script leri duruyodur kendimden bilirim yani bi film sitem vardı korkumdan her gün veritabanı artı script yedeği alırdım üstelik sitenin hiti 100ü geçmezdi ben böyle uyduruk bi site için bunları aptıysam eminim onlarda bunu düşünmüşlerdir. hiç unutmam script ve veritabanı yedeklerini en az 3 flash belleğe kopyalayıp evin farklı yerlerine saklamıştım


1298 Mesaj
15 Aralık 2013; 12:08:08 

Beyler sitedeki videolar rusların facebook sitesine ve başka sitelere uploadlı yani site gitse bile videolar durur. Kendi sunucularında site ve kullanıcı dosyaları hariç bir şey barındırmıyorlar.


_____________________________

Kişisel Blog Portfolyo Yurtdışı Alışverişlerinizde Ücretsiz Çeviri Yardımı| Bedava Steam Key Dağıtımı Ve Çekilişleri


 
165 Mesaj
15 Aralık 2013; 12:11:38 

yahu arkadaşlar buralar sahte boşa inanmayin :))


_____________________________

Anakart: Asus M5A97 R2.0 İşlemci: AMD Fx 8350 Ram: 16 GB Corsair Ekran Kartı: Amd Radeon HD 7950 3GB Telefon: Samsung Galaxy Note 3


862 Mesaj
15 Aralık 2013; 12:18:18 

Arkadaşlar bu site fake wordpress yüklenmiş sonra dizimag teması atılmış kanıt

http://dizimag4.com/wp-...%2Fwp-admin%2F&reauth=1


_____________________________



 
425 Mesaj
15 Aralık 2013; 12:27:04 

quote:

Orijinalden alıntı: şakirşakşak


kardeş eğer çalıştıkları hosting şirketi aylık veya haftalık veritabanı yedeği alıyorsa ve kullanmadıkları belki bi flash bellek bile olabilir onun içinde falan mutlaka script leri duruyodur kendimden bilirim yani bi film sitem vardı korkumdan her gün veritabanı artı script yedeği alırdım üstelik sitenin hiti 100ü geçmezdi ben böyle uyduruk bi site için bunları aptıysam eminim onlarda bunu düşünmüşlerdir. hiç unutmam script ve veritabanı yedeklerini en az 3 flash belleğe kopyalayıp evin farklı yerlerine saklamıştım

evet haklısın ama günlük 7500$ kazanan bir site hosting şirketi ile uğraşmaz, VPS-VDS-Sunucu alır veya kiralar. Bu yüzden makine denilen şeyler, HDDler-PCler ve bu tür makineler.


_____________________________



 
42 Mesaj
15 Aralık 2013; 16:40:54 

quote:

Orijinalden alıntı: Doçent Kangal


ne kadar biliyorsun gardaş sen. daha internet sektörünü bilmeden atıp tutuyorsun. 10k hitli bir sitenin değeri 1.000tl. bir çok kez site sattım. bu adamların yaptığını yapmak kolay iş değil. büyük bir uğraş gerektiriyor. günlük en az 6000tl para kazanıyorlardır bu adamlar.

Aynen öyle ama adamalar baya iyi para götürüyorlarmış ya günlük 7000 dolar+ para kazanıyorlar.Böyle sonuçlanması normal yani.


_____________________________



433 Mesaj
15 Aralık 2013; 16:42:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Phylian

Arkadaşlar bu site fake wordpress yüklenmiş sonra dizimag teması atılmış kanıt

http://dizimag4.com/wp-...%2Fwp-admin%2F&reauth=1

+1 site fake anlamak için iyi bilmeye gerek yok zaten siteye girer girmez anlıyorsunuz fake olduğunu


_____________________________


Nothing is true,everything is permitted.

