Şimdi Ara

Toshiba Servisi Beni Kandırmaya mı Çalışıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkdaşlar bilgisayarı 4 USB 3.0 portundan 3 USB 3.0 portu USB 2.0 hızında çalışıyor diye gönderdim. Bana yazılımsal hata diye ücret teklifi verdiler.

    Yahu yazılımsal sorun olsa hiç biri düzgün çalışmaz ki? Aldığımda ikisi arızalıydı, fabrika ayarlarına kaç defa getirdim, kaç defa format attım, tüm sürücüleri kendi sitesinden indirdim değişen bir şey olmadı.

    Ne yapmalıyım sizce, ben Genel Merkeze E-mail atmayı düşünüyorum, sizce de kandırılmaya çalışılmıyor muyum?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Toshiba yetkili servisi ile aramda geçen olayi anlatayim sana durumuna işik tutucaktir

    bilgisayar durup dururken reset atmaya başlamişti, sonra kapanmaya donmaya başladi ve bigün tamamen kapandi açilmamaya başladi windows başlatiliyor ancak oturum açilmiyodu

    götürdüm baktilar düzeltilir dediler küçük bir sorun varmiş, ne yaptiniz dedim "bütün parçalari test ettik hiçbir sorun bulamadik parçalar sağlam yazilimsal bir sorun vardi tekrar windows u kurduk şu an sorunsuz" gibilerinden bişey dediler aldim eve geldim pc yi ikinci kere başlatirken yine sorun verdi, fotolarini çektim pc de yanima alip gittim teknik servise ayni sorun devam ediyo dedim, bana kullanici kaynakli dediler benim şartel atti biraz sesi yükseltmişim o anda bide üstlerine yürüyünce parami geri alip çiktim

    işi gücü birakip dos ortaminda pc yi tarayan programlarla sorunun RAM de oldugunu bulup, gidip bi ram aldim tamamiyle çözüldü sikinti


    bana yazilimsal dediler donanimsal çikti sorun
    tüm parçalari taradik dediler bakmamişlar bile yada becerememişler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crowww

    Toshiba yetkili servisi ile aramda geçen olayi anlatayim sana durumuna işik tutucaktir

    bilgisayar durup dururken reset atmaya başlamişti, sonra kapanmaya donmaya başladi ve bigün tamamen kapandi açilmamaya başladi windows başlatiliyor ancak oturum açilmiyodu

    götürdüm baktilar düzeltilir dediler küçük bir sorun varmiş, ne yaptiniz dedim "bütün parçalari test ettik hiçbir sorun bulamadik parçalar sağlam yazilimsal bir sorun vardi tekrar windows u kurduk şu an sorunsuz" gibilerinden bişey dediler aldim eve geldim pc yi ikinci kere başlatirken yine sorun verdi, fotolarini çektim pc de yanima alip gittim teknik servise ayni sorun devam ediyo dedim, bana kullanici kaynakli dediler benim şartel atti biraz sesi yükseltmişim o anda bide üstlerine yürüyünce parami geri alip çiktim

    işi gücü birakip dos ortaminda pc yi tarayan programlarla sorunun RAM de oldugunu bulup, gidip bi ram aldim tamamiyle çözüldü sikinti


    bana yazilimsal dediler donanimsal çikti sorun
    tüm parçalari taradik dediler bakmamişlar bile yada becerememişler



    Aynı oyunu bana da yapıyorlar şu an.

    Uluslar arası toshiba formuna yazdım. Genel Merkeze kadar gideceğim. Şimdi müşteri temsilcisi ile canlı görüştüm, laf anlamıyorlar, sorun yazılımsal diye yutturmaya çalışıyorlar, tabi çözmeyip verecekler. Ben siz durun ben genel merkez ile iletişime geçip döneceğim size dedim.

    Utanmadan dilediğiniz gibi görüşün dediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • crowww kullanıcısına yanıt
    Genel foruma yazdığım mesaj bu.

    Açık açık Türkiye servisi para çalmaya çalışıyor dedim.

    http://forums.toshiba.com/t5/Drivers-and-Utilities/Please-Help-Turkey-Service-trying-steal-money/td-p/509255

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.

    Sadece tüketici haklarına değil taa Japonya'ya servisin durumunu yazacağım. Benim problem çok güzel örnek oldu. Resmen saçmaladılar, iyi oldu bu. İnşallah temsilcilik ellerinden alınır. Herşeyi yapacağım artık tüm işim bu servisle mücadele etmek olacak.

    Amerika'ya yazdım, genel foruma yazdım, şimdi ana merkeze yazıyorum. Driver sorunu varsa hiç bir usb çalışmazdı, resmen adamı mal yerine koyuyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.

    Sadece tüketici haklarına değil taa Japonya'ya servisin durumunu yazacağım. Benim problem çok güzel örnek oldu. Resmen saçmaladılar, iyi oldu bu. İnşallah temsilcilik ellerinden alınır. Herşeyi yapacağım artık tüm işim bu servisle mücadele etmek olacak.