Ezio Auditore Da Firenze


58 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Schsuppe
15 Aralık 2013; 16:57:52 

Dizimag4 diye birşey yok, beyazkupon.com bu site benim idi domain alan adını değiştirip dizimag4.com yaptım. Sonrada temasını internetten bulup yükledim, hatta arkadaşlarla konuşmalarım dahi var mahkemelik olurmuyum vs vs diye sizde hemen yok dizimag geri döndü diye yaygaraya vermeyin ortalıgı dizimag talep ederse alan adıyla birlikte bırakırım siteyi.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Aralık 2013; 18:30:07 

quote:

Orijinalden alıntı: Fatal05


evet haklısın ama günlük 7500$ kazanan bir site hosting şirketi ile uğraşmaz, VPS-VDS-Sunucu alır veya kiralar. Bu yüzden makine denilen şeyler, HDDler-PCler ve bu tür makineler.

ah üzgünüm dostum bende vps kullanıyorum yanlış oldu

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Aralık 2013; 18:32:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Schsuppe

Dizimag4 diye birşey yok, beyazkupon.com bu site benim idi domain alan adını değiştirip dizimag4.com yaptım. Sonrada temasını internetten bulup yükledim, hatta arkadaşlarla konuşmalarım dahi var mahkemelik olurmuyum vs vs diye sizde hemen yok dizimag geri döndü diye yaygaraya vermeyin ortalıgı dizimag talep ederse alan adıyla birlikte bırakırım siteyi.

adamsın


812 Mesaj
15 Aralık 2013; 18:39:52 


quote:

Orijinalden alıntı: Albert Enişten

Alakası yok dizimagla bu twitterda bir tane herifin işi aklı sıra dizimag tasarımı ille milleti dolandıracak. Bir de ücretli bölümleri olacakmış çakala bak sen :) böyle dolandırıcılara irtibar etmeyin. Dizimag sahibinin evini basıp silah tüm sistemi yakıp yıkmışlar , sahibini de içeri almışlar. Artık daha açılacağını sanmıyorum.

Birincis dizimagin kocaman serverları sahibinin evinde ne arasın?İkincisi ise her ne kadar suçlu olsa da özel mülkü parçalayamazlar öyle ev basıp da.Ha el koyarlar ona tamam ama böyle saçmalıklar uydurmaya gerek yok.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ore no AnimeList


Shinigami ~ Hollow ~ Quincy ~ Full Bringer

Yüzünü ileri çevir!Korkudan kurtul!İleri bak ve ilerle!Asla oldugun yerde durma.Geri adim atarsan,yaslanacaksin;tereddüt edersen, öleceksin.
Bleach[Black&White]


88 Mesaj
15 Aralık 2013; 18:48:07 

Biri '' Yav He He '' Gifi koysun








_____________________________



77 Mesaj
15 Aralık 2013; 19:04:40 

dizimagi unutun


_____________________________



913 Mesaj
15 Aralık 2013; 19:08:55 

dizimag sahibi içeri alındı yok warner bros geldi diye saçma salak habere inanan dh halkı büyük bir csb yi yemiştir


_____________________________



1080 Mesaj
15 Aralık 2013; 19:09:10 

Neden taktınız şu DiziMag'e anlamıyorum sitenin sahibine bile bu kadar koymamıştır kapanması artık bırakın şu konuları ya


_____________________________

Barbara Palvin | Leyla İle Mecnun


58 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Schsuppe
15 Aralık 2013; 19:24:16 

quote:

Orijinalden alıntı: şakirşakşak


adamsın

Eyvallah kardeşim


_____________________________



433 Mesaj
9 Ocak 2014; 13:00:41 

dizimag.in diye bir site açıldı tasarım olarak çok berbat olsada çoğu kişi bunun gerçek sahipleri olduğunu söylüyor fakat ben inanamadım.
Ayrıca dizimag5.com diye bir site daha açılmayı bekliyor.


_____________________________

Ne Mutlu Türküm Diyene!


3681 Mesaj
9 Ocak 2014; 13:05:21 

quote:

Orijinalden alıntı: The Holy r0verr


Bir ev düşün sadece antre(giriş) değişiyor fakat ev yine aynı ev.




_____________________________

amarok3, ninamarok, bloodpurga


 
3 Mesaj
26 Şubat 2014; 11:05:32 

ulan olm adamlara baskın yaptılar telif haklarından dolayı kapadılar siteyi nere açıyorlar yöneticisi zaten ünlü biri türk baskın yaptıalr bilgisayar falan ne buldularsa aldılar ne veritabanı ne yedegi dizimag bitti



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yorulmazy44 -- 26 Şubat 2014; 11:06:00 >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Dizimag Geri Dönüyor!!!
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.750