    Amerika'ya yazdım, genel foruma yazdım, şimdi ana merkeze yazıyorum. Driver sorunu varsa hiç bir usb çalışmazdı, resmen adamı mal yerine koyuyorlar.

    Malesef çabalarınız başa çıkacak gibi çünkü zaten aynı sorundan muzdarip bir sürü kişi var. Asıl kızdığım zaten Toshiba'nın Japonya merkezi çünkü aralarında nasıl bir ilişkisi varsa hala TNB ile iş yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.

    Sadece tüketici haklarına değil taa Japonya'ya servisin durumunu yazacağım. Benim problem çok güzel örnek oldu. Resmen saçmaladılar, iyi oldu bu. İnşallah temsilcilik ellerinden alınır. Herşeyi yapacağım artık tüm işim bu servisle mücadele etmek olacak.

    Amerika'ya yazdım, genel foruma yazdım, şimdi ana merkeze yazıyorum. Driver sorunu varsa hiç bir usb çalışmazdı, resmen adamı mal yerine koyuyorlar.

    Malesef çabalarınız başa çıkacak gibi çünkü zaten aynı sorundan muzdarip bir sürü kişi var. Asıl kızdığım zaten Toshiba'nın Japonya merkezi çünkü aralarında nasıl bir ilişkisi varsa hala TNB ile iş yapıyorlar.

    Hi,
    Lot's of people know the Toshiba Turkey Service (TNB) is worst of company for repairing computers. Although the hardware problems they sent forms about software problem and would like to take money. We have complaints web sites and your representer have thousands complaint on those sites.

    Please, We like Toshiba Company, but TNB company is nightmare for Turkish People. They stealing money from you and from us.

    My problem was..
    I bought a notebook from you, it's perfect but I had usb 3.0 problem. Except one,three Usb 3.0 are working like Usb 2.0. They said me this is software problem. I had this problem since one year. I reinstalled windows lots of time. If there is software problem all of them shouldn't work but first two of them weren't working than on more failed. I'm sure that's hardware problem, I asked lots of technician.




    Bunu yazdım şimdi Toshiba Japonya Merkezine, lütfen sizlerde bir şeyler yazın. Ve bu şirketin kendine gelmesi düzelmesi yada kapanması için ulusal bir ayaklanma başlatmalıyız Toshiba sahiplerli olarak. Lütfen mesaj yazın, belki gönül almak için adresinize yeni bir ürün bile gönderebilirler.

    Link burda arkadaşlar.

    https://www.webcom.toshiba.co.jp/us/inq/

    Düzeltme; İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 12 Aralık 2013; 18:35:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.

    Sadece tüketici haklarına değil taa Japonya'ya servisin durumunu yazacağım. Benim problem çok güzel örnek oldu. Resmen saçmaladılar, iyi oldu bu. İnşallah temsilcilik ellerinden alınır. Herşeyi yapacağım artık tüm işim bu servisle mücadele etmek olacak.

    Amerika'ya yazdım, genel foruma yazdım, şimdi ana merkeze yazıyorum. Driver sorunu varsa hiç bir usb çalışmazdı, resmen adamı mal yerine koyuyorlar.

    Malesef çabalarınız başa çıkacak gibi çünkü zaten aynı sorundan muzdarip bir sürü kişi var. Asıl kızdığım zaten Toshiba'nın Japonya merkezi çünkü aralarında nasıl bir ilişkisi varsa hala TNB ile iş yapıyorlar.

    Hi,
    Lot's of people know the Toshiba Turkey Service (TNB) is worst of company for repairing computers. Although the hardware problems they sent forms about software problem and would like to take money. We have complaints web sites and your representer have thousands complaint on those sites.

    Please, We like Toshiba Company, but TNB company is nightmare for Turkish People. They stealing money from you and from us.

    My problem was..
    I bought a notebook from you, it's perfect but I had usb 3.0 problem. Except one,three Usb 3.0 are working like Usb 2.0. They said me this is software problem. I had this problem since one year. I reinstalled windows lots of time. If there is software problem all of them shouldn't work but first two of them weren't working than on more failed. I'm sure that's hardware problem, I asked lots of technician.




    Bunu yazdım şimdi Toshiba Japonya Merkezine, lütfen sizlerde bir şeyler yazın. Ve bu şirketin kendine gelmesi düzelmesi yada kapanması için ulusal bir ayaklanma başlatmalıyız Toshiba sahiplerli olarak. Lütfen mesaj yazın, belki gönül almak için adresinize yeni bir ürün bile gönderebilirler.

    Link burda arkadaşlar.

    https://www.webcom.toshiba.co.jp/us/inq/

    Düzeltme; İmla

    A lot of Toshiba consumer in Turkey have worries about getting tech services from the distributor of Toshiba (TNB). They are trying to be against consumers instead of ensuring consumer satisfaction. We clearly don't except the quality of  Dell's services.but they could be a little bit more consumer friendly. And if we have to be honest, your decisions about this issue will effect your market in the future.


    Yazdım bakalım. İnşallah düzgün cümleler kurmuşumdur.




  • accepter le progrès kullanıcısına yanıt
    Güzel olmuş eline sağlık, Zaten düzeltirse bizim arkadaşlar düzeltir bu yozlaşmış düzeni, babalarımız zamanında iyi para yedirdi bu sahtekarlara, artık dur demenin zamanı gelmedi mi.
    Teşekkürler. Herkes bir kaç dakikasını ayırmalı bence, yarın teknik servise yolunuz düşerse sağlam giden parça bile bozuk gelebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: accepter le progrès

    Toshiba TR'nin servisleri zaten berbat. Peşini bırakmayın direkt tüketici haklarına başvurun.

    Sadece tüketici haklarına değil taa Japonya'ya servisin durumunu yazacağım. Benim problem çok güzel örnek oldu. Resmen saçmaladılar, iyi oldu bu. İnşallah temsilcilik ellerinden alınır. Herşeyi yapacağım artık tüm işim bu servisle mücadele etmek olacak.

    Amerika'ya yazdım, genel foruma yazdım, şimdi ana merkeze yazıyorum. Driver sorunu varsa hiç bir usb çalışmazdı, resmen adamı mal yerine koyuyorlar.

    Malesef çabalarınız başa çıkacak gibi çünkü zaten aynı sorundan muzdarip bir sürü kişi var. Asıl kızdığım zaten Toshiba'nın Japonya merkezi çünkü aralarında nasıl bir ilişkisi varsa hala TNB ile iş yapıyorlar.

    Hi,
    Lot's of people know the Toshiba Turkey Service (TNB) is worst of company for repairing computers. Although the hardware problems they sent forms about software problem and would like to take money. We have complaints web sites and your representer have thousands complaint on those sites.

    Please, We like Toshiba Company, but TNB company is nightmare for Turkish People. They stealing money from you and from us.

    My problem was..
    I bought a notebook from you, it's perfect but I had usb 3.0 problem. Except one,three Usb 3.0 are working like Usb 2.0. They said me this is software problem. I had this problem since one year. I reinstalled windows lots of time. If there is software problem all of them shouldn't work but first two of them weren't working than on more failed. I'm sure that's hardware problem, I asked lots of technician.




    Bunu yazdım şimdi Toshiba Japonya Merkezine, lütfen sizlerde bir şeyler yazın. Ve bu şirketin kendine gelmesi düzelmesi yada kapanması için ulusal bir ayaklanma başlatmalıyız Toshiba sahiplerli olarak. Lütfen mesaj yazın, belki gönül almak için adresinize yeni bir ürün bile gönderebilirler.

    Link burda arkadaşlar.

    https://www.webcom.toshiba.co.jp/us/inq/

    Düzeltme; İmla

    Güzel cümleler kurmuşsun. Ne kadar kaile alırlar bilemem. Aynı maili yüzlerce kişi gönderirse etkisi kesin olur. En azından ihtar yerler. Servis konusunda rezillik açısında tüm servisler birbirleri ile yarış halindeler. Genel olarak USB 3.0 sorunlu bir teknolojidir ve Toshiba değil, Asus, HP, DELL...Google'da USB 3.0 ile ilgili arama yapınca hepsinde sorun olduğunu göreceksin. Bunu görmezden gelen Toshiba servisi çamura yatıp donanımını aklamaya çalışarak yazılıma çamur atmas zaten rezalet. Hayırlısı diyelim.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, ben bu arada boş durmadım gerek forumda gerek internette tüm Toshiba Kullanıcılarını bulup hepsine PM gönderdim. Eğer gerçekten duyarlı davranan arkadaşlar çıkarsa değil 100 Binlerce Mesaj göndermeyi düşünüyoruz Japonya'a.

    Usb 3.0 Konusunda haklısın ancak böyle bir problemi çözmek yerine üstüne para istemeleri açık açık sahtekarlık. Sadece bana yapılan bir şey değil ki, herkes aynı sıkıntıda. Garantili ürüne binlerce lira para ödüyorlar, bahane bulmak onlar için çok kolay, kullanıcı hatası der geçerler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazdıgınız mesajlardan bı cevap aldınız mı arkadaslar bende yazmayı dusunuyorumda
  • Teknik serviste dell yada asus bence ama usb 3 çıkışlara usb 3 bellek takarsan skullanırsın yani o windowsun yada usb driverlarının hatasıdır güncellerseniz belki düzelir ama beninde dell 5110 un usb çıkışları bozuldu anakart değişti hardisk bozuldu oda değişti garantisi bitmeden her yerini değiştirdik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6Clas kullanıcısına yanıt
    dell zaten eve gelıp yapıp gıdıo :D arkadasda var dedıgın gıbı herseyı degıstırdı hatta eve gelmeden parcayı gonderdı cocuk kendı degıstırdı anladıgı ıcın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